PDA

View Full Version : Windows XP


Werner333
24-06-2001, 22:59
Naar wat ik heb gehoord kan men Win XP niet meer illegaal kopieren.
Je zou namelijk online moeten registreren en dan komt de info over jouw XP versie in een database. Als die database een dubbel gebruik van een serienummer vaststelt kan je de flikken verwachten. Als je geen online verbinding hebt moet je bellen naar Microsoft om een code te krijgen. Ondertussen noteren die al je al gegevens en komen die dus ook in de database.
Online zouden ook al je hardware gegevens opgeslagen worden zodat even wat RAM bijplaatsen een probleem wordt. De databse ziet dit en sluit je Win XP af.
Registreer je niet kan je maar een 20 tal keer opstarten en dan is het gedaan.
Weet iemand hier iets meer over?

Oneliner
25-06-2001, 00:02
Volgens mij dikken bullshit. Wat gata men idd doen wanneer er iemand ram bijsteekt?
da kunnen ze maken.

wedden dat ie al gekraakt is?

airco
25-06-2001, 00:39
bwa,

tzal heus wel helpen!! gewoon een kopieke van uwe win2k cd maken, en aan uwe maat geven zal idd nie gaan!! ge zult da programma zowiezo moeten cracken eens ge het installeert!!!

Gelukkig zijn der nog van die warez groepen die da cracken voor u doen, en programmakes zullen schrijven die da cracken automatisch laten gebeuren!!

Iemand met iets of wat computerkennis zal wel in staat zijn om zulke cracks op internet te vinden, en toe te passen!!

Het gaat microsoft er btw niet om, om de echte hackers hiermee te stoppen, maar als ze al gewoon kunnen vermijden dat de leken massaal hun windows-cd'kes gaan kopieren, zijn ze al een heel ent in hun anti-piracy-beleid, en zullen ze al heel wa meer windows-cd'kes verkopen.

*bullshit-mode*

of meer mensen zien overschakelen op linux of freeBSD ;-)

*/bullshit-mode*

but don't fear, als ge ne nieven windows wilt, en em moet cracked zijn!!! search tha net!!! Of ge kunt altijd nekeer aan mij vragen natuurlijk!!

airco

airco

TiBo
25-06-2001, 10:00
Originally posted by airco
... but don't fear, als ge ne nieven windows wilt, en em moet cracked zijn!!! search tha net!!! Of ge kunt altijd nekeer aan mij vragen natuurlijk!!


1. Hebt ge toevallig Beta 2 of nen interim release? (Welken build?)
2. Is dat nen ISO?


Indien "ja" op beide vorige, ... ik verjaar binnenkort. :D

Finish
25-06-2001, 10:52
Mjah airco en ik hebben diene bèta en built versies, maar tot op heden nog niet uitgeprobeerd. Allez ja, tis te zeggen, mijn poging tot uitproberen strandde toen hij na het rebooten hardnekkig bleef vragen naar de Windows XP CD die er in feite in zat...maar ja :)


Maar met een beetje zoeken vind je die built-versies op het FTP-netwezen wel terug. En als ik me niet vergis komt in augustus de final release uit.

phreak
25-06-2001, 11:03
Ze hebben dat ook gezegd van Ofice Xp, wel die versie is ook al gekraakt.
Wat men beveiligd kan men ook kraken, anders kan men het niet beveiligen.

ik kijk er wel naar uit want de screenshots zien er toch veel belovend uit.

TiBo
25-06-2001, 11:16
Originally posted by Finish
Allez ja, tis te zeggen, mijn poging tot uitproberen strandde toen hij na het rebooten hardnekkig bleef vragen naar de Windows XP CD die er in feite in zat...maar ja :)


- 'I recognize the probs', ... vandaar dat ik graag eens nen echten ISO zou vastkrijgen. Die versies die op het net staan installeren wel XP, maar als het OS naar de CD vraagt, herkent het de structuur niet. :mad:
- Op de 4de julie zouden de beta-testers de eerste RC krijgen (release candidate 1). Vandaar is het enkel nog 'bugfixing' en 'compatibility-testing'.

Ferrari Forever
28-06-2001, 00:54
CloneCd al 's geprobeerd ?

Ferrari Forever
28-06-2001, 00:58
Maakt een exacte copie van je cdroms zonder dat je cracks of wat dan ook nodig hebt.

airco
28-06-2001, 02:43
mja, probleem ligt nie in het kopieren, mor het programma installeren!!

airco

TiBo
28-06-2001, 11:37
Bij cloneCD moet ge ook over een origineel van XP beschikken.
Mocht dat het geval zijn, dan zou mijn gezicht er zo uitzien: :D

airco
28-06-2001, 13:29
kzal wel nekeer ietske bezorgen zene :D

Finish
28-06-2001, 14:33
Mjah, ik had mij voorgenomen om zowiezo een originele versie te kopen van XP, maar als ze zo gaan beginnen...

'k Bedoel: stel u voor: ge hebt 2 PC's waar ge beide XP op wilt. Dan moet ge dat dus 2 keer kopen eh ! Want elke versie heeft een bepaalde activeringscode of zo van die crap...

Bende afzetters.. :mad:

airco
28-06-2001, 15:51
idd

is nie te doen

airco
28-06-2001, 15:52
btw, ik geef geen 20.000 voor een OS'ke zene

den dag dak da moet doen ... ist LINUX only here (of freeBSD)

airco

phreak
28-06-2001, 19:24
Office Xp is al gekraakt, denkt ge nu echt dat Windows Xp ni te kraken valt ?
En dan nog, als je Windows Xp meerdere malen wil installeren, moet je enkel de registratienummers kopen en geen 36 cd rom pakketen.

Ik moet wel zeggen dat Office Xp een aanrader is, heel gebruiksvriendelijk en véél beter dan de vorige versies.

TiBo
28-06-2001, 19:33
Mocht ik upgraden naar XP, dan zou het voor Windows zijn, .... niet voor Office. Daar voldoet mijn '2000 Premium' ruimschoots ;).

Windows XP lijkt me een stap in de goede richting.

phreak
29-06-2001, 16:08
wel, het is toch een aanrader, want Office Xp is degelijk een verbetering tegenover de vorige versies.
Het is véél gebruiksvriendelijker en de mogelijkheden zijn uitgebreider.

Je moet niet meer liggen zoeken naar iets, het meeste ligt voor de hand.

Tja, ik weet althans dat het een stap in de goede richting is