View Full Version : 24 H zolder - Part 2
Dit is het tweede deel van de 24H zolder topic.
De vorige (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=2663&perpage=15&pagenumber=1) is een beetje te groot en onoverzichtelijk geworden ...
Stay on topic plz.
airco
ja dat mag je wel zeggen amai ;)
JAJAJAJA,
Onze derde piloot is in orde. Eindelijk.
Walter Cleynhens heeft gisterenavond getekend en zal dus Depaddock Clio mee helpen verdedigen op de 24 uur van Zolder.
Eigenlijk hadden we er ons al bij neergelegd dat we met 2 zouden rijden maar zoals je ziet is het altijd de aanhouder die wint.
De velgen zijn in orde ( met dank aan de Heer Dupont), en voor de rest zijn ze daar keihard aan het werken aan de wagen.
We zijn er klaar voor. Vrije training is voorzien tijdens de TC race op 18 augustus.
Groetjes uit het hete Spanje
Originally posted by Driesco
Groetjes uit het hete Spanje
Blijf maar ginder, hier is het ook heet (+30°) maar verschrikkelijk vochtig...ik heb dringend airco nodig :-)
Proficiat met de 3de rijder, toch spijtig dat ge Vanina niet hebt kunnen krijgen :-)
Bart.Vandecavey
30-07-2002, 11:38
Driesco, dat ziet er ne racekrak uit als ik zo'n beetje zijn carrière bekijk...
http://www.geocities.com/capecanaveral/8034/cwphotos/walter.jpg
site : http://www.geocities.com/capecanaveral/8034/friendsofcw.htm
nog nooit gehoord van die saxo-cup. een wijs besluit dries om niemand uit de nederlandse cliocup te nemen ;)
Bart.Vandecavey
30-07-2002, 12:24
Hij rijdt nu wel internationale cliocup (dacht ik).
hm, in die nederlands saxo-cup werd genoeg schade gereden....maak je maar geen zorgen :D
een nederlands cupklasse is altijd schaderijden.
Alleen vrije training tijdens de TC op 18 augustus snap ik niet helemaal........rijden jullie dan toch mee in de wedstrijd? of alleen dat uurtje in de ochtend?
Enkel dat uurtje in de ochtend, misschien nog wa testen maar zeker geen risico's nemen.
Hij heeft zeker veel ervaring met de Clio.
Originally posted by Stipey
...ik heb dringend airco nodig :-)
Stuur hem dan een PMmeke eh :D
Originally posted by airco
Stay on topic plz.
Wie van de Paddockers gaat er als toeschouwer naar de 24u en op welk tijdstip? Ikzelf zal er zeker zaterdag zijn vanaf 16.30u tot diep in den donker. De timing voor zondag is nog niet helemaal duidelijk, ik verricht dan normaal elders vrijwilligerswerk.
jan
Er zullen zeker een 15-tal paddockers het ganse weekend rondlopen, werkend voor AD Sport, Traxx, Telindus en/of 24u.be. Of er voor al die mensen de tijd zal zijn om ergens tegelijkertijd samen te komen op hetzelfde uur betwijfel ik. Maar het kan niet anders of je loopt elkaar wel ergens tegen het lijf.
Ik loop jou meestal wel tegen het lijf Sennake :D , behalve in LM :frusty:
Van de werkende Paddockers wist ik uiteraard al langer dat ze aanwezig zouden zijn, kan ook niet anders hé. Ik doelde eigenlijk meer op den overschot, de luxepaarden :)
jan
ik dacht nog af te komen voor de start en het begin van de nacht, maar ik heb juist besloten van het niet te doen! ik kan geen volledige (3/4de) dag meer opofferen in mijn studeerschema. ik ga het dmv peter baert (pitstop live) bekijken en natuurlijk ook via www.24u.be (is trouwens speciaal voor dit weekend gepromoveerd tot mijn homepage als ik explorer opstart. de officiële www.kvmechelen.be - site heeft tijdelijk plaats moeten ruimen :D)
maarten
Alhoewel het oorspronkelijk niet de bedoeling was kom ik morgenavond toch naar zolder afgezakt, het kriebelt te hard :D
Tot hoe laat is dat welcom center eigenlijk open want ik zoek niet voor vijf uur daar te zijn?
Sennake, als ik u zie kom ik m'n lidkaartje halen eh.
Werner, als ge mijn fotos meeneemt kan ik die ook in één keer meenemen.
Race, als ge ff tijd hebt tijdens de procarrace en als ge wilt moogde altijd wat fotokes nemen, ge weet van welke eh ;)
In ieder geval tot morgen: yes yes :D
Rrubinio
23-08-2002, 19:56
Originally posted by stijnconinx
Tot hoe laat is dat welcom center eigenlijk open want ik zoek niet voor vijf uur daar te zijn?
Openingsuren Welcom Center:
20/08 ..... 08u00 - 22u00
21/08 ..... 08u00 - 22u00
22/08 ..... 08u00 - 18u00
23/08 ..... 08u00 - 01u00
24/08 ..... 08u00 - 01u00
25/08 ..... 10u00 - 15u00
Tot uw dienst
RJ
Originally posted by stijnconinx
Race, als ge ff tijd hebt tijdens de procarrace en als ge wilt moogde altijd wat fotokes nemen, ge weet van welke eh ;)
moet ge aan de bazen vragen ;)
Speesman
23-08-2002, 20:02
Ah Stijn, als ge komt, dan moogt ge een kopie van uw studentenkaart meenemen (ik zal dan het blad meenemen dat ge moet tekenen), dan is ineens alles in orde voor de student racing cup.
Ik ben er morgen van 12u tot 23u schat ik.
Mijn GSM nr is 0479/65.37.33
Originally posted by Rrubinio
Openingsuren Welcom Center:
20/08 ..... 08u00 - 22u00
21/08 ..... 08u00 - 22u00
22/08 ..... 08u00 - 18u00
23/08 ..... 08u00 - 01u00
24/08 ..... 08u00 - 01u00
25/08 ..... 10u00 - 15u00
Tot uw dienst
RJ
bedankt!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.