PDA

View Full Version : Knopfler


Jan
25-06-2001, 13:03
De Brit Mark Knopfler reed afgelopen zaterdag in een Fender Stratocaster de snelste tijd op het circuit van Vorst Nationaal...bij de veteranen. Na afloop van de eerste stint van 2 uur mocht de voormalige eerste piloot van het Dire Straits team nog 3 ereronden rijden.

Jan

Rallyloverke
25-06-2001, 13:14
Mark Knopfler van 't weekend in 't nieuws gezien, als die nog eens in België komt, ga ik zeker kijken!

RoBByNiO
25-06-2001, 14:27
nog nooit van ghoord!

TiBo
25-06-2001, 14:33
Originally posted by RoBByNiO
nog nooit van ghoord!

Arghh, ... ik voel me oud!

- De 'Dire Straits' ?!!
- Calling Elvis ?!!

RoBByNiO
25-06-2001, 14:34
LOL, dire straits al van ghoord, ma daar blijft et bij ze!

Rallyloverke
25-06-2001, 14:52
Nooit van de Dire Straits met 'Walk of Life' , 'Sultans of Swing", "Money for Nothing" , "Brothers in Arms", ... gehoord? Dat noem ik een cultuurbarbaar.

RoBByNiO
25-06-2001, 14:58
de naam ken ik, maar verwacht ni da ik hun liedjes begin te zingen!

Modena
25-06-2001, 16:25
Knopfler heb ik eens met een Lotus in Francorchamps zien rijden. Tijdens dat race-weekend met de Celebrity Group C-wagens, vorig jaar.
Voor zo een oude knar deed hij het wel goed: 3de!

Werner333
25-06-2001, 19:57
Modena,

Kleine correctie: dat was niet met groep C maar in een race van 3 uur voor oude Lotussen.
Hij was inderdaad 3de. Wat ik knap vind.

tsjolder
25-06-2001, 21:16
Zeg mensen aub, het zijn niet DE dire straits, maar gewoon dire straits eh. Alhoewel die ook voor een deel voor mijn tijd waren, vind ik die toch echt wel fantastisch. Mark Knopfler is (één van) de beste gitarist(en) die er rondlopen.

Sennake
25-06-2001, 22:32
Aaaaaaaaah Mark Knopfler van DE Diarree Streets! (dixit Urbanus)

Jan
26-06-2001, 09:24
1) Sennake, hou uw manieren!
2) Tsjolder: je hebt meteen DE Knopfler zijn sterke punten in het zonnetje gezet. Als zanger is hij iets minder getalenteerd en bij live optredens valt dat nog iets meer op dan bij vinyl of CeeDiarrees.

In elk geval, ik heb ervan genoten, maar ik ben dan ook een fan van het eerste uur. Jammere vaststelling: DE Knopfler is ouder, dikker, grijzer en kaler geworden. Dat staat mij binnen tien jaar waarschijnlijk ook te wachten, maar eerst Sennake. LOL

Jan

Mario
26-06-2001, 09:33
Ik heb er een foto van zien staan in mijn gazette en 't was al heel lang geleden dat ik diene mens nog eens had gezien. Is wel even schrikken dan van al die verouderingsverschijnselen.

Oneliner
26-06-2001, 09:54
Kheb de Dire Straits al live aan et werk gezien, op de night of de proms vorig jaar.

Dit jaar ga ik er ook zeker heen. oa Meat Loaf komt ook.

yvdp
01-07-2001, 23:38
En marco Borsato. Bweuk. Seg One. Wij hebbe wer ne vip-stand en ik mag wer wa mensen uitnodigen. Da is dus bij deze gebeurd hé

tsjolder
02-07-2001, 17:09
Originally posted by Oneliner
Kheb de Dire Straits al live aan et werk gezien, op de night of de proms vorig jaar.

Dit jaar ga ik er ook zeker heen. oa Meat Loaf komt ook.

Zeg Oneliner, dire straits bestaan al een tijdje niet meer, als ik mij niet vergis. Bedoel je niet Simple Minds die je hebt gezien op Night of the proms? Het zou mij alleszins verwonderen dat ik daar nooit iets van heb gehoord, want ik denk da'k zou aanwezig geweest zijn anders.

Jan
03-07-2001, 12:28
Ik denk niet dat Knopfler te motiveren valt voor een korte verschijning op de proms. Er zijn natuurlijk overeenkomsten tussen Knopfler (Dire Straits) en Jim Kerr (Simple Minds): they're both Scottish you know (??zou Montoya ook Schotse roots hebben???)

De Perfekte Persoon Enkelvoud