PDA

View Full Version : KPNQWest en ebone netwerk down !


JPMontoya
02-07-2002, 23:44
wat iedereen al een tijdje verwachte is dan toch gebeurd E-bone is platgelegd , gelukkig blijven de gevolge beperkt omdat de providers zich al van alternatieven voorzien hebben , er is maar een ding wa ik me afvraag wanneer is t openbare verkoop ??

Beemer
03-07-2002, 09:09
Gaan we met de Paddock een bod doen of wa?? ;)

Bart.Vandecavey
03-07-2002, 09:14
Ja nen symbolische 0,02 euro!

JPMontoya
03-07-2002, 09:31
ik wil daar wel zo'n flatscreens kopen zé

airco
03-07-2002, 18:24
ik denk niet dat daar zo een openbare verkoop te verwachten is ... hogstwaarschijnlijk zal KPNQwest wel als geheel over de toonbank gaan, en dan vrees ik dat wij een beetje te weinig vermogen hebben.

airco

Raceboy
03-07-2002, 19:10
Curator: "KPNQwest België wordt openbaar verkocht" Curator Lodewijk De Mot van KPNQwest België bevestigt dat de werknemers van het zenuwcentrum in Hoeilaart dinsdag het netwerk hebben stilgelegd. Hij heeft definitief de hoop opgegeven om nog een overnemer te vinden. "Het huurgebouw in Hoeilaart zal nu zo snel mogelijk worden ontruimd en de aanwezige apparatuur openbaar verkocht", zegt De Mot. "Er waren aanvankelijk 3 kandidaten om het Ebone-netwerk over te nemen. Oakley Capital heeft als laatste definitief afgehaakt. Ze hebben ons laten weten niet langer geïnteresseerd te zijn omdat ze geen akkoord te hebben kunnen bereiken voor de verwerving van dit Ebone-netwerk dat nog in handen is van een Ierse vennootschap, een dochter van KPNQwest. Het is nu aan de Ierse curator om te beslissen wat er nu met dit netwerk gaat gebeuren", aldus de curator. Dit Ebone-netwerk, waarvan Hoeilaart de centrale zenuwknoop was, was pas sinds begin dit jaar een onderdeel van KPNQwest en de pogingen om dit netwerk te integreren met dat van KPN waren nog niet ver gevorderd. De 340 werknemers van het centrum in Hoeilaart staan inmiddels onherroepelijk op straat. (IVA)

bron: skynet

airco
03-07-2002, 19:59
ow fijn ...
i'll be there .... ;)

persoonlijk had ik dit niet verwacht dat ze het openbaar zouden verkopen ... een netwerk in stukken gekapt brengt juist niks op ...
maar ook ik kan me dus vergissen ;)

Raceboy
03-07-2002, 20:03
Originally posted by airco

persoonlijk had ik dit niet verwacht dat ze het openbaar zouden verkopen ... een netwerk in stukken gekapt brengt juist niks op ...
maar ook ik kan me dus vergissen ;)

glasvezel de lopende meter he ;)

airco
03-07-2002, 20:18
hmmzzz misschien een glasvezellijntje van bij mij voor de deur tot aan depaddock kopen ??? :P