PDA

View Full Version : Belgium Race Invest


Driesco
18-07-2002, 11:25
Vanaf 2003 gaan we een nieuwe vzw opstarten om ons team professioneel te gaan runnen. Het huidige Traxx Racing Team zal misschien behouden blijven.

De doelstellingen van BRI zijn simpel, we gaan 3 wagens inzetten in de verschillende categorien namelijk Belcar - TC en procar met respectivelijk een Porsche - Clio - Megane.

Om het team uit de grond te stampen zijn we op zoek naar enkele mensen die het mee willen opbouwen. Vooral mensen die kiezen voor een langetermijnvisie komen in aanmerking.

Wat we juist zoeken is het volgende :

Secretaris
Persverantwoordelijke en PR
PR man
Commercieel verantwoordelijke op zelfstandige basis
Cateringverantwoordelijke
Fotograaf
Aankoper
Relatie piloten

Voor alle functies zullen we kandidaturen uitschrijven daar we van het geheel op lange termijn een firma willen maken.
De doelstelling is onze firma in de kijker brengen bij ondernemend Vlaanderen om zo de nodige budgetten te vergaren. Tevens zal de firma op zoek gaan naar competente piloten om al deze wagens te besturen. Mensen die hun energie en inzet beloont willen zien worden met een plaats achter het stuur.

Intresse voor een bepaalde functie - laat weten via PM of mail.
Autosportliefhebber zijn is een troef maar geen garantie op de job. Vooral werkers en mensen met enige ervaring komen in aanmerking.

Jan
19-07-2002, 12:08
Dries, hebben we het hier over vrijwilligerswerk of gaat het om fulltime jobs?

jan

Driesco
19-07-2002, 12:22
In de eerste plaats over vrijwilligerswerk om op korte termijn te kunnen overschakelen naar een leuke bijverdienste. Ook ik ben er voorstander van om iedereen eventueel te laten meegenieten van een succesje.
Enkel de commerciële man zal in de eerste fase full time bezig zijn. Hoe beter deze man, des te groter de beloningen.
Het gaat hem om het feit dat ook ik in de beginfase mijn vrije tijd ga steken in 2 zaken.
Verdere uitbouw van de Belkarting en Belgium Race Invest. Verder zullen er geen andere zaken meer bijkomen, buiten mijn vast werk natuurlijk.
Om het nog iets spannender te maken voor de mensen met intresse, enkele maanden geleden is hier gesproken over een bepaalde formule in de racerij waar we gingen aan beginnen in 2005. Aan die plannen starten we nu na dat ik het groene licht kreeg van een bepaalde constructeur voor de uitwerking ervan.

Het betreft dus de opbouw van een nieuw kampioenschap in combinatie met ons eigen team dat we verder gaan uitbouwen.
Wie intresse heeft moet dat gewoon maar laten weten.

R@ce@holiC
19-07-2002, 19:50
Is het dat dat goedkope kampioenschap met middenklassers dade bedoeld? ale dat waar enkele maanden gelede sprake van was...

Mark
19-07-2002, 20:15
dieselcup...I think

Driesco
19-07-2002, 23:30
Marchall, you've got a point.

Beemer
20-07-2002, 00:02
Hebde ook iemand met mijn capaciteiten nodig?