PDA

View Full Version : Banner 24u.be


Mistery
14-08-2002, 08:03
Zoals jullie reeds op diverse websites konden merken, is er een banner beschikbaar van de 24u.be site.

Alle Paddockers die over een eigen site beschikken, en graag hun bezoekers op de hoogte zouden houden van de gebeurtenissen aangaande de 24u van Zolder, kunnen deze banner gratis ter beschikking krijgen. Voorwaarde is natuurlijk dat de banner ook effectief wordt geplaatst met de link naar 24u.be .

Geïnteresseerd ? Stuur een mailtje naar descom@pandora.be met de vermelding van de site waarop je de banner wil plaatsen en je krijgt de banner zeer snel per mail toegestuurd.

JPMontoya
14-08-2002, 11:06
http://www.24u.be/gfx/24u-homebalk3.jpg
ik vindt persoonlijk deze banner nogal "weinig verband houden met de 24u - want rijdt er 1 supercup porsche mee ? , ik werk zelf wel niet mee aan de website , maar op depaddock zitten toch genoeg psp7/ photoshop cracks om een mooie banner te maken , vinden jullie ook niet ?

Bart.Vandecavey
14-08-2002, 11:16
1. Dat is geen supercup Porsche maar een RS.
2. Vorig jaar won een RS
3. Er rijden een stuk of 6 Cups mee
4. en een 4tal R(S)en

Maar die banner is idd nog voor verbetering vatbaar, we hebben nooit gezegd dat hij perfect is hé, maar we hebben voorlopig nog weinig tijd om ons daar mee bezig te houden...

Mark
14-08-2002, 11:24
dat maakt toch geen bal uit, er zullen er maar weinig zijn die dat verschil opmerken. De inhoud, daar draait het om!

Of het nu een flitsend of flets design, is voor mij niet belangrijk. Als de site maar werkt, en waarmaakt wat ze beloofd. In dat laatste heb ik alle vertrouwen.

Jongens, laat ze maar eens een poepie ruiken :D :D

laat die andere beruchte .com maar eens huilen

Driesco
14-08-2002, 11:35
Voor mij alvast wa banners, als webdesign bedrijf ben ik aan het bellen naar al onze klanten of die banner er op mag en ik moet zeggen, da gaat nie slecht. En of we die mannen een popeje gaan laten ruiken. Op naar de 20.000 hits per .....
Wel graag dienen banner van hier boven he, nie te groot, duidelijk en overzichtelijk.

Vanaf zaterdag is onze nieuwe TC-Belkarting site ook af en ook daar zal het opstaan. Als we lang genoeg kunnen rijden zullen er daar ook wel wat hits op komen via de reclame op de wagen