PDA

View Full Version : Arrows vertrekt uit Silverstone


sledge
04-07-2002, 14:29
Arrows doet vermoedelijk niet mee aan de Britse Grand Prix. Verslaggever Rick Winkelman van RaceReport zegt dat het team op Silverstone aan het inpakken is. De motorhomes die vanmorgen aanwezig waren, zijn inmiddels alweer vertrokken. Medewerkers van de renstal ter plaatse zeggen dat er problemen zijn met een sponsor, maar vermoedelijk is de overname van Arrows geblokkeerd door het highcourt.

Bron: www.formule1.nl

JPMontoya
04-07-2002, 15:10
mmm intressant om volgen ?

maar nog geen nieuws op andere F1-sites

Stipey
04-07-2002, 17:00
Eigenlijk moet je gek zijn om nog een F1-ticket te kopen; het is schandalig duur en nu krijg je er ook al geen auto's meer voor te zien...ze gaan allemaal failliet.

airco
04-07-2002, 17:07
jawadde ... moest Minardi in de nabije toekomst nog sneuvelen dan kan Mosley zijn plannen om F3000's te laten meerijden in de F1 nog gaan uitvoeren :rolleyes:

Wie weet gaan we dan binnenkort op bezoek bij een F1-team ipv een Formule3000 team ;)

airco

Driesco
04-07-2002, 17:55
Kunnen we allemaal onzen naam daar nie opzetten voor 15€. Teambaas Sennaken en Werner als financieel adviseur.

Dju t'is te hopen dat ze nog piloten zoeken :)

Mark
04-07-2002, 19:49
De oorzaak van alle kwaad..........morgan Greenfell.........die bank wil zijn 30 miljoen euro terug.......die hadden destijds de aandelen overgekocht van Prince Malik.....

airco
04-07-2002, 19:52
tja enigszins te begrijpen he ... 30 miljoen euro ... walkinshaw aan het hoofd ... twijfelachtige overnamen ...

Mark
04-07-2002, 20:12
walkinshaw aan het hoofd, dat is normaal geen slecht teken......kijk maar eens naar de omzet en marktwaarde van TWR. De man is zeer zeker geen slecht zakenman, zijn normen en waarden m.b.t. rijders-contracten is iets anders :D

Finish
04-07-2002, 20:33
Originally posted by Stipey
Eigenlijk moet je gek zijn om nog een F1-ticket te kopen; het is schandalig duur en nu krijg je er ook al geen auto's meer voor te zien...ze gaan allemaal failliet.

en de winnaar is min of meer al gekend.... :(
Het gaat de verkeerde richting op....

Scapa
04-07-2002, 20:35
Autosport.com meldt dat de wagens gearriveerd zijn MAAR Walkinshaw moet eerst nog geld vinden om z'n schulden tov Cosworth (=Ford=Lauda) te betalen, zoniet geen motoren en ja door te duwen komde niet ver eh!

Megane
05-07-2002, 07:09
Arrows terug aangekomen op Silverstone :confused::confused::confused::confused::confused:
Waarschijnlijk ergens nog een potje klein geld gevonden.
Moet de rekening aan cosworth betaal 4.5 miljoen$ en nog een beetje aan de bank :D:D:D en misschien ook nog wat drinkgeld voor Jos :p

Jan
05-07-2002, 16:15
Arrows heeft nog tot morgenmiddag de tijd om een oplossing te vinden. De vrije trainingen hebben ze alvast gemist. Ik zou het doodjammer vinden, als ook dit team de arena zou moeten verlaten. Tiens, ik maak mij net de bedenking dat ik de verdwijning van Prost niet zo doodjammer vond, 't zal aan 't manneke liggen.

jan

airco
05-07-2002, 16:49
als de zaak zo hard gespeeld wordt als nu, dan vrees ik dat Arrows eraan is voor de moeite. Als ze deze GP alsnog zouden halen, dan zal het binnen enkele weken wel game-over zijn.

airco

Bart.Vandecavey
05-07-2002, 16:54
Bloemen verwelken, schepen vergaan maar Minardi zal altijd blijven bestaan :D