PDA

View Full Version : Psi

joost
19-08-2002, 08:38
In de naweeën van Marktrock is mij het nieuws ter ore gekomen dat PSI ermee ophoudt...
Geen PSI in Zolder of in FIA erna,

Jammer

laurent
19-08-2002, 09:16
das t eerste da'k ervan hoor.....

On second thought :

Heel betreurenswaardig is dan weer de enorme verrassing waarvoor PSI Motorsport zorgt. Teamchef Fred Grönitz liet vandaag per fax weten dat de nummers 45 (GT2 van Geboers-Mollekens-Palttala) en 66 (GT3 R van Bouvy-Kropp-Tollenaire-Delcour) forfait geven voor de 24 Uren én voor de rest van het seizoen. PSI-patron Christian Schumacher legt uit: "Het ganse jaar al waren er spijtig genoeg budgetproblemen voor de beide auto's. Ik heb dan ook vanaf het begin van dit Belcar-kampioenschap gesteld dat we niet het hele seizoen zouden kunnen volmaken. Na de 24 Uren van Francorchamps zaten we opgezadeld met een kapitale motorbreuk op de GT3 R waarvoor niemand wil bijpassen. Niettemin staan de auto's weer klaar, maar ik heb besloten dat deze gezonde firma niet het slachtoffer mag worden van enkele mensen die hun verplichtingen niet wensen na te komen. Ik had woensdag 14/08 als ultimatum vooropgesteld en dat is nu overschreden zonder dat de problemen zijn opgelost. Vandaar deze spijtige forfaits. Zowel de GT2 als de GT3 R staan te koop. Met Nicolas Kropp en Markus Palttala rijden we wel nog de Supercup-race in het voorprogramma van de F1 in Spa en in oktober beslis ik dan wat we in 2003 gaan doen. Tenslotte wens ik nog te zeggen dat ik erg ontgoocheld ben over de manier waarop sommigen hier in België autosport willen bedrijven. Ik meen te mogen stellen dat PSI een paar heel knappe auto's heeft gebouwd, die ook regelmatig hebben bewezen wat ze waard zijn. Dat dit dan zo moet aflopen, vind ik doodjammer."

--> Autosport.be

JPMontoya
19-08-2002, 11:00
kl**te

ik ben (was) altijd een grote fan van de PSI GT2 , echt een slechte zaak voor de MVD Belcar !

Driesco
19-08-2002, 11:25
Zowel de GT2 als de GT3 R staan te koop.

Kan iemand me vertellen wie eigenlijk eigenaar is van deze wagens.
Louter uit intresse, niets achter zoeken.

Bart.Vandecavey
19-08-2002, 11:29
Ik denk dat in tegenstelling tot bij RTM deze wagens eigendom zijn van het team zelf (van Schumacher dus)...

laurent
19-08-2002, 11:48
dunno, ma k ben wel geintresseerd in de GT3R.. k heb nog een kale plek op mijne muur weet ge.. :D

Scapa
19-08-2002, 11:52
ik denk dat ge serieus snel moet zijn als ge één van die auto's wilt kopen want dat zijn toch wel echt bakken die tip top in orde snel en supersnel, spijtig genoeg zal de prijs navenant zijn

Maarten
19-08-2002, 12:51
heel spijtige zaak vind ik dit
vooral omdat dit eigenlijk toch twee belangrijke kandidaten zijn voor de overwinning in de 24u van zolder, zowel algemeen als in hun klasse (wb bouvy-kropp)

Bart.Vandecavey
19-08-2002, 13:02
Originally posted by Maarten
heel spijtige zaak vind ik dit
vooral omdat dit eigenlijk toch twee belangrijke kandidaten zijn voor de overwinning in de 24u van zolder, zowel algemeen als in hun klasse (wb bouvy-kropp)
In GTB zal het in ieder geval al een rare race worden als je kijkt naar de stand in het kampioenschap doen de 1ste de 2de en 5de gewoon niet mee...

Maarten
19-08-2002, 13:34
tja, ik heb gezien dat stephan bij jullie rijdt en bert lambrecht bij AD. een straffe concurrent die wegvalt lijkt me!
natuurlijk mag je goosens-penders niet vergeten hé, die willen hun seizoen waarschijnlijk redden door een sterke 24u te rijden