PDA

View Full Version : Fotoprobleemke


fordje
29-07-2002, 21:20
Ik heb hier zo'n 50 tal vakantiekiekjes op pc staan. Allemaal goed en wel, maar ik kan ze niet meer openen.

Om een of andere bizarre reden raak ik met geen enkel fotoprogramma meer tot bij de foto's.ALhoewel ik ze allemaal al heb geopend en bekeken vlak nadat ik ze heb opgeladen.

Op basis van de extinctie of aan de bestandsgrootte zie ik geen probleem. Ook zie ik geen enkele andere reden waarom het niet zou lukken, bij mijn weten is niets gecrashed of misgelopen.

Afhankelijk van het programmal gaat het bestand niet open ofwel krijg ik een foutmelding dat het bestand corrupt is.


Wie kent hier wat van en kan eventueel (een deel van ) mijn foto's recuperen?

Ik zal de bestanden uploaden naar mijn webspace. Diegene die er wat van kent kan ze dan vandaar downloaden om er wat mee te prutsen.

Kijk op http://users.pandora.be/fordje/FOTO's voor de foto's(mijn linkbutton werkt blijkbaar niet ??). Je zal zien er zijn er een 5 tal die nog iets geven. De rest is NADA.

**edit**
Link aangepast. Werkt wel nu
**/edit**

vincentdb2001
29-07-2002, 22:54
Ik heb ook al is zoiets meegemaakt, en na wat zoeken heb ik gezien dat mijn ftp-programma op "mode binaire" stond, en dat was dus het probleem. Daar kan je messchien is gaan kijken.

Vincent

airco
29-07-2002, 23:02
binaire mode is ook de correcte wijze om foto's te uploaden. Bovendien geeft dit geen verklaring voor het feit dat foto's openen op zijn PC niet meer lukt.

airco

vincentdb2001
29-07-2002, 23:15
A ja... Sorry, "Tech dude" ;)

fordje
29-07-2002, 23:18
Vincent,

Ik denk niet dat het de binaire mode is (whatever that may be ???)
Ik heb nog zo'n 200 andere fotos die ik zonder enig probleem open. Ook foto's die tegelijk met deze genomen zijn, maar in een aparte dir staan werken wel ???

FleaBite
30-07-2002, 00:01
ik zou zeggen, voer eens een schijfcontrole uit. misschien is er een en ander misgelopen op je schijf en wordt het dan rechtgezet?

airco
30-07-2002, 00:53
om eerlijk te zijn geef ik je weinig kans op slagen ... hoe spijtig het ook mogen zijn ...

Maar ik ben liever eerlijk, en zeg je de waarheid ... in plaats van je valse hoop te geven.

fordje
30-07-2002, 09:25
Fleabite:

Schjjfcontrole en scandisk is reeds gebeurd, geen problemen vastgesteld.

Airco:

Jammer zeg, :( maar ik kan de vraag altijd beter stellen. Als jij het zegt zal het wel hopeloos zijn zeker?
Als onze Tech Dude al past, ..... :( :( .

Ik was de foto's in elk geval zowiezo kwijt, nu heb ik niks meer verloren. (Buiten een beetje uploadvolume op pandora, maar daar heb ik toch meer dan genoeg van ;) )

Als toch nog iemand iets zou weten, ik laat de foto's nog een tijdje staan. Misschien valt er nog een appel uit de kast.


In elk geval allemaal al bedankt !!

Hakki
30-07-2002, 10:16
ik kan sommige fotos openen, mor van die bepaalde zijn der ook die er ni echt normaal uitkomen:)
kzal ff een printscreentje maken en sebiet uploaden, dan ziede et probleem bij de meeste van uw fotos...

Hakki
30-07-2002, 10:27
het grotendeel gaat dus ni, dus kvrees da er toch iets zal misgelopen zijn...

hmmmz
-------------------------------------------------------------------------------You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may edit your posts
-------------------------------------------------------------------------------

blijkbaar kannik geen attachments plaatsen,kzalt dus doormailen nr u persoonlijk:)

fordje
30-07-2002, 15:50
Hakki,
Check PM plz

Enne BEDANKT voor de moeite