Log in

View Full Version : Oink

Mario
17-07-2002, 18:13
Hallo allen, ik ben er weer. Na m’n vakantie in Brazilië heb ik nog enkele dagen vrijaf genomen van de paddock om helemaal tot rust te kunnen komen. Het doet verdomd goed om meerdere weken op een andere planeet te zijn, inclusief afgesneden van depaddock (heb wel eenmaal een bezoekje gebracht toen ik daar was en ook dagelijks sinds m’n terugkeer, maar posten, neen, dat was er nog niet bij).

Het is daar alweer goed meegevallen en zoals gewoonlijk was het verblijf te kort…

Na een meer dan behoorlijke selectie in de onderwerpen heb ik enkele “nieuwe” draden vliegensvlug doorgenomen en het viel me op dat de wereldbeker voetbal nog nauwelijks aan bod is gekomen. Tiens tiens… Ik haal dus maar eens oude koeien uit de sloot.

ZE HEBBEN HET TOCH MAAR GEFLIKT !! Tegen alle verwachtingen (ook die van de supporters) in werd Brazilië toch wereldkampioen voetbal. Ook ik, doorgaans toch een bijzonder nuchtere jongen, heb me laten meeslepen en ben ervan overtuigd dat Brazilië een verdiende wereldkampioen is. De ploeg groeide voortdurend tijdens het toernooi, boekte niet enkel resultaten (een van de weinige teams in de hele geschiedenis van de wereldbeker die al zijn wedstrijden won), maar bracht daarbij ook nog eens attractief voetbal (akkoord, niet elke wedstrijd). Duitsland kwam wat mij betreft wel verrassend voor de dag, veel aanvalslustiger dan ik dacht.

Ik herinner me nog levendig dat iemand hier categoriek “ONMOGELIJK” antwoordde toen ik suggereerde dat Brazilië wel eens wereldkampioen zou worden. Hehe, het draaide dus anders uit. Een schoon pandoering voor al diegenen die op voetbalvlak Europa nog altijd het centrum van de wereld en de maat der dingen vinden.

En ja, iedereen die ik erover ondervroeg vond het kapsel van Ronaldo compleet belachelijk.

En nu maar weer gewoon over tot de orde van de dag…
Tot slot nog een uitsmijtertje :

http://www.pms.ba.gov.br/cidade/galeria/fotos_maiores/056.jpg

Werner333
17-07-2002, 19:08
Welcome back Mario.
Enne voetbal wa is da????????????????? ;)

Jan
18-07-2002, 09:22
Weer iemand van de "oude garde" die terug is, leuk. ;)
Binnen vier jaar mag je het nog eens over voetbal hebben Mario :D Intussentijd stel ik voor dat je je weer 100% op de autosport concentreert.

jan

Rallyloverke
18-07-2002, 10:55
Welcome back , Mario!