PDA

View Full Version : Prono Gp Europa


yvdp
23-06-2001, 23:14
Wie wint volgens jouw de GP van Europa?

Volgens mij wordt het Ralf. Ik hoop nog echt op nen 1-2 voor de Schumi's opt einde vant seizoen.

Mark
23-06-2001, 23:29
Monty!

De schumi's duwen elkaar in de Veedol-S elkaar van de baan, zolang geen McLarie wint vindt ik het goed

Volkomen op de gok, Montoya...........wat staat die bij eurobet.com?

greetz
Mark

tsjolder
24-06-2001, 10:23
Als Ralf zijn auto heel blijft, wint hij volgens mij. De voorsprong van ferrari (Schumacher alleen eigenlijk) is er enkel in de quali's en ze hebben nog het nadeel van een motor die meer verbruikt en/of kleinere brandstoftank. Hopelijk houdt Montoya zich vandaag koest en maakt hij geen fouten waardoor hij andere mensen raakt.

TiBo
24-06-2001, 10:27
- Michael Schumacher geeft zijn visitekaartje af !!
- Hij wint riant.

Finish
24-06-2001, 10:36
Ik ga voor een harde strijd tussen de eerste 2 startrijen + Barrichello. Ze zullen het eerste deel van de race een soort van 'treintje rijden' en voortdurend strijden voor een plaatsje hogerop. Tegen de pitstops aan splitsen Ralfke en Michael zich af van de rest van de hoop en wordt het een spannende tweestrijd tot in de laatste ronde.

Ook verwacht ik weer enkele wagens geëlimineerd in de eerste bocht, naargelang die zeer moeilijk te nemen is met 22 wagens tegelijk ;)

En Nurburgring is altijd spektakel (Schumi in de regen vorig jaar, Herbert in '99 na een spektakelstukje waarin zowel Fisichella, Ralf Schumacher, David Coulthard als Frentzen had kunnen winnen+ remember de mega-crash van Diniz waar de rollbar compleet afgebroken was)

ik verwacht dus puur amusement deze middag !

Laskaat
24-06-2001, 12:45
ik denk (hoop) het volgende:
1) Ralf S.
2)David C
3)Montoya
4)Michael S.
5)Mikka H.
6)Trulli

we zullen zien

Oneliner
24-06-2001, 13:03
khoop op Montyaaaaaaaaaaaaaah

1 montoya
2 hakkinen
3 coulthard
4 ralf
5 michael
6 kimi R

Finish
24-06-2001, 13:35
allez dan maar, hier mijn prono die toch niet uitkomt (mijn prono's komen nooit uit)

1.Hakkinen
2.Schumacher M.
3.Schumacher R.
4.Montoya JP
5.Coulthard D.
6.Barrichello R.

ik gun het Hakkinen, en met een overwinning zou er nog meer gerommel komen in de rangen van McLaren, want dan zijn ze nog niet zeker of ze nu voor Coulthard voluit moeten gaan. Maw: ambras bij McLaren is profijt bij Ferrari :D :D

Maar ik verwacht wel een monstercrash in de eerste bocht :)

airco
24-06-2001, 13:39
tis een koers tussen Ferrari en Williams!!

Wie er wint ... diegene die het minste foutjes maakt, en de beste strategie heeft!!!

De race zal zowa hetzelfde zijn als in Canada!!

airco

TiBo
24-06-2001, 16:08
Originally posted by TiBo
- Michael Schumacher geeft zijn visitekaartje af !!
- Hij wint riant.

En de winnende Lotto-nummers zijn: 6, 12, 24 ..... ;)

airco
24-06-2001, 16:14
Originally posted by airco
tis een koers tussen Ferrari en Williams!!

Wie er wint ... diegene die het minste foutjes maakt, en de beste strategie heeft!!!

De race zal zowa hetzelfde zijn als in Canada!!

airco

deze prono klopt anders ook wel zene