PDA

View Full Version : Nieuwe meeting


Sennake
24-06-2001, 10:26
Na overleg met verschillende mensen, zijn we tot de conclusie gekomen dat we 2 meetings zullen moeten organiseren om iedereen in de kans te stellen ernaar toe te komen.
Daarom stel ik deze 2 data voor :

1) In het weekend van 21/22 juli (dag nog vast te leggen) in Antwerpen, met gezellig samenzijn, iets drinken en eten, karting sessie, daarna naar het centrum om nog even wat bij te praten en een verfrissing te drinken.

2) In het weekend van 8/9 september (dag nog vast te leggen) in Spa-Francorchamps, het weekend na de GP dus, georganiseerde wandeling van het complete "oude" circuit (ongeveer 14 km).

Voorstellen, ideeën, opmerkingen en reacties altijd welkom!

Oneliner
24-06-2001, 19:38
De 22e ziet ge mij al zeker, en de 7-8-9 september ook waarschijnlijk.

Dusja, nu hopen dat er ni TEVEEL vollek weg is dan.....

TiBo
24-06-2001, 19:45
- De 21/22-ste ben ik er zeker bij !!
- Op 8/9 september heb ik waarschijnlijk 2e-zit. Hoewel ik sterke tegenwind ga krijgen van de 'Capo de titti capi' (= mijn ouders) kan ik niks beloven, ... ik ga echter mijn uiterste best doen.


Mijn voorkeur moge dus duidelijk zijn, .......... hé maat ;)

Werner333
24-06-2001, 20:22
Ik kan er op bijde dagen zijn.
Als je organisatorische hulp nodig hebt, laat maar weten he.

TiBo
24-06-2001, 20:39
Originally posted by Werner333
Als je organisatorische hulp nodig hebt, laat maar weten he.

Same here!

Finish
24-06-2001, 21:02
22ste ziet er een goede datum uit. Vooral de locatie spreekt mij serieus aan :D

8/9 september gaat zonder mij zijn, aangezien ik die zaterdag waarschijnlijk een weekje de Belgische kust ga onveilig maken. :)

Oneliner
24-06-2001, 21:15
wieeeeeeeee

we zijn al met 5 :)

vincentdb2001
24-06-2001, 21:33
ik kan bij geen een van de 2 komen...
tijdens de maand juli werk ik voor een firma da feesten organiseert, dat is dus vaak laat in de week-ends....
en ik ga terug naar congo eind augustus......

RoBByNiO
24-06-2001, 22:26
ik zie dat wel zitten!!!!!!!!!!!!!!! 22 juli gaat zeker.

lees ook eens meeting onder spam forum aub.



BTW, ik ben nog nooit ni naar ene meeting geweest, is da erg?

Mark
24-06-2001, 22:51
Voor Spa ben ik erbij, zeer zeker! ........dat weekend in juli weet ik nog niet...........

greetz
Mark

ps Limbo's zij toch wel uitgenodigd.......?

Rallyloverke
25-06-2001, 08:47
21ste/22ste lijkt mij een goed idee. Daar ik sinds kort in Antwerpen woon, moet dit ZEKER lukken. Guy, ge kunt misschien bij mij iets komen drinken, alhoewel ze volgens mij in een café in 't centrum wel iets meer keuze hebben ...

Mario
25-06-2001, 09:13
Ik moet normaal gezien ook op beide data kunnen komen.
:)

Oneliner
25-06-2001, 10:11
Voorlopig 8 dan denk ik


sry dak ier misschien altijd die aantallen zit te posten, maar dat maakt het overzicht een beetje simpeler hé

Mario
25-06-2001, 10:14
Straks is uw telraam afgesleten Oneliner.
:D :D

Rallyloverke
25-06-2001, 10:26
Ik weet niet of iemand het al gezien heeft : 't is ondertussen al een tijdje juni, bijna juli maar onze mailtjes worden in mei gepost.

Finish
25-06-2001, 10:54
euh ? over wat heb je het Johan ??

Rallyloverke
25-06-2001, 12:10
Sorry, maandagmorgensyndroom : niet goed wakker : May 2001 stond voor Registered.

vincentdb2001
25-06-2001, 12:41
inderdaad, johan.
had ik niet gemerkt...

Werner333
25-06-2001, 20:01
Originally posted by Johan
Sorry, maandagmorgensyndroom : niet goed wakker : May 2001 stond voor Registered.

LOL. Dit maakt de Maandag weer wat minder erg.:D :D :D

tsjolder
25-06-2001, 20:53
Wat die meeting betreft: Moet dat ver op voorhand geweten zijn wie er afkomt? Op dit moment is het voor mij nogal moeilijk te zeggen of ik ga kunnen afkomen, Antwerpen is voor mij ook iets minder bij de deur. Als ik kom, zal dat hoogstwaarschijnlijk met de trein zijn, ik weet niet of dat een probleem is?

Sennake
25-06-2001, 22:37
Dat is op zich geen probleem aangezien we afspreken aan een treinstation, en van daar pikken we alle treinreizigers, fietsers, voetgangers, enz... op met de auto's. Allez, die van de PADDOCK toch eh LOL!
En als er één persoon meer of minder komt is dat ook niet zo erg, maar ik zou toch graag ongeveer het aantal personen willen weten voor reservaties in de kartbaan, en eventueel een aantal tafels om iets te gaan eten ook, en ook om het aantal nodige auto's te bepalen...

Oneliner
25-06-2001, 23:29
idee al waar we gaan karten sennake?
Tzelfde???

Sennake
26-06-2001, 07:17
Ik zou zeggen : ja!

tsjolder
26-06-2001, 10:39
Dan zijn al de nieuwelingen alweer benadeeld, want zij kennen het circuit niet ;). Kwestie van nen uitvlucht voor mijn falen te zoeken, want ik ben namelijk heeeeeeeel slecht in karten. Kaarten daarentegen gaat al een stuk beter ;)

TiBo
26-06-2001, 11:06
Originally posted by Sennake
... en eventueel een aantal tafels om iets te gaan eten ook ...


- Klopt Sennake, gij ging trakteren in de "Comme chez Cois", ... right http://users.pandora.be/cameo/forum/Shiney.gif
- Niet bij "Vettige Cois" hé, dat was maar http://users.pandora.be/cameo/forum/Pukey.gif

Oneliner
26-06-2001, 11:07
Anderzijds is dat wel dé kartingbaan van antwerpen (allez da vind ik toch)

Morja, ksta altijd klaar om iets nieuws te proberen :D

RoBByNiO
26-06-2001, 11:09
da lijkt me tof die meeting ma ik heb nog nooit gekart he!

hopelijk is da geen erg?

TiBo
26-06-2001, 11:17
Nee, nee !!

In tegendeel ;)

RoBByNiO
26-06-2001, 11:35
lol

Oneliner
26-06-2001, 20:32
eerst rijd em iedereen eraf, nu is et al heel wa minder hé robbynio....... :D

RoBByNiO
26-06-2001, 21:08
mja, wa bluffen kan geen kwaad

Werner333
26-06-2001, 22:53
Opgelet!!!
Om te karten is er een minimum gewichtsgrens!!!!
Ik dacht 80 kilo. Of ben ik fout?????;)

Oneliner
27-06-2001, 00:10
lap...............

en ja ik ben bijgekomen, en nee ge ga nog ni kunnen winnen :D

RoBByNiO
27-06-2001, 09:02
is da zo?

en hoe groot moet/mag ge zijn?

Oneliner
27-06-2001, 10:13
roflol

Hakki
27-06-2001, 14:58
komt naar geen enkel van de twee meetingen, en nee finish, da is nie uit schrik, of om weg te lopen of omdak nie durf, maar gewoon omdka nie kan

wij zijn op reis vanaf 16juli

en da wandelen ziek nie zitten, das voor mij trouwens ook wel een beetje tever om alleen een wandelingske tedoen

RoBByNiO
27-06-2001, 15:14
ey Hakki!

ge moet komen, dan heb ik misschien een karttegenstander! =)

Mario
27-06-2001, 15:39
Zeg Hakki, en als gij die wandeling nu eens op een trotinette moogt doen, of op van die schaatsen met wieltjes onder ?

Moet toch te doen zijn.

Finish
27-06-2001, 15:47
komt naar geen enkel van de twee meetingen, en nee finish, da is nie uit schrik, of om weg te lopen of omdak nie durf, maar gewoon omdka nie kan

Zei ik iets ? :confused:

RoBByNiO
27-06-2001, 16:06
heeft misschien te maken met jullie ruzie?

Hakki
27-06-2001, 16:21
Originally posted by RoBByNiO
heeft misschien te maken met jullie ruzie?
nee

Hakki
27-06-2001, 16:22
Originally posted by Finish


Zei ik iets ? :confused:
nog nie nee
mor in de paasvakantie hadde wle iet gezegd van: we zien u toch nooit, ge durft nie omen ofzoiet
moja, das al vergeten, kgaan der nie over beginnen:D

Hakki
27-06-2001, 16:23
Originally posted by Mario
Zeg Hakki, en als gij die wandeling nu eens op een trotinette moogt doen, of op van die schaatsen met wieltjes onder ?

Moet toch te doen zijn.
sorry, mor ik kan nie skeeleren, of hoe ge da schrijft
alle, wij hebben wel van die inlineskates, mor ik kan da gewoon nie, kheb ze gegeven aan mijn zuster :)

en trouwens, gaat da nie zo weer door die struiken zijn, als guy weer de weg toont :D

j/k (heb ik er ff bijgezet, zie da ge mij mis verstaat)

RoBByNiO
27-06-2001, 16:45
Hakki je kan dat ook in 1 bericht zetten he!!!!

Mario
27-06-2001, 18:18
Er toch effe bij vermelden dat Guy ons vorige zondag wel feilloos rond het circuit van Zolder geloodsd heeft, zonder welk ongemak dan ook.
;) :D

Hakki
27-06-2001, 18:18
Originally posted by RoBByNiO
Hakki je kan dat ook in 1 bericht zetten he!!!!
dan kan ik nie quoten, en moet ik alles overtypen
=>pure tijdsverspilling

RoBByNiO
27-06-2001, 19:40
dan kunde wel quoten!

en nu back to topic:

hoeveel zijn er al voor d emeeting in juli?

Werner333
27-06-2001, 21:12
Originally posted by Mario
Er toch effe bij vermelden dat Guy ons vorige zondag wel feilloos rond het circuit van Zolder geloodsd heeft, zonder welk ongemak dan ook.
;) :D

Dat zal zijn omdat hij de dag daarvoor daar samen met mij heeft rondgelopen.:D :D :D

Sennake
27-06-2001, 21:23
Neenee, ik heb ne ingebouwde GPS meegekocht bij mijne Mercedes...

Sennake
27-06-2001, 21:34
Maar effe terug serieus en "on topic" :

Ik zou graag willen weten van iedereen die eventueel zou kunnen en willen komen :

Voor 21 juli :

1) Wie komt er
2) Hoe kom je (auto, trein, fiets, te voet,...)
3) Kom je alleen of breng je iemand mee?
4) Doe je mee aan : samen iets eten/karten/erna iets drinken
5) Speciale wensen/vragen?

Voor 8 september :

1) Wie komt er
2) Hoe kom je (auto, trein, fiets, te voet,...)
3) Kom je alleen of breng je iemand mee?
4) Doe je mee aan : samen iets eten/wandelen/erna iets drinken
5) Speciale wensen/vragen?

Eventueel kan 1 persoon meerijden in een auto die fungeert als "bezemwagen"?

Dan, voor de mensen die me willen helpen met de organisatie :

1) Wie kan er zorgen dat we met de ganse bende ergens samen kunnen zitten om iets te eten en drinken? (Uiteraard moet je daarvoor eerst de antwoorden kennen op de vorige vragen). We hebben het hier dus over een plaats in Antwerpen, niet te duur, en toch geschikt om aan tafel te zitten. (Vorige keer zaten we pizza te eten bij "SBARRO" en dat viel heel goed mee)

2) Wie kan er (weer voor het juiste aantal personen) een kart sessie reserveren? Ik denk aan een oefensessie voor wie nog vertrouwd moet geraken met een kart, een kwalificatiesessie en een echte race). De baan op de Noorderlaan lijkt me erg geschikt. Mol gaat ook als we genoeg auto's hebben (dan kunnen we ook nog lasershooten eventueel)... 't Is maar een idee hoor.

3) Wie weet er een tof café waar we naderhand kunnen uitweiden over onze kart avonturen? Antwerpen liefst.

4) Voor Spa: wie kan er allemaal rijden om iedereen ter plaatse te krijgen?

5) Nemen we boterhammen mee of gaan we ter plaatse iets eten (wie kan daar voor eens polsen?)

6) Wie stippelt de route uit en wie bereidt wat uitleg voor op beroemde/beruchte plaatsen?

7) Wie is geïnteresseerd in een bezoek aan het race-museum van Stavelot?

8) Wie wil eventueel bezemwagen-chauffeur spelen? We kunnen ook om beurten chauffeur spelen eh...

9) Vragen en/of opmerkingen waaraan ik niet gedacht heb?

We moeten er op tijd bij zijn eh mannen, vandaar deze vrij vroege oproep! Als we het laten betijen komt er ook niks van eh!!!

Oneliner
27-06-2001, 22:35
voor die sessie wil ik gerust bellen.

Hier zijn mijn gegevens:

Mijn naam is Chris van der borght, ik ben 15 jaar (tegen dan 16 jaar)...... enz,

nee, ik weet nog ni hoe ik ginder geraak, int slechtse geval me de bus. Ik doe zeker mee met iets eten en karten, dat 3e zal ervanaf hangen hoe ik daar ben

en voor franchourchamps............, weet ik nix van => ast mor plezant wordt.

en btw sennake, kweet nu ni of da ironie was ofzo, mor die pizzatent was "SBARRO" :D

yvdp
27-06-2001, 23:18
Kzal er bijna zeker zijn den 21/22ste. In september ni. Da is ook een bekke te ver. Tenzij ik me iemand kan meerije.

RoBByNiO
27-06-2001, 23:22
ik zal je alles morgen mailen, vandaag ben ik te moe.

Ik stuur je een mail he Sennake

Rallyloverke
28-06-2001, 10:09
In juli doe ik zeker mee : Sennake, indien er velen van de kwis meedoen, kan je hierop punten geven bij het karten : een soort praktische proef (en nu spreek ik tegen mijn eigen winkel, want er zijn er (veel) die beter karten. Bij mij zal het de fiets of de bus of de tram zijn. Ik woon niet zo ver van 't Bouwcentrum in Antwerpen.

September moet ik nog eens bekijken.
Was dat een zondag? Dan gaat het zeker niet.

Ik wil tegelijk iedereen er nog eens aan herinneren dat op zondag 12 augustus er in Maasmechelen een Europese Rallycross doorgaat : de moeite waard! Wie komt er dan zeker?

tsjolder
28-06-2001, 10:37
Ik ben nog niet zeker dat ik kom, sorry. Maar als ik kom, is het met de trein. Wat die activiteiten betreft: voor mij zijn die allemaal ok, ik kart en lasershoot heel graag, alhoewel beide heel lang geleden zijn. 'k ga ook nog ne keer in mijn spaarvarkentje moeten kijken, want goedkoop zijn al die activiteiten wel niet, maar daar ga'k nu niet over klagen.

Alain
28-06-2001, 10:49
In juli ben ik er zeker bij! Maakt mij niet uit welke dag. Staat bij deze genoteerd in mij agenda.
Tot dan!

Alain
28-06-2001, 10:57
Ik woon op het Zuid in Antwerpen en kom dus gewoon afgezakt naar de plaats van afspraak. Te voet, met de tram, met de bus ....
Ik ken een leuk Italiaans restaurant op het Zuid, Nuova Era. Uitstekende prijs - kwaliteit verhouding! Indien dit voor iedereen ok is zal ik wel reserveren maar ik moet dan tijdig het juiste aantal personen weten. De Sbarro op de hoek van de Keyserlei bestaat niet meer, is nu een interimkantoor. Een cafeeke kunnen we misschien ter plekke beslissen. Als het schoon weer is lijkt een terras ideaal. Ik ken wel enkele plaatsen waar we naartoe kunnen gaan, als er maar bier is nondedju:D

RoBByNiO
28-06-2001, 13:39
lol, een praktische proef /me heeft nog NOOIT gekart ze en, ik moet nog sennake mailen, doe da vanavond wel

Sennake
28-06-2001, 15:09
Originally posted by yvdp
Kzal er bijna zeker zijn den 21/22ste. In september ni. Da is ook een bekke te ver. Tenzij ik me iemand kan meerije.

Het is UITERAARD de bedoeling dat wij (de auto-bezitters) ergens afspreken met de niet-auto-bezitters en iedereen meenemen naar Spa-Francorchamps, en ook nog in goede gezondheid terugbrengen ook...
Waar we dat doen, en wie met wie meerijdt, moeten we nog overeen komen. In mijne "pacecar-Mercedes" zijn op dit moment nog 4 plaatsen vrij...
Wie van de rijders wil ook nog naar Spa rijden? Ik denk dat we met een auto of 4-5 zullen toekomen...

Oneliner
28-06-2001, 18:06
ej perre, pakt toch gewoon de bus, wasdanu, er rijdt ZEKER een bus van schil nor de rooseveldt.

yvdp
28-06-2001, 19:08
Naar Antwerpen is geen probleem. Daar geraak ik wel. Maar naar Spa rijden er geen bussen van in Schil denk ik.

Mark
28-06-2001, 19:15
Antwerpen moet ik laten schieten. Maar spa gaat zeker door. Ik kom uiteraard met de auto.

Dus als er mebers in de grensstreek (maastricht) zijn, laat het effe weten.

In de buurt van Spa ligt een attractiepark, waar je kunt kanovaren en karten enzo.......wellicht een idee.

Voor de rest ben ik alles in....

greetz
Mark

airco
29-06-2001, 00:35
eerste datum is ok voor mij!! zal wel nipt worden, maar dat komt wel goed!!

2e datum zal hoogstwaarschijnlijk 2e zit worden dus als het zou kunnen liefst een weekje later ofzo!!

airco

airco
29-06-2001, 00:35
heb btw gemoved naar hier!!

is het meest gelezen forum zedus

airco

Werner333
29-06-2001, 23:21
Voor 21 juli :

1) Wie komt er
Ik kom zeker.
2) Hoe kom je (auto, trein, fiets, te voet,...)
Normaal trein, maar als auto's te kort -> auto
3) Kom je alleen of breng je iemand mee?
Alone
4) Doe je mee aan : samen iets eten/karten/erna iets drinken
Alles OK
5) Speciale wensen/vragen?
Ik wil de karting winnen. :D :D :D

Voor 8 september :

1) Wie komt er
Ik kom
2) Hoe kom je (auto, trein, fiets, te voet,...)
Auto tot bij Sennake en dan zien we wel
3) Kom je alleen of breng je iemand mee?
Alone
4) Doe je mee aan : samen iets eten/wandelen/erna iets drinken
Alles OK
5) Speciale wensen/vragen?
Nope

Voor Spa:
Musuem Stavelot OK voor mij. Misschien op voorhand eens polsen kunnen we misschien iets meer te zien (te horen te krijgen)
Wat uitleg bij 'belangrijke' plaatsen wil ik wel mee voor zorgen.

airco
30-06-2001, 00:49
21 Juli:

normaal geen heel groot probleem om der te geraken (buiten het feit dak dan al wel een jeugdkamp aan het voorbereiden zou moeten zijn!!) mor daar passek wel een mouw aan!!

ik geraak perfect aan de noorderlaan!! Gelijk de vorige keer was schitterend!!

8 september zal nie gaan zene:

REDEN: 2e zit, en ja, da ga nog voor, alhoewel ik da francorchamps wandelingeske wel graag zou doen :/

airco

Finish
30-06-2001, 10:44
1) Wie komt er: euhh.... 21 juli ?? Da's ne zaterdag en die zijn altijd een beke druk bij mij, dus daar moet ik toch nekeer voor zagen bij pa en ma denk ik.

2) Hoe kom je (auto, trein, fiets, te voet,...)
Geen idee, hangt er vanaf waar we afspreken
3) Kom je alleen of breng je iemand mee?
Euh, met airco :D
4) Doe je mee aan : samen iets eten/karten/erna iets drinken
Normaal gezien alles
5) Speciale wensen/vragen?
22 juli ZOU misschien beter zijn, daar moek nog nekeer om horen. Maar laat het plz niet alleen van mij afhangen :) Wat het beste is voor de groep is okay voor mij dan zunne ;)

En september is mijn verlofweek bezig. => ikke weg. Dus das onmogelijk voor mij.

Oneliner
30-06-2001, 11:32
voor mij is et gelijk, maar ik denk dat voor de meeste 22 beter uitkomt, niet????

voor mij is et echt geen probleem hoor

RoBByNiO
30-06-2001, 13:08
voor mij is et ook et zelfste in juli, ik kom der wel

Oneliner
01-07-2001, 20:43
22 komt ook hier beter uit (vakantiewerk, en het zou kunnen dat het ook op ne zaterdag is, maar dat staat ni vast).

moja, nix vanaantrekken, as et voor de rest beter gaat voor den 21e......

Mario
01-07-2001, 21:14
Blijkbaar komt voor mij de 22ste ook beter uit. Maar als het moet, valt er wel een mouw aan te passen (voor de 21ste).

tsjolder
01-07-2001, 21:50
Da's nu al den derden die zegt dat den 22ste beter is, maar dat hij zich bij de meerderheid neerlegt. De oplossing lijkt mij eenvoudig: gewoon op 22 juli meeting houden, of zijn er tegenargumenten hiervoor?

RoBByNiO
01-07-2001, 22:05
euh, 21 juli ist nationale feestdag he, is dan de kartbaan wel open???????????

airco
01-07-2001, 22:16
bwa gulle moogt van mij gerust den 22e gaan zene, mor hou er dan wel rekening mee dat het zonder mij zal zijn!!

airco

RoBByNiO
01-07-2001, 22:35
shit das spijtig Airco!

weer al ene minder...

Bernie
02-07-2001, 13:07
Waarom eens niet afspreken in Francorchamps in het weekend van de F1 wedstrijd ??????

Er zijn dan toch momenten genoeg om eens af te spreken (als ge tenminste een gereserveerde tribuneplaats hebt)

Sennake
02-07-2001, 13:10
Yeah right, als het dat maar is!
Gereserveerde tribuneplaatsen hebben we uiteraard allemaal !!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

nooll
02-07-2001, 13:21
Yuw,

ff verklaren waarom ik nen tijd van et forum weg was.
Ik heb een tijdje internet verbod gekregen wegens ee nslecht rapport.

Mijn eindexamens waren echter beter, dus vanaf nu zal ik hier dan ook meer posten.

Ik zou ook graag naar de meeting komen, en zou dan met Oneliner meekomen.

Alleen moet ik de 21e misschien gaan werken, en past de 22e beter.

Maar met mij hoef je echt geen rekening te houden.
allez, groetjes
Nooll

Sennake
02-07-2001, 13:45
Ja mannekes, nu stelde me toch echt voor een serieus dilemma hoor...
Nen hoop mensen vinden de 22e beter, maar dan kan onze "baas" Airco nie komen!! En Pika dus ook nie veronderstel ik!
Das toch wel het minste wat we kunnen doen, ervoor zorgen dat the boss kan komen eh! Of wat denken jullie???
Oneliner , kan jij eens contact opnemen met de kartbaan please om te vragen of ze de 21 wel open zijn? Indien niet, is ons dilemma wel een beetje minder erg denk ik want karten willen we zeker en vast...

Oneliner
02-07-2001, 17:11
Yups, geen probleem, zal morgen is bellen.

Werner333
02-07-2001, 22:58
Voor de meeting in Spa: Ne maat van mij wil eventueel wel piloot van de bezemwagen zijn.

Oneliner
03-07-2001, 20:36
K
Ge kunt me 15 op de kartbaan.
De kartbaan is ook den 21e open.
En als iemand me kan bevestigen dat ALLE winkels dicht zijn den 21e, dan is de zaterdag voor mij etzelfde als de zondag.

en voor nooll ook :D:D.......

RoBByNiO
03-07-2001, 20:41
one, ge kunt misschien eens naar elke winkel bellen =)

Sennake
03-07-2001, 20:53
Oke Robby, das dan uwe opdracht...
Tegen morgen is goe zelle, en alleen de winkels in Vlaanderen volstaan ruimschoots...:D :D :D

Oneliner
03-07-2001, 21:01
nu weet ik veel.

allez sennake, gij als vaderlandse broeder, moet toch weten of winkels den 21e dicht zijn ofni... :D

Sennake
03-07-2001, 21:48
Op 21 juli, Nationale Feestdag, zijn alle winkels dicht hoor...

Werner333
03-07-2001, 22:03
Jamaar, het is ne Zaterdag. Misschien is er een uitzondering?
Als we maar kunnen karten en eten en drinken en plezier maken.

Werner333
03-07-2001, 22:19
Trouwens we vergeten hier wel iets belangrijks.
Wie zorgt er voor de BABES ?
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

nooll
03-07-2001, 22:26
daar kan ik voor proberen te zorgen Werner333
Maar dan moet ge niet babes van 25 verwachten he
meer zo van 16 17 18, dus voor de jongere onder ons!:D

Nooll

Werner333
03-07-2001, 22:39
Als ze maar plezier kunnen maken.

Oneliner
03-07-2001, 23:19
daar twijfel ik ni aan.

zal is vragen of liesje en hildje enzo ni mee willen komen :)

Btw, zijn we me meer als 15???????

anders moeten we ons opsplitsen in 2 groepen en een finale rijden met de snelste en 1 met de minder snellere (:p)

kweeni hé,....

Klinkt misschien wer es belachelijk, mor wilt iedreen die komt da hier is zeggen, en indien mogelijk ook ineens ne "nummer" te typen.

Zullen we het dan voorlopig dan op 21 houden, of zijn daar nog stevige bezwaren op???

k, hier gaan we dan:


1

yvdp
03-07-2001, 23:32
Ni zeker, mor laat is ne nummer weten. Dan kannek misschien later nog zeggen of dak kom. Mijne nummer is 0473/601263

Sennake
04-07-2001, 09:10
Ok, count me in!

2

Rallyloverke
04-07-2001, 09:27
Mij mag je ook meerekenen : 3

Alain
04-07-2001, 09:44
Ik ben ook aanwezig . Nr. 4

airco
04-07-2001, 09:51
den 21:

nummer 5.

Mario
04-07-2001, 10:01
'k zal zien dat ik er ook ben: 6 (vermoedelijk mèt auto)

RoBByNiO
04-07-2001, 10:50
nr 7 !

En ik denk dat de winkels TOE zijn op den 21ste.

tsjolder
04-07-2001, 13:15
Ik vrees da'k ga moeten forfait geven, sorry mannen.

Hakki
04-07-2001, 13:38
Originally posted by tsjolder
Ik vrees da'k ga moeten forfait geven, sorry mannen.
oe tsjolder (zie, genen KE niemer :) ) ge ging toch gaan, en ik ga nie, dus genen schrik! :D

Werner333
04-07-2001, 20:53
I will be there.
8

Bernie
05-07-2001, 13:04
Ik twijfel nog. Aan wat moet (of wie) moet ik me verwachten ??? Dokters,advocaten,tandartsen,chirurgen,boekhouders ,....... Want dan vrees ik dant ik nog moeilijk een woordje kan meepraten. zijn het 20-,30-,40-ers. En is het de bedoeling om enkel over F1 te praten?? Misschien moeten de ferrari's links, de Mc-Larens rechts, de williams vanvoor en de jordans vanachter gaan zitten of is het gelijk in Francorchamps dat ge gerust langs ne Mc-laren moogt gaan zitten, zonder dat uwe Mercedes stil valt. of dat uw BMW afgebroken wordt.

Alain
05-07-2001, 13:14
Bernie, geen paniek. Het zijn allemaal autosportliefhebbers onder mekaar. Er zullen uiteraard Ferrari en McLaren - fans tussenzitten maar een ouderwetse barfight zal het wel niet worden! Ik denk dat alle leeftijden zich tussen 15 en 45 bevinden. Het wordt een gezellige dag. Komen!!!

Oneliner
05-07-2001, 13:14
Kdenk da er vollek zal zijn van alle leeftijden.
Pubers :D, jong volwassenen, volwassenen enz.

dus zowel van de 10 ers, 20 ers, 30 ers en 40ers zal er vollek aanwezig zijn.
En tis ni de bedoeling om enkel over F1 te praten.
Het is gewoon ee nbijeenkomst om wat plezier te maken, en elkaar eens langs de andere kant te leren kennen.

Dusja, eerst een frietje/pizzake/iets anders eten, en vervolgens afzakken richting kartingbaan, waar 2 sessies gereserveerd zullen zijn.
Na het karten zal dan een gezellig cafétje worden uitgezocht om nog een beetje na te praten over de dag.

Groetjes

Rallyloverke
05-07-2001, 13:49
Gaan we kwalificaties rijden, en dan een race? Of hoe gaan we te werk?

Werner333
05-07-2001, 20:18
Johan,
Vrij simpel dacht ik.
Gewoon gas geven.:D :D :D
http://members.v3space.com/333sp//paddock/beer.gif

RoBByNiO
05-07-2001, 21:05
ik kijk er al naar uit om is te klappe me de [oudere generatie]

Bernie
05-07-2001, 21:53
We hebben nu lang naar ne datum gezocht, maar heeft iemand al een idee hoe laat dit alles doorgaat. Ik ben nl te vinden voor 's namiddags zodat het niet te laat wordt om naar huis te gaan. BTW ik wil (indien ik kom) ook chauffeur zijn, maar dan moet ik ne gids bij me hebben, want tot aan de ring in Antwerpen kan ik komen, maar laat me niet door Antwerpen crossen, want ik ken er mijne weg nie. Ik neem in Kwaadmechelen de autosnelweg richtng Antwerpen. O ja gelieve er rekening mee te houden (voor de MS-HATERS) er kleeft een groot logo van MS op mijn achterruit, als ge in zo nen auto niet wil zitten ge waart verwittigd.

RoBByNiO
05-07-2001, 21:55
nice car bernie

Bernie
05-07-2001, 21:57
What's the problem ??

RoBByNiO
05-07-2001, 22:02
euh das wel POSITIEF bedoeld he

Bernie
05-07-2001, 22:04
allez 't is goe ge moogt meerijden

Bernie
05-07-2001, 22:07
Hoe laat is de briefing, de warm-up enz............

airco
06-07-2001, 01:01
kpeis dat zo rond 11h00 samenkomen wel mooi zou zijn!!!

De vorige keer was dat aan het station van Berchem, zodat diegenen die met de geliefden NMBS moesten komen daar opgepikt konden worden door diegenen met auto's!!!

indien nodig kan ik uitgebreide routebeschrijvingen posten voor diegenen die dit nodig hebben!! Dan kunnen we daar op cafe rustig ewa drinken en babbelen over alles wat mee auto-sporten te maken heeft!! daarna iets eten, en tegen 14h30 naar de kartbaan!!! daar enkele sessies karten, om dan daarna de verdere plannen te beslissen, en iedereen de kans te geven te vertrekken wanneer die dat wilt!!

Ik zou zo bv ten laatste om 18h00 (liefst vroeger (17h00)) op mijnen trein willen zitten gezien ikke daar nog een heel jeugdkamp moet gaan voorbereiden!!!

airco

Bernie
06-07-2001, 06:46
niet slecht, schitterend eigenlijk. Ik leg het voor aan de Raad van Bestuur en de Inrichtende Macht, en hoop zo spoedig mogelijk te kunnen bevestigen.

Oneliner
06-07-2001, 10:40
Als ik volgende week die sessies vastleg, is het dan goed dat we een kwartier pauze nemen tussen de 1e en de 2e?

En voor Johan => we kunnen in de 2e sessie misschien gaan staan adh van de uitslag van de 1e sessie, maar dan omgekeerd.
Dus de laatste 1st en de 1e laatst enz enz enz.

pika-RIP
06-07-2001, 10:56
ik kom nie nor de meeting van 21/22 kwestie dak het kamp boven de meeting verkies srry dudes

en die in september, dan stuur ik een kaartje van blokgenot nor ulle vrees ik........


greetz the female

airco
06-07-2001, 11:01
pak mor een half uur zene oneliner!!!

dan hebben we tijd om op ons gemak iets te drinken alvorens door te rijden!!!

airco

nooll
06-07-2001, 14:57
ja reken mij er ook maar bij: 9


Nooll

RoBByNiO
07-07-2001, 14:41
de tweede sessie mag de laatste starte??????

YESSSSSSSSSSSSS ->

RoBByNiO
07-07-2001, 16:36
waar en om hoe laat is de afspraak???????????

graag snel antwoord want ik vertrek maandag op vakantie en ko; vanaf daar naar de meeting

Oneliner
07-07-2001, 17:06
Lees de msg van airco hé jom.

11hr samenkomen, iets drinken

smiddags eten, tegen 14:00 - 14:30 nor de kartingbaan => 2 sessies rijden en dan in een of ander caféke napraten hé

RoBByNiO
07-07-2001, 18:26
jama da was vorige keer zo schrift em dus kweeni da et ok dees meeting is he

dus in berchem?

PS: zijn er mannen die van de kust komen?

Oneliner
07-07-2001, 20:47
tsjolder komt ook van de vlaanders denk ik.....

Hakki
07-07-2001, 22:04
zo dicht ligt waregem nu ook weer nie bij de zee ze :)

nooll
07-07-2001, 22:40
Zeg eens iets anders:
Neemt er iemand zijn lief mee, Of is dat zo enkel
voor de mensen vant forum????


Nooll

airco
08-07-2001, 01:29
pika (mijn vriendin dus (voor de onwetenden)) zal er niet bij zijn, omdat die dan al in Oostende een jeugdkamp aan het voorbereiden is!!

Ge moogt uw vriendin meebrengen voor mij part, zolang dat ze der niet na 10 minuten met een bef zit omdat het haar niet interesseert!!!

airco

Mario
08-07-2001, 10:04
Met een bef zitten ? Wat is dat nu weeral ? Zal wel niks met het werkwoord te maken hebben zeker ?
;)

Hakki
08-07-2001, 11:07
Originally posted by Mario
Met een bef zitten ? Wat is dat nu weeral ? Zal wel niks met het werkwoord te maken hebben zeker ?
;)

lol
OP CD :D

Mario
08-07-2001, 14:03
Originally posted by Hakki


OP CD :D

:confused:

Hakki
08-07-2001, 14:38
Originally posted by Mario


:confused:
als ge snel na elkaar leest, dan leest ge obsédé (of hoe ge da schrijft)

Mario
08-07-2001, 14:42
Ah ja, snappie snappie.
:D

De mensen moeten maar duidelijke taal gebruiken ook hé, want ik weet nog altijd niet wat dat betekent.

Rallyloverke
09-07-2001, 09:40
Kan misschien efkes iemand samenvatten? Was het nu de 21ste of 22ste en welk uur? Want mijne PC wilt mij de vorige berichten niet laten lezen! :( :(

RoBByNiO
10-07-2001, 11:35
yoooooooooooooooooooooooooooooooo

ik denk ni of ik kom ze mannen

ben in vakantie en tis ier goe, ik zal nog zien maar zet mij maar bij twijfelgeval

nooll
10-07-2001, 18:17
allee gast, komt toch eens, kweet ni of ik mij dan ga amuseren ze als gijder ni bent!!!:) :)

Nooll

Oneliner
12-07-2001, 22:32
Sessies vastgelegd.

de eerste om 14:30 en de 2e om 15;15.
dus een half uurke ertussen om wa te discussiëren hoe ge dienez eerste bocht nu het beste neemt :)

BTW => max 15 man op de baan.

maar ik denk dat we met +/- 12 man zullen zijn

greets

nooll
12-07-2001, 22:58
Das heel bon One!


Nooll

Sennake
13-07-2001, 18:02
Dus even samenvatten :

21 juli, 11 uur, station Berchem (inkomhall waar ook de cafetaria is)

Ik zal er ruimschoots op tijd zijn en we wachten tot 11.15 uur, daarna blijven we wel nog in de buurt iets drinken (hoe heet dat café ook alweer Airco?) en mijn GSM staat op (0496/985541).

Iedereen begrepen?

Oneliner
14-07-2001, 12:35
Pa komt mee => 10

airco
14-07-2001, 23:04
hoe da café nu ook alweer heet weet ik niet meer Sennake!! alsek er voorbij kom zal ik er nog eens naar kijken, mor das prob dees week nimmer, dus dan hebben we der ook nie veel aan he!!!

airco

Bernie
15-07-2001, 11:45
Wanneer komt nr 11 en 12 ????? Dan kan ik me inschrijven als nr 13 en dan heb ik tenminste een rede als ik een slechte beurt maak. Want voor mij zal 't maar de derde keer zijn dus ...........

:)

airco
15-07-2001, 12:05
ik heb vorige week vrijdag nog behoorlijk intensief gekart, en verwacht dus om toch ietske beter te doen dan de vorige keer!!

airco

Oneliner
15-07-2001, 12:07
waar hebt ge gekart airco?

airco
15-07-2001, 12:20
inkart in puurs!!!

het circuit van 1 km (buiten ook dus) en kmoe zeggen, het gaf wel ne kick!!! is op bepaalde stukken heel anders!! in die lange snelle bochten moet ge serieus kunnen doseren, of anders gaat ge serieus de mist in!!

ook die nieuwe kartjes bij den Inkart geven serieus power (allé voor een kart toch)

der is mor 1 nadeel bij inkart ==> tis een stuk duurder!!

airco

Oneliner
15-07-2001, 12:50
Mjah, idd, in puurs bennek ook al is 1x geweest.
Die is idd wel heel goed, mor wel duurder hé.

yvdp
17-07-2001, 20:23
Puurs? Bij mijn achterachterachterachter.....-neefje? Tof circuit hé. En de prijs weetek ni, altij al gratis gereje.

BTW ik zal er ni bijzijn den 21ste.

nooll
17-07-2001, 21:49
Zeg One,ist goe dak me jullie meerij????

Nooll

Oneliner
17-07-2001, 22:50
sprima

Rallyloverke
18-07-2001, 09:52
Ik laat mij zaterdag omstreeks 11u afzetten aan het station in Berchem, dan heeft mijn vriendin te wagen tot haar beschikking. Kan iemand mij omstreeks 16u30-17u00 ten laatste bij mij thuis afzetten? (niet ver van garage Permeke, wat voor een aantal Antwerpenaars zeer bekend klinkt, voor niet-Antwerpenaars : niet zo heel ver van 't bouwcentrum)
Dank bij voorbaat.