PDA

View Full Version : 24 uur van Zolder - www.24u.be - organisatie.


Mistery
15-07-2002, 11:26
Een tipje van de sluier werd reeds opgelicht in de topic "Belkarting", onder geplande ontmoetingen.

Nu kan ik jullie zeggen : het is zover, alle lichten staan op groen en we kunnen er "vollen bak" tegenaan gaan.

Ontsproten uit het idee van Albert Vanierschot en mezelf, vonden we dat we werkelijk iets "live" moesten doen deze keer, en kwamen uit op : live coverage via internet , daar andere sites daartoe in gebreke blijven. AD Sport zorgde voor de nodige contacten en zal ook gedurende de wedstrijd zelf info verstrekken. Daarnaast staat de officiële fotograaf van AD Sport, ons aller Sennake, paraat voor de algemene actiefotografie. AD Sport heeft in het perscentrum van circuit zolder gedurende dit evenement de permanente beschikking over internettoegang verkregen, de basisvereiste voor dit concept.
Gezien we dit niet alleen kunnen werd besloten om de handen in elkaar te slaan met enkele andere bekenden. Zo zal Misteryracing.com 150 mb webspace ter beschikking stellen voor het project en zal Bart Vandecavey van Misteryracing.com zowel voor de site-ontwikkeling als updating ter beschikking zijn.
De Paddock stelt meerdere admins ter beschikking. Airco voor site-ontwikkeling en updating, Werner en Pascal voor verslaggeving. Raceboy meldde zich aan om bij te springen voor de fotografie. Gezien zijn taak bij Traxx zal hij waarschijnlijk worden ingezet voor de pitlanefotografie. Verdere taakverdeling is nog niet definitief gebeurd, dus er komen er daar nog een paar Paddockers bij...
Traxx Racing team verzorgt de eigen verslaggeving en werkt ook via de 24u.be site, zodat jullie de clio, gesponsord door De Paddock en Misteryracing, niet uit het oog kunnen verliezen.
AD Sport zal ook de verslaggeving van de gebeurtenissen van het team over 24u.be laten verlopen. Logisch, zij waren tenslotte de grondlegger van dit initiatief.

Naast deze verslaggeving zullen jullie ook veel kunnen vernemen over de geschiedenis van de 24u van Zolder onder het thema "historiek", eveneens via de 24u.be site.

Diegenen die er omwille van diverse redenen niet kunnen bij zijn, worden dus in de watten gelegd. Zelfs de rondetijden en het live-klassement hoeven ze niet te missen, daar er live-timing is voorzien op de site.

Zoals jullie zien is het volledige concept al uitgewerkt. Een eerste vergadering is reeds achter de rug en het echte werk kan nu beginnen...

Groeten,
Mistery

Mistery
15-07-2002, 11:51
Wie over een digitaal fototoestel beschikt en gedurende de 24u van Zolder wil meehelpen aan de verslaggeving, kan zich melden op descom@pandora.be . Idem voor nog twee mensen voor site-opbouw en updating.

Let wel : dit project heeft een groot belang, dus enkele ernstige personen aub. Maar verstandige koppen als "Paddockers" zijn, begrijpen jullie dit wel, zodat ik niet opnieuw 23 kandidaturen op 24 inzendingen moet schrappen, want die mensen ontgoochel ik ook liever niet dan wel...

Groeten,
Mistery

Driesco
15-07-2002, 12:23
50.000 folders gedrukt, url ok, perskaarten ok, wij zijn er klaar voor. Laat maar komen die boel zou ik zeggen.

Voor de promotie van de site zoeken wij ook nog enkel meisjes die de folders willen uitdelen tijdens de race, en die de folders op de parkings tussen de ruitenwissers gaan steken. Jullie helpen hiermee de 24u site, de belkarting en depaddock.

Indien je dus niet goed bent in Mistery zijn oproep kan je ook hierbij nog je steentje bijdragen. Enkel in het begin en op het einde van de race dienen die folders verdeeld te worden.

Momenteel zijn we al met 4.

Sennake
15-07-2002, 22:26
Ik meen begrepen te hebben dat VincentDB over hetzelfde fototoestel beschikt als mezelf en Raceboy, nl. een Olympus C-700 Ultra Zoom. Indien die informatie klopt zou ik aan Vincent durven vragen om zich als 3e fotograaf aan te bieden, zodat we er nog slechts één zoeken. Het voordeel van 3 dezelfde fototoestellen is i.v.m. het downloaden van gemaakte foto's op de PC enorm handig. Ikzelf beschik in nood nog over een 2e digitaal toestel dat uitermate geschikt is voor stilstaande beelden. Eventueel kan dat ook ingezet worden indien een 4e fotograaf zich aandient die niet over een digitaal toestel beschikt.

Verder wens ik er nog aan toe te voegen dat de webmasters die aan de PC zullen zitten niet van een kleintje vervaard mogen zijn, en vooral niet mogen terugdeinzen van een slapeloze nacht. We gaan wel in 2 ploegen van 2 man werken maar dan nog zal de ploeg "in stand by" wel het nodige lichtere werk moeten doen of even naar de race zelf gaan kijken uiteraard. Zelfde opmerking voor onze verslaggevers, fotografen en andere medewerkers. Slapen zal er niet veel bij zijn, en vergeet ook niet op tijd te eten en te drinken. Anders haal je de finish letterlijk en figuurlijk niet. Maar de uitdaging aangaan om er echt iets moois van te maken op zich is al enorme motivatie en de voldoening als het ganse concept geslaagd is zal zeer groot zijn. We kunnen en mogen circuit Zolder niet ontgoochelen. Als we ons engageren moet het ook GOED zijn.

Met de vierhoek ADSport-Misteryracing-DePaddock-Traxx kan het eigenlijk niet mislopen. Desalniettemin zal iedereen zijn beste beentje moeten voorzetten om het concept te laten slagen. Ik zou zeggen : succes!

En laat nu de kandidaturen maar binnen rollen!

vincentdb2001
15-07-2002, 23:09
Originally posted by Sennake
Ik meen begrepen te hebben dat VincentDB over hetzelfde fototoestel beschikt als mezelf en Raceboy, nl. een Olympus C-700 Ultra Zoom. Indien die informatie klopt zou ik aan Vincent durven vragen om zich als 3e fotograaf aan te bieden, zodat we er nog slechts één zoeken.

Is geen probleem voor mij !!!!

Ik heb gisteren op het Eurocircuit nog wat geoefend. Hier (http://membres.lycos.fr/circuitzolder/rallycross.euro.html) zijn er meer dan 240 foto's terug te vinden !!!

Vincentdb

Driesco
16-07-2002, 08:02
Even tussendoor. Zowel raceboy als Vincent werken ook al voor Traxx. Voor Vincent zal het moeilijk worden daar hij boxverantwoordelijke is bij ons. Hij zal de pers te woord staan indien nodig enz...
Op 1 dag zie ik de vraag naar race, Vincent en zie ik een luxebus aan men neus voorbijgaan aan mijn naamgenoot. Raceboy kan zonder probleem foto's maken in de pit maar Vincent dient bij ons op post te blijven. Of het moet zijn dat Vincent liever dit werk doet natuurlijk. Graag snel antwoord want dan bestel ik een perskaart minder.
Kwestie van dat iedereen moet weten wat je wilt doen hé. Je kiest voor een job en je blijft erbij, je kan geen 10 dingen goed doen.

vincentdb2001
16-07-2002, 12:39
Is goed Driesco, ik zal op post blijven.

Sorry Sennake...

Vincentdb

Mistery
16-07-2002, 16:45
Aan ALLE medewerkers van 24u.be :

gelieve tegen uiterlijk morgenochtend (17 juli) om 08.00u jullie gegevens (naam, adres, geb.datum) door te mailen naar descom@pandora.be .

Dit is vereist voor de persaccreditaties. Diegenen die reeds over een permanente accreditatie beschikken vermelden dit erbij, samen met het nummer van de accreditatie.

Verdere info volgt morgen, na vergadering op Circuit Zolder.

Groeten,
Mistery

Mistery
16-07-2002, 16:53
Om misverstanden zoals bovenstaand te vermijden :

Indien je wil meewerken aan 24u.be en ook reeds je woord hebt gegeven aan Jefke, Pierke of Polleke : let op dat je jezelf niet in nesten brengt ! Onderstaand enkele voorbeelden :

- je bent boxverantwoordelijke : je kan dus niet meewerken aan 24u.be daar dit niet te combineren is.
- je bent fotograaf voor een team : mits toestemming van het team, kan je wel meewerken, daar dit wel te combineren is, zolang je eerste opdracht er niet onder gaat lijden !
- je bent bandenjongen van een team : je kan helaas niet meewerken aan 24u.be , daar je nooit op voorhand weet wanneer je voor het team paraat zal moeten staan.
- je bent persverantwoordelijke voor een team : mits toestemming van het team, kan je meewerken.

Hopelijk zijn bovenstaande voorbeelden duidelijk, en kunnen we hiermee misverstanden vermijden in de toekomst. Wil je meewerken : dan heb je ofwel nog niets om handen, ofwel moet je kunnen verantwoord combineren en de toestemming hebben van het team.

Groeten,
Mistery

R@ce@holiC
16-07-2002, 16:59
Met spijt in het hart en zeker omdat ik als webbeheerder van misteryracing mijn steentje had willen bijdragen , moet ik dit aan mijn neus voorbij laten gaan... Maar ik heb nu de kans om mee te helpen bij een team tijdens de legendarische 24uren van Zolder een toch unieke ervaring voor een racefan als ik... Wees maar zeker dat je mij de volgende keer mag meerekenen MISTERY !!!

Mistery
16-07-2002, 18:14
Om toch maar zeker te spelen : dit is de lijst van medewerkers die hun gegevens dienen door te geven :

(diegenen waar een (*) bij staat, hebben dit al gedaan), aan de anderen : DRINGEND verzoek dit tegen uiterlijk morgenochtend, 17/7 om 08.00u te doen.

Dries De Smet (*)
Guy Golsteyn (*)
Werner pessendorffer (*)
Stijn Claessens
Pascal Put
Bart Vandecavey
Yves van Grimberghe

Greetz,
Mistery

Raceboy
16-07-2002, 19:19
ik krijg een perskaart van traxx. moet ik ook nog gegevens doorsturen ?

Mark
16-07-2002, 20:05
gezien het aantal mensen in onze ploeg kan ik dit jaar helaas niet meewerken. Maar ik hoop dat zowel TRAXX als 24U.be een succes worden zodat ik in 2003 wel iets kan doen.

Go for it, en laat die andere maar eens zien tot waar gemotiveerde mensen in staat toe zijn. Laat een bepaalde .com maar eens sidderen :D

Mistery
16-07-2002, 20:12
Originally posted by raceboy
ik krijg een perskaart van traxx. moet ik ook nog gegevens doorsturen ?


ALLE medewerkers...dus ook jij raceboy... !

Mistery
16-07-2002, 23:41
Thanks ! Iedereen heeft zijn gegevens doorgemaild ! Onze ploeg die voorheen werd gemeld word aangevuld met : Geert Vanderheyden (Witte, en super-kart-talent!) en Peter Zeelmaeckers (autosportfanaat in hart-en-nieren) . Dank aan allen. Rest mij enkel nog te vragen naar één "polyvalente" vervanger. Je weet wel, moest er eentje zijn die bvb de nachttraining niet "overleeft"....Voor de vervanger die zich aanmeldt : misschien kom je niet in actie (laten we eerlijk zijn, als iedereen er is en zijn taak kan vervullen...) , maar de appreciatie zal daarom niet minder zijn ! Trouwens, ondertussen ben je toch maar mooi opgenomen in onze equipage, en kom je bvb bij AD Sport, de grondlegger van dit initiatief, rechtstreeks in contact met mensen zoals Koen & Kris Wauters en Harry Van Barneveld... laten we natuurlijk drievoudig winnar van deze race , Albert Vanierschot niet vergeten, evenals andere toppiloten met ervaring, bvb Freddy Van Roey, e.a. , zoals allen bij AD Sport zijn ! Verlies vooral de "familie" GEERINCKX niet uit het oog... Betrouwbare piloten, supersympathiek, betrouwbaar, ervaren en vrij snel, wat wens je nog meer ? een combinatie die in het verleden al meer dan eens zijn degelijkheid heeft bewezen...

Groeten,
Mistery

JPMontoya
16-07-2002, 23:46
misschien een stomme vraag maar wanneer ist eigenlijk 24h van zolder

airco
16-07-2002, 23:50
24-25 augustus ;)

Pascal
17-07-2002, 00:11
Originally posted by airco
24-25 augustus ;)

Maar zoals je ziet wordt de préstart nu reeds gegeven.

C U

JPMontoya
17-07-2002, 10:05
augustus is best een topmaand voor belgische autosportfans :)

1-2-3-4 SPA 24H
24-25 Zolder 24H
31-1/9 F1

zàààààààlig !

Mistery
17-07-2002, 15:16
aan de medewerkers van 24u.be (ook de Traxx medewerkers !)die momenteel NIET over een permanente accreditatie "pers" beschikken :

gelieve op onderstaande links de formuliere in te vullen (foto = overbodig!) en door de mailen naar descom@pandora.be , tegen uiterlijk vrijdag 19 juli, 08.00u

http://www.eyes-e-tools.com/customer/circuitZolder/Update/upload/Aanvr%20form%20event.doc

http://www.eyes-e-tools.com/customer/circuitZolder/Update/upload/Afstand%20nl.doc

Op basis daarvan wordt jullie een acceditatie verstrekt die jullie een algemene toegang verschaft tot circuit, pitlane en perscentrum. Deze document naar mij doormailen en niet naar zolder rechtstreeks !

greetz,
Mistery

Werner333
17-07-2002, 17:28
Originally posted by JPMontoya
augustus is best een topmaand voor belgische autosportfans :)

1-2-3-4 SPA 24H
24-25 Zolder 24H
31-1/9 F1

zàààààààlig !

En ge vergeet:
10-11: Rallycros Maasmechelen
17-18: Touring Cup en MAK Historic rally Mechelen

vincentdb2001
17-07-2002, 18:10
Originally posted by Werner333


En ge vergeet:
10-11: Rallycros Maasmechelen
17-18: Touring Cup en MAK Historic rally Mechelen

En ook niet het EK rallycross (17-18/8) in Valkenswaard, F1 & F3000 in Spa (30-31/8), "Rencontres Peugeot Sport & Championnat FFSA" op Spa (27-28/7), VTB-VAB Autohappennig op Zolder (7-8/9), Truck Super Prix op Zolder (14-15/9), Racing Festival op Spa (21-22/9),... vergeten, Werner ;) :D

Mistery
17-07-2002, 18:18
Als organisatoren van 24u.be zouden we jullie willen vragen om deze topic voor te behouden voor de organisatie en de medewerkers. Dat is ook de reden waarom die topic steeds bovenaan blijft staan. Alle andere wetenswaardigheden aangaande deze wedstrijd kunnen jullie natuurlijk wel kwijt in de andere topics die erover handelen.

Dus, toon wat begrijp voor het monsterwerk waar we mee bezig zijn, en laat deze topic aub voor ons, dan zal het voor iedereen overzichtelijker zijn !

Alvast bedankt voor jullie medewerking !

Namens de organisatoren,
Mistery

Raceboy
17-07-2002, 19:23
mistery die afstand van verhaal moeten we die afdrukken en ondertekenen ?want ik kan geen handtekening zetten via de PC ze:) en naar waar moeten we die dan sturen ?

vincentdb2001
17-07-2002, 19:40
Originally posted by Mistery
aan de medewerkers van 24u.be (ook de Traxx medewerkers !)die momenteel NIET over een permanente accreditatie "pers" beschikken :

gelieve op onderstaande links de formuliere in te vullen (foto = overbodig!) en door de mailen naar descom@pandora.be , tegen uiterlijk vrijdag 19 juli, 08.00u


Op basis daarvan wordt jullie een acceditatie verstrekt die jullie een algemene toegang verschaft tot circuit, pitlane en perscentrum. Deze document naar mij doormailen en niet naar zolder rechtstreeks !

greetz,
Mistery

Ik kan de documenten wel openen, maar ze zijn onleesbaar :confused: .... Allemaal onleesbare tekens op de enne, en de tekst staat "op mekaar" in den andere...

Vincentdb

Mistery
17-07-2002, 20:06
documenten gaan hier zonder enig probleem netjes open...

Stijn : als je de docs ondertekend hebt, scan ze dan in en mail door naar mij. Kan je ze niet inscannen, stuur dan naar : Descom, De Smet dries, Riemsterweg 308/1, 3740 Bilzen

Mistery
18-07-2002, 18:29
Heb nog de formulieren nodig van Raceboy, Witte en Airco... Uiterlijk morgenochtend 08.00u !!!!!!!!! is dringend !!!!!!!!!!

Airco, kan jij deze topic vast zetten bovenaan in dit subforum aub ?

Thanks

Werner333
18-07-2002, 18:37
Originally posted by Mistery
Airco, kan jij deze topic vast zetten bovenaan in dit subforum aub ?


Is bij deze gebeurd.

Mistery
18-07-2002, 19:17
Definitieve Lijst Medewerkers 24u.be

Algemene Coördinatie :
Dries De Smet

Fotografie Circuit :
Guy Golsteyn
Ronald Janssens

Fotografie Pitlane :
Stijn Claessens

Reporters :
Werner Pessendorffer
Pascal Put

Fotografie Reporters :
Peter Zeelmaekers
Geert Vanderheyden

Webmasters :
Yves Van Grimberge
Bart Vandecavey

input persartikels :
Bart De Beule

Graphic Design :
Barry Oosterbosch

Algemene "Backup" voor reportages en fotografie :
Patrick Hendrickx

Raceboy
18-07-2002, 19:27
als ge het morgen niet hebt ----> schud u facteur dooreen :D

Beemer
18-07-2002, 19:35
Eiiii ik sta daar ook bij :D
Da wist ik zelf nog nie! Merci hè guys!!

airco
18-07-2002, 19:55
das voor de hulp die ge me gisteren hebt gegeven ...
you gave me some great advise

Sennake
19-07-2002, 23:12
Beste Paddockers,

ook JULLIE kunnen je steentje bijdragen tot het welslagen van 24u.be.

Voor de "historiek van de 24 uur van Zolder" zoeken we mensen die foto's, artikels, ooggetuigenverslagen, enz kunnen bezorgen aan onze redactie. Hoe meer hoe liever. Laat ons iets weten en we zorgen ervoor dat jouw bijdrage niet onopgemerkt voorbij gaat.

Komaan, doe mee en maak van de site iets moois! Jouw bijdrage telt MEE!

Driesco
19-07-2002, 23:27
Sennaken, zoals je weet beschik ik over veel foto's van tooen mijne pa nog reed op Zolder, ook van de 24 uur in het jaar 1973. Ik bezorg ze je morgen.

Mark
20-07-2002, 21:06
een versie van gezien op post....ofzo iets. Es kijken.........

vincentdb2001
20-07-2002, 21:57
Sennake,

Er staan ook foto's van de 24 uren op mijn site, in de rubriek "historic", maar die heb ik wel uit een boek gescanned (zie site), dan weet ik niet als jullie problemen gaan hebben met copyright (24u.be gaat toch een meer serieuse site dan de mijne zijn, veronderstel ik...).

Vincentdb

Mistery
07-08-2002, 22:22
Wie beschikt over foto's van :

Renault R5 Turbo van Vanierschot/Raus (1983)
BMW 323i van Van den Eeckhout/De Mey/Gustavson (1984)
VW Golf GTI van Evrard/Van Nuffel/Adams (1984)
Ford Capri van David/Schinkel/Degheldere (1985)
BMW PSR van Slaus/Bormans/Geeraerts (1986)
VW Scirocco van Willemaerts/Leenders/Dosseray (1986)
Volvo 240 T van Dumortier/Baert/Plash (1987)
Porsche Carrera van De Craene/Van Peteghem/De Puyseler (1989)
BMW 325 van Thiers/Thiers/Taels (1989)
BMW 335i van Hubert/Hubert/Plenneveaux (1990)
Ford Sierra Cosworth van Pellecom/Selleslagh/Slaus (1991)
Porsche Carrera RSR van Beilke/Doeren/Prosten (1992)
Porsche Carrera 2 van Kumpen/Schreurs/Verellen (1992)
Porsche 911 RS van Dujardin/Maes/Herreman (1993)
Porsche Carrera 2 van La Rosa/Wauters/Loomans (1993)
Renault 21 T van Steukers/Schoysman/Forier (1994)
BMW M3 van Belien/Geunes/Van Elderen (1994)
Porsche 993 van Vanierschot/Kumpen/Cremer (1995)
BMW Compact van Belien/Cuyvers/Van Elderen (1995)
BMW M3 338 van Hubert/Hubert/Duez (1996)
Porsche 993 van Thiers/Neugarten/Duez (1996)
Porsche 911 van Huisman/Vosse/Goossens (1997)
Ford Mondeo RS van Selleslagh/De Sordi/Ide (1997)
Porsche 993 van Huisman/Boutsen/Goossens (1998)
Marcos Mantis van Molenaers/Neyens/Vahsen (1998)

Indien je één van deze wagens op foto hebt, gelieve deze dan door te mailen naar descom@pandora.be Natuurlijk zijn ook foto's van andere wagens die in de periode 1983-1998 deelnamen a/d 24u van Zolder van harte welkeom, vergezeld van een woordje uitleg.

Groeten,
Dries

Mistery
09-08-2002, 22:19
van de volgende jaren kunnen we nog foto's gebruiken :

1983 / 1984 / 1985 / 1986 / 1987 / 1989 1991 / 1993 / 1994 / 1995 / 1996

voor werner : mail jij me efkes een drietal foto's van 2001 aub ? o.a. eentje van de winnaarsauto Porsche 996 nr. 3. Thanks

Mistery
12-08-2002, 21:30
De replies op het verzoek voor de foto's zijn zeer miniem... Heb er vandaag zelf nog enkele uit de oude doos gevonden, o.a. uit 1983...

Dit mag jullie niet tegenhouden om toch ook verder te zoeken naar foto's van de gevraagde jaartallen. Werner en VincentDB hebben alvast hun bijdrage geleverd, waarvoor hartelijk dank !

Driesco
13-08-2002, 07:32
Ik heb hier fotoboeken uit het jaar 1973 toen papa Heyman nog reed, zonder de Villeneuve bocht. Als jullie daar iets aan hebben breng ik ze wel mee zondag.

Guy
13-08-2002, 09:39
Ben net terug uit verlof. Las uw vraag : heb nog een aantal foto's van de pocsches uit de verschillende jaren en de volvo's. Zal ze morgen of donderdag doormailen daar ik ze eerst nog moet inscannen. Nog op tijd ?

Werner333
13-08-2002, 17:29
Zeker nog op tijd.
Laat maar komen.