PDA

View Full Version : *** www.24u.be ***


Mistery
09-08-2002, 16:45
Het is zover : de basis van de website is door Airco online gezet. Vanavond wordt de site vervolledigd met het voorwoord en worden nog enkele kleine ingrepen gedaan. Tijdens het weekend zal de historiek worden toegevoegd. Tevens zal je op 24u.be ook de voorlopige deelnemerslijst aantreffen. De live reportages en de live-timing zullen natuurlijk pas vanaf woensdag 21/8 operationeel zijn, maar ondertussen kunnen jullie al grasduinen in de archieven en een blik werpen op het huidige deelnemersveld !

24 U van Zolder ? slechts één adres --> http://www.24u.be <--

Have Fun !

Dries

JPMontoya
09-08-2002, 23:43
looking good!

Mark
11-08-2002, 13:51
de banner is actief op de sahara-pagina :D

Mistery
12-08-2002, 22:51
Bij afwezigheid van Airco (welverdiende vakantie !) hebben Bart en Werner de site up to date gebracht. Zo werd o.m. de inschrijvingslijst aangepast en voorzien van foto's bij de wagens. Alles komt zowat op punt momenteel, de site kent heel wat bijval en we mochten ondertussen meer dan 5000 hits registreren !

Dat belooft tegen de periode tussen 21 en 25 augustus !

Raceboy
14-08-2002, 12:26
eem op die deelnemerslijst staat de clio als startnummer 54 dat is toch fout ?

Driesco
14-08-2002, 12:35
Jaja, da is een misverstand tussen mij en de andere Dries. Mijn fout misschien een beetje. Is al gemeld

Maarten
14-08-2002, 13:44
ik de site eens van boven tot onder uitgespit en bij deze moet ik al zeggen dat het zeer goed is
komt er tijdens de race ook live-streaming? tis maar een vraag, zou het nog knapper maken, maar dan moet je HIBN broadcasting als officiële sponsor zien te krijgen zeker?
soit, keep up the good work
het is al super!

Mistery
14-08-2002, 15:48
Live video-streaming is quasi niet haalbaar. Zelfs op de professionele site van Francorchamps waren daar al problemen mee toen met met een 40-tal gebruikers op de live-stream inlogde. Dan ligt de site plat, en dat willen we de vele sympathisanten en surfers niet aandoen.

Met de vele updates en de fotoreportages die voorzien zijn, brengen we al meer dan het dubbel van info dan de officiële instanties (en de daaraan verbonden websites ) bij alle andere 24-uursraces, op uitzondering van Le Mans . Als je nu kan zeggen dat je bij je debuut de tweede grootste bent, kan het enkel motiverend zijn om tot de absolute nr. 1 uit te groeien. 15.000 hits op 5 dagen...dat kan al tellen !

Om ACO , de organisator van Le Mans van de eerste plaats te verdringen, zal er na deze wedstrijd in Zolder een serieuze evaluatie volgen, en zal er reeds rond de eindejaarsperiode begonnen worden met de recrutering van medewerkers voor de jubileumeditie van volgend jaar (25 jarig bestaan !) . Ook dan hopen wij te mogen rekenen op de vlotte samenwerking met de marketingverantwoordelijken van Circuit Zolder

fordje
14-08-2002, 16:45
Originally posted by Mistery
15.000 hits op 5 dagen...dat kan al tellen !



HOEVEEL ??? Da's gewoon schitterend ! :D :D :D

Gokje, ....voor het begin van de 24 u halen we 30.000.
Na het eind van de 24 uur meer dan 50.000 ???? (1.000 hits per uur, halen we dat met onze server?)

Dat zou pas een binnenkomer zijn.
(dromen mag toch hé)

Maarten
14-08-2002, 16:49
ik dacht maar aan die live streaming die bij de avond race in francorchamps voorzien was, toen heb ik hier lang voor mijn computer gezeten, dat was wel tijdens de examenperiode, en aangezien er nu terug een examenreeks aankomt, zal ik weer niet kunnen komen en vandaar zou die live streaming voor mij interessant kunnen zijn (als ik er niet mee overdrijf, want anders komt het probleem tijdsgebrek weer bovendrijven)

toch al chique gedaan ...

Scapa
14-08-2002, 18:03
idd, chique site!

Mistery
14-08-2002, 19:14
Originally posted by fordje


HOEVEEL ??? Da's gewoon schitterend ! :D :D :D

Gokje, ....voor het begin van de 24 u halen we 30.000.
Na het eind van de 24 uur meer dan 50.000 ???? (1.000 hits per uur, halen we dat met onze server?)

Dat zou pas een binnenkomer zijn.
(dromen mag toch hé)

Fordje,

Indien je bedoelt 50.000 hits over de periode van 9 augustus tot 26 augustus, dan ik ik dat je een veelvoud ervan zal moeten nemen...

Ikzelf gok eerder op zo'n 85.000 hits tegen 26 augustus...

Mistery
14-08-2002, 21:03
Originally posted by Mistery
15.000 hits op 5 dagen...dat kan al tellen !

Ik had daarnet een gesprekje met Werner (die keihard bezig is alles up-to-date te houden, samen met bart) , en die wees me er terecht op dat bovenvermelde quotatie niet juist is, want dat aantal hits haalden we op vier dagen, aangezien de eerste dag nog niemand wist dat we online waren. Sorry voor het foutje, maar het ziet er alleen maar nog beter uit als we het gemiddelde aanschouwen... !

Werner333
15-08-2002, 19:07
In de sectie historiek zijn weer een aantal foto's bijgevoegd.
Met dank aan Guido Devreker.
We zoeken nog altijd foto's. Van 84, 86, 87, 91 en 93 hebben we nog geen beeldmateriaal.
Dus kijk nog eens in jullie oude schoendozen.

Mistery
16-08-2002, 07:10
Originally posted by fordje


HOEVEEL ??? Da's gewoon schitterend ! :D :D :D

Gokje, ....voor het begin van de 24 u halen we 30.000.



Ter info : gisteren 16/8 stond de teller al op 25.593 hits !

Driesco
16-08-2002, 07:58
Prachtig. Hoeveel hits ?

Uit de grafieken die ik hier trek van de site zouden jullie wel eens verbaasd kunnen zijn.
Met de input van de nog te verspreiden 50.000 folders en de nog komende week kom ik uit op 32.000 bezoekers en hou jullie vast 325.462 hits tussen zaterdagmorgen 24/8 om 08.00 en 25/8 om 17.00. Cijfers waar vele sites van watertanden.

Raceboy
16-08-2002, 11:55
oei ik krijg plankenkoorts. al die mensen die mijn fotos gaan zien :)

Mistery
17-08-2002, 07:31
Originally posted by fordje


Gokje, ....voor het begin van de 24 u halen we 30.000.


Fordje ,

Die 30.000 hits hebben we dus nu al overschreden. Om exact te zijn stonden we op 16/8 om 23.59u op maar liefst 31.684 hits ! Na de updating van pers-en teamartikels gisteren, zou het wel eens kunnen dat we reeds op het einde van dit weekend de 40.000 halen ...

In elk geval nu reeds hartelijk dank aan alle bezoekers, en vooral ook aan de mensen die de afgelopen week dagelijks bezig zijn geweest met de updating !

Bart
17-08-2002, 10:06
Op welke manier worden die hits geregistreerd?

Driesco
17-08-2002, 11:09
Bij ons gaat dat met de Roicast Marketing module. 375 € heel goed.

Raceboy
17-08-2002, 14:30
Originally posted by Mistery



Na de updating van pers-en teamartikels gisteren, zou het wel eens kunnen dat we reeds op het einde van dit weekend de 40.000 halen ...


updating ? was het geen deleting want ik zie er geen meer staan.

Bart.Vandecavey
17-08-2002, 16:16
Raceboy ik zal het hier ietske groter typen zodat je het ook kunt lezen, ge hebt uw bril niet op uw neus staan, zoek hem! :D

Raceboy
17-08-2002, 19:04
als gullie da alle vijf minuten ga verzetten ;)

Scapa
22-08-2002, 19:42
Ik moet zeggen, de site lost mijn verwachtingen en de beloften meer dan in! Keep up the good work, all of you! ;)

Maarten
22-08-2002, 19:50
idd, bangelijke verslaggeving
wat gaat dat zaterdag en zondag live nog allemaal geven!!!!

flugel
22-08-2002, 20:10
Originally posted by Maarten
idd, bangelijke verslaggeving
wat gaat dat zaterdag en zondag live nog allemaal geven!!!!

'k peis dat ge da nie wilt weten ;) chapeau voor de mannen die gisteren en vandaag al keihard gewerkt hebben, zaterdag is er versterking :D

Mistery
23-08-2002, 07:07
Originally posted by fordje


Gokje, ....voor het begin van de 24 u halen we 30.000.
Na het eind van de 24 uur meer dan 50.000 ???? (1.000 hits per uur, halen we dat met onze server?)

Dat zou pas een binnenkomer zijn.
(dromen mag toch hé)


Fordje,

Ik vrees dat we beiden onze schatting eens treffelijk gaan moeten herzien. De hitcounter staat na de officiële trainingen (gisteren 22/8) reeds op 112.546 hits ...

Ik durf geen schatting meer te maken waar we gaan eindigen...

Het is idd een serieuze binnenkomer, daar onze berichtgeving ook wordt gebruikt op de officiële SMS-service, door andere media, door eigenlijk iedereen... het perscentrum van Circuit Zolder draaide de voorbije twee dagen in feite volledig rond wat onze jongens van 24u.be hebben gepresteerd. Dat zelfs "de grote jongens" van de pers bij ons komen aankloppen voor info kan alleen maar een opstekers zijn voor alle medewerkers.

Die medewerkers wens ik trouwens heel hartelijk te feliciteren voor wat ze de laatste dagen hebben bewezen : degelijke journalistiek op een neutrale wijze. PROFICIAT JONGENS !!!

Jan
23-08-2002, 09:25
Inderdaad, het is nu al fantastisch. Ik vind de verslaggeving zelfs zo goed dat ik er haast zou aan twijfelen om de 24u ter plekke te gaan bekijken (op het circuit zelf blijf je toch altijd verstoken van up to date info). Maar wees gerust, ik zal er toch zijn, onze werkende Paddockers verdienen gewoon dat we massaal naar Zolder afzakken om hen moreel te steunen.

jan

Raceboy
23-08-2002, 13:18
seg jan neem een laptop mee he ;)

Sennake
24-08-2002, 06:58
Nog vóór de 24 uur begint zitten we al aan 151.698 hits! Doe zo voort beste lezers :-)

Het is nu 7 uur, tijd om me klaar te maken om te gaan "werken" in het perscentrum. Ik zie jullie wel op het circuit ofwel online op www.24u.be :-)

Dat de beste moge winnen!

Scapa
25-08-2002, 18:41
Langs deze weg wil ik nogmaals iedereen van 24u.be bedanken voor het up-to-date houden van zij die er niet (of gedeeltelijk maar :D ) maar konden bij zijn:

Dries , Guy, Ronald, Stijn, Werner, Pascal, Peter, Geert, Yves, Bart, Bart, Barry, Patrick & Andy jullie hebben allemaal prachtig werk geleverd gedurende de laatste weken opdat het project zou slagen en dat het gelukt is is het minste wat we kunnen zeggen!

Om jullie te bedanken zijn jullie allen uitgenodigd om het volgende jaar nog eens te doen :D

btw: op hoeveel hits staat het tellertje???

airco
25-08-2002, 21:00
Alleen Zaterdag waren er meer dan 120.000 hits ...

We zaten zaterdagnacht aan 300.000 ... morgenvroeg hebben we cijfers voor zondag.

airco

schumivill
25-08-2002, 21:08
:eek: :eek: Ja wadde!Nu,de populariteit ervan bewijst ook de kwaliteit van jullie harde werk,proficiat. :)

Kurttigerracing
25-08-2002, 21:15
Iemand enig idee waar de uitslag te vinden is ?

schumivill
25-08-2002, 21:21
24u.be (http://users.skynet.be/ris/circuit/24hzolder/ris.htm)

;)

Oneliner
25-08-2002, 22:49
Mannen, dit was een prachtig iets met een prachtig resultaat.
Ik zou zeggen, VOLGEND JAAR MORE FROM THAT!!!!

Bart.Vandecavey
26-08-2002, 09:21
Sorry gasten dat ik zo kort was op het einde maar mijn pijp was uit! Ik vond het schitterend om te doen zeker voor herhaling vatbaar.

http://www.24u.be/fotos/crew.jpg

Sennake
26-08-2002, 12:46
Ik wens hierbij mijn vrienden en collega's van 24u.be hartelijk te feliciteren met hun inzet en doorzettingsvermogen, en hen te bedanken voor de fijne samenwerking en groepsgeest die er was gedurende de ganse week. We waren op het einde allemaal doodmoe (ik ben juist wakker) maar ik denk dat het het waard was. Dries, bedankt voor het toffe initiatief en wat mij betreft is het voor herhaling vatbaar. Zolder, Nürburgring, Spa, Le Mans of Daytona : reken op mij :-)

fordje
26-08-2002, 15:32
Originally posted by Sennake
We waren op het einde allemaal doodmoe (ik ben juist wakker) maar ik denk dat het het waard was.

Juist wakker? :( :o

Ik zit hier al volop te werken sedert 11 uur hoor!. En ik had ook maar 2 uurtjes slaap gehad zaterdagnacht.

Maar ja, je kent de uitspraak van Kabouter Lui hé: "Werken? Daar wordt ik zo moe van " :D :D

Maar ook van mijn kant uit, bedankt aan de collega's EN vooral ook de supporters, piloten, journalisten en persverantwoordelijken van Circuit Zolder
(Gilbert, als je dit leest. Da's speciaal ook voor u !!). Mede dankzij hun was het allemaal mogelijk. We hebben er een zware, maar fijne taak op zitten. En ja,.... herhaalbaar ? Misschien volgend jaar op Zolder. Wie weet ??


Groeten, Patrick

Mistery
26-08-2002, 16:37
Voor diegenen die benieuwd zijn naar de "score" na het weekend : de teller stond deze nacht op 563.867 hits. Dit resultaat overtreft de stoutste verwachtingen, en zowel van RTL , Circuit-Zolder als van andere "grote instanties" , kwamen nu reeds verzoeken binnen om in de toekomst te blijven samenwerken.

Sennake
26-08-2002, 16:51
Meer dan een half miljoen hits!!!
Dat overtreft mijn hoogste verwachtingen!!

Speesman
26-08-2002, 18:15
Ook van mij nen heel dikke proficiat.
Hopelijk is dit het begin van een lange traditie van 24u.be.

Driesco
26-08-2002, 18:42
Dit was echt eens een werk van weinig woorden maar daden.
Aan alle medewerkers een dikke proficiat. Dit is pas goede reclame voor de autosport.

Weet je wat mij en andere teams het meeste opviel bij de 24u.be,
het feit dat jullie oog hadden voor alle teams, ook de kleinere.

Volgend jaar, gewoon opnieuw. Op ons kunnen jullie alvast rekenen.

flugel
26-08-2002, 19:14
Ik vond het ook schitterend, zeker voor herhaling vatbaar en het mag zelfs meer zijn voor mijn part, dit geeft een 24u volgen toch iets appart...
Euhm sennake, den dezen was deze morgen om 6uur al wakker en een uurke later al aan 't werk, en dat allemaal met 3 uurtjes slaap in 't weekend ('k heb gisterenavond zelfs de start nog eens herbekeken op video) :)

Sennake
26-08-2002, 19:32
Daar staat dan wel tegenover dat enkelen onder ons dinsdag de tent van AD helpen opzetten hebben en vanaf woensdag nagenoeg permanent op het circuit rondliepen om de site op een stevige basis te laten opstarten en de kwalificaties live te updaten eh :-)

flugel
26-08-2002, 19:35
Originally posted by Sennake
Daar staat dan wel tegenover dat enkelen onder ons dinsdag de tent van AD helpen opzetten hebben en vanaf woensdag nagenoeg permanent op het circuit rondliepen om de site op een stevige basis te laten opstarten en de kwalificaties live te updaten eh :-)

Tja, der zijn mensen die ook moeten werken hé, ik had niet liever gehad van daar vanaf woensdag te zijn, maar 't werk gaat soms (spijtig genoeg) voor...

Bart.Vandecavey
26-08-2002, 19:52
Originally posted by flugel
Ik vond het ook schitterend, zeker voor herhaling vatbaar en het mag zelfs meer zijn voor mijn part, dit geeft een 24u volgen toch iets appart...
Euhm sennake, den dezen was deze morgen om 6uur al wakker en een uurke later al aan 't werk, en dat allemaal met 3 uurtjes slaap in 't weekend ('k heb gisterenavond zelfs de start nog eens herbekeken op video) :)

Ik was ook om 6 uur wakker en heb slechts 2 uur geslapen + ik moest nog terug met mijn auto nog eens 2 uur rijden...

Maar ik was dan natuurlijk ook geen mens meer gisteravond, nog altijd niet trouwens :D

Ik heb mij heel goed geamuseerd en ik ben terug "verliefd" geworden op mijn computer, ik had niet gedacht dat hij het zo goed zou uithouden tegen het powerbeest van Airco. Zelfs de modem heeft het slechts in het laatste halfuur laten vallen.

Hoe kan je anders nog beter een weekend doorbrengen dan met vrienden en autosport!

flugel
26-08-2002, 19:57
Originally posted by Bart.Vandecavey




Hoe kan je anders nog beter een weekend doorbrengen dan met vrienden en autosport!

sjiek gezegd :)

fordje
26-08-2002, 20:22
"Zelfs de modem heeft het slechts in het laatste halfuur laten vallen."

Dat is wel heel letterlijk hé Bart !

Voor de niet-24.be'ers:

Dat ding heeft dus inderdaad gedurende 23.30 uur aan de achterkant van een PC gehangen, ondersteund door een kartonnen doos, omdat we geen geschikte kabel meer hadden !!

"Amateurs !!!" :D :D

Meer nog, het tweede modem op de PC van Airco kan zelfs misschien worden uitgeroepen tot het meest gebruikte niet-werkende ;) ;) (hé Airco) modem ter wereld.

Maar we kunnen improviseren !! Dus niet opgeven en doorgaan.

PS:

Bart.
Toch jammer dat je gisteren niet meer tot bij de mensen van Qvick bent geraakt. We hebben daar nog even rustig en gezellig kunnen napraten.
Je was opeens verdwenen,.....

Via mail volgt trouwens nog verder nieuws

Patrick

Bart.Vandecavey
26-08-2002, 20:29
Originally posted by fordje
[BBart.
Toch jammer dat je gisteren niet meer tot bij de mensen van Qvick bent geraakt. We hebben daar nog even rustig en gezellig kunnen napraten.
Je was opeens verdwenen,.....Patrick [/B]

Patrick ik vond van mezelf dat ik niet meer te genieten was door slaaptekort en ik wou niet het weekend vergallen door daar als zombie nog rond te hangen. Ik kon geen pap meer zeggen!

fordje
26-08-2002, 20:30
Het is je vergeven !

Slaap maar 's goed uit tegen volgend jaar. Dan vliegen we er terug in.

Bart.Vandecavey
26-08-2002, 20:36
Originally posted by fordje
Het is je vergeven !

Slaap maar 's goed uit tegen volgend jaar. Dan vliegen we er terug in.

zijt maar zeker!

(sorry voor het dialecte zijt)

Bart.Vandecavey
27-08-2002, 19:37
Euhm wil er iemand (Airco) eens enkele foto's van die pitbabe's van Driesco op de site zetten er is er een van aan het klagen op het messageboard... :D

vincentdb2001
27-08-2002, 22:11
Originally posted by Bart.Vandecavey


Patrick ik vond van mezelf dat ik niet meer te genieten was door slaaptekort en ik wou niet het weekend vergallen door daar als zombie nog rond te hangen. Ik kon geen pap meer zeggen!

Daar heb ik iets voor gevonden : van 12.00 tot 6.00, een blikje Red Bull drinken ;) . Dankzij deze drank heb ik van zaterdag 7.00 tot de zondag 21.30 niet geslapen, maar daarna wel 15 uur aan een stuk lekker geslapen... :)

Bart.Vandecavey
27-08-2002, 22:13
Originally posted by vincentdb2001


Daar heb ik iets voor gevonden : van 12.00 tot 6.00, een blikje Red Bull drinken ;) . Dankzij deze drank heb ik van zaterdag 7.00 tot de zondag 21.30 niet geslapen, maar daarna wel 15 uur aan een stuk lekker geslapen... :)

Euhm ik moest nog 2 uur rijden om terug thuis te geraken en Red Bull heeft je wel het gevoel dat je wakker bent maar je concentratie is dan niet echt optimaal...

Raceboy
27-08-2002, 22:13
Originally posted by vincentdb2001


Daar heb ik iets voor gevonden : van 12.00 tot 6.00, een blikje Red Bull drinken ;) . Dankzij deze drank heb ik van zaterdag 7.00 tot de zondag 21.30 niet geslapen, maar daarna wel 15 uur aan een stuk lekker geslapen... :)

ja die t**lb*llen van een stier houden je dus echt wakker;) geen grap vincent heeft zelf ontdekt dat dat erin zit. :)

Mistery
29-08-2002, 20:52
eventjes tussendoor : ook al zijn de 24u van Zolder als wedstrijd reeds enkele dagen achter de rug, 24u.be blijft alle info voor jullie melden. Zo kunnen jullie nu bij het pers- en teamnieuws de review van RTM en van Anthony Kumpen terugvinden !