Log in

View Full Version : Hebben onze vrienden RSI of gewoon vakantie

Bart.Vandecavey
25-06-2002, 10:04
Opmerkelijk verschil tussen een maand geleden en nu Sennake onze mega-poster hier en nu overweldigd door airco... :fight:

Weet er iemand die kalender van Sennake staan want ik vind dat hij hier maar weinig komt de laatste tijd, ook Werner begin ik zelfs te missen :D

Ze zullen wel een goede verklaring hebben zeker voor hun afwezigheid; twee gebroken armen of zoiets...

airco
25-06-2002, 10:19
mei en juni zijn 2 maanden dat ik bijna full-time thuis was om te leren ... tijdens mijn pauzes is dat full-time posten ... ;)

maar times will change ... In Juli ben ik enkel 's avonds beschikbaar, en in Augustus bijna niet beschikbaar ...
eigenlijk kan me het aantal posts gestolen worden.

Sennake en Werner hebben inderdaad een goeie reden .. Bekijk de race-kalender en hun hieraan verwante activiteiten, en je merkt direct dat er heel wat minder tijd overblijft.

airco

Jan
25-06-2002, 12:03
't Is jammer dat het zo jammer is. Van hun afwezigheid gebruik maken om op gelijke posthoogte te komen blijft voor mij echter onmogelijk.

jan

Stipey
25-06-2002, 13:00
Maar we kunnen nu wel achter hun rug roddelen, dat maakt alles goed he :-)

airco
25-06-2002, 13:06
eigenlijk beke onzinnig he dezen thread

==> closed

Sennake
25-06-2002, 16:23
Originally posted by Bart.Vandecavey
Opmerkelijk verschil tussen een maand geleden en nu Sennake onze mega-poster hier en nu overweldigd door airco... :fight:

Weet er iemand die kalender van Sennake staan want ik vind dat hij hier maar weinig komt de laatste tijd, ook Werner begin ik zelfs te missen :D

Ze zullen wel een goede verklaring hebben zeker voor hun afwezigheid; twee gebroken armen of zoiets...

De reden van mijn "minder posten" is bij de admins gekend.
Laat ons zeggen dat ik het "even bekijk".

Finish
25-06-2002, 16:49
Originally posted by airco
eigenlijk beke onzinnig he dezen thread

==> closed

onzinnige threads mogen nie in een spamforum ? :confused:

airco
25-06-2002, 16:59
spam-forum bestaat al lang niet meer remember ...

en wel om de reden dat het enkel systeemoverlast teweeg brengt, zonder dat het een toegevoegde waarde geeft aan depaddock.