PDA

View Full Version : plaats volgende mak-karting


Benklak
22-07-2002, 20:52
Waar de volgende mak-karting zal plaatsvinden is nog niet geweten. Ik zou maar al te graag eens een race rijden in Puurs bij inkart. Das namelijk één van mijn geliefkoosde in/outdoor kartings. Aan alle makkers die meekarten: waar zien jullie liefst de volgende karting doorgaan?

Benklak

Werner333
22-07-2002, 20:59
Zeker niet in Inkart.
1 keer geweest. Binnenbaan trekt op niks. Recht stuk, haarspeld, recht stuk, haarspeld. Boooooring.
Het buiten stuk dat wj hadden was ook al genen vetten om van het verschil karts nog maar te zwijgen.

R@ce@holiC
22-07-2002, 21:54
Hasselt :) plakt geweldig (nadeel voor de zwaarderen waaronder mezelf :( ) maar 'k vin dezen omloop zo saai :) als er nen andere ligt, hasselt is the place to be :)

Mol is ne zeer zwaren omloop :) dus daar nie want we zijn daar me e paar man gaan rijden en da was nen snelle zware omloop en die karts zitten absoluut nie goed. We hadden practisch allemaal last v oze rug...

Speesman
22-07-2002, 22:55
Ik zou, net zoals Benklak, graag rijden op het lange circuit van Puurs. Da is rond de km lang en echt wel een uitdaging (heb er nog maar 1 keer op gereden, maar vond het wel de moeite).
Op het korte buitencircuit (da is het circuit waar Werner op gereden heeft) niet, want dat is idd redelijk saai.
Mol heb ik vrij veel goeie dingen over gehoord, maar ik heb er zelf nog nooit gereden.

airco
22-07-2002, 23:35
Inkart is enkel de moeite als het buitencircuit op zijn allerlangste ligt. dan is dat racen to the max. Anders komt Inkartmaar pover uit de vergelijking.

airco

Pascal
23-07-2002, 01:03
Ik zou nog wel eens willen rijden in Groot Bijgaarden in droge omstandigheden. Dat leek me wel een goede baan. Dan kunnen we meteen eens nagaan wat de verhoudingen zijn van de resultaten in droge en natte omstandigheden.

C U

Driesco
23-07-2002, 08:19
Indoorkarting Moorsel Aalst. heb daar vroeger veel gereden en ik kan jullie beloven, eens daar gereden, altijd daar gaan rijden. Super snel, heel moeilijk en groot circuit.
Volgens mij zijn het daar zelfs bimoteurs. Minstens 8 meter breed circuit.

Benklak
23-07-2002, 11:40
Nja natuurlijk wel liefst op het 1km parcours in Puurs.
Ik ben dat daar gewoon de ondergrond en ben er altijd tamelijk snel geweest misschien dermee dat inkart mijn voorkeur geniet.

Ik heb wel al veel mensen horen klagen over de ondergrond indoor bij inkart, maar ik heb daar gene last van. Ne mens moet toch overal snel op kunnen zijn, anders kunnen we beter al de races op 1 circuit houden. Maar het kan goed zijn dat er andere en betere parcours zijn. Hopelijk kiezen ze der ne goeien uit.

Benklak

Mistery
23-07-2002, 13:44
Hasselt zou fantastisch zijn, zeer technisch parcours trouwens. Eén groot nadeel echter : door de korte omloop zijn er niet meer dan 10 karts toegelaten op de baan, dus niet haalbaar voor de competitie...jammer... !

Scapa
23-07-2002, 14:27
naar het schijnt is het in Lommel ook goed!

Speesman
23-07-2002, 14:48
Ben nog niet in Lommel geweest, maar heb eens op de website gekeken ( http://www.indoorkartinglommel.com ). Tis wel ne goedkope karting (11 euro per sessie !!! ), maar het ziet er een te klein circuit uit (500m).

Speesman
23-07-2002, 14:51
Wanneer was trouwens de volgende MAK-karting, ergens in september zeker? Indien ja, dan valt inkart waarschijnlijk al af, want het groot circuit ligt volgens mij enkel in juli en augustus.
Wat mij ook een leuk idee lijkt (of het haalbaar is?), is om in Genk op het buitencircuit te rijden (op het circuit waar ook manche voor Europees kampioenschap wordt gereden).

Driesco
23-07-2002, 17:18
Te voet of wa, met wa gaat ge rijden.
Ten eerste veel te duur om circuit af te huren
Ten tweede geen karts
Ten derde, ik ben da daar gewoon :)

Kurttigerracing
23-07-2002, 18:13
Francorchamps is wel mogelijk, maar der zit veel verschil op die hhurkarts daar. Allen , als je er met een tweetakt hebt gereden lijk je niet vooruit te gaan met die lange stukken.

Werner333
23-07-2002, 19:35
Lommel is klein maar glad. Glijden en blijven glijden is daar de regel. Maar zoals gezegd te klein voor het aantal karts dat meerijdt bij de MAK.

Raceboy
23-07-2002, 19:38
in mol gaat de MAK ook niet kunnen wisselen . Pit ligt daar middenin het circuit en als er iemand de kant raakt in de voorlaatste haarspeld schiet die met kart en omheining de pit in.

flugel
23-07-2002, 20:22
Puurs zou idd schitterend zijn, dat 1km circuit ben je niet snel beu, maar 't zou idd wel kunnen dat het er niet meer ligt in september, alhoewel er op 1 september nog een wedstrijd op is...

Witte
23-07-2002, 20:58
Originally posted by Mistery
Hasselt zou fantastisch zijn, zeer technisch parcours trouwens. Eén groot nadeel echter : door de korte omloop zijn er niet meer dan 10 karts toegelaten op de baan, dus niet haalbaar voor de competitie...jammer... !

Dat is misschien op te lossen door in 2 sessies te rijden.

flugel
23-07-2002, 21:21
Originally posted by Witte


Dat is misschien op te lossen door in 2 sessies te rijden.

moet te doen zijn... maar dan mogen ze de baan afhuren voor ne volledigen avond vrees ik ;)

Vettige Swa
23-07-2002, 21:24
Hasselt zou prachtig zijn! Das ier in menen achtertuin en k ken dien omloop op men duimpje :) Met zen allen nr Hasselt in September zouk zeggen! :)

FastFons
23-07-2002, 21:40
Mijn mening is dat 2 sessies toch een groot pak plezier zouden wegnemen, ik vind net die grote troep zen charme hebben.

FF

Speesman
23-07-2002, 21:53
Idd, 1 sessie is veel leuker!!!

Werner333
24-07-2002, 23:23
Akkoord. Geen 2 sessies. Dat is trouwens koersvervalsing.

R@ce@holiC
24-07-2002, 23:26
dat is waar... hasselt is perfect ma nie me zo'n grote groep...

Speesman
08-08-2002, 01:08
Ik heb nog een goei idee voor de volgende MAK karting. Naart schijnt is er op de Boomsesteenweg in Wilrijk een outdoor karting (Antwerp Karting) waar je ook karts kan huren. En ze hebben net (heel recent!!!) 20 nieuwe karts gekocht... . Ik ben er nog niet geweest (enkel website bezocht), maar het ziet er allemaal heel mooi uit!

Benklak
08-08-2002, 12:57
Das dieje karting van Jean-Marie-Pfaff daar naast de Cardoen zekers, ni? Ik heb daar vroeger al eens gereden, ma da zal wel veranderd zijn ondertussen. Das geen slecht idee. Wa is dieje site?

Speesman
08-08-2002, 18:40
www.antwerpkarting.be

Flitser
11-08-2002, 15:30
Ter info, 1km cicruit Inkart open tot 8 september.

Het verbaast me dat niemand es bij ons komt informeren... :(

http://www.kartgrid.be

Nog niet alle kartings staan online maar je kan er toch al over een 15-tal parcours de info terug vinden. We doen ons best om tegen eind dit jaar alle kartings te hebben bezocht (Wallonië misschien niet haalbaar).

... en vergeet ons forum niet :rolleyes:

Speesman
11-08-2002, 21:47
Ik heb de site toch al een tijdje ontdekt :D

Flitser
13-08-2002, 02:20
Idd, en de voorzitter van de MAK ook al als ik me niet vergis! :)

Speesman
13-08-2002, 03:19
Die snap ik toch niet. :? :? :?

Flitser
13-08-2002, 17:42
Originally posted by speesman
Die snap ik toch niet. :? :? :?

Hoezo? Klopt er iets niet?

Speesman
13-08-2002, 19:12
Ik heb de voorzitter van de MAK toch nog niet op het kartgrid forum gezien (allé, da denk ik toch).

Flitser
13-08-2002, 20:15
Nee, maar ie heeft wel ingeschreven voor de nieuwbrief :D

flugel
18-08-2002, 11:11
Gaat de volgende wedstrijd nu gewoon door in Antwerpen? Of komt er een andere lokatie of helemaal geen?

Benklak
18-08-2002, 16:35
Nog niets van bekend voor zover ik weet. Men zal wel tijdig een mail sturen naar de desbetreffende deelnemers zeker? Als er iemand het weet mag hij het altijd hier komen posten.

flugel
02-09-2002, 21:04
En nog altijd geen nieuws :(

Mistery
02-09-2002, 21:21
Ik wacht zelfs nog steeds op de teamsamenstellingen van de vorige karting. Niettegenstaande meerdere mails en vragen kan ik dus nog steeds het klassement niet uitrekenen en publiceren op www.misteryracing.com . het nieuwe klassement zou in het clubblad van MAK staan, maar ook daar wacht ik al weken tevergeefs op. Nochtans was de deadline voor artikels zowat 5 weken geleden, en verwacht een mens dan de week erna het blad, maar helaas...alles laat daar blijkbaar op zich wachten...

Benklak
02-09-2002, 22:55
Denk dat de mensen die instaan voor het mak-blad het zelf heel druk hebben op dit moment met herexamens. Niet Maarten? We zullen binnekort wel een mail krijgen waar de volgende karting plaatsvindt. En mistery das geen ramp zene dat het klassement één raceke achtersta, daar kunde gij trouwens ook nix aan doen.

Maarten
03-09-2002, 11:25
ik heb het mak-magazine twee weken voor de 24u van zolder volledig in orde overgemaakt aan de voorzitter, en die ging het verder regelen vermits ik in de examens zit
ik weet ook niet waar het ondertussen zit

maarten

Werner333
03-09-2002, 17:44
Ik zal eens horen hoe het zit.

ydg
03-09-2002, 19:30
Het MAK-clubblad gaat morgen woensdag op de post. De uitslag van de vorige wedstrijd kon Serge niet doorgeven wegens even geen computer... Komt tegen donderdag in orde...

Maarten
03-09-2002, 20:19
voila seh,

nu nog de plaats van de volgende mak-karting officieel bevestigd zien en alles is in orde !

thx yves

flugel
03-09-2002, 22:09
Originally posted by ydg
Het MAK-clubblad gaat morgen woensdag op de post. De uitslag van de vorige wedstrijd kon Serge niet doorgeven wegens even geen computer... Komt tegen donderdag in orde...

En laat ons nu maar hopen dat het clubblad tot in Hamme geraakt, want ik heb er tot nu toe nog geen enkel thuis ontvangen

Maarten
03-09-2002, 23:02
Originally posted by flugel


En laat ons nu maar hopen dat het clubblad tot in Hamme geraakt, want ik heb er tot nu toe nog geen enkel thuis ontvangen

er zijn inderdaad wat foutjes in de verspreiding van het vorige clubblad geslopen. tegen volgend seizoen moet het systeem volledig op punt staan. dit is een testjaar :D voor mij. ik ga proberen om iemand te strikken die de kwaliteit nog wat kan opvoeren en dan kunnen we misschien denken aan nog professionelere middelen en ...

wie weet wat de toekomst dan brengt
voor dit jaar moet alles vanaf volgend clubblad terug normaal verlopen want dan heb ik eindelijk eens geen examens meer voor een paar maand, en dan zullen we eens een kalender opmaken met vaste verschijningsdata. is altijd beter hé

flugel
08-09-2002, 21:08
Op 't forum van kartgrid heb ik iets gelezen van dat de wedstrijd zou doorgaan in Aalst (Moorsel)...

Speesman
08-09-2002, 21:23
Ik zal het op dit forum ook nog maar eens zeggen.
Ik had den donderdag op de MAK avond gehoord dat we zouden gaan karten in Aalst (Moorsel).

Stipey (of iemand anders), kunt ge dat bevestigen?

Driesco
08-09-2002, 23:08
Yes yes, naar mijn oude vaste stek. Da was nu eens de karting waar ik mijn eerste stappen gezet heb se. Jullie zullen opkijken van het leuke circuit.

Ook leuk om even aan te halen, Aalst is een leuke stad om daarna een pintje te gaan pakken.

Mistery
09-09-2002, 07:29
Na contact met de organiserende renstal, werd mij gisteren bevestigd dat MOORSEL (AALST) inderdaad de plaats zal zijn waar volgende zaterdag alles doorgaat. Verdere info zou volgen per mail heeft men mij gezegd, dus iedereen zijn mailbox in de gaten houden

flugel
09-09-2002, 21:05
Originally posted by Driesco
Yes yes, naar mijn oude vaste stek. Da was nu eens de karting waar ik mijn eerste stappen gezet heb se. Jullie zullen opkijken van het leuke circuit.

Ook leuk om even aan te halen, Aalst is een leuke stad om daarna een pintje te gaan pakken.

supersnel circuit (topsnelheden van 65 km/u), juist spijtig dat er palen her en der verspreid staan op het circuit (wel met banden rond, maar of da veilig is??) en mensen... geduld is een schoon deugd... 'k hoop dat we ginder tegen 22u onze wedstrijd gaan kunnen beginnen ;)

Raceboy
09-09-2002, 21:24
is er iemand die gaat karten die ook naar de truck super prix komt op zaterdag ?

Sennake
09-09-2002, 21:36
Zaterdag niet (verjaardags-bbq) maar zondag wel.

Raceboy
09-09-2002, 22:03
mja tis dat er iets moet worden afgegeven aan een karter.

Maarten
10-09-2002, 21:51
kzou zeggen, ik pak het mee vanuit turnhout (kzit daar toch iedere dag) maar ik kan zelf niet dus ...

Werner333
10-09-2002, 22:10
Officiele mededeling

MAK karting 14/9 in Aalst.
Aanwezig ten laatste om 18.15 uur.
Race start om 19.00 uur.
Serge gaat de regelmatige deelnemers nog opbellen aangezien zijn internet verbinding niet werkt.
Planneke:
http://www.indoorkartingaalst.be/route_3.gif

Tot dan.

Werner333
10-09-2002, 22:23
Oh ja, de website vind je hier: http://www.indoorkartingaalst.be/

Benklak
10-09-2002, 22:24
Hoe moeten we dan precies inschrijven?

Maarten, Manfred rijdt toch niet mee met jullie in Silverstone? Dan kan ik hem is opbellen om te horen of hij nog is met mij mee wilt rijden. Ik heb per slot van rekening toch een 2e of 3e plaats int kampioenschap te verdedigen hier. Of gaat hij zelf rijden met zijn zoon? Hopelijk kan hij, anders moet ik nog op zoek naar een vervanger.

Doe het daar goe in Silverstone! en btw hoe was wis de maandag?!

Greetzzz

flugel
10-09-2002, 22:27
wij doen toch mee dus... schitterend uur trouwens :rolleyes:

Werner333
10-09-2002, 22:29
Tja aan dat uur kan ik ook niks doen he. ;)

Maarten
10-09-2002, 22:44
Originally posted by Benklak
Hoe moeten we dan precies inschrijven?

Maarten, Manfred rijdt toch niet mee met jullie in Silverstone? Dan kan ik hem is opbellen om te horen of hij nog is met mij mee wilt rijden. Ik heb per slot van rekening toch een 2e of 3e plaats int kampioenschap te verdedigen hier. Of gaat hij zelf rijden met zijn zoon? Hopelijk kan hij, anders moet ik nog op zoek naar een vervanger.

Doe het daar goe in Silverstone! en btw hoe was wis de maandag?!

Greetzzz

wiskunde was bangelijk, heb een goed examen gekozen!

nee manfred rijdt niet meer mee met ons dit seizoen, de studenten zijn immers examenvrij voor toch wel een aantal maanden en dan moet er al veel gebeuren om ons niet mee te krijgen. ge kunt het dus aan manfred vragen, en als die wilt meedoen met zijn vrouw dan kunt ge het aan zijn zoon vragen, als hij meedoet met zijn zoon dan kunt ge het aan zijn co voor dakar, hilde gijsbrechts vragen. via manfred moet dat te organiseren zijn. evt eens bij de flitser horen in het slechtste geval :D graptje hé didier, maar hij is dus ook een mogelijkheid. ge zult hem de week daarna alleszins zien op inkart!

Scapa
10-09-2002, 23:31
Originally posted by Werner333
Officiele mededeling

MAK karting 14/9 in Aalst.
Aanwezig ten laatste om 18.15 uur.
Race start om 19.00 uur.
Serge gaat de regelmatige deelnemers nog opbellen aangezien zijn internet verbinding niet werkt.

Tot dan.

Het is daarmee dat ik geen reactie krijg op mijn mail hoe dat nu in z'n werk gaat (ik wou nl meedoen op 5 okt en dan misschien gaan voor volgend jaar heel het seizoen)...

Benklak
13-09-2002, 12:38
Vermits Manfred niet kan en Maarten met de Funcup in Silverstone zit ben ik dringend op zoek naar een nieuwe karter om deel te nemen aan de mak-karting in Aalst in het Mighty M Racing team! Ik gaan vanavond nog een testritje doen in Puurs voor de karting aldaar op 20 september en misschien kan één van die teamleden morgenavond meerijden. Maar als dat niet het geval is kent er iemand dan nog een snelle vrijwilliger?

Alvast bedankt

Greetzzz,
Benklak

Speesman
13-09-2002, 14:04
Flitser?? :)

Flitser
13-09-2002, 15:49
Ik had het ook al gelezen maar hélaas, ik moet werken tot 19u morgen :(
Tegen de tijd dat ik in Moorsel ben is de race al gedaan.
Bedankt voor het aanbod, misschien volgende keer.
Succes in ieder geval!

Driesco
13-09-2002, 20:59
Originally posted by Benklak
Vermits Manfred niet kan en Maarten met de Funcup in Silverstone zit ben ik dringend op zoek naar een nieuwe karter om deel te nemen aan de mak-karting in Aalst in het Mighty M Racing team! Ik gaan vanavond nog een testritje doen in Puurs voor de karting aldaar op 20 september en misschien kan één van die teamleden morgenavond meerijden. Maar als dat niet het geval is kent er iemand dan nog een snelle vrijwilliger?

Alvast bedankt

Greetzzz,
Benklak

Als je tevreden bent met Snelle Vicky en tragen Dries ddan kunnen we misschien iets regelen. Kom maar naar Aalst dan zien we wel wat we kunnen doen.

Benklak
14-09-2002, 12:01
Originally posted by Driesco


Als je tevreden bent met Snelle Vicky en tragen Dries ddan kunnen we misschien iets regelen. Kom maar naar Aalst dan zien we wel wat we kunnen doen.

Okay, Driesco maar hoe zou je dat dan eventueel willen regelen? Ieders een 20min rijden ipv een half uur? Dat is voor mij oké hoor.
Het kan ook nog dat ik met Dominique Vleeracker rijd, maar dat zal in de loop van de dag nog bevestigd moeten worden. Als ik niemand vind kom ik zowiezo alleen naar daar!
Alvast bedankt en tot vanavond!

Greetzzz