PDA

View Full Version : Duitsland - Korea

airco
25-06-2002, 15:30
Wat moet je ervan zeggen van deze wedstrijd ...

Dat de Duitsers ongeloofelijk uitgekookt zijn.
In heel het tornooi hebben ze nog maar 1 goal tegen gekregen, en dat zegt veel. Als je geen goalen binnenkrijgt moet je er ook niet veel maken.

De duitsers verdient naar de finale ...
Met deze defensie zijn de duitsers ook daar niet kansloos.

JPMontoya
25-06-2002, 15:31
Duitsers in Finale maar zonder Ballack , da gaat pijn doen !

Rallyloverke
25-06-2002, 15:32
... en dus zoals men zegt :

Voetbal is een spel waarbij 2 ploegen negentig minuten achter de bal lopen en uiteindelijk winnen de Duitsers ...

airco
25-06-2002, 15:43
Originally posted by JPMontoya
Duitsers in Finale maar zonder Ballack , da gaat pijn doen !

ok dat is een groot gemis in aanvallend opzicht.

Toch niet direct iets om je extreme zorgen om te maken. De duitsers geven geen kansen weg, en als ze er dan toch 1 weg-geven dan is super KAHN er nog. dus ze kunnen heel lang de nul op het bord houden.

Aanvallend valt die bal vroeg of laat wel eens goed. Ervan uitgaande dat ze tegen de Brazilianen moeten, moet de duitse luchtwaffe aanvallend toch een en ander kunnen klaarmaken tegen vrij trage en logge verdedigers die Brazilie achteraan toch heeft.

Beemer
25-06-2002, 16:50
Als die gele kaart van Neuville tegen de usa niet is kwijtgescholden dan wordt het ook een finale zonder Neuville

tsjolder
25-06-2002, 19:52
Pffff, nu Ballack niet zal meespelen, zal de enige veldspeler van Duitsland met klasse ook al niet mee. Voor voetballiefhebbers is het nen strontploeg en dat blijft het ook. Finale wordt 0-0 of 1-0 voor Duitsland.

flugel
25-06-2002, 20:48
Ik denk dat ne mierennest bekijken interesanter is dan deze wedstrijd was...

airco
25-06-2002, 21:57
ok de liefhebbers van individuele acties en mooie passeerbewegingen komen inderdaad wel bedrogen uit ... maar dat moet je van de duitsers ook niet echt verwachten.

Toch zou het me bijzonder verbazen moeten ze zondag de finale niet winnen. 1 goal binnen in 6 matchen is belachelijk weinig. Ook vandaag hebben ze zelden grote kansen weggegeven. Ik denk dat de duitsers in pole position staan voor een nieuwe wereldtitel. Brazilië lijkt me de verkeerde ploeg om ze te ontwrichten. Brazilië is achteraan bijzonder kwetsbaar tegen de luchtwaffe die de duitsers toch hebben.

En keer het of draai het zoals je wil. De duitsers staan terecht in de finale.

airco

flugel
25-06-2002, 23:17
Hou toch maar rekening met de Turken... als ik van Rivaldo was droeg ik een rugbypak of zo want die gaat gedekt worden dat em geen 2 stapppen gaat kunnen zetten, trouwens als er één team de finale verdient omwille van hun deftig, stevig en constante spel is het Turkije wel, maar ja geen enkel nike team in de finale zaml wel nie kunnen zekers? ;)

yvdp
26-06-2002, 00:35
Ze zullen nu Bierhoff wel in de basis zette. Da kan bekan ni anders. En die grote kale ( ben zijne naam kwijt...) zal nu ook wel meedoen

airco
26-06-2002, 00:59
dat durf ik sterk te betwijfelen. Bierhoff heeft daarstraks bijna geen bal geraakt.

Als Bierhoff of Jancker in de basis komt moet ofwel neuville of Klose verdwijnen. Klose is vrij onlogisch (scoort vlot) en Neuville heeft ook wel een basisplaats (tenzij zij zijn gele kaart nu toch niet vrijgescholden zou zijn).

airco