PDA

View Full Version : Stooooooooooooop


joost
19-08-2002, 17:38
Voldoende forfaits,
ik vat ze samen:

PSI: 3 wagens
RTM: 1 wagen
Hart: 1 wagen
Vertigo: 1 wagen
Lefort-Lambert: 1 wagen
Lambrecht-Schrauwen: 1 wagen
...

willen julie stoppen, aub?

alvast bedankt,

ps. belt er iemand Lister, Prodrive of Konrad?

laurent
19-08-2002, 17:50
mmmooie samenvatting....

Raceboy
19-08-2002, 18:27
Originally posted by joost


ps. belt er iemand Lister, Prodrive of Konrad?

lister mag niet in de belcar rijden he met het huidige regelement.

Maarten
19-08-2002, 18:42
schrauwen en lambrecht geven niet echt forfait hé
wel wb hun wagen, maar niet als piloot want ze rijden mee met resp russell racing (thiers) en AD sport (in het monster!)

maar idd er mogen er niet te veel meer wegvallen, tenzij dan minder belangrijke porsches ...

Mark
19-08-2002, 19:10
De tijden van 60 wagens aan de start..........waar zijn ze?

Werner333
19-08-2002, 19:36
En komen ze nog terug? Kwijl, kwijl.

Raceboy
19-08-2002, 19:38
Originally posted by Werner333
Kwijl, kwijl.

overblijfsel van de historic rally ;)

ik denk dat we nu misschien minder wagens hebben maar de kwaliteit is wel zeer hoog.

flugel
19-08-2002, 20:44
Nie zagen hé zeg ;) Kelly rijdt toch mee :)

Raceboy
19-08-2002, 20:47
Originally posted by flugel
Nie zagen hé zeg ;) Kelly rijdt toch mee :)

amaai nog ni. ze zei da gisteren en toen vertelde ik dat ik dat al wist van 24u.be. ze was er niet goed van. OH BTW als iemand me zoekt en ik zit niet bij traxx kijkt eens bij coast he ;)

Bart.Vandecavey
19-08-2002, 20:50
Originally posted by raceboy


amaai nog ni. ze zei da gisteren en toen vertelde ik dat ik dat al wist van 24u.be. ze was er niet goed van. OH BTW als iemand me zoekt en ik zit niet bij traxx kijkt eens bij coast he ;)

Als er iemand mij zoekt en ik ben niet up aan het daten, ik zit in de bar hé! :D

Driesco
19-08-2002, 21:50
Originally posted by raceboy


ik denk dat we nu misschien minder wagens hebben maar de kwaliteit is wel zeer hoog.

Mmhhh, da zal dan toch nie door ons zijn. De tijd van plezier maken moet terugkomen. Psi is een spijtig voorval net als al de rest, maar ik denk dat iedereen de oorzaak kent. Er zal wel een oplossing uit de bus komen in de toekomst.

Mark
19-08-2002, 23:24
Originally posted by raceboy


amaai nog ni. ze zei da gisteren en toen vertelde ik dat ik dat al wist van 24u.be. ze was er niet goed van. OH BTW als iemand me zoekt en ik zit niet bij traxx kijkt eens bij coast he ;)


depaddock.eu, niet alleen www.24u.be maar ook voor al uw stalkers kunt u bij ons terecht :D :D

JPMontoya
19-08-2002, 23:49
24h van zolder drijgt idd veel van z'n draagkracht te verliezen door de forfaits van PSI , Vertigo(bij vertigo was er eigenlijk nooit het plan om 24h van zolder te rijden)
Maar eigenlijk is het ook logisch , Zolder wordt een beetje het slachtoffer van SPA 24h , voor teams als PSI / Vertigo / Carsport Holland is het ook gn simpele zaak , 2 24h races op 3 weken tijd , team gaan logisch kiezen voor de spa 24h omwille van de vele grotere belangen en uitstraling , Tja en voor de teams die niet aan de bak komen is er dan de 24h zolder , Zolder is gewoon leuk voor de belcar teams om zich ook eens in een 24h uitteleven.
Niet meer niet minder vindt ik Persoonlijk .

Teams als vertigo halen gn x-tra publiciteit door in Zolder mee te doen , daar ze vooral waalse sponsers hebben !

Sennake
20-08-2002, 07:53
Originally posted by JPMontoya
Tja en voor de teams die niet aan de bak komen is er dan de 24h zolder...

Mag ik je er aan herinneren dat de 2 deelnemende Porsches van AD Sport respectievelijk 1e en 3e werden in hun klasse bij de 24 uur van Spa, en dat AD Sport ook deelneemt aan de 24 uur van Zolder?

Bart.Vandecavey
20-08-2002, 09:03
Toen PCA verdween leek het ook dat de Belcar zou ten dode opgeschreven worden maar met teams als RTM, GLPK, AD-sport blijven toch nog de vaste waarden en wie weet komen er nog enkele bij in de volgende jaren. Als Qvick nog een paar van die Mini's klaarstoomt die nog meer PK's hebben zullen ze mogen oppassen met hun Vipers...

Driesco
20-08-2002, 09:36
Originally posted by Sennake


Mag ik je er aan herinneren dat de 2 deelnemende Porsches van AD Sport respectievelijk 1e en 3e werden in hun klasse bij de 24 uur van Spa, en dat AD Sport ook deelneemt aan de 24 uur van Zolder?

Maar dat is dan ook een gezond bedrijf waarvan de zaakvoerder heel goed weet waarmee hij bezig is. Zij onthouden zich van alle commentaar tov. anderen en komen, ondanks de bv's vrij nuchtiger over. In sommige teams is dat anders.
In de loop van de laatste weken heb ik steeds meer en meer respect gekregen voor AD en al zijn medewerkers. Ondanks het vrij hoge niveau waarop zij werken is iedereen bereikbaar voor een gezellige babbel of een tip ivm de wagen.

Knappe werking zo een team. Een voorbeeld voor velen.

Scapa
20-08-2002, 09:59
Een goei team hebben is toch voor een héél groot deel afhankelijk van budgetten me dunkt: geen volledig budget--> zoveel als mogelijk besparen waardoor er dikwijls problemen zijn en het team nogal snel de schuld krijgt hoewel het gewoon ligt aan minderwaardig materieel. Probeert u dan als team maar eens te bewijzen...

JPMontoya
20-08-2002, 10:54
Ja AD Sport is wel geen klein team é

fordje
20-08-2002, 17:02
Originally posted by Driesco


Maar dat is dan ook een gezond bedrijf waarvan de zaakvoerder heel goed weet waarmee hij bezig is. Zij onthouden zich van alle commentaar tov. anderen en komen, ondanks de bv's vrij nuchtiger over. In sommige teams is dat anders.
In de loop van de laatste weken heb ik steeds meer en meer respect gekregen voor AD en al zijn medewerkers. Ondanks het vrij hoge niveau waarop zij werken is iedereen bereikbaar voor een gezellige babbel of een tip ivm de wagen.

Knappe werking zo een team. Een voorbeeld voor velen.

Hola Driesco , wat hebt ge nodige van AD ?
De siroop druipt er zo af :D :D

laurent
20-08-2002, 23:45
Originally posted by Bart.Vandecavey


Als er iemand mij zoekt en ik ben niet up aan het daten, ik zit in de bar hé! :D

Mmm, I'll be next to you :D ma er niks achter zoeken he :p
Alhoewel, portable & GPRS is handig.. :D

Sennake
21-08-2002, 07:56
*mod*

De (interessante) discussie over de verschillende 24-uurs races werd "afgespind" naar een andere thread.
Hier vraag ik ondertussen wel om de discussie terug on-topic te houden m.a.w. het hoe en het waarom i.v.m. de veelvuldige forfaits voor de 24 uur van Zolder. Dank u.

*/mod*

laurent
21-08-2002, 09:57
Tja, budget-problemen (PSI), vooraf aangekondigd (Hart/Hezemans), ziekte....