PDA

View Full Version : probleme


Scapa
12-08-2002, 15:51
Ik ben nu audiogalaxy op non-actief staat is op zoek gegaan naar alternatieven: winmx en ik heb kazaa er ook maar terug op gezet. Alleen, bij geen één van beide geraak ik geconnect. Heeft t misschien iets met beveiligingsinstellingen ofzo te maken :confused:

Bij het proberen van het online spelen van midtown madness2 juist van hetzelfde

Oneliner
12-08-2002, 15:56
mjah, beetje meer info over verbinding en OS enzo.

Misschien hebt ge Firewall aanstaan? Of bent ge ne netwerk pc?
Hebt ge ne proxy of niet??

Benklak
12-08-2002, 16:00
Oneliner zit gij soms op den antwerp gastenboek?

Scapa
12-08-2002, 16:03
os: windows me
verbinding: adsl
firewall: denk het niet, waar kunde dat ergens checken?
proxy :confused:

ge ziet, ik ken er de ballen van eh

Oneliner
12-08-2002, 16:15
Als ge niet weet of ge ne firewall hebt, dan zult ge er gene hebben.
Firewall si een programmeke en dat sluit poorten van de pc.
Zonder ne Firewall staan vele pporten open en kan iemand "gemakkelijk" op uwe pc inbreken.

Als ge Winmx installeert, dan moet ge eerst vanalles en nog wat invullen. (ook te weizigen via opties)
Daar vraagt ie normaal ook achter ne proxy.
Adsl werkt as ik me niet vergis ook met ne proxy.

Om die te zoeken => internet explorer openen => extra => internet opties => Verbindingen => LAN instellingen
daar ziet ge dan iets staan in de aard van Proxy.Skynet.be en dan een nummerke erachter (de poort)

Geef dat ook is in bij Winmx en start et dan opnieuw op.

Hopelijk masjeert et nu!

Enja Benkak, ik zit op het Gastenboek van RAFC, zo ook op et officieel forum :)

Scapa
12-08-2002, 16:19
Originally posted by Oneliner
Om die te zoeken => internet explorer openen => extra => internet opties => Verbindingen => LAN instellingen
daar ziet ge dan iets staan in de aard van Proxy.Skynet.be en dan een nummerke erachter (de poort)



strange, dat staat er bij mij dus niet: dat vak is gewoon leeg

Scapa
13-08-2002, 12:17
ik heb het is opgezocht, geactiveerd en ingevuld in winmx bij settings maar niks eh :(

yvdp
13-08-2002, 13:20
heb da probleem ok, maar das omdat da hier een netwerk is hé. Ik heb mij der al lang bij neergelegd.

vrDennis
18-08-2002, 11:17
Originally posted by Oneliner
Als ge niet weet of ge ne firewall hebt, dan zult ge er gene hebben.
Firewall si een programmeke en dat sluit poorten van de pc.
Zonder ne Firewall staan vele pporten open en kan iemand "gemakkelijk" op uwe pc inbreken.

Als ge Winmx installeert, dan moet ge eerst vanalles en nog wat invullen. (ook te weizigen via opties)
Daar vraagt ie normaal ook achter ne proxy.
Adsl werkt as ik me niet vergis ook met ne proxy.

Om die te zoeken => internet explorer openen => extra => internet opties => Verbindingen => LAN instellingen
daar ziet ge dan iets staan in de aard van Proxy.Skynet.be en dan een nummerke erachter (de poort)

Geef dat ook is in bij Winmx en start et dan opnieuw op.

Hopelijk masjeert et nu!

Enja Benkak, ik zit op het Gastenboek van RAFC, zo ook op et officieel forum :)

ADSL werkt wel met een proxy maar dat is (in ieder geval hier in nederland) een hardware matige proxy en normaal gesproken zou die zelf de instellingen automatish kunnen pakken en hoef je niks in te stellen. Bij een software proxy moet dat dus wel je moet dan het ip adres en poort nummer invoeren bij het desbetreffende programma en het kan zijn dat dan sommige programmas niet werken..


Normaal gesproken zou KaZaA het gelijk moeten doen ik denk toch dat je ergens een firewall geinstalleerd hebt,

fordje
18-08-2002, 12:40
Originally posted by Oneliner
Als ge niet weet of ge ne firewall hebt, dan zult ge er gene hebben.
Firewall si een programmeke en dat sluit poorten van de pc.
Zonder ne Firewall staan vele pporten open en kan iemand "gemakkelijk" op uwe pc inbreken.

Als ge Winmx installeert, dan moet ge eerst vanalles en nog wat invullen. (ook te weizigen via opties)
Daar vraagt ie normaal ook achter ne proxy.
Adsl werkt as ik me niet vergis ook met ne proxy.

Om die te zoeken => internet explorer openen => extra => internet opties => Verbindingen => LAN instellingen
daar ziet ge dan iets staan in de aard van Proxy.Skynet.be en dan een nummerke erachter (de poort)

Geef dat ook is in bij Winmx en start et dan opnieuw op.

Hopelijk masjeert et nu!

Enja Benkak, ik zit op het Gastenboek van RAFC, zo ook op et officieel forum :)



One!!

Plz een beetje ABN zou niet misstaan hoor. Dat is precies Koeterwaals. En dat voor een broer van een lerares, foei. :no:

Scapa
19-08-2002, 19:27
alles werkt terug!!!!!!!!!!!! cooooooooooooool :cool:

ik heb die msn explorer is gdll en alles masjeert, ik kan zelf terug online mm2 spelen yes yes