Log in

View Full Version : Waar komt JOUW nickname vandaan?

yvdp
24-07-2002, 18:06
Waar komen jullie nicknames vandaan?
mijne nick is nogal duidelijk denkek: Yves Van de perre

Finish
24-07-2002, 18:18
'Finish' komt nog uit de 'de pits' tijd; ik wou toch min of meer een autosport-related nick hebben, heb ik dat maar gekozen.
Op IRC en al de rest is het Finiz-RIP-. De 'z' staat vele ruiger (!) en die -RIP- is van de beste UTclan ooit :p

Oneliner
24-07-2002, 18:21
Oneliner is gewoon een inval tijdens een rare bui.
Al bij al vonnek em ni slecht gevonden als (toen nog) 13-jarige :)

airco
24-07-2002, 19:10
euhm waar ik de mijnen ooit gehaald heb weet ik al niet meer ...
Hij is in ieder geval al wat jaren oud.

airco

fordje
24-07-2002, 19:18
Veel uitleg is nie nodig zeker,..

Zowat de helft van mijn leven rij ik al in een Ford rond, dus...

Sway Bar
24-07-2002, 19:19
Sway Bar: onderdeel van een nascar wagen om de voorkant en of achter kant "loose" of "tight" te maken.. gehaald uit N4 ;)

Driesco
24-07-2002, 19:31
Ik heb de mijne gekregen zo een 29 jaar geleden. Neen, onze naam noemde Driescofood daarmee en Driesfood klinkt zo nie hé.
Eigenlijk noem ik Gustaaf Van Der Zande ( snapt ge hem ) :)

moore
24-07-2002, 19:34
mijn naam is ook niet moeilijk te zoeken zeker niet voor de de belcar volgt mijn nick komt van moore international motorsport
mijn echte naam is linda

Beemer
24-07-2002, 19:38
Beemer -> BMW

Williams fan, meer uitleg ni nodig zeker ;)

Lambo
24-07-2002, 19:47
Lambo komt van Lamborghini, omdak in het eerste jaar dak in Oostende studeerde de helft van de campus heb kunnen wijsmaken dat er ne gelen Diablo (met spoiler :) ) in mijn garage stond. Gekregen voor mijn 18de verjaardag. Da was een grapje natuurlijk, maar blijkbaar waren er daar toch serieus mee weg, want er kwamen zelfs mensen naar mij die ik nog nooit gezien had, die vroegen of ze ne keer meemochten... En ja, er zaten meisjes tussen ook ;)

airco
24-07-2002, 19:49
en nu bekijken die u allemaal vies :):)

Lambo
24-07-2002, 19:50
Natuurlijk... (nie) :)

Sennake
24-07-2002, 20:14
Sennake is eigenlijk de letterlijke vertaling van "Senninha", een stripfiguurtje dat door Rogério & Ridaut gecreëerd werd en de volle steun kreeg van Ayrton Senna, die met de opbrengst van de strips de arme kinderen van Brazilië een betere toekomst wou geven.

Uiteraard ben ik een echte Senna-fan, maar om mezelf nu "Senna" te noemen vond ik wat te grof : zowel op sportief gebied als op menselijk vlak kom ik nog niet tot aan zijn hielen. Maar "Senninha" vond ik wel een sympathiek figuurtje, en in het Vlaams vertaald bleek "Sennake" nog een naam te zijn die vrij was in alle mogelijke Hotmail en Yahoo emails, vandaar...

http://www.itui.com.br/senninha.gif

Overigens vind je wat meer uitleg over dit figuurtje hier :

http://www.geocities.com/Colosseum/Slope/1980/senninha.htm

Raceboy
24-07-2002, 20:30
i love racing and i am a boy ;)
( neen ik ga de bewijzen ni op tafel leggen :D)

Bart.Vandecavey
24-07-2002, 20:36
Mijn ouders hebben de mijne gegeven toen ik geboren was :D

In mijn prille-non-autosport-gerelateerde-internetjaar was ik "bekend" als Jaws (James Bond fan-> slechterik uit de jaren 70 met ijzeren tanden)

Nikke
24-07-2002, 20:51
Daar mijn voornaam Niels is, is de link snel gelegd.

Bernie
24-07-2002, 20:53
ook een beetje logisch denk ik gewoon omdat ik ne F1 fan ben en omdat ik Schumi nie goe genoeg vond (als nickname) hem ik maar de voornaam van de paus van de F1 genomen ( dieje andere zijne naam was ook maar niets (Carol ??? of ben ik mis ??).........
Maar dan zonder hoofdletter . (hem al is aan de admi's gevraagd om van de eerste letter een hoofdletter te maken , maar zonder resultaat ............)

Sennake
24-07-2002, 21:08
Was ik niet van op de hoogte en is bij deze gebeurd :-)

Raceboy
24-07-2002, 23:08
Originally posted by Sway Bar
Sway Bar: onderdeel van een nascar wagen om de voorkant en of achter kant "loose" of "tight" te maken.. gehaald uit N4 ;)

dit ben jij :D

http://www.toyotaparts4u.com/solarasway3.jpg

Finish
24-07-2002, 23:21
Mooi kleurke, Sway Bar ;)

Finish
24-07-2002, 23:25
http://www.homesolutionsnews.com/rbdocs/uk/finish/images_baseset/template2_r3_c2.jpg

Laat ons even duidelijk stellen: mijn nickname is wel degelijk 'eindstreep' en niet 'wasproduct' ofzoiets :D

http://www.finishlinehorse.com/images/home/left-corner-logo-t.gif

http://www.paintedfinish.co.uk/images/welcome_text.jpg

Finish
24-07-2002, 23:38
http://bigfinish.homestead.com/files/bigfinish.gif

Deze zou ik wel graag als signature willen gebruiken, maar dat staat zo dikkenekkerig, niet ? :D :D

yvdp
24-07-2002, 23:39
héhé, roflol.
Ik heb ook nog nen andere nickname: perre. Deze gebruik ik op andere forums.

Raceboy
24-07-2002, 23:45
tss ik ben blijkbaar wel iets tof :D

http://www.cruisekids.com/gpl/pics/raceboy.jpg

yvdp
24-07-2002, 23:58
Originally posted by Finish
http://bigfinish.homestead.com/files/bigfinish.gif

Deze zou ik wel graag als signature willen gebruiken, maar dat staat zo dikkenekkerig, niet ? :D :D
Nee, is wel stoer. En anders voegde achter die 'big' nog 'neck' ofzo. :D:D:D

Benklak
25-07-2002, 01:21
Bernie een samenraapsel van Bert en Ernie?

Een nickname krijgt ge vin ik en geeft ge ni aan uw eigen. Voor de rest komt mijn naam van het feit dak vroeger vaak een klak opzette. En mijnen naam is Ben. Net zoals sennake kwam ik ook tot de vaststelling dat benklak@hotmail.com nog niet bestond, nu dus wel. :-)

alex4x4
25-07-2002, 01:38
alex4x4
alex -> naam
4x4 omdat ik met een jeep rij

Raceboy
25-07-2002, 11:42
Originally posted by alex4x4
alex4x4
alex -> naam
4x4 omdat ik met een jeep rij

dus het had evengoed alex2cv geweest kunnen zijn :D

Maarten
25-07-2002, 11:45
Maarten laat ongelooflijk veel aan de verbeelding over niet ?

mijn computernick is meestal Polleke, van mijn tweede naam Paul, maar waarom ik deze hier niet gebruikt heb is mij een raadsel! misschien omdat de mensen mij nu met mijn echte naam aanspreken, komt in het sociale leven toch gemakkelijker over dan een nick vind ik

Sway Bar
25-07-2002, 13:35
Mooi kleurke, Sway Bar ;)

crap kzal maar de nick veranderen, kdacht niet dat dit zo'n kleur had :D

Raceboy is dit je nieuwe genrally track?

Sway Bar
25-07-2002, 13:38
http://www.chazcone.com/corvette/z51/parts1.jpg

voila dat ziet er al stukken beter uit :)

Raceboy
25-07-2002, 13:47
waw gij komt met handleiding :D

Sway Bar
25-07-2002, 13:54
Originally posted by raceboy
waw gij komt met handleiding :D

:D :D
Dat staat zo op die foto.

Jan
25-07-2002, 15:05
Tiens, 't is straf dat Oneliner zijn nick zelf heeft uitgevonden. Hij heeft dus zijn post-gedrag aangepast aan z'n nick en niet omgekeerd.

nickless jan

TiBo
25-07-2002, 15:30
Tim Boumans

Voor de Limburgers/Nederlanders:
dat zijn dus de eerste twee letters van m'n voornaam en de eerste twee letters van m'n achternaam. :D ;) (just kidding hé gasten! Golle had da natuurlek direct deur!)

Finish
25-07-2002, 15:59
http://www.tibosoftware.com/gr/bar/logo.gif

http://www.tibo.net/tibologo.jpg

FastFons
25-07-2002, 16:47
Aan mijn naam hangt een vrij lang verhaal verbonden maar ik zal het hier kort proberen te houden. Ten eerste komt dat van analogie met FastFreddy Loix van in de tijd dat ik nog enkel rally en F1 volgde (al lang geleden). Ik zat in die tijd nog in het middelbaar en had toen een superslome wiskundeleraar Fons geheten en deze was ook een grote autosportfan. ik vond FastFons dus wel ironisch....

Grtz

FF

thecrowd
25-07-2002, 19:52
Ah het ligt voor de hand, zonder volk geen race (thecrowd) :D

Scapa
25-07-2002, 19:53
waar de mijne vandaan komt is echt wel een heel lang verhaal :D
ik zat toen wat zonder verbeelding veronderstel ik. Ik heb m al is willen veranderen maar ik zou niet weten waar ik dat kan als ik het zelf al kan.

Werner333
25-07-2002, 20:03
Die van mij, dat weet iedereen ondertussen wel waar die vandaan komt. ;)

Bernie
25-07-2002, 21:54
Originally posted by Sennake
Was ik niet van op de hoogte en is bij deze gebeurd :-)

Thanks Sennake. Ik dacht dat het misschien niet mogelijk was vandaar. Ik vond het anders geen drama. Maar bij het registreren was ik dus wel degelijk een hoofdletter vergeten....

Mark
25-07-2002, 22:46
denk niet dat ik die van mij moet uitleggen.......... en gespeld met 1 L. niet met 2.....das geloof ik een of andere canadese poltie te paard ofzo :D

tsjolder
26-07-2002, 10:32
Mijn nick is Westvlaams. Misschien heb ik die in het verleden wel al eens aan iemand uitgelegd. Misschien plezant om eens te horen wat jullie denken dat dat betekent? Ik denk niet dat er erg veel West-Vlamingen hier aanwezig zijn op het forum, zeker niet bij de meest frequente posters.

Finish
26-07-2002, 10:51
volgens mij is dat Westvlaams voor 'boerenpaard' ofzo. In ieder geval klinkt het 'boers'.

'k zien gewoon boer Charel al aankomen met zijne tsjolder om al de mest van de koeien weg te vegen :)

Alain
26-07-2002, 11:02
Mijn nick stamt ook nog van "De Pits". Ik ben eigenlijk onder mijn eigen naam gaan posten en heb het daar dan ook maar bij gelaten uit pure gemakzucht! Meest logische zou zijn dat ik "spiderman" gebruik. De insiders weten waarom ;)

Jan
26-07-2002, 13:26
In "De Pits" had ik ook een nick, de anciens zullen dat nog wel weten, maar bij de overgang naar een "volwassen" forum zoals de Paddock vond ik het moment gekomen om mij te outen :D dus gebruik ik gewoon mijn voornaam, en verrassend genoeg blijkt er geen tweede Paddocker te zijn met dezelfde voornaam.

jan

Lambo
26-07-2002, 14:21
Originally posted by tsjolder
Mijn nick is Westvlaams. Misschien heb ik die in het verleden wel al eens aan iemand uitgelegd. Misschien plezant om eens te horen wat jullie denken dat dat betekent? Ik denk niet dat er erg veel West-Vlamingen hier aanwezig zijn op het forum, zeker niet bij de meest frequente posters.

West-Vlaming aanwezig. Kzal het spelleke nie vergallen, ma kben er bijna zeker van da die bende tsjolders ier, da nooit gaat raden :D

Hakki
26-07-2002, 16:39
Originally posted by Lambo

West-Vlaming aanwezig. Kzal het spelleke nie vergallen, ma kben er bijna zeker van da die bende tsjolders ier, da nooit gaat raden :D
lol
nu geefde wel de pap in de mond, nu weten ze da tsjolder wil zeggen intelligente en sexy mensen
kuch
niet dus:p

tsjolder is gewoon een tsjolderke:)

kartboyke
26-07-2002, 21:01
Die van mij is gewoon ontstaan doordat ik echt graag kart en ik toen nog te jong was om met den auto te gaan koersen en ik ben van het mannelijke geslacht dus......
Maar omdat boy niet zo goed klonk heb ik maar boyke genomen dus zie hier mijnen nick-----> kartboyke :D

Finish
26-07-2002, 21:25
idd, ik vind bv dat 'raceboy' ook niet klinkt :D

raceboyke daarentegen, hoohoo :D

j/k ;)

Raceboy
26-07-2002, 21:32
idd, ik vind bv dat 'raceboy' ook niet klinkt :D

raceboyke daarentegen, hoohoo :D

j/k ;)

Ga F1 2002 spelen jom :D

Anneke
10-08-2002, 15:22
euhm mijnen echte naam is Ann, en aangezien ikke nie zo een hele grote ben noemt iedereen mij Anneke.
That's why...

Rrubinio
11-08-2002, 11:04
Rrubinio hoeft eigenlijk ook niet zo veel uitleg zeker.
R = Ronald
rubinio = Rubens Barrichello (Rubinho)

En speciaal voor TIBO "in kleur". Kwestie van het duidelijk te maken hé, moest er toch nog een probleem zijn dan stuur ik wel een tekeningske per e-mail. ;) :) :) :D

TiBo
11-08-2002, 12:06
;)

Had ik natuurlijk direct gezien Robert.

laurent
12-08-2002, 10:24
laurent, ooit gekregen van ne maat, die in mij ne Laurent zag. Tijdens een optreden heeft hij mij zo op t podium geroepen...
Sindsdien Laurent (en overal zo gekend, als er autos aan te pas komen)

ckj
15-08-2002, 22:13
CKJ moet wel iedereen bekent in de oren klinken Calvin Klein Jeans.

Mijn zoon heet Calvin Klein, vandaar deze afkorting.

CKJ Distrispeed

O ja, Distrispeed is de naam van de organisatie die posters en flyers verspreidt voor race-evenementen op Zolder, Spa-Francorchamps, TT-Assen en Zandvoort.
Wij verspreiden in Limburg NL.

Dit alles op vrijwillige basis, uit liefde voor de autosport.

Speesman
15-08-2002, 23:21
speesman -> spaceman = de poster die hier boven mijne bureau hangt. Op die bureau staat mijn computer en ge hebt ne computer nodig om op internet te geraken.
Vandaar dus speesman ...

Pascal
02-04-2004, 01:06
Omdat er ondertussen heel wat nieuwelingen bijgekomen zijn heb ik nog eens een oude boven gehaald. Misschien kunnen deze "rookies" hun nick eens verklaren ....

C U

kulgan
02-04-2004, 08:19
kulgan is personage uit een boek van Raymond E. Feist.

sledge
02-04-2004, 14:53
Sledge komt van vroeger, toen ik een manneke van ongeveer 5 jaar was. Ik droeg dan steeds pantoffels, ook om bij vrienden te gaan. Schoenen waren aan mij niet besteed :p
Anyway, op een dag noemde de oudere broer van een vriend van me opeens sledge. Dit komt van "slesj", wat dialect is voor pantoffel hier. En zo kende iedereen me hier :D
De schrijfwijze komt trouwens van onderstaande reeks:

http://fp.culttv.plus.com/ukculttv/logos/sledge.jpg

Juha
02-04-2004, 17:32
Bij mijn geboorte vernoemd naar deze meneer...
http://rally.racing-live.com/photos/1998/greatbritain/diapo_04.jpg
En aangezien er toch weinig volk is met zo'n naam of nick...

marcel
02-04-2004, 17:35
ik word al "marcel" genoemd vanaf mijn 3de studiejaar. eerst met minder vriendelijke bedoelingen, maar op den duur begon iedereen gewoon "marcel" te zeggen, dus ja...
't is gewoon afgeleid van mijn familienaam ("marcelis"), wat als resultaat heeft dat er regelmatig verwarring is tussen mij en mijn broer :D

Ottooke
02-04-2004, 17:48
Ottooke komt van Otto, mijn nick in de tijd dat ik nog veel Quake en Unreal speelde. Otto is toch een stoere, Duitse naam :) Otto is ook dialect voor auto hier in de Limburg. En die -ke plak ik daar nog achter omdat ik me soms nog als een klein kind gedraag :p

Gilles
02-04-2004, 18:09
Nickname op DePaddock: Gilles, als een tribute naar één van de laatste echte racers: Gilles Villeneuve ...
Bijnaam in real life: Kess, Kezzman ... zal wel iets te maken hebben met mijn achternaam :)

The Interceptor
02-04-2004, 20:20
ik was eens op zoek naar ne bijnaam van Jenson Button, en die was dus moeilijk te vinden, tot ik dan ergens The Interceptor zag staan als ne bijnaam van hem. Ben dan ook de betekenis gaan opzoeken. Interceptor is namelijk de naam van een bepaald gevechtsvliegtuig, en snel en wendbaar aanvallend tuig!! enja heb die dan genomen op de fora waar ik actief ben (vooral hier eigenlijk :D)

kartboyke
02-04-2004, 20:33
Awel, karting is de zaligste hobby dat ik heb
en ik ben nen gast dus nen boy ma toen was ik nog jonger+ ik vond dat kartboy ni echt klonk :D
Maar ik ben wel degelijk nen BOY nu hoor, geen BOYKE meer :D

Brecht
02-04-2004, 20:57
mijn nickname ? Gewoon omdat corvette mijn favoriet automerk is.

Guido
02-04-2004, 22:44
'k wist niet dat er zo'n thread was hier, merci he Pascal om hem weer naar boven te halen. Kan ik mij ook eens 'outen' :+ :D :D

Bon Huudo dus, ha!

Echte naam is Guido en ik heb een West-Vlaamse vriend die dat - denk ik - niet goed kon uitspreken, en steeds Huudo zei. Dat de 'G' ginder in een 'H' verandert weet iedereen wel, maar waarom 'iedo' veranderde in 'uudo' is me lang onduidelijk gebleven. Tot ik op een dag een Westvlaming op TV hoorde zeggen: "Hey, hi do", waarmee hij bedoelde "Hey, gij daar". Toen wist ik waarom hij steeds Huudo zei en niet Hiedo, want dat zou dan telken zijn 'gij daar'. En dat lijkt natuurlijk nergens op, als ze achter mijn gat aan 't klappen zijn. ;) :D

In ieder geval vonden de meeste Limburgse vrienden, die ook mijn West-Vlaamse copain kennen, het blijkbaar ook grappig, want het is altijd Huudo gebleven. 't is dus niet alleen mijn nick hier, maar gewoon overal. Zelfs mijn website heb ik dan maar zo geheten. :D

marcel
02-04-2004, 23:05
dus die 2de "u" is geen typo, en ge hebt niet bij de scouts gezeten indertijd? ;) ;) :+

FormulaV-JH495
02-04-2004, 23:08
De mijnen is gewoon mijn chassis nummer met FV ervoren gezet ... was eigenlijk maar aant suffen bij het zoeken naar een nick ....

Guido
02-04-2004, 23:14
Originally posted by marcel
dus die 2de "u" is geen typo, en ge hebt niet bij de scouts gezeten indertijd? ;) ;) :+

Nee, nee, nee manneke, geen typo en ik heb me al eens laten vertellen wat dat met de scouts en een huudo is :D :D

't is ook een woord in het Japans, want als je huudo intikt in Google, zijn er nogal wat Japanse sites die naar bovenkomen - met natuurfoto's en zo, ben eigenlijk wel eens benieuwd wat het ginder wil zeggen. ;) Of zou het iets met saké te maken kunnen hebben...?

http://www.niigata-inet.or.jp/sougou/sake/p2.jpg

Bart.Vandecavey
03-04-2004, 00:39
Bij mij is het dus gewoon neem het puntje weg en je hebt mijn naam... :D

schumivill
03-04-2004, 01:01
Drie piloten die ik bewonder,Schumacher en Villeneuve (Vader en Zoon). :)

thrust ssc
03-04-2004, 07:30
Ik ben een enorme fan van landsnelheidsrecords : thrust ssc is de naam van de auto die enkele jaren geleden sneller dan het geluid heeft gereden. vandaar

Superdiesel
03-04-2004, 15:45
Gewoon de inspiratie van het moment.
Ik vind da muziekgroepke nie slecht, en Superdiesel heeft terzelfdertijd ook wel iets dat aan een auto doet denken.

Ik zit trouwens op nog een paar andere forums, waarvan sommige dan weer onder een andere naam. Waarom ik dan voor De Paddock een andere nick heb gekozen? Geen idee....

B.V.S.
03-04-2004, 18:40
tja... heel simpel hé
Bart Van Samang

Raikkie
03-04-2004, 21:50
Mijne favoriete F1-piloot is (ra ra ra) Kimi Raikkonen ;) en een paar jaar geleden wou ik mij registreren op het Kimi Raikkonen forum , maar ik vond Mieke (mijn echte naam) niet zo speciaal, dus zocht ik een nickname...
Ik heb nog even getwijfeld tussen kiMieke en Raikkie, maar Raikkie vond ik zo goed gevonden dat ik het nu op elk forum gebruik :D

Raceboy
04-04-2004, 02:26
Originally posted by Raikkie

Ik heb nog even getwijfeld tussen kiMieke en Raikkie, maar Raikkie vond ik zo goed gevonden dat ik het nu op elk forum gebruik :D

Kvind kiMieke toch schattiger klinken. :D

fordje
04-04-2004, 07:52
Originally posted by Bart.Vandecavey
Bij mij is het dus gewoon neem het puntje weg en je hebt mijn naam... :D

Ja, maar uwe echte nick kennen de meeste nie meer hé!

It used to be WRR ( toen dat ge nog jong waart ) :D :D

Bart.Vandecavey
04-04-2004, 08:47
Originally posted by fordje
Ja, maar uwe echte nick kennen de meeste nie meer hé!

It used to be WRR ( toen dat ge nog jong waart ) :D :D

Toen ik nog haar had...

dulu
04-04-2004, 11:04
DULU = is eigenlijk simpelweg Duts Ludwig.
dutske was ook een optie maar in de vlaanders heeft dat een ietse pietse andere betekenis...... :cool:

viola.

Anneke
04-04-2004, 12:28
awel ik ben Ann :) en ik sinds ik nog een boeleke was noemden ze me Anneke en aangezien ik niet zo heel groot ben blijven ze me Anneke noemen :) en aangezien ik ook nog eens juf ben is de verdere link naar Juf Anneke wel gelegd zekers?
en nee de kindjes mogen mij zo niet noemen :) Op school ben Juf Ann :)

Baron
04-04-2004, 17:10
In de tijd dat ik nog Touring Cup reed, heette mijn team BARON RACING , en dat was afgeleid van de voornamen van mijn teamgenoot BA rt Alenus en mijn eigen naam RON y Orlans, vandaar Baron.

Pascal
27-03-2005, 02:31
Het is weer bijna een jaar geleden dat we deze onder het stof haalden. Ondertussen hebben er wat mensen hun Nick gewijzigd en zijn er heel wat nieuwelingen bijgekomen.

Iemand zin om wat uitleg te geven ????

C U

Wild Goose
27-03-2005, 03:07
De mijne komt van uit de eerste MAD MAX film.

Diene flik op de moto heette Goose.

aldretti racing
27-03-2005, 20:55
ne maat noemt me altijd "aldretti" (familienaam is Alders)

aangezien ik op zolder af en toe kom racen

leek me "ALDRETTI RACING" nie slecht !

greetz
aldretti

Nismo
27-03-2005, 22:17
Omdat Nissan mijn favoriete merk is, ze hebben zo'n prachtige Skyline's,vooral in modelbouw,om van die 350Z nog maar te zwijgen.Zodoende was Nismo als nickname een logische keuze.

pompierke
28-03-2005, 12:47
Allee,

zal ik ook even laten weten waar mijne "nick" van komt.
Ik ben brandweerman van beroep, al 26 jaar en in de volksmond worden wij pompiers genoemd en het "ke" erachter is het zelfde als bij Ottooke, af en toe nog kinds vooral in Zolder langs de baan.
Dat houd mij jong alhoewel mijn gewrichten niet meer zo mee willen. :D

Selespeed
01-04-2005, 11:22
de mijne is ook nogal voor de hand liggend :)
Ik rijd met nen Alfa 147 Selespeed
En het klinkt wel mooi en snel

(En daarvoor met nen Honda VTEC vandaar de fka VTEC1600)

Cat-Seven
01-04-2005, 20:17
Omdat ik een Caterham Seven rij natuurlijk ... :)

Snellen Eddy
01-04-2005, 20:24
Voornaam: Eddy
Achternaam: Snel

Dus: Snellen Eddy

RaptuningGirl
05-04-2005, 13:25
RaptuningGirl: RAPtuning: Rik( men papa), André( teamchef), Peter(sprinterscup gereden) tuning zegt het voor zichzelf :)
Girl: omdat k een meisje ben

Jan
06-04-2005, 08:52
Voornaam: Eddy
Achternaam: Snel

Dus: Snellen Eddy

Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje vergezocht :rolleyes:

jan, zo nickloos als wat

RaptuningGirl
06-04-2005, 10:21
dan was zen verklaring beter geweest: naar een typetje van Chris van den Durpel

didier pironi
06-04-2005, 12:18
Dit was vroeger mijn favoriet in de formule 1 (ik was 8 toen hij bij Ligier reed en de GP in Zolder won).Daarna een prachtseizoen bij Ferrari, totdat hij een ongeval kreeg, wat het einde van zijn loopbaan als F1-piloot betekende.

ICEMAN
06-04-2005, 13:29
Omdat mijne favo F1-piloot Raikkonen is.

Supra
06-04-2005, 14:07
Mijne spreekt voor zich ;)
Supra ==> Dexters Racing Toyota Supra

S. Claeys
06-04-2005, 14:54
Ik gebruik meestal Droopy13.

Droopy, wel, omdat ze me ooit zo noemde als ik 18 was op een stage. Ik ben nogal ne kalme, tot ik uit men slofkes schiet. :D
13, omdat dit mijn favourite nummer is, naast 3.....

Bugalfa
06-04-2005, 21:11
Buga + Alfa : omdat de B van Buga de B van m'n familienaam (Bens) & Alfa omdat dit gewoon m'n voorkeurMerk is . De voornaam is Peter trouwens .