PDA

View Full Version : MAK karting 13 Juli


Werner333
14-07-2002, 15:47
De resultaten:
http://www.werner333.com/paddockfoto/kwalif05.jpg
http://www.werner333.com/paddockfoto/uitslag0501.jpg
http://www.werner333.com/paddockfoto/uitslag0502.jpg
De Paddock 1: Sennake en Werner333
De Paddock 2: Pascal en Airco

Benklak
14-07-2002, 17:57
Wat vinden de meesten van de lottrekking van de startplaatsen? Ik denk dat we een veel spannendere race zien als de quali's gelden als startplaats!!!!! Wij stonden weeral achteraan en verliezen zo een halve ronden op de leider. Een halve ronden die niet meer goed te maken is. Ma bon het was wel weer een superfijne race op een tof circuit.

Mighty M Racing

Benklak

flugel
14-07-2002, 18:08
Wij moesten starten vanop de 12de plaats, en toch nog 3de geworden, die loting vind ik toch ook een beetje achterhaald te vinden als je het niveau van de deelnemers bekijkt, maar goed het is nu eenmaal zo en de ene keer heb je er profijt uit en de andere keer niet, maar 't profijt moet voor ons blijkbaar nog komen ;)

Benklak
14-07-2002, 18:16
Tja, wij 17e gestart en 2e geworden. En ons profijt moet ook nog komen, onze startplaatsen waren tot nu toe 13-12-20-17 (eerste race niet deelgenomen). Das dus al wel wa pech, ma volgende keer staan we op pole ik voel het! :)

kartboyke
14-07-2002, 20:49
Héhé, ik mocht uit pole vertrekken, wieeee.
Wel tof ma mijn banden stonne koud, en da is dikke misere.
Ik zen de eerste ronde wel direct wa kunne los rijde ma na ronde 5 ofzo was het liedje uit.
Ik was echt archi-slecht, ma ik was mega moe van het werke en de vrijdag nog wa uit geweest.
Ma concentreren was er ook nie bij gisteren zelle.
Mijnen snelsten tijd van gisteren was een van de traagsten van toen ik in mei zen gon rijde, toen reed ik 50.2..
Maja, ik hoop da het maar eenmalig is geweest die slechte tijd.
Ma er is mij iet serieus opgevallen en het was niet ik alleen dat er over sprak.
Er is gisteren weer zeer onsportief gereden, mijne maat is zelfs vlak in den bocht vo de pitsuitrit gewoon eruit gereden, ik snap da nie, die piloot dat dat deed is echt wel een bekke stoem zelle, da is al een mooie snelheid gehaald op dat punt en als het een beetje verkeerd loopt dan kan die wel een serieuze patat gaan hé, want die boorden zijn niet bepaald zacht.
Ik ben ook een paar keer wreed smerig aangetikt terwijl het zelfs niet nodig was want ik ging opzij en deed teken en toch moest mij nog es efkens goe in mijn gat rijden en mij probere eruit te rijden, ik dacht dat dit vooral voor het plezier was, maar ik vrees als dit nog veel gaat gebeuren er nog serieuuuuuuuuzen ambras gaat komen, velen erger dan in brussel, nie persé door mij want Serge doet hier zeeer goed zijn best en dat verdient echt nen dikke proficiat(niet allee Serge, heel de organisatie).
Ik hoop dat dit tot de meetste zal doordringen, denk er ook aan, er zijn er die elke week gaan karten of profesioneel aan autosport doen maar er zijn er ook die 1 maal in de maand rijde en dat is bij de mak(gewoon omdat ze het niet kunne veroorlove omelke week te gaan karten of gewoon niet kunnen door werk of dergelijke), maar die willen er dan ook plezier aan beleven hé.
So keep the fun in it.
Het is nu eens tof dat er zo een initiatief genome is geworden, pleasee, hou het zo.
Ok ja denk ma da'k ne pastoor zen en da'k aan het preken zen, ma ge kunt me geen ongelijk geven, als ik den enigste was dat da zei gisteren ok dan wel, ma er zijn nog andere piloten dat het zeggen. :(

Werner333
14-07-2002, 20:56
In tegenstelling tot kartboyke vind ik dat er erg sportief gereden is. Iedereen ging goed uit de weg en als je de snellere mensen doorliet kreeg je een bedankje toegewuifd.
Slechts een iemand heeft mij er willen uitrijden nadat ik hem gepasseerd was.
Verder ging het zeer goed gisteren. Snelste tijd: 50.52. Ruim 1.4 seconden beter dan mijn vorige toptijd.
Ik kon opklimmen naar plaats 10 en daar zijn we als team best tevreden mee.
Heb me weer goed geamusseerd (ook met de apres kart) en draait het toch om niet.
Dus tot 14 September voor race 5.

kartboyke
14-07-2002, 21:09
jaja, het uit de weg gaan wel, dat vind ik ook.
Maar ik spreek hier niet over alle piloten dat onsportief gereden hebben hé, er waren een team of 3-4 die echt wel opvallend smerig iemand voorbij gingen.
Al geluk dat er nog mensen zijn die als werner333 denken, same here, it's just for fun.
En wacht ma vo race 5 dan ston ik da terug ma dan gon ik nie meer uit de vrijdag zelle.
Ma ik weet nie hoe het kwam da'k gisteren zo slecht gepresteerd heb, gewoon slecht gereden, geen andere reden voor.
Ma da staat de comentaar over het andere rijde los van want winne kan ik toch nie.

Vettige Swa
14-07-2002, 21:13
Echt smerige rijders heb ik gisteren niet gezien. Er werd wel eens een tik gegeven en wat geduwd maar wat wil je met zovelen op zo een smal baantje. Het hoort er gewoon bij denk k.

Bij welk team was jij btw kartboyke?

Benklak
14-07-2002, 21:22
Ik kan jullie verzekeren dat het als snellere piloot soms erg vervelend is als iemand niet uitwijkt,vooral als er slecht gevlagd wordt. We zijn gisteren 2e geïndigd en ik heb constant moeten inhalen en dubbelen en NOOIT heeft de man voor mij een blauwe vlag gekregen! Ik denk dat het slechte vlaggen gisteren misschien voor een duw hier en daar heeft gezorgd. Maar het is allemaal wel heel sportief gebleven vin ik.

Tot de volgende!

Driesco
14-07-2002, 22:42
Sorry maar in karting hoort dat er een beetje bij. Als je iemand zachtjes een tikje geeft achteraan wil dat zeggen, hier ben ik. Als je iemand opzij duwt is dat onsportief en moet dat bestraft worden. Ik heb gisteren geen noemenswaardige craches gezien en persoonlijk vond ik de rijstijl van iedereen meer dan behoorlijk. Het ging er hard aan toe en ook ik deel soms een een tik uit maar op het rechte stuk laat je zo weten dat er een snellere achter je zit en dan gaat de deur iets vroeger open in de bocht en blijven de rondetijden goed.
Sorry als ik iemand heb geraakt maar da is nu eenmaal mijn rijstijl.

Persoonlijk ook voor de startplaatsen op chrono. Wij mogen nie klagen maar zo krijgt men een vertekend beeld van de kwaliteit van de piloten. Manfred is snel maar moet steeds achteraan starten. Flugel zijn team ook, ik met Vicky, alles heeft zijn voor en nadelen maar als iedereen moest starten op de plaatsen van de chrono's zouden de eerste ronden minder gevaarlijk verlopen.

Verder niets dan lof voor Serge en zijn vrouwken. Jullie doen da goed en ALTIJD zal er commentaar zijn ( ook van mij ) maar dat moet je gewoon over je heen laten gaan.

Op naar de volgende race zou ik zeggen. Kartboyke : iets minder lang op de gas in de bochten zou al veel schillen, zo kunnen we steeds binnendoor glippen, nie uitgaan voor de race is ook goe en vooral nie te veel werken want daar smelt ge van. :)

alex4x4
15-07-2002, 01:15
wat mij opgevallen is, is dat de rondetijden hoog lagen.
Ik ben er vorige week nog gaan rijden (we doen dit ongeveer 1x per maand) en onze beste tijden waren 49.201 en 49.210.
ok, we waren met veel op de baan, maar ik had toch verwacht dat ze gisteren onder die tijden zouden gaan.

kartboyke
15-07-2002, 21:48
Ik zit in het team IM-RACING(vroeger was da de aa-kes)
Awel tikjes geve vind ik zelf ook nie zonen erg want da doe ik ook soms, maar niet te zwaar want dan kan het gevaarlijk worden en dit is gewoon gebeurd bij mij, maar nog erger bij mijn teamgenoot.
en eerlijk gezegd was dat echt geeeeeeen tikje hoor, zelf gezien met mijn eigen ogen.
Wat werner zegt over dat de tijden hoog lagen jaaaaaaaaaaaaa, ik heb dus bekan 2 sec trager gerede dan de laatste keer da'k gon rijden zen da.
Dus zal wel een bekke aan mij liggen ook.
Ja, ik had de zaterdag van 8u 's morgens moeten werken tot 16.00u in de namiddag.
Maja, kon ik nie onderuit hé, is nu eenmaal vakantiewerk.
Ma ik blijf nie te lang op mijne gas staan, als ik den tijd had gerede gelijk de laatste keer da'k da was dan reed ik dus wel top 3 hé, dus ik was gewoon slecht en ga nog te weinig karten-> als pa kan en goesting heeft, rij zelf nog nie met den oto en fietske is wa ver hé.
:rolleyes:

Driesco
15-07-2002, 21:52
Zijt ge n'een vacantiecursus schrijven ont volgen of wa. K'moet der hiere sebiet mijnen woordenboek bij pakken. Leer toch ne keer gewone taal schrijven vriendjen.
Da duurd even lang maar dan kunnen we het allemaal lezen.

No hard feeling maar je hebt al een gele kaart gekregen van Sennaken. Tell me if i'm wrong.

Nog enen keer en geen tikjes meer hé maar boem patat den decor in. :)

Werner333
15-07-2002, 22:17
Originally posted by Driesco
Tell me if i'm wrong.


Correct Driesco.
Probeer er wat op te letten kartboyke.
Back to topic nu.

Pascal
15-07-2002, 23:14
Als ik me niet vergis heet de competitie "MAK Karting Fun". Wel ik heb tot nu al elke wedstrijd waaraan ik deelnam fun beleefd. Zowel voor, tijdens als na.....

Ook het lotingsysteem vind ik niet storend. Ik moet eraan toevoegen dat we tot zaterdag altijd een goede startplaats hebben geloot. Zaterdag was het echter "koekenbak" : 19° op 19 teams. Desondanks zijn we kunnen opklimmen tot de 13° plaats. Laat ons zeggen ongeveer halfweg het pak. Welnu wat ons betreft, eindigen we steeds ongeveer halfweg, of we nu eerste of laatste vertrekken. We kunnen in de top niet meedraaien en vinden het ook niet erg. Maw we kennen onze plaats en ons niveau. Als we maar een beetje kunnen karten in een goede sfeer en met een beetje (gezonde) competitiegeest.

Het viel me echter op dat zaterdag de eerste 7 à 8 teams in dezelfde ronde of op één ronde van elkaar finishte. Ik denk dat dit voor iedereen plezant is of het toch zou moeten zijn. Mijn persoonlijke mening is dat dit te danken is aan de aanpassing in het reglement : iedereen moet zijn eerlijk deel van de wedstrijd rijden (ca 18 minuten).

Eén opmerking : bij het begin van deze competitie werd gezegd dat de nummers 1,2 en 3 plus de pechvogel de volgende wedstrijd gratis mochten meerijden. Wat de plaatsen 1,2 en 3 betreft denk ik dat deze belofte uitkomt maar wat met de prijs voor de pechvogel ??? Wanneer er een grote pechvogel is, is dit voor iedereen duidelijk. Wanneer er geen grote pechvogel is, is het aan de organisatoren om attent te zijn voor details om deze prijs te kunnen toekennen.

Voor de rest niets dan lof voor de organisatoren en in het bijzonder voor Serge en Sabine.

C U

flugel
18-07-2002, 20:37
Ik vind ook dat het vooral fun moet blijven, maar dat wil niet zeggen dat je in een wedstrijd de deur moet openhouden voor iemand... dat was het enige minpunt voor ons dan toch zaterdag, de commentaar van een bepaald team waar we mee gecrasht waren in de wedstrijd, zulke dingen kunnen nu eenmaal gebeuren, maar dan direkt zeggen tegen mijne maat van "denk er volgende keer aan, en rijdt wat sportiever" vond ik toch overdreven... sommige rijden precies wel voor een gouden paard ;)

Spitty
20-07-2002, 12:48
Ik dank iedereen voor al het lof maar eigelijk is het niet zo moeilijk om te organiseren, je moet gewoon de moeite doen, daar tegenover om een goed reglement op te stellen dat kost niet alleen moeite maar ook bloed, zweet en traanen wat zeker parte speeld is de ervaring dat ontbreekt nog een beetje maar tegen volgend jaar zal het op punt moeten staan. Dus sorry voor al de ongemakken en de foutjes die er nog in zitten.

Nu heb ik nog iets te zeggen en dat is minder plezant.
op 16 juni hebben ze bij ons (Serge & Sabien) ingebroken, natuurijk is da ni plezant maar het ergste is dat ze de clubkas van de karting gestolen hebben, met als gevolg dat het niet meer mogelijk is om nrs. 1, 2 en 3 + de pechvogel gratis te laten rijden.
Hiervoor nen dikke sorry maar dat is iets waar niets aan te doen valt.
Ik hoop dat wij op een beetje begrip kunnen rekenen.
(jullie mogen ons afmaken maar wel korte pijn aub)

Thanks iedereen voor de opkomst en eigelijk zijn jullie het die voor de fun zorgen.

C.U. on the next race
het MAK-karting team

Witte
20-07-2002, 20:56
Al enig idee waar de next race is???

Pascal
20-07-2002, 23:06
Originally posted by Spitty
Ik dank iedereen voor al het lof maar eigelijk is het niet zo moeilijk om te organiseren, je moet gewoon de moeite doen, daar tegenover om een goed reglement op te stellen dat kost niet alleen moeite maar ook bloed, zweet en traanen wat zeker parte speeld is de ervaring dat ontbreekt nog een beetje maar tegen volgend jaar zal het op punt moeten staan. Dus sorry voor al de ongemakken en de foutjes die er nog in zitten.

Nu heb ik nog iets te zeggen en dat is minder plezant.
op 16 juni hebben ze bij ons (Serge & Sabien) ingebroken, natuurijk is da ni plezant maar het ergste is dat ze de clubkas van de karting gestolen hebben, met als gevolg dat het niet meer mogelijk is om nrs. 1, 2 en 3 + de pechvogel gratis te laten rijden.
Hiervoor nen dikke sorry maar dat is iets waar niets aan te doen valt.
Ik hoop dat wij op een beetje begrip kunnen rekenen.
(jullie mogen ons afmaken maar wel korte pijn aub)

Thanks iedereen voor de opkomst en eigelijk zijn jullie het die voor de fun zorgen.

C.U. on the next race
het MAK-karting team

Dat verklaart natuurlijk veel. Als buitenstaander kunnen wij zoiets niet weten natuurlijk. Sorry voor de opmerkingen daarover.

Veel succes voor volgend jaar. Het doet me plezier om te horen dat jullie er volgend jaar mee doorgaan.

C U ............. Next race !!!!

Werner333
21-07-2002, 12:26
Originally posted by Spitty
Ik hoop dat wij op een beetje begrip kunnen rekenen.

Zeer zekers. Hopelijk vinden ze de daders en (een deel van) de clubkas
jullie mogen ons afmaken maar wel korte pijn aub

Ge krijgt van mij allebei nen dikke knuffel volgende Donderdag. ;)

Maarten
07-08-2002, 17:28
is het klassement van de karting al bijgewerkt?

bij deze meldt ik al even dat ik volgende keer wederom forfait zal moeten geven, aangezien wij met de funcup in Silverstone zitten

sorry serge, de keuze was snel gemaakt! terecht toch?

airco
07-08-2002, 17:38
ik wil desnoods wel wisselen zene :)

Benklak
07-08-2002, 18:49
Neen, klassement op de mistery is nog altijd niet bijgewerkt! Spijtig want ik zijn serieus benieuwd.

Werner333
07-08-2002, 19:37
Er zijn enkele problemen om de stand bij te werken, maar Spitty brengt dit ASAP in orde.

Maarten
08-08-2002, 11:06
ok gn probleem
ik had alleen graag het nieuwe klassement in het mak magazine gezet dat normaal volgende week in uw bus zal liggen beste MAK'kers

Mistery
08-08-2002, 11:19
Originally posted by Werner333
Er zijn enkele problemen om de stand bij te werken, maar Spitty brengt dit ASAP in orde.

Onmiddellijk na de karting heb ik tot twee maal toe een mail gestuurd met de vraag naar de samenstelling van de teams. Indien ik deze gegevens had bekomen, dan zou het klassement op de website www.misteryracing.com up to date geweest zijn, en had Maarten het ook kunnen publiceren in het clubblad.

Het klassement berekenen is voor mij een koud kunstje, aangezien de berekeningswijze door mij werd opgesteld. Alleen heb ik daar de teamsamenstellingen voor nodig, en deze heb ik helaas niet bekomen van het MAK-bestuur...

Door het achterblijven ,buiten onze wil om ,van deze informatie zijn er diverse mensen die misteryracing.com het verwijt stuurden dat we niet up to date waren met de kartinggegevens. Spijtig dat sommigen er zo over dachten, maar ik hoop dat jullie er nu allemaal rekenschap van hebben waar de oorzaak ligt ... Als betrokkene bij heel wat autosportprojecten en als eigenaar van misteryracing.com , zal ik mij dan ook in de toekomst genoodzaakt zien om bij het achterhouden van informatie met betrekking tot de kartingtopic op de site, deze topic van misteryracing.com te verwijderen. Jammer voor diegenen die er veelvuldig op bezoek kwamen, maar wij kunnen ons niet permiteren om in een slecht daglicht te staan door de nalatigheid van anderen. Misschien is het wel eens aan jullie om aan die gasten hun oren te gaan trekken...tenslotte is het voor jullie dat de kartingtopic op misteryracing.com staat...

Groeten,
Dries

airco
08-08-2002, 12:42
ow dries niet zo hard van stapel lopen ... Iedereen doet deze organisatie voor zijn plezier. Ok, het is niet prettig dat de administratie achter staat, maar er zal wel een goeie reden voor zijn veronderstel ik ...

Iedereen heeft het op tijd en stond eens superdruk.

airco