PDA

View Full Version : tennis


yvdp
11-08-2002, 16:15
zoals jullie misschien al wel wiste speel ik tennis. Ik moet volgende week tornooi spele en ik heb supporters nodig. Als er mensen zin hebbe, het is in St.-Antonius-Zoersel te doen. Kzal het uur en den dag later nog wel poste. Ik zal die mogelijk den dond of de vrijd wete. De match zal voort weekend worden waarschijnlijk.

Finish
11-08-2002, 16:26
'tussendoor'tennis of 'echt' als toekomstige Xavier Malisse ? ;)

depaddock naar Roland Garros, 't zou eens wat anders zijn dan ronkende motoren hé. Bestaat er trouwens ook geen Tennis-paddock ? :)

Raceboy
11-08-2002, 19:03
Originally posted by Finish
Bestaat er trouwens ook geen Tennis-paddock ? :)

www.centercourt.net ?:D

yvdp
11-08-2002, 19:48
tis ni echt zoals Xavier Malisse, maar kben al wel in de MGI Nick Bollettieri tennisschool in Florida geweest. Ge moet u daar echter ni teveel bij voorstelle zenne. Kdenk dak de oneliner mijn verhaal al wel is gedaan heb.
da tornooi in Zoersel is er wel 1 gelijk op den tv. Directe uitschakeling. Kben eigelijk mijn motivatie een beetje kwijt dus hebbek daarom een paar suporters nodig...

Maarten
11-08-2002, 23:42
welke ranking hebt gij? ik ben ook wel een beetje thuis in het tenniswereldje, tijdje onder FOCUS XXI getennist, met Walt Wouters en Steven Martens. voorlopig staat het tennis in de praktijk wel op een laag pitje, wegens andere interesse en verplichtingen. ik ben trouwens maar een C30/4 met de kwaliteiten van een C30. hehe

yvdp
11-08-2002, 23:45
ik ben maar c30/2, maar heb al 2 jaar geen wedstrijden mee gespeeld. Sommige zeggen dat ik de kwaliteiten heb van c30 en sommige zelfs c15/4

Maarten
11-08-2002, 23:48
wij zouden mekaar dus waard kunnen zijn
kan echter niet komen supporteren, studeren is de boodschap

veel succes alleszins

yvdp
12-08-2002, 00:08
thx dude. we kunne misschien ooit wel is afspreke. Waar woon jij erges?

Oneliner
12-08-2002, 01:18
lol, kijk is links van zijn post => Bonheiden ;)

Anyway, ik kan ook een beetje tennisen, maar enkel recreatief :)

Maarten
12-08-2002, 11:27
inderdaad links staat het, bonheiden city is thé place to be!

Finish
12-08-2002, 11:46
Originally posted by Oneliner
lol, kijk is links van zijn post => Bonheiden ;)

Anyway, ik kan ook een beetje tennisen, maar enkel recreatief :)

In principe kan ik ook wat tennissen. Probeer enkel niet op mijn backhand te spelen want daar slaag ik altijd naast :D
En qua conditie staan ik ook nie echt op peil denk ik :)

yvdp
12-08-2002, 13:55
mijn sterkste wapen is en blijft mijne opslag. Mijnen backhand is ook wel redelijk. Ik zeg ni goe hé, maar redelijk. En mijne forehand is vrij vlak. Dus ni echt aanvallend.

Maarten
12-08-2002, 14:38
ik pak iets té veel risico's op mijn tweede opslag met als gevolg dat de dubbele fouten redelijk hoog liggen, maar als den eersten bal erdoor komt dan moogt ge er zeker van zijn da ge afziet!!!
forehand is sterk, backhand middelmatig, positiespel kan beter evenals aan het net( hoewel ik nogal groot ben 1m89)

Oneliner
12-08-2002, 14:54
Mijn sterkste wapen is, geloof het of niet, de dropshot!
Mijne opslag trekt op nix.

Voor de rest is mijn forehand vrij precies en mijne backhand lukt ook wel. Zo soms met veel geluk zelfs zo mooi int hoekske me nen 1-armige. 2armige backhand is precieser maar minder hard.

Finish
12-08-2002, 15:26
Mijn sterkste wapen is, geloof het of niet, de dropshot!


Ja, ik noem die ballen die ik bijna niet over het net krijg ook dropshots :D

yvdp
12-08-2002, 22:05
Originally posted by Maarten
ik pak iets té veel risico's op mijn tweede opslag met als gevolg dat de dubbele fouten redelijk hoog liggen, maar als den eersten bal erdoor komt dan moogt ge er zeker van zijn da ge afziet!!!
forehand is sterk, backhand middelmatig, positiespel kan beter evenals aan het net( hoewel ik nogal groot ben 1m89)
wa type speler zedde gij? Ik ben nen baseline speler. Ik val al wel is aan, maar das ni echt handig mé ne nogal vrij vlakke slag.

Maarten
13-08-2002, 10:30
ik zou mezelf nie echt onder een bepaald type kunnen plaatsen, dat laat ik aan anderen over. ik ben wel niet genoeg gepassioneerd om veel op te offeren voor mijnen tennis, vandaar dat het nu ook al een klein jaartje stil ligt (de koers zit daar wel voor iets tussen)
door de training die ik heb gevolgd zit de spin wel duidelijk in mijn spel, zowel opslag, back als forehand zouden bij mij spin moeten bevatten, maar een echt type ben ik niet, geen hardhitter, maar ook geen plaatsbal-man. ne modalen tennisser met een beetje techniek, laat het mij daar op houden

yvdp
13-08-2002, 12:07
Ik was vroeger echt serieus bezig mé tennis. Da ging tot 7uur traine in de week in de zomer en 5uur traine in de week in de winter. Kheb da gedaan tot mijn 14. Dan bennek weggegaan op die club en gestopt mé tornooi spele. Nu begint da trug een beetje, maar tot op nu zonder resultaat. Tis daarom dak supporters nodig heb.

yvdp
17-08-2002, 15:36
voor de geïntresseerden (wa er waarschijnlijk ni veel zulle zijn :D): zondag 18 augustus om 19u30 op tennisclub 'den otter' in St-Antonius Zoersel.