PDA

View Full Version : Animated sigs


FastFons
23-07-2002, 17:25
Bon het probleem is dus het volgende: op mijn werk zit ik met zo een ongelooflijk irritante citrix netwerkomgeving. Het gevolg hiervan is dat depaddock lezen tijdens het helpen van enkele debielen zeer moeilijk gaat omdat iedere keer als ik iemand krijg met een animated gif in zijn sig den hele boel voor 5 minuten blokkeert en ik dus mijn tools ook zolang niet kan gebruiken
Is er geen mogelijkheid om die dingen uit te schakelen.
Ik weet wel dat dit een domme vraag is maar misschien dat een crack als airco dit probleem toch opgelost krijgt.

Thx

FF

PS: ik heb het echt nodig anders ga ik nog kapot aan dit werk :p

fordje
23-07-2002, 17:45
Hela Fons !!

Weet uwen baas wel dat ge "ongeoorloofd gebruik "maakt van zijn PC's ? :no: :D

De reden dat alles misloopt is dat je in plaats van te werken teveel met DePadoock bezig bent. :p

Niet dat we dat niet graag zien hoor, in tegendeel.
Maar ja , naar uwen baas stappen en zeggen dat zijn netwerkomgeving op niets trekt,................. :confused:

airco
23-07-2002, 18:03
Op het eerste zicht niet zo eenvoudig aan te pakken ...
Ik zal dit weekend eens een beetje dieper in deze materie kijken om de mogelijkheden te onderzoeken.

Verder zou zo een ingreep de mogelijkheden wel bijzonder hard beperken.
Als animated GIF niet meer mag, ben je voor de minste beweging op een web-page direct aangewezen op Flash. Beweging op een webpage zal ik altijd zoveel mogelijk vermijden ... Toch moet dit kunnen ... Banners steunen bijzonder veel op animated gif (bv banner 24u.be)

airco

FastFons
23-07-2002, 19:16
Diene citrix wa ze hier geinstalleerd hebben heeft ongelooflijk veel geld gekost en het is dikken bucht. Het blokkeert verschijdene malen per dag en zoals ik al zei doen ook de allerkleinste animated gif al moeilijk. We zitten hier met 4 servers en ik heb er al voor gezorgd dat we op een van de 4 flash kunnen draaien maar op de andere werkt dat dus ook niet. Vroeger hadden we standalones met een gewoon ordinair netwerk, dit werkte veel beter en je kon tenminste eens iets opslaan. liever dat dan die stomme citrix met flatscreens.

FF

PS: wij mogen surfen tijdens het werk

Nikke
23-07-2002, 19:27
User cp ==> Edit Options ==> Show users signature NO; eventueel ook Shows users avatars NO

airco
23-07-2002, 23:09
dat gaat nog niets oplossen betreffende de 24u.be banner he :(
tenzij ik hem in Flash maak natuurlijk ... maar ik ben daar eigenlijk geen echte voorstander van.

airco

Raceboy
23-07-2002, 23:56
het enige wat gaat helpen is images afzetten in je preferences van je browser.

airco
24-07-2002, 00:11
dat is natuurlijk wel enorm drastisch ...
ik zal pogen tot een iets vriendelijkere oplossing te komen.

airco

FleaBite
24-07-2002, 00:13
ik denk dat als je "animaties" uitzet (in IE, weet niets over andere browsers), geanimeerde gifs dan enkel het eerste frame weergeven

*mod* da's dus "Extra" -> "Internet-opties" -> tabblad "geavanceeerd" -> staat onder categorie "multimedia"

Raceboy
24-07-2002, 00:17
in netscape zit er zoiets onder edit =>preferences=> privacy and security => images should loop (never) maar dat verhelpt dus niets aan de banner

MOd dat helpt dus wel effe getest.

FastFons
25-07-2002, 18:40
Ja da wist ik ook wel maar ik kan de internet opties niet wijzigen, heb die rechten niet.

FF