PDA

View Full Version : reclame paddock


Ferrari Forever
22-06-2001, 22:50
Het is blijkbaar al een hele tijd geleden dat er hier nog nieuwe leden binnengekomen zijn. Daarnet ben ik nog even op de pits geweest en daar zitten, in tegenstelling tot vroeger, blijkbaar opnieuw een paar redelijk serieuze f1-liefhebbers die meer te zeggen hebben dan 'Hakki sucks' en 'Schumi rules'.
Misschien toch maar opnieuw wat reclame gaan maken ? ?
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, of niet ?

airco
23-06-2001, 00:30
hmmzzzz

voor mij part hoe zielen hoe meer vreugd idd, maar ...

ik zou nie graag hebben dat dit forum een 2e depits wordt!!

en ja, ik kan hier fameus moderaten, en bannen en heel de santa boetiek!! Mor it's no fun voor de admin's dan he!!!

Dus als er ideen zijn om volk bij te krijgen dat van een iets beter alooi is dan fluke, dan moogde die ideen altijd posten!!

airco

Finish
23-06-2001, 10:18
Om nu toch op dat thema reclame te komen, we moeten nekeer werk steken in het maken van banners.
Ikzelf ga mij tijdens mijn vakantie bezig houden met het leren van Flash 5 en dreamweaver zodat er hier een fatsoenlijke moderne site aan komt hangen, waardoor er toch enig professionalisme aan de naam 'Paddock' kan komen hangen.

Maar volk binnenhalen is momenteel de belangrijkste job.
Dus iedereen die ge kent en hier nog niet zit --> uiitnodigen :)

RoBByNiO
23-06-2001, 18:33
jummie kunnen een banner krijgen mits betaling

Oneliner
23-06-2001, 20:54
mjah, dream on gast.
precies dat er veel vollek van jullie naar ons zou komen (met alle respect voor jullie site)

Yannick
23-06-2001, 21:26
en waarom zou da nie kunne oneliner???

yvdp
23-06-2001, 21:53
Kwil ook wel is op de pits een kijkje gaan nemen maar ik ken dien url ni. Is die beter dan de paddock? Waarschijnlijk ni. DEPADDOCK RULEZZZZZZZZZZZZ

RoBByNiO
23-06-2001, 22:01
waarom zit ge altijd oponze site te kakken one?

yvdp
23-06-2001, 22:22
gade wer beginne robbynio?

Yannick
23-06-2001, 22:25
*ahum*
wie begint er ier?
wie zit er f1world af te breken
met alle respect voor jullie site
jaja we now

Sennake
23-06-2001, 22:31
Wie niet tevreden is hier op onze paddock en het op een ander beter vindt is niet verplicht om hier te blijven eh!
Dus als jullie site beter is dan hou ik je niet tegen, maar kom hier niet teveel opscheppen over je zogenaamde site want artikels en foto's klakkeloos overnemen van andere sites is ten eerste strafbaar (zonder bronvermelding) en bovendien getuigt het niet echt van veel originaliteit...

Ferrari Forever
23-06-2001, 22:54
juist Sennake. Al is dat toch wel de aard van het internet hoor. Iedereen pikt van iedereen op het net, dus ik denk niet echt dat copyrights veel zin hebben. Ik heb op mijn site ook een 60 tal foto's staan die ik hier en daar gevonden heb. Voor sommige foto's heb ik zelfs heel vriendelijk een mailtje gestuurd naar de webmaster met de vraag of ik ze op mijn site mocht plaatsen. En als je dan geen antwoord krijgt, tja, dan mag ik er van uit gaan dat stilzwijgen toestemmen is zeker.
Nu ik over mijn site bezig ben, iedereen die het resultaat van mijn maandenlange arbeid nog eens wil zien , zal zich moeten haasten, want binnen een maand of twee zal het fini zijn. Homestead heeft namelijk beslist om de gratis accounts af te schaffen. En om mij nu enkel en alleen daarvoor een visa-kaart te gaan aanschaffen gaat me toch te ver...
Enfin, iedereen welkom dus op http://www.ferrariforever.homestead.com/home.html
en gelieve ook eens mijn gastenboek te tekenen, goed of slecht, alle commentaar is welkom.

RoBByNiO
23-06-2001, 23:02
DAT IS VOORBIJ, dat van f1racing was een keer EEN KEER.

nu gebeurd alles zelf


afbrekers

RoBByNiO
23-06-2001, 23:03
tis ier precies van: alles van RoBByNiO en schumi stinkt (op forum en op #paddock)

mannen toch wat een niveau, het harde werk van twee jonge mensne zomaar afbreken, jullie mogen er fier op zijn.

Savi
23-06-2001, 23:04
Mannen, ik wil wel een banner van de paddock op mijn site zetten, op de hoofdpagina zodat iedereen het goed ziet. Ik hoef ook niks in ruil, maar wie heeft een banner ?

Savi
23-06-2001, 23:07
Trouwens, weet ge wa het probleem van F1World.be is ?
Ge zijt aan het "zweven". Ge hebt een beginnende site en vraagt al geld om een banner te plaatsen. Da is dus regelrecht fout.
Wacht gewoon eerst eens af en bouw een reputatie op, pas dan kunt ge geld beginnen vragen.

RoBByNiO
23-06-2001, 23:12
we hebben al veel goede "relaties"

kaarten weggeschonken voor zolder door modelcars.nl

we zijn door de site can christijan albers aangevraagd om een linkexchange te gaan doen

en nog veel meer, ik kan het wreten he!

yvdp
23-06-2001, 23:15
Ge moet uw posts toch is nalezen zenne. Der staan nog veel fouten in.

Savi
23-06-2001, 23:25
Tuurlijk kunt gij het "wreten", ma ge moet nooit te hoog beginnen. Als ik van u was, zou ik uw site in 1 stijl zetten in plaats van alles in 700 kleuren te zetten. Voor de rest goeie site, echt waar, behalve het forum.:D

RoBByNiO
23-06-2001, 23:27
in juli veranderd de lay-out volledig en word hij wat uitgebreider

Ferrari Forever
23-06-2001, 23:45
kom nu eens overeen jongens !! domme toch.:rolleyes:

Finish
24-06-2001, 01:30
Okay, effe hier en daar wat rechtzetten want deze thread begint uit de hand te lopen.

Laat ik eerst beginnen met mijn mening te geven over f1world.be

F1-sites bij de vleet tegenwoordig. Er is een serieuze strijd bezig tussen alom bekende sites (f1racing,f1-live,dailyf1...) om als snelste site up to date nieuws te brengen. Daarvoor heb je een pak medewerkers nodig en een degelijk budget om ondermeer rechten af te kopen op bepaalde fotos.
Zo'n sites maken er dan ook hun job van. F1world.be is een gewoon vriendeninitiatief om 2 sites in mekaar te versmelten tot één F1-site. Niks nieuws onder de zon echter, want wat krijgen we te lezen: nieuws dat door andere sites voorgekauwd is en in een ander vormpje wordt gegoten zodat het geen plagiaat oogt en niet klakkeloos hetzelfde te lezen valt dan op de professionele F1sites. Natuurlijk ga ik het werk van de webmasters niet afbreken, want in zo'n site steek je verdomd veel tijd, en zelfs geld, naargelang je nog altijd zo'n domeinnaam www.xxxxx.be moet kopen. Je moet dan dus ook over een serieus pak zelfvertrouwen beschikken, anders begin je gewoon niet aan zo'n karwei.
Maar om weer in herhaling te vallen: niks nieuws onder de zon: het nieuws is altijd minstens een dag oud en de verschillende menuutjes en keuzeopties maken niet al te veel goed. Het aantal bezoekers tot nu toe trek ik ook redelijk in twijfel, maar daar heb ik zo mijn eigen theoriëen voor, die misschien onjuist zijn...

Het forum heb ik me ooit eens op gerigstreerd en nu heb ik het voorrecht om heel de zooi die daar staat eens van tijd tot tijd door te kunnen nemen. Ik moet zeggen, elke thread lees ik met een geamuseerde bulderlach door, naargelang the great webmaster Robbyinio zijn pas geregistreerde forum-members in toom probeert te houden én zelfs spreekt over bannen. (ROFLOL)
Het model van het forum toont wel héél veel overeenkomsten met dat van formule1.nl, elk team heeft een forum etc...

Ook moet er me nog iets van m'n hart, noem het muggezifterij, maakt me niet uit.
er is 1 bepaalde thread bij, gepost door robbynio, die handelt over 'Mika Xahiheh', bij ons onder het spamforum geplaatst. Webmaster Robby zag hier een leuke thread staan en probeert zijn forum even leven in te blazen door het threadje over te nemen. Zolang het bij deze thread blijft kan het me geen bal schelen, en idd het is zijn forum en hij doet ermee wat hij wilt. Maar hier moet hij geen ideëen gaan pikken.

Conclusie: Moest ik een site zoeken met F1-nieuws, ik zocht een site met een knappe lay-out en geen HTML-ogende site, ik zocht een site met het laatste nieuws erop en liefst nog wat background-informatie.

En te gaan betalen voor een banner op f1world.be is toch het laatste waar ik aan gedacht zou hebben, mits ik deze site geen lang leven meer inschat. Aan de webmasters om het tegendeel te bewijzen.


Dan even off-topic en eerste waarschuwing ten opzichte van Robbyinio.

tis ier precies van: alles van RoBByNiO en schumi stinkt (op forum en op #paddock)
Uw manier van doen kan ons allemaal flink irriteren, ik denk dat met uw komst het ruziepercentage flink gestegen is. Mogelijk ligt het aan uw jeugdig karakter/enthousiasme waardoor je hier met iedereen botst, maar probeer dan ook even na te denken wat de gevolgen kunnen zijn wanneer je iets zegt/post.

Om het met jouw woorden te zeggen:
mannen toch wat een niveau, het harde werk van twee jonge mensne zomaar afbreken, jullie mogen er fier op zijn.

De paddock is het harde werk van Airco, Oneliner, Sennake en mezelf en tot heden heb jij het hier al flink overhoop proberen schoppen, wie weet doe je het nog om voor je eigen site wat volk te winnen, geen idee.

Tot hier mijn lezing. Trek er je conclusies uit en doe ermee wat je maar wilt. Het is nu 1u30, ik ga slapen. Tot morgen.

ZzZzFiNiZzZzZ

airco
24-06-2001, 01:46
hmmmzzz

kga grotendeels akoord met de finiz,

Kzou het ook totaal anders aanpakken met een F1-site, en daarom geloof ik ook niet in f1world.be in zijn huidige vorm!!! Wat ik wel knap vind, en daar verdienen Robbynio en Schumi een pluim, is hun mateloze inzet!! Dit is ook de reden, waarom ik hun site meermaals per week bezoek!! Niet omdat ik er nuttige info kan lezen (want die lees ik allemaal op f1-live en f1racing.net) maar gewoon ter ondersteuning van hun initiatief!!

ivm met het gedrag van het forum, en irc-chan ....

ZzZzZzzzzzzzzzzZZZZzzzzZZZzzzZZZZZZZzzzZZZ *snurk*

kpeis dak daar mijn gedacht al genoeg over heb gezegd!!

airco

Yannick
24-06-2001, 12:22
grotendeels akkoord me de finish
mor kvin wel da ge wa TE hard zijt voor de site
ok, et nieuws erop is altijd een dag oud
mor ge moogt nie vergeten dat et 2 jongens van 16 zijn en ene van 14!!
et forum ga ek me akkoord, trekt haast op nix ze
mor wa es er mis metet irc kanaal. we ebben ne goeie bot gekregen,we zijn geloofd door igmas (das ene van irc die bots uitdeelt) over onze inzet,onze site en mij engels ;)
dus wa is er daar mis mee??!!
Robby eeft et (te) veel verbrod ier en z'n taalgebruik is ook nie altijd "perfect" mor kvin wel dat ie ne serieuze "proficiat" verdient voor z'n werk voor de site!!!! (schumi_rules ook btw)
greetz
yannick
http://yannick11.homestead.com/files/sign.jpg

Savi
24-06-2001, 12:30
Ik wou laatst ook nog terug een F1-site beginnen, maar er zijn er al zoveel, en om die bij te houden moet ge serieus werken. Daar had ik geen zin in, daarom heb ik mijn Ferrari-site, er staat elke dag het laatste Ferrari-nieuws op, sneller dan F1Pits en alle andere Nederlands F1 sites zelfs. Da komt alleen maar omdat ik andere nieuwsberichten lees, en ze dan op mijn manier vertaal. Ik kan maar moeilijk het nieuws zelf verzinnen hé.
Maar F1world kan een heel goede site worden mits aanpassing van het forum en de layout.

Finish
24-06-2001, 12:34
Tuurlijk breek ik dat werk niet af Yannick, zoals ik al zei, tis verdomde moeilijk om zo'n boel aan de gang te krijgen/houden.

Yannick
24-06-2001, 12:40
kweetdaookwel finish
kzou da trouwens ook nie verwachten van u ze
mor t kwam zo wel over!

Oneliner
24-06-2001, 13:00
aaargh,

alles weer goe verkeerd begrepen door robby.

Ik heb echt alle respect voor jullie site zenne, maar kzie ni in wie van jullie site naar ons zou willen komen.
Jullie hebben zelf een f1 forum.

En ik heb dan ook respect voor het feit dat jullie naar de 2 forums komen.

En stop ni is pls om alles verkeerd op te vatten robbynio

Ge weet 100% wat ik tegen u heb gezegd op MIRC, dus allezja, denk er gewoon af en toe is aan.......

RoBByNiO
24-06-2001, 18:34
hier heb ik niks op te zeggen, het enige is dat jullie een site gewoon de grond in boren

Ik ga eens nadenken of ik er mee door zal gaan

Finish
24-06-2001, 20:29
Gelieve niet aan te halen dat ik de site in de grond boor. Ik heb enkele uitspraken in m'n vorige post staan die dit trouwens enkel maar kunnen bevestigen:


Natuurlijk ga ik het werk van de webmasters niet afbreken, want in zo'n site steek je verdomd veel tijd, en zelfs geld, naargelang je nog altijd zo'n domeinnaam www.xxxxx.be moet kopen. Je moet dan dus ook over een serieus pak zelfvertrouwen beschikken, anders begin je gewoon niet aan zo'n karwei.

en ook:


Tuurlijk breek ik dat werk niet af Yannick, zoals ik al zei, tis verdomde moeilijk om zo'n boel aan de gang te krijgen/houden.

dus ik denk echt niet dat wij jullie hier in de grond aan het boren zijn, dat zal dan een verkeerde opvatting zijn.

Yannick
24-06-2001, 21:15
kzal dan mor es wa geven waarom wij ullie "verkeerd" opvatten
Kzou het ook totaal anders aanpakken met een F1-site, en daarom geloof ik ook niet in f1world.be
en
Niet omdat ik er nuttige info kan lezen
-->ja sorry ze mor das wel de bedoeling!!

en
. Niks nieuws onder de zon echter, want wat krijgen we te lezen: nieuws dat door andere sites voorgekauwd is en in een ander vormpje wordt gegoten zodat het geen plagiaat oogt en niet klakkeloos hetzelfde te lezen valt dan op de professionele F1sites.
en
mits ik deze site geen lang leven meer inschat.
en
Als ik van u was, zou ik uw site in 1 stijl zetten in plaats van alles in 700 kleuren te zetten.
en
mjah, dream on gast. precies dat er veel vollek van jullie site naar ons zou komen!
en
maar kom hier niet teveel opscheppen over je zogenaamde site want artikels en foto's klakkeloos overnemen van andere sites is ten eerste strafbaar (zonder bronvermelding) en bovendien getuigt het niet echt van veel originaliteit... -->mja, we ebben ook es ene keer gekopieerd!!
zo, nie afbreken zeide?
dit is toch allemaal serieuze kritiek da eel dicht in de buurt van afbreken komt!!!!

Savi
24-06-2001, 22:13
Wees blij met die kritiek, daar kan een site alleen maar beter van worden. Uit die dingen kunt ge leren. Da zou u moeten aansporen tot het verbeteren van de site. Voorbeeldje, als ik NU op de site ga kijken staat er nog niks over de race van vandaag...

RoBByNiO
24-06-2001, 22:21
dat is de eerste keer dat dit gebeurd.

rede: ik heb geen tijd (heb moete studeren) en Geoffrey was ni thuis vandaag.

Ik wil zeggen dat we ni al onze vrijen tijd achter de pc zitten eh, kijk naar buiten en u keus is rap gemaakt dnk ik soms he!

en ja, kritiek mag maar niet te overdreven!

airco
25-06-2001, 00:30
mja yannick

hetgeen ik kan lezen op f1world.be kan ik ook op f1racing.net , f1live.com, formule1.nl, .... and so on

Daar kan ik het bovendien uitgebreider, met meer foto's, en een betere lay-out en ... het staat er gewoon veel sneller. En op het internet geldt nog steeds, ... Diegene die het eerst nieuws kan brengen heeft een primeur.

Ik weet heel goed dat jullie dit niet allemaal zelf kunnen bereiken:

Je kan nooit zoveel recente informatie hebben, als je geen contacten hebt binnen de F1!! Foto's zijn gevaarlijk wegens portret-recht, eigenaar vd foto moet toestemming geven en ...

Dat jullie aan deze vraag niet kunnen voldoen, is een spijtige vaststelling, en dat is dan ook waarom ik niet geloof in f1world.be in zijn huidige vorm.
Is er dan niets goed??
Jawel, jullie inzet siert jullie!! Het is heus niet simpel om op je 14 jaar te proberen een f1-site uit de grond te stampen!! Helaas is inzet niet de enige factor om tot een succesverhaal te komen!!!

airco

________________________

off-topic mode

aan yannick:

als je mensen quote, doe dan tenminste volledige quotes!!

Hetgeen jij in je vorige post deed, zijn zinnen volledig los bekijken, en uit hun context halen!! Dit geeft een absoluut onjuist beeld van wat oa ik verteld heb in mijn vorige posts, en is daarom ook nie echt fair he!!

________________________

RoBByNiO
25-06-2001, 14:25
ik ben aan het onderhandelen en als het lukt is onze site binnen een paar maand zo goed als dailyf1.com, f1-live.com enzo.

Laten we het hopen he!

En vergeet niet, onze site is een FANSITE

Savi
25-06-2001, 16:26
Onderhandelen met wie ?

Finish
25-06-2001, 16:45
met Bernie Ecclestone, wie anders ?

;)

Finish
25-06-2001, 16:57
http://www.depaddock.eu/forum/images/paddocklogo2.jpg

Lijkt me tot nu toe de beste banner. De ontwerper van ons logo (De_JoS) ga ik nog wel eens vragen (lees smeken) om met een leuk bannertje op de proppen te komen. Oftewel schroef ik mijn photshopwaliteiten wat bij en maak ik er zelf een.

RoBByNiO
25-06-2001, 17:18
da ga ik nu is ni openbaar maken se!

airco
25-06-2001, 18:41
Originally posted by RoBByNiO
ik ben aan het onderhandelen en als het lukt is onze site binnen een paar maand zo goed als dailyf1.com, f1-live.com enzo.

Laten we het hopen he!

En vergeet niet, onze site is een FANSITE

succes zouek zo zeggen!!

i hope you succeed, maar der gaat nog wel heel wa werk aan de winkel zijn!!!

airco

Ferrari Forever
25-06-2001, 20:14
Jongens, jullie kunnen hier blijven kibbelen tot de kippen tanden krijgen en de varkens kunnen vliegen, maar ik ben zonet nog eens gaan kijken naar jullie onderwerp van discussie, F1-world. En het staat volgens mij toch als een paal boven water dat daar veel tijd en werk is ingekropen en dat het resultaat uitstijgt boven het overgrote deel aan amateurprobeersels aan f1-sites die het net overspoelen. Ik ben zelf al lang bezig met iets in mekaar te knutselen, en dan nog met een online-editor, dus ik weet hoe veel werk het kost om iets degelijks in mekaar te steken. Om het in de woorden van Ali G te zeggen : Respect Man !
Anderzijds, om nu meteen te denken aan geld te verdienen lijkt mij inderdaad nog wat te vroeg, en zeker met een F1-site. Er zijn duizenden , misschien zelfs tienduizenden f1-sites te vinden, dus je moet ofwel (heel) veel tijd, heel veel geld, of heel veel manuren kunnen besteden aan je site om je te onderscheiden van de rest.

RoBByNiO
25-06-2001, 21:58
vind ik ook