PDA

View Full Version : Driven


phreak
25-06-2001, 11:08
De film van Silverster Stallone genaamd 'Driven' komt op 11 juli naar de bioscoop.
Wel ik heb al eens gezocht naar de site van driven en hier is het :
http://www.what-drives-you.com/

ik ben benieuwd, heb al voorstukjes gezien en het ziet er precies goed uit, spijtig natuurlijk dat het over CART gaat en niet over F1, maar we zijn al blij zeker dat er zulks een film gemaakt wordt.

Merci Stallone, merci Stallone, merciiiii, merciiiii

RoBByNiO
25-06-2001, 14:22
dit hoort thuis onder spam he!

Modena
25-06-2001, 16:46
De beelden zullen wel spectaculair zijn, maar voor de rest hoor ik enkel slechte dingen van die film. Ook van CART-fans.

Ik ben al blij dat Stallone geen film over F1 of Ferrari maakt. Kan hij dat toch al niet verneuken...

phreak
25-06-2001, 17:24
Spijtig dat de kritiek zo slecht is.
EN als het dan toch zo slecht is, laat hem dan maar bij CART blijven.

Werner333
25-06-2001, 20:24
Volgens wat ik op het Amerikaanse sportscar forum lees is de film nul komma nul waard. Het verhaal is er niet, de getoonde situaties zijn zwaar met het haar getrrokken, en het is ook niet goed in beeld gebracht.
Dus? Ik weet nog niet of ik er naartoe ga. Misschien als we met ze'n allen gaan?

phreak
26-06-2001, 09:10
tja als de kritiek slecht is , kan ik die beter op video zien ipv 250,-bfr + popcorn en big coke uit te geven zenne.

Mario
26-06-2001, 09:35
Komaan hé mannen, wat had ge gedacht als het van Stallone komt ?!? Dat kan toch alleen maar pulp of kitsch zijn. Ge moet met die instelling naar die zijn films gaan, dan kunt ge er nog mee lachen, maar neem diene mens, godbeterd, toch niet serieus.

Lambo
27-06-2001, 15:59
Ja sorry hoor, maar ik ken het verhaaltje al hoor. Sylvester probeert het in de Cart, krijgt tegenstand van enkele oneerlijke tegenstanders, maar wint dan uiteindelijk toch nog en wordt kampioen. Dit vergezeld van enkele "spectaculaire" beeldjes van zware crashes. Dit laatste vind ik trouwens bijzonder ongepast gezien de toch wel talrijke fatale ongevallen in de Cart de laatste jaren. Ik heb trouwens al een voorfilmpje gezien waar Stallone in een Cart, zonder helm snachts door de straten van de stad rijdt. Gelukkig voor hem wast geen muggenseizoen! By the way, hoe is dendienen met zijn 100 kg hormonenspieren ooit in zo'n wagen kunnen kruipen? Iemand ooit Days of thunder gezien? Wel, als de fillm van Stallone twee keer zo goed is, wordt het toch nog de miskleun van het jaar.