Log in

View Full Version : Het nieuwe voetbalseizoen

Valdo
10-08-2002, 13:26
En wat zijn jullie verwachtingen. Ik denk dat anderlecht kampioen wordt. En Bergen en Mechelen gaan laatst eindigen. En beveren gaat een rustig seizoen tegenmoet.

KSK BEVEREN FOREVER

Benklak
10-08-2002, 15:28
Sebiet vertrekken naar Gent sé!
KAA Gent - Royal Antwerp Football Club 1-2 en we gaan die Buffalo's nog maar eens leren wa sfeer maken is! Al de zogezegde "G5" gaan eraan dit weekend.
Op sportief vlak zien ik Genk en Anderlecht een grote kans maken op de titel. Antwerp wordt 12e en net als vorig jaar verslagen we volgende week Genk op den Bosuil met een vette 3-0 overwinning.

Coooooome ooooooooon youuuuuuuuuuuuuuuuu reeeeeeeeedzzzzzzz!

Stamnummer 1 zal nooit vergaan!

Antwerp ~ A Way Of Life~

Maarten
11-08-2002, 17:12
tja, KV Mechelen heeft gisteren toch bewezen wat het waard is, wie de match of de samenvatting gezien heeft, geeft mij ongetwijfeld gelijk. het had zonder overdrijven 3-0 kunnen zijn aangezien boeka twee open kansen gemist heeft, evenals viscaal.

lach maar met kv tegen de malinwa van gisteren gaan antwerp en vooral beveren (ivoorkust) ERAAN!!

ik heb gesproken

ave

Valdo
11-08-2002, 18:09
OKé Mechelen was goed maar men moet ook naar de goede match van Beveren kijken ze hebben geneen kans weggegeven wat ik al heel goed vind ik denk dat beveren een goed seizoen tegemoet gaat. Ge zult wel denken tis maar tegen Bergen maar bergen heeft toch wel veel man met ervaring lopen dus het wilt toch iets zeggen.

yvdp
11-08-2002, 19:55
go Antwerp. En nu maar hope da ze voor GBA gerake.

Valdo
11-08-2002, 20:33
ge hebt geluk dat airco en zika er niet zijn dat zijn twee hevige GBA supporters. Or this :fight: will happen :D

yvdp
11-08-2002, 21:18
no, it wont... :D:D:D

Finish
11-08-2002, 21:57
pls ,geen discussie over de 'ploeg van 't stad' hé :D Volgens mij verdienen ze het allebei evenveel; GBA omwille van de sportieve kant, Antwerp omwille van de historische kant ;)

yvdp
11-08-2002, 22:05
vwala, eigelijk stemek meer voor den antwerp, mor dan wel die basketploeg. rba dus

Maarten
11-08-2002, 23:31
Originally posted by Valdo
OKé Mechelen was goed maar men moet ook naar de goede match van Beveren kijken ze hebben geneen kans weggegeven wat ik al heel goed vind ik denk dat beveren een goed seizoen tegemoet gaat. Ge zult wel denken tis maar tegen Bergen maar bergen heeft toch wel veel man met ervaring lopen dus het wilt toch iets zeggen.

ok ik moet het toegeven: beveren heeft mij ook positief verrast, en uiteindelijk moet een club met verleden (zoals ook beveren) niet naar lagere klassen verdwijnen. laat bergen en charleroi (die met hun gemeenschapsfondsen) maar zakken, allemaal gelijk voor de wet

Oneliner
12-08-2002, 01:15
Mjah, RAFC heeft et ni slecht gedaan!
In Gent 0-0 spelen en de beste kansen hebben, mooi zo.

Dat de zogenaamde G5 hunne mond maar is gaan houden. Competitie met 14 my ass...

Waarom zouden ploegen zoals antwerp of beveren of pakweg zelfs GBA eerste klasse moeten verlaten? Allemaal ploegen die dit weekend hun kunnen hebben laten zien.

In mijn ogen zijn er maar 2 "groten" en dat zijn anderlecht en Bruhhe. Dat zijn de enige 2 ploegen die jar na jaar weer opnieuw bevestigen dat ze bij de Belgische top horen.

BTW Valdo => gaat gij naar RAFC-Genk?

Grtz

Bart.Vandecavey
12-08-2002, 09:03
Originally posted by Finish
pls ,geen discussie over de 'ploeg van 't stad' hé :D Volgens mij verdienen ze het allebei evenveel; GBA omwille van de sportieve kant, Antwerp omwille van de historische kant ;)

Mag ik jullie er toch eens aan herinneren dat dit een autosportforum is dus zouden jullie beter discussieren wie het team van de staaaaaaaaaad is GLPK of AD...

Oneliner
12-08-2002, 09:59
Het subforum is er nu eenmaal en de discussie ook.

Dus als gij wilt discussieren over GLPK en AD sport,start er een topic over en ik zal menne zeg daar ook doen :)

Valdo
12-08-2002, 11:58
Oneliner

BTW Valdo => gaat gij naar RAFC-Genk?

euhm ik ben een BEVEREN-boy dus neen ik ga nie

Valdo
12-08-2002, 12:00
Mag ik jullie er toch eens aan herinneren dat dit een autosportforum is dus zouden jullie beter discussieren wie het team van de staaaaaaaaaad is GLPK of AD...

Euhm waarom is deze topic dan in Sport Algemeen gepost

Bart.Vandecavey
12-08-2002, 12:05

Euhm waarom is deze topic dan in Sport Algemeen gepost

Het was maar ne grapken hoor...

Valdo
12-08-2002, 12:06
Ah dan ist goe :D

Finish
12-08-2002, 12:13
Conclusie na eerste speeldag:

*Waseige gaat de Standardpers op z'n dak krijgen als hij zo verder gaat doen
*Antwerp+GBA: Antwerps succes
*Brugge op minder niveau makkelijk voorbij La Louvière
*Rsca mist seizoensstart niet, en dan nog wel tegen Westerlo. (Remember de 9-0 in het kuipke ? :) )
*Genk moet nog even wakkergeschud worden
*Malinwa hoort onbetwistbaar thuis in eerste klasse. Liefst zonder al die heisa rond Demol, De Mos...
*Beveren - Bergen: Eerste klasse affiche ?

Bart.Vandecavey
12-08-2002, 12:23
Conclusie na eerste speeldag:

*Malinwa hoort onbetwistbaar thuis in eerste klasse. Liefst zonder al die heisa rond Demol, De Mos...

Dat kon je van Aalst ook zeggen vorig jaar na de eerste paar speeldagen, ik denk dat je best geen conclusies trekt na een eerste speeldag....

Oneliner
12-08-2002, 14:32
Oneliner

Zelfde vraag aan benklak dan :)

Maarten
12-08-2002, 14:39
Oneliner

da vraagt ge beter eens aan benklak, die zal er wel zitten op de great old!

Benklak
12-08-2002, 14:40
Man man man crimineel. Verplaatsing naar Gent met 2000 antwerpsupporters was bangelijk. En diejen tribune daar is zo een metalen constructieke waar ge megaveel lawaai op kunt maken. Het heeft daar geen 5 sec stil geweest. Genieten gewooon! En die Gentse supps waren ma zwakskes hoor. Enkel in den 2e helft zijn ze er 2x doorgekomen (met zingen hé). Ik gaan naar de voetbal vo de sfeer en den ambi en dan moet ge toch bij den Antwerp zijn zene (sommige andere ploegen als kv hebben ook bangelijke sups, jammer dat ze zo veel met die hun kloten spelen daar)

Wat het sportieve betreft: we maakte zeker aanspraak op de 3pt. Gent kon enkel dreigen met enkele kopballen van Kaklamanos en dat was ook al. Wij hebben verschillende kansen afgedwongen voor Goots Sergeant Mussa Yattara en tevens verfrissend en aanvallend gebracht. Btw hebben jullie die sleepbeweging van Yattara gezien op tv waardoor hij 3 man in de wind zet? Prachtig ! Als we een seizoen draaien gelijk deze match dan ziet het er erg goed uit, alleen nog de bal erin krijgen. Spektakel op den bosuil verzekert dit seizoen.

Kzou hierbij ook alle mensen die in het Antwerpse wonen eens willen oproepen om de volgende thuismatch tegen Racing Genk te komen kijken. Eens op den bosuil ben je verkocht, de engelse sfeer die in en rond het stadion hangt, de historiek het verleden, de vele overwinningen waar voor geknokt is! Vorig jaar was het 3-0 en zijt ma zeker dat ze daar in Genk er helemaal niet gerust in zijn nu ze die match tegen Praag ook nog moeten spelen. Kom allemaal is af en ik raad jullie aan op tribune 2 of 3 te gaan zitten. Tribune 3 is de familietribune en op den 2 wordt de sfeer gemaakt. Cu all! Valdo gij zijt ook zeker welkom in "de hel van Deurne-Noord"! (Ik heb altijd wel een Antwerpfankaart op overschot)

Benklak

Royal Antwerp Football Club: ~ A Way Of Life ~

Benklak
12-08-2002, 14:44
Oneliner als ge wilt komen kijken en ge hebt geen fankaart ofzo of ge wilt niet alleen gaan, neem dan contact met me op via mail: fa023141@skynet.be!

Benklak

Maarten
12-08-2002, 14:49

Originally posted by Bart.Vandecavey

Dat kon je van Aalst ook zeggen vorig jaar na de eerste paar speeldagen, ik denk dat je best geen conclusies trekt na een eerste speeldag....

FINISH HEEFT ALTIJD GELIJK

en gij vandecavey ... braaf zijn hé :D of anders :fight:

:D :D :D

Scapa
12-08-2002, 15:45
mijn week kan niet meer kapot: Anderlecht (brussels :mad: ) gewonnen van Westerlo. Als westel verliest is dat voor al de inwoners van Geel goed nieuws :D . Geel -Westerlo dat klikt zo niet :fight:

Nu moet Geel woensdag nog winnen tegen Maasmechelen. We gaan het kot daar is goed afbreken (vocaal eh). Alhoewel het is hun voorlaatste match voor ze naar hun nieuw stadion verhuizen. We kunnen misschien assisteren bij de afbraak van het oude :D

Oneliner
12-08-2002, 15:59
héhé, anderlecht.
Nieuwe naam = "RSC Anderlecht Brussels"
Goed bezig daar... :)

Reden? Volgens mr verschuren weet gans de voetbalwereld waar anderlecht ligt, en weet iedereen in de wereld waar Brussel ligt, maar weet niemand dat anderlecht in Brussel ligt.

Om et int kort samen te vatten "Als ik mijn naam verander krijg ik subsidies" :)

Finish
24-08-2002, 23:29
3 speeldagen en Westerlo, Standard en Charleroi kunnen beginnen nadenken. Bompa Waseige had zich z'n Standarddebuut wel wat anders voorgesteld, denk ik zo :)

Oneliner
25-08-2002, 00:00
Ben net terug van den antwerp, propere 3-1 gewonnen tegen de toenmalige Mede-leider Moeskroen. Zielig die mannen toch op gebied van uitsupporters. Als ze met 20 waren zalt veel zijn (niet overdreven, echt niet)

Antwerp was vandaag de betere ploeg en blijkt klaar voor een mooi seizoen. Na 3 speeldagen staan we op een 7e plaats, dat na matchen tegen Gent Genk en Moeskroen, niet meteen dé makkelijkste tegenstanders.

Stipey
25-08-2002, 00:16
pfff, bekijk de rangschikking eens, Lierse zal met gemak kampioen spelen.

Benklak
25-08-2002, 00:28
Originally posted by Oneliner
Ben net terug van den antwerp, propere 3-1 gewonnen tegen de toenmalige Mede-leider Moeskroen. Zielig die mannen toch op gebied van uitsupporters. Als ze met 20 waren zalt veel zijn (niet overdreven, echt niet)

Antwerp was vandaag de betere ploeg en blijkt klaar voor een mooi seizoen. Na 3 speeldagen staan we op een 7e plaats, dat na matchen tegen Gent Genk en Moeskroen, niet meteen dé makkelijkste tegenstanders.

Ja en twas goeien ambiance zene! binnen 3 weken tegen Anderlecht is stunten zou ik zeggen, da moet zeker lukken. Goots in het interview nadien op radio 1 was weer schitterend, Goots is gelijk wijn: wordt beter met de jaren.
Den bosuil gaat herleven dit seizoen, kvoel het (na de magere jaren komen der nu een paar vette aan).

flugel
25-08-2002, 05:06
ter info, Club Brugge hebben ook gewonnen bij "killer"??? Westerlo een droge maar verdiende 0-2 zege... Een chance dat hier in zolder voldoende tv's zijn voor de verslagen van de voetbal te zien ;)

Scapa
25-08-2002, 10:04
jaja, voor Westerlo ziet het er slechter en slechter uit :D Opeens schijnt de zon weer volop hier in Geel :D

Maarten
25-08-2002, 15:09
Originally posted by Stipey
pfff, bekijk de rangschikking eens, Lierse zal met gemak kampioen spelen.

tis da lierse al tegen deftige ploegen heeft gespeeld: beveren, la louvière en ... den derde ontschiet me even (show uitdrukking trouwens: iets ontschieten:D)

kv heeft gisteren Bergen afgetroefd, maar ze hebben blijkbaar té veel kansen nodig om te scoren. ik ben eens benieuwd wat het gaat geven als diallo en de jong terugkeren vanuit resp schorsing en blessure binnen een week of drie!
dan kan de malinwa terug op wat ervaring teren, die me toch iet of wa nodig lijkt!

Beemer
25-08-2002, 17:52
Wacht maar als de nieuwe grasmat er ligt in Genk, dan gaat da allemaal weer gelijk vorig jaar!
Nu maar hopen dat ze in Praag dinsdag nie onderuit gaan, zodat de CL voor de eerste keer in de clubgeschiedenis een feit is. Er gaan trouwens 2300 supporters mee naar Praag, daar kunnen veel ploegen alleen maar van dromen, supporters die mee op verplaatsing gaan.

Koen Daerden en Bernd Thijs kenden al een schitterende seizoensstart en al de rest zal wel volgen!

En in het Fenixstadion is de sfeer elke wedstrijd fantastisch! Daar kunnen veel ploegen nog es e puntje aan zuigen!

Go Racing Go

Benklak
25-08-2002, 19:13
Originally posted by Beemer
Wacht maar als de nieuwe grasmat er ligt in Genk, dan gaat da allemaal weer gelijk vorig jaar!
Nu maar hopen dat ze in Praag dinsdag nie onderuit gaan, zodat de CL voor de eerste keer in de clubgeschiedenis een feit is. Er gaan trouwens 2300 supporters mee naar Praag, daar kunnen veel ploegen alleen maar van dromen, supporters die mee op verplaatsing gaan.

Koen Daerden en Bernd Thijs kenden al een schitterende seizoensstart en al de rest zal wel volgen!

En in het Fenixstadion is de sfeer elke wedstrijd fantastisch! Daar kunnen veel ploegen nog es e puntje aan zuigen!

Go Racing Go

Sorry Beemer, maar Genk is een plastieke fusieploeg. Fusiesucces blijft niet duren. En in het Fenixstadion is de sfeer altijd fantastisch? Het zou maar erg zijn hé als ge elke wedstrijd wint en er is geen sfeer. Ik zou de sfeer wel eens willen zien als ge moet vechten tegen degradatie. Gulle zit nu met een paar vette jaren, maar binnekort zullen er wel eens een paar magere jaren komen en als dan de sfeer nog dezelfde is, proficiat dan.

Beemer
25-08-2002, 19:22
Nie vergeten, Genk is de fusie van 2 succesploegen, en ze hebben na de fusie (13 jaar geleden) niet altijd succes gehad, dat is enkel de laatste 5 jaar zo, en zelfs het seizoen dat we degradeerden was er een supersfeer. En waarom zou fusiesucces nie blijven duren? Genk is financieel gezien één van de gezondste clubs uit de competitie. En op sportief vlak brengen ze (meestal) mooi en aanvallend voetbal. Ik heb de voorbije 13 seizoenen een abonnement gehad, zelfs toen ze in 2de speelden. En, ook als we verliezen is er sfeer! Maar dan kunt gij dan weer niet over oordelen, want jullie komen maar één keer per jaar in het Fenixstadion.

Stipey
25-08-2002, 19:59
Mannen, zoals ik al zei; deze discussie is absoluut zinloos... Lierse is al lang kampioen.

Finish
25-08-2002, 20:00
Ik herinner mij nog begin jaren 90 dat Genk idd tegen in degradatiestrijd zat en als ik me niet vergis zat Goots daar toen bij...
Oulare en Strupar, dat waren nog eens tijden sé ! Waar spelen die twee nu feitelijk, Strupar bij een Engelse degradatieclub en Oulare = ?

Benklak
25-08-2002, 20:15
Nie vergeten, Genk is de fusie van 2 succesploegen, en ze hebben na de fusie (13 jaar geleden) niet altijd succes gehad, dat is enkel de laatste 5 jaar zo, en zelfs het seizoen dat we degradeerden was er een supersfeer. En waarom zou fusiesucces nie blijven duren? Genk is financieel gezien één van de gezondste clubs uit de competitie. En op sportief vlak brengen ze (meestal) mooi en aanvallend voetbal. Ik heb de voorbije 13 seizoenen een abonnement gehad, zelfs toen ze in 2de speelden. En, ook als we verliezen is er sfeer! Maar dan kunt gij dan weer niet over oordelen, want jullie komen maar één keer per jaar in het Fenixstadion.

Dan nodig ik u uit om eens een derby te komen meemaken en dan volg ik eens een matchke bij u (als da mogelijk is). Maar ja bij Antwerp wordt er niet met wc-rollen gesmeten, vuurwerk, hohoho geluiden na ne goal en met sjallekes int rond gedraaid, want da noem ik nu just plastiek. Da is opgefokt. Antwerpsfeer is puur, ongerept, authentiek, engels. Als ge wilt kunde altijd is een matchke komen proeven van ongerepte sfeer, ik raad uw 3 november aan. Ene keer op den bosuil op zo een houten bankske en ge zijt verkocht.

Red & White Greetz

Benklak
25-08-2002, 21:52
Royal Antwerp FC

Geen plastic, maar houten banken met veroeste nagels en beton onder je voeten. Beton dat al meer dan zeventig jaar bier, pis, rochels, slijk, sneeuw, tranen (van geluk en verdriet) en regen heeft verdragen.

Geen vrijkaarten, maar échte supporters die week in week uit hun ploeg steunen, door weer en wind.

Geen sjaaltjes zwaaien, maar gebalde vuisten, uitgestoken middenvingers en wank-bewegingen.

Geen luxe, maar hamburgers eten in een modderpoel en je behoefte doen in een plas met andermans zeik.

Geen toptien dans-muziek voor de match, maar een fanfare met échte fans en vaandels van supportersclubs die al tientallen jaren meegaan.

Geen genummerde plaatsen, maar vechten voor een droog plaatsje.

Geen stadionspeaker, maar oorverdovend gezang.

Geen topdrie plaats, maar elke week vechten voor de punten.

Jongens, jong en oud, knoop het goed in je oren. Laat ons cluppie nooit verloren gaan, niet om een paar plaatsen hoger te eindigen, h#ll, zelfs niet om de champions league te winnen.

WIJ ZEGGEN NEE TEGEN FUSIE!

Dit zegt gewoonweg alles :D :D :D dat is het antwerp-gevoel neergeschreven, voor zover je dat eigenlijk kan omschrijven! het geeft een idee naar de buitenwereld denk ik.

Red & White Greetz

Finish
25-08-2002, 21:54
Wel euhm, als het ook goed is, voor mij een plaatsje vér van die pis en kots en wank-bewegingen.....ik zou ook nog voetbal willen zien, namelijk :D

Benklak
25-08-2002, 22:00
Dan kan je altijd terecht op de familietribune, die er nog maar 2 jaar staat en in alle accomodaties voorziet. Hij biedt plaats aan 3000 man en geeft een heel goed zicht op het veld. Daar gaat het allemaal iets gemoedelijker aan toe. één ticketje voor Finish voor 3 november?

Oneliner
25-08-2002, 22:16
Welja, ik heb nog geen enkele antwerpsupporter die op den 2 (die zogenaamde bouwvallige tribune) zit horen klagen over de toestand ervan. Ok ze is oud, dat zal niemand ontkennen. Maar ze voldoet aan alle veiligheidseisen. Voor die mensen die op een "echte" tribune willen zitten, wij hebben ook een tribune, gebouwd op de plannen van et eurostadion => maw mooie stoeltjes hebben ze daar.

En over sfeer. Er zijn ni echt veel woorden voor... Klinkt misschien belachelijk hoor, want elke ploeg zal van zijn supporters beweren dat ze het beste zijn. Maar die van den "antwaarp" das een ras apart. Geen kermistoestanden met snipprtjes en weet ik wat allemaal, gewoon puur, beter as benklak kannek et niet omschrijven.
Zij die et willen probere, aan te raden datum = 3 nov tegen de GBA. Of gewoon eender welke match. Er zit dit seizoen best veel volk op den bosuil.

En Beemer, als gij vorig jaar een abo had? Waarom zat gij dan al die thuismatchen bij ons thuis?? :)

Beemer
25-08-2002, 22:21
Benklak zegt : Geen plastic, maar houten banken met veroeste nagels en beton onder je voeten. Beton dat al meer dan zeventig jaar bier, pis, rochels, slijk, sneeuw, tranen (van geluk en verdriet) en regen heeft verdragen.

Beemer zegt: waarom is een nieuw stadion slecht? Ons stadion heeft minstens evenveel sfeer.

Benklak zegt: Geen sjaaltjes zwaaien, maar gebalde vuisten, uitgestoken middenvingers en wank-bewegingen.

Beemer zegt: lichtend voorbeeld voor de jeugd is dat :s

Benklak zegt: Geen toptien dans-muziek voor de match, maar een fanfare met échte fans en vaandels van supportersclubs die al tientallen jaren meegaan.

Beemer zegt: als de Antwerp scoort, welk liedje klinkt er dan? Dansplaat van Brainpower, da's gene top 10 zeker? Sorry dat een ploeg zijn supporters af en toe iets extra gunt. Antwerp is heus niet de enige ploeg met een orkestje zunne!

Benklak zegt: Geen luxe, maar hamburgers eten in een modderpoel en je behoefte doen in een plas met andermans zeik.

Beemer zegt: zo is het bij ons ook ooit geweest, maar Genk heeft met het geld van zijn succesen ervoor gezorgd dat de ploeg nu in een mooi stadion speelt met alle voorzieningen, zelfs een groot jeugdvoetbalcentrum.

Benklak zegt: Geen stadionspeaker, maar oorverdovend gezang.

Beemer zegt: en wie roept er bij jullie af da uwen auto verkeerd geparkeerd staat of da Goots gescoord zou hebben??

Sorry, zo denk ik erover. Maar ik ga nu stoppen, want dit wordt anders een discussie zonder einde.

En Oneliner, ik heb tot vorig jaar 13 jaar lang een abo gehad, maar als je zoals ik verhuist naar de kust, op kot zit in Antwerpen, en geen rijbewijs hebt, dan is da nu net niet meer haalbaar om elke wedstrijd te gaan zien.

Barry

Oneliner
25-08-2002, 22:46
[B]

Beemer zegt: waarom is een nieuw stadion slecht? Ons stadion heeft minstens evenveel sfeer.

Oneliner zegt: Jullie maken "vergelijkende" sfeer met 23.000, wij met 7.000.

Beemer zegt: lichtend voorbeeld voor de jeugd is dat :s

Oneliner zegt: Ola, als ge in de spionkop zit wordt dat idd gedaan. Als ge daar niet tegen kind => family tribune. Wat niet wegneemt dat mensen mogen zitten waar ze willen. Trouwens uw verhalen over de spionkop van Genk, ni veel beter hé. Den tijd dat wij "vuile zwette" roepen naar ne scheids is over zenne.

Beemer zegt: als de Antwerp scoort, welk liedje klinkt er dan? Dansplaat van Brainpower, da's gene top 10 zeker? Sorry dat een ploeg zijn supporters af en toe iets extra gunt. Antwerp is heus niet de enige ploeg met een orkestje zunne!

Oneliner zegt: Voor de wedstrijd loopt er een fanfare rond et veld, geeft toch iets extra VIND ik. BTW, er werd gesproken over muziek voor de match. Elke ploeg heeft (zou moeten) sfeer platen na zen goals

Beemer zegt: zo is het bij ons ook ooit geweest, maar Genk heeft met het geld van zijn succesen ervoor gezorgd dat de ploeg nu in een mooi stadion speelt met alle voorzieningen, zelfs een groot jeugdvoetbalcentrum.

Oneliner: *Kuch* Schulden *Kuch*
Wat niet wegneemt dat Genk de laatste jaren een aardig palmares bij elkaar aant sjotten is.

Beemer zegt: en wie roept er bij jullie af da uwen auto verkeerd geparkeerd staat of da Goots gescoord zou hebben??

Oneliner: Op den Antwerp staan nooit auto's verkeerd geparkeerd ;)
Toeschouwers spelen zelf speaker over diegene die scoort.
Zei meer zeker dat zet tot int bezoekersvak horen wie er gescoord heeft zenne.

Nog ff dit. Discussiëren op deze manier moet kunnen. Maar voel u niet té hard aangesproken als iemand anders een mening heeft over u ploeg, ook al staat die u niet aan.
Een forum leeft deels van verschillende meningen, en zolang die op een rustige manier kunnen worden overgebracht, moet dat allemaal perfect mogelijk zijn...

Benklak
25-08-2002, 22:47
Als ge der ni gezeten hebt zulde da nooit voelen, begrijpen of snappen. Ge kunt het zo goe mogelijk omschrijven, ma daardoor voelt ge het nog ni.
Ik zou u op alle punten kunnen replykeren maar dat leidt deze discussie tot het oneindige dan.
ps: dat Goots scoort zie ik meestal zelf nog, daar hebben we geen speaker voor nodig.

flugel
26-08-2002, 19:49
'k vind dat er eigenlijk al genoeg aandacht besteed is aan de middenmoot uit het klassement (Antwerp, GBA, Genk,...) spreek nu ne keer over een echte voetbalclub hé zeg, Ik ben er vrij zeker van dat Club dit jaar een schitterend seizoen gaan spelen (als ze zich tenminste kwallificeren voor de CL) en nu met Stoica der bij, hebben ze eindelijk iets wat ze al jaren ontbreekt namelijk een creatieve nummer 10 (mijn gedacht is het sinds Degryse geleden dat ze dat nog eens hadden)...

Wat ik vind van Genk, een toffe en sympathieke club, maar wel één zonder geschiedenis, ik vind het momenteel teveel opgefokt ginder, als je nu naar de verslagen kijkt op tv is het precies of er is maar één club in het land waar men sfeer maakt, ja komaan zeg...
En wie zei daar dat Genk geen financiële problemen hebben? Waarom willen ze zo graag CL spelen, waarom willen ze van verschillende spelers af? Om de simpele reden dat ze zware teorten hebben, trouwens in de krant vandaag staat er een interview met de voorzitter van Genk die dit zelf allemaak zegt...

Dus om een lang verhaal kort te maken, Club spelen kampioen dit seizoen ;) :D

Finish
26-08-2002, 19:55
Met Stoica hebben ze inderdaag een creatieve nummer 10, maar eentje die bij momenten ook serieus matig speelt. Benieuwd of hij bij Club kan 'opgroeien'...

JPMontoya
26-08-2002, 20:40
stoica is en blijft ne zeverraar , veel zagen over geld maar op de mat ist gene vette , allesinds geen verlies voor RSCA !

Beemer
26-08-2002, 20:56
Stoica is en blijft een prachtvoetballer, als hij wil, en daar schort het bij hem veel te veel.

En Genk heeft geen geschiedenis? Voor een club die maar 13 jaar bestaat is da wel normaal hè, maar 3 keer de beker en 2x kampioen op die 13 jaar, waarvan een aantal in 2de klasse da vind ik toch nie slecht.

Da geld da Genk nodig heeft is om de nieuwe tribune te bekostigen die in het tussenseizoen gebouwd is. Het feit dat ze van een aantal spelers afwillen, heeft als enkele reden dat deze spelers niet aan spelen toekomen of niet in het spelbeeld passen en aldus mogen vertrekken.