Log in

View Full Version : Barrichello : de balans

Ferrari Forever
24-06-2001, 11:56
Toen Barrichello in 2000 tekende bij Ferrari, was de hele f1-gemeenschap het erover eens dat dit wel eens een nieuwe titelkandidaat kon worden (mezelf incluis), na de toch wel mooie dingen die hij bij het bescheiden stewart had gedaan. 1 overwinning (en dan nog grotendeels dankzij het uitvallen van de nummer 1), is dat toch niet wat magertjes? Volgens mij staat Rubinhio verder van Schumi dan Irvine destijds, terwijl ze allebei toch dezelfde status hadden (hebben) namelijk die van 2de rijder.

airco
24-06-2001, 15:03
ik vind dat Barrichello zwaar underperformed!!!

Soms presteert hij goed, maar hij mist de constante prestaties van een echte topper!!

airco

TiBo
24-06-2001, 16:18
Barrichello heeft naar mijn mening geen recht op zijn stoeltje bij Ferrari.
Als nummer 2 moet hij punten sprokkelen voor het team, .... en dat doet hij momenteel niet!

Klinkt hard?

yvdp
24-06-2001, 16:23
Dit is gewoon de harde realiteit.

RoBByNiO
24-06-2001, 18:48
barri is slaafje van michael :-((((

Ferrari Forever
24-06-2001, 19:19
Of misschien was (is) bad Irv toch een betere rijder dan de meeste denken.

TiBo
24-06-2001, 20:04
Originally posted by RoBByNiO
barri is slaafje van michael :-((((

Tja, ... om eerlijk te zijn lees ik dit niet graag. De 22 rijders die aan het WK deelnemen zijn talenten, ... gaande van Schumacher tot Marques. Hoewel ik Hakkinen op bepaalde ogenblikken niet graag zie winnen, voel ik momenteel toch sterk mee met zijn problemen. Hij verdient dit niet.

Dit alles neemt niet weg dat Barrichello momenteel in een dal zit.

- hij is iets trager dan Schumacher.
- Schumacher is drievoudig wereldkampioen.
- het team is rond (en door) Schumi opgebouwd.

Barrichello is echter niet een slaafje, ... 'enkel' een ondergeschikte.

Ferrari Forever
24-06-2001, 20:10
Waaruit nog maar eens blijkt dat een goeie auto alleen niet volstaat om races te winnen (in tegenstelling tot wat velen denken). Barrichello rijdt al twee jaar met de beste auto van het veld rond en waar staat hij ?

yvdp
24-06-2001, 20:11
Ik leef ook een beetje mee me Hakkinen. Vooral toen hem toe in de laatste ronde er de brui aan moest geven.

Hakki
27-06-2001, 09:15
no een tijdje te zijn weggeweest geworden gebleken is waren jullie...

mnee
kannog altijd tuypen
mor na een tijdje weg geweest te zijn, zijn er precies nen hoop mensen een beke 'gekeerd' en zijn ze niemer zo anti-hakkinen

dak da nog mag meemaken :)

yvdp
27-06-2001, 22:56
Kweethet. Kwas toen een beetje te veel anti-hakkinen. Ik ben beginnen in te zien dak verkeerd bezig was. Maarja, da is nu dus anders. Ik wil mij hiervoor dus verontschuldigen.

Hakki
27-06-2001, 23:58
Originally posted by yvdp
Kweethet. Kwas toen een beetje te veel anti-hakkinen. Ik ben beginnen in te zien dak verkeerd bezig was. Maarja, da is nu dus anders. Ik wil mij hiervoor dus verontschuldigen.
snie erg, ik ken erger...

yvdp
28-06-2001, 00:17
Mensen van depaddock?

airco
28-06-2001, 00:33
bwaat, kzijn nooit anti-iemand geweest!!!

kzen enkel van mening dat hakki zich enkel van de rest kan onderscheiden als em den besten auto heeft!!! Vanaf dat et is ewa moeilijker gaat is em in the middle of nowhere!!!

airco

Ferrari Forever
28-06-2001, 00:38
JUST airco

Hakki
28-06-2001, 10:26
Originally posted by yvdp
Mensen van depaddock?
mnee, nie echt
meer f1pits :)

Sennake
28-06-2001, 15:27
Originally posted by airco
bwaat, kzijn nooit anti-iemand geweest!!!

kzen enkel van mening dat hakki zich enkel van de rest kan onderscheiden als em den besten auto heeft!!! Vanaf dat et is ewa moeilijker gaat is em in the middle of nowhere!!!

airco

Wat je zegt klopt ook wel hoor, Airco, maar anderzijds is het ook zo dat het in F1 niet gaat om "wie is de beste piloot toucours" maar wel "wat is het beste pakket piloot-auto"...
De eerste vraag wordt beantwoord in een Formule-Renault cup of zoiets, terwijl de tweede vraag beantwoord wordt in de F1...
En als Häkkinen met een iets betere auto dan Schumacher reed, en daardoor het verschil kon maken in 1998 en 1999, dan heeft hij chance gehad, maar thats F1 eh...

airco
28-06-2001, 15:47
mja akkoord

maar ik had het daar over rijderskwaliteiten he!! en dat is dan daar mijn kritiek op Hakkinnen!!

Hakkinnen heeft zijn wereldtitels zeker niet gestolen, want toen had hij zoals je zegt idd het compleetste package!!

airco

Sennake
28-06-2001, 16:28
Ook akkoord ;)