PDA

View Full Version : Zandbak's Le Mans 2002 foto's online


Mark
27-06-2002, 21:31
Eindelijk zijn dan mijn foto’s van Le Mans 2002 online. Wat is er zoal te zien, een aantal potretten van rijders tijdens de srutineering. Een mix van nederlanders en belgen…..en uiteraard onze Milka. Een zware Panoz besturen gaat haar nog niet gemakkelijk af, verleidelijk in de lens loeren is aangeboren bij deze zeer pientere Zuid-Amerikaanse deerne.

Snelle race-bolides zijn er ook te vinden, geen honderden foto’s maar een kleine selectie. Foto’s zijn op groot formaat ingescand. M.a.w. beeldvullend dus…ideal als desktop achtergrond.

Babes (die los rond lopen op de camping), engelse idioterie op de camping en nachtfoto’s worden tijdens de trip naar Le Mans 2003 vastgelegd. Oftewel mijn eerste vakantie voor 2003 staat al vast.

Helaas geen foto’s van de Spa Euro nachtrace………….door een klein probleempje zijn de foto’s niet goed genoeg op een plaatsje te krijgen op de Zandbak. Tijdens de 24 uur van Zolder maken we dat goed!

Dus op naar http://crash.to/zandbak ……….mocht de de fotopagina niet werken, kom dan eens paar dagen later terug. Welbekende probleem…iets teveel download :-)

fordje
27-06-2002, 21:38
Knap werk marshal.

Mag ik enkele van de foto's uploaden en intern als background of screensaver gebruiken?
Natuurlijk krijgt de zandbak een ereplaatsje

Raceboy
27-06-2002, 21:40
Originally posted by Marshal



Helaas geen foto?s van de Spa Euro nachtrace????.door een klein probleempje zijn de foto?s niet goed genoeg op een plaatsje te krijgen op de Zandbak.

plek voor iemand anders fotos ? ;)

Mark
27-06-2002, 21:46
Originally posted by fordje
Knap werk marshal.

Mag ik enkele van de foto's uploaden en intern als background of screensaver gebruiken?
Natuurlijk krijgt de zandbak een ereplaatsje


Wat jullie er thuis meedoen, maakt me geen bal uit........feel free to use. Mocht je ze voor een webpagina gebruiken..........alleen bronvermelding, that's all :D

Werner333
28-06-2002, 19:51
Mooi werk Mark.

Raceboy
28-06-2002, 20:01
seg mark wanneer maak jij die fotos op post :) kijk eens naar dat attachmentje ;)

Mark
28-06-2002, 20:16
lol, hmmmmmmmmmmmm ..tja hoe lul ik me hieruit? tijdens de historiek heb ik er geen gemaakt.....te povere kwaliteit qua deelnemers. een race met 8 deelnemers kan ik nauwelijks serieus nemen.

Maar als ik ze maak op post, dan is dat tijdens mijn interventie-diensten. Tussen de koers door zoeken we de gevulde hans-opjes op :D :D