PDA

View Full Version : Voor iedereen met een website van Homestead


Ferrari Forever
23-06-2001, 12:49
'k ben bijna een jaar bezig geweest met mijn website, meer dan honderd foto's er op gezet, videos, geluid. Ik weet niet of er hier iemand homestead kent, maar dat is dus een online editor, waarmee je relatief makkelijk een mooie website kan ontwerpen zonder al te veel voorkennis, en al jaren voor niets. Krijg ik gisteren een mail dat er vanaf volgende maand te betalen valt, en nog niet zo'n klein beetje (10 dollar per maand). Bijkomend probleem is dat je enkel met een kredietkaart kan betalen. En om nu enkel en alleen daarvoor een visa of Mastercard aan te vragen, dat zie ik toch ook zo niet zitten. 'K wil maar zeggen, ze hebben mij daar goed bij mijn klo***.

airco
23-06-2001, 18:06
pak de webspace van uwe provider, en gebruik frontpage!!!

of alst ewa professioneler mag ==> dreamweaver!!

is idd wel spijtig, mor homestead stopt ermee omdat er teveel warez op hun webspace wordt gepost!! en op die manier gigantische datatrafiek gegenereerd wordt!!!

en da kost homestead veel teveel geld!!

airco

Ferrari Forever
23-06-2001, 19:24
Da's misschien allemaal wel waar, maar de mogelijkheden van frontpage zijn toch wel redelijk beperkt als je geen verstand hebt van html. Met Homestead kan je heel mooie dingen maken als je er tenminste je tijd insteekt en je webspace is quasi onbeperkt (je kan net zo veel pagina's en sites maken als je zelf wil). Enfin, te mooi om te blijven duren dus.
Ga zelf maar 's kijken naar de vruchten van mijn noeste arbeid en zeg maar 's wat je er van vond (nu het nog kan) :
http://www.ferrariforever.homestead.com/home.html

phreak
25-06-2001, 17:45
euh, beperkt als je niets van HTML kent ??

Frontpage is er net voor mensen die geen html kennen of het niet goed beheersen.
Met Frontpage kan je een hele site bouwen, zonder dat je iets van html moet kennen, maar uiteindelijk is Frontpage ook maar een editor en daarmee maak je je site zo proffesioneel je maar zelf wilt.

Je moet natuurlijk Frontpage wat leren, maar dat doe e al spelend. Eveneens is het zo, als je een product van Microsoft kent (vb. acces of word) dan kan je met alle producten van Microsoft goed overweg.


aanrader, gebruik Frontpage 2002 als je die reeds in bezit mocht hebben (staat op de cd van Office Xp Proffesional).
Véél gebruiksvriendelijker.

airco
25-06-2001, 19:01
en frontpage 2002 schrijft tenminste propere html code, zodat ge ze beter kunt begrijpen, en met de hand bewerken!!!

als ge ewa gevorderder zijt mee html, kunde beginnen mee CSS, wat ook wle kewl is!!!

als ge problemen hebt mee html, webdesign, frontpage, dreamweaver, php, mysql, ... anyway alles wa mor iets of wa mee webdesign te maken heeft, dan vraagde da mor!!!

kzijn altijd bereid om te helpen
ge vint mij altijd op irc

server = irc.be.quakenet.eu.org
kanaal = #paddock

voor de rest kunde altijd ier opt forum posten, ik lees da toch meermaals per dag, dus ge zult altijd binnen de paar uur antwoord hebben!!!

airco

phreak
25-06-2001, 19:53
Zelfstudie is een goede manier om Html te leren, ik weet ni hoe gij het geleerd hebt airco, maar een aanrader voor diegene die het willen leren is een boek kopen om het te leren begrijpen.


Maar dan beginnen we weer, welk boek ?

Ik heb geleerd uit het boek "HTML, het beste leerboek" van Sybex , bevat 1388 blz. voor de prijs van 980,-Bfr.

het bevat de basisconcepten van HTML en het web, Effecten toevoegen aan w website en Java, Perl en DHTML.
Ook een deel met alle speciale HTML tekens en een lijst met alle HTML kleurcodes.

Misschien kan jullie dit helpen om toch een kwalitatief boek te kopen tegen een goedkope prijs.

airco
26-06-2001, 00:13
DE manier om het te leren is het internet!!!

nen boek zouek enkel aanraden als ge geen vaste internetverbing hebt!!!

als ge 56K hebt, en ge moet urenlang tutorials op het internet gaan lezen over html, CSS enz. dan gaat da ewa kostelijk worden!!!

in alle andere gevallen zouek altijd het internet gebruiken!!!

anders wordt de zaak als ge ingewikkelde scripting-talen gaat leren!! dan komt nen boek wel goe van pas!!!

airco

airco
26-06-2001, 00:16
nog 1 van de redenen is dat boeken snel verouderen!!!

Perl is allemaal heel goed enzo zene, maar ik doe hetzelfde sneller en beter met PHP, en de boeken van PHP zijn nu nog nie zo dik gezaaid!!

airco

Hakki
27-06-2001, 16:34
ik heb ook zo'n site bij homestead, mor ik werk daar niemer aan, dusja, eigenlijk wil ik em niemer hebben, en alsik nie betaal, kunnen mij verplichten om wel te betalen?

ik heb die mail trouwens nie gekregen denkik...

http://surf.to/Hakki is de url, voor de geinteresseerden

Ferrari Forever
27-06-2001, 21:00
natuurlijk kunnen ze je niet verplichten om te betalen, maar volgens hun nieuwe regeling zou je in de gratis versie nog slechts 3 pagina's en een beperkt aantal features kunnen gebruiken. Nu mag je nog net zoveel pagina's gebruiken als je wil. De betaalversie zou in principe hetzelfde zijn als de gratis versie nu, maar die zou dus rond de 10 dollar kosten (per maand wel te verstaan). Indien je niet betaalt , veronderstel ik dat ze die site gewoon zullen deleten , of beperken tot het maximum van 3 pagina's. Ik ben in ieder geval nog op zoek naar een oplossing, want ik heb echt al te veel tijd in die site gestoken om ze zomaar op te geven.

Hakki
27-06-2001, 21:06
Originally posted by Ferrari Forever
natuurlijk kunnen ze je niet verplichten om te betalen, maar volgens hun nieuwe regeling zou je in de gratis versie nog slechts 3 pagina's en een beperkt aantal features kunnen gebruiken. Nu mag je nog net zoveel pagina's gebruiken als je wil. De betaalversie zou in principe hetzelfde zijn als de gratis versie nu, maar die zou dus rond de 10 dollar kosten (per maand wel te verstaan). Indien je niet betaalt , veronderstel ik dat ze die site gewoon zullen deleten , of beperken tot het maximum van 3 pagina's. Ik ben in ieder geval nog op zoek naar een oplossing, want ik heb echt al te veel tijd in die site gestoken om ze zomaar op te geven.

Ik heb meer dan 3pagina's ja...maar als ze hem wegdoen heb ik er geen enkel probleem mee...

Sennake
27-06-2001, 21:38
3 pagina's???????? amai daar zou ik nog nie eens mee toekomen voor mijn menuukes lol!!

Ferrari Forever
27-06-2001, 22:19
Ik heb van al mijn foto's thumbnails gemaakt dus voor elke fotootje heb ik een afzonderlijke pagina gemaakt. Als je alles optelt, kom ik geloof ik toch al zeker aan zo'n 100 pagina's. Dus met 3 pagina's zou ik ook niet ver komen denk ik

airco
28-06-2001, 00:42
hmmmzzzz ferrari forever!!

da kan nochtans 1000 kere efficienter zene!!!

als ge wilt leg ik u wel nekeer uit hoe!!

airco

Ferrari Forever
28-06-2001, 00:50
ik ben één en al oor .

Ferrari Forever
29-06-2001, 20:56
vandaag een mail gekregen van homestead. De prijs zou binnenkort 2,50 dollar per maand bedragen en de nieuwe regeling zou ingaan vanaf eind september. Veel minder dan de tien dollar waar eerst sprake van was, maar ale soit

Hakki
29-06-2001, 21:09
Originally posted by Ferrari Forever
vandaag een mail gekregen van homestead. De prijs zou binnenkort 2,50 dollar per maand bedragen en de nieuwe regeling zou ingaan vanaf eind september. Veel minder dan de tien dollar waar eerst sprake van was, maar ale soit

jah, nu hebbik ook die mail gekregen, mor kheb al were gestuurd dak er niets moest van weten, ze mogen hem gerust deleten

Ferrari Forever
29-06-2001, 21:37
mja, ik weet nog niet wat ik ga doen. Ik ben er toch al lang mee bezig, en als er een andere manier, buiten creditcard, om te betalen is, dan wil ik het nog overwegen.29 dollar per jaar is nu ook niet overdreven.

airco
30-06-2001, 01:07
bwa kvind dat toch veel zene, voor ne crappy provider als homestead!!! Dit forum kost me 3400 BEF per jaar.

Dat is weliswaar wat meer dan uw 29 dollar, maar ik heb dan ook wel een betrouwbare provider, waar ik in geval van probleem maar eventjes naar moet sms'en, mailen of bellen, en ze lossen het probleem voor me op binnen de 30 minuten!!

Bovendien heb ik voor die 3400 BEF ook nog php-ondersteuning, een mysql-database, ... and so on!!!

en last but not least zit in dienen prijs ook nog mijn domeinnaam depaddock.eu!!!

kpeis dat dit dan in de prijs kwaliteit's verhouding iets of wat beter uitkomt dan uw homestead-formule!!!

airco