PDA

View Full Version : Eerste trainingstijden


laurent
21-08-2002, 18:24
GLPK Viper - 1.34.5
Kuismannen Viper - 1.36.8
Stoeltie BMW - 1.42.6
Bartha Porsche 993 GT3 Cup 1.42.6
Moore BMW - 1.43.1
Penders Porsche 996 GT3 RS GTB - 1.43.8
AD Sport "Monster" Porsche 996 Biturbo GTA - 1.44.4
De Lannoy BMW Z3 GT GTA - 1.44.9
Beliën BMW Z3 GTB - 1.45.9
Van Rossem - Van Riet - Bouvy - Bouillion Porsche 996 GT3 GTB - 1.46.0

GLPK Porsche Biturbo valt uit met kapotte koppeling. Het team is de wagen ondertussen al aan het repareren voor de eerste nachttraining....

Eerste trainingstijden doorgebeld door Eddy Maes van GLPK

Cheers,

Oneliner
21-08-2002, 18:38
Wel grote verschillen.... :(
Maarja, da zal wel nog veradneren, heb er alle vertrouwen in!
ADsport "monster" slaagt me een beetje tegen?

Hadden ze te kampen met probleempjes? Of draait alles gewoon niet zoals verwacht? Greetz

laurent
21-08-2002, 18:48
Geen idee kwa AD-Monster, maarja, t is nog een jong monster he

flugel
21-08-2002, 21:44
Originally posted by Oneliner
Wel grote verschillen.... :(
Maarja, da zal wel nog veradneren, heb er alle vertrouwen in!
ADsport "monster" slaagt me een beetje tegen?

Hadden ze te kampen met probleempjes? Of draait alles gewoon niet zoals verwacht? Greetz

Als ik mij niet vergis heeft die AD porsche één donderdagtraining verreden en de viper alle belcarwedstrijden... zou het daar mss aan liggen? En dan nog in de 24u komt het er in de eerste plaats op aan uit te rijden en te zorgen dat de mechaniek niet te veel problemen kent en AD kennende zal dat wel goekomen :)

Maarten
21-08-2002, 22:53
de vipers zijn blijkbaar langs geen kanten bedreigd
had toch ook iets meer van het monster verwacht
stom van psi porsche van mollekens, gewoon al voor het racegehalte en strijd om de pole

het zou natuurlijk ook kunnen dat deze tijden eerder strategische tijden zijn, met raceconfiguratie en om het verbruik te testen ed...

laurent
22-08-2002, 00:12
t feit is dat het AD Monster idd nog niet veel heeft gereden. Dus enerzijds nog afstelwerk, lansg de andere kant kunne we spelen op mogelijke mechanische mankementen die we kinderziektes noemen...

laurent
22-08-2002, 00:35
Eerste officiele kwailificatie
GLPK Viper - 1.33.9
Penders Porsche GT3 RS - 1.35.1
Kuismannen Viper - 1.36.6
Ford Mondeo Turbo - 1.39.3
Stoeltie BMW GTR - 1.42.0
AD Porsche Supercup - 1.42.1
Vollebergh/Meulders/Nackaerts/Geboers Porsche 993 Supercup 1.42.3
Bartha/Nef/Turco Porsche 996 GT3 Cup GTB - 1.43.4
Marcos Mantis 68 - 1.43.5
BMW STW 27 - 1.73.7
GLPK Porsche 3.8 RS - 1.43.9
AD "Monster" Porsche 996 Biturbo - 1.44.3


Eerste officiele kwalificatie

Cheers & Slaap lekker


Live tijden doorgebeld door Eddy Maes - GLPK

airco
22-08-2002, 01:08
ivm met dat AD-monster ....

het is de 24h van zolder he ... met de nadruk op 24h ...

Waarom in een nachttraining pushen met het risico op brokken ....

airco

laurent
22-08-2002, 10:02
GLPK Chrysler Viper GTS-R - 1.32.7
Kuismannen Chrysler Viper GTS-R - 1.34.8
Penders Porsche 996 GT3 RS - 1.35.3
Ford Mondeo Turbo - 1.39.3
Bartha/Nef/Turco Porsche 996 GT3 Cup - 1.41.4
GLPK Porsche 3.8 RS - 1.41.9
Marcos Mantis - 1.42.0
Stoeltie BMW M3 GTR - 1.42.0
Porsche 996 Supercup - 1.42.1


Het AD Monster valt uit de top-10, de GLPK Porsche is terug, na problemen met de koppeling...
Kuismannen begint zijn Viper de kennen, de tijden worden scherper....

Live tijden doorgebeld door Eddy Maes

Scapa
22-08-2002, 10:14
Originally posted by airco
ivm met dat AD-monster ....

het is de 24h van zolder he ... met de nadruk op 24h ...

Waarom in een nachttraining pushen met het risico op brokken ....

airco

ok, maar met een tijd van 1.44 vertrek je toch wel vrij ver in het pak en is het risico op brokken nog groter: ik denk toch dat ze liever brokken hebben in de trainingen als in de race


ofwel zijn ze bij ad de concurrentie serieus zout in de ogen aan het strooien, kan ook natuurlijk

laurent
22-08-2002, 11:00
t zou mij enigzins verbazen moest da een strategie zijn, idd gewoon omwille van het vertrekken in de meute... Kans op brokken veel groter, maar bon, er komen nog kwilificaties aan he

Maarten
22-08-2002, 13:02
Originally posted by laurent
t feit is dat het AD Monster idd nog niet veel heeft gereden. Dus enerzijds nog afstelwerk, lansg de andere kant kunne we spelen op mogelijke mechanische mankementen die we kinderziektes noemen...

ik herinner mij dat AD vorig jaar ook met een nieuwe machine kwam aanzetten in de 24u! iets met een turbo in, niet de wagen waar ze de rest van het kampioenschap mee reden. ze hebben toen de 24u gewonnen. is de wagen die ze nu inzetten vergelijkbaar qua nieuwheid of was de wagen van vorig jaar niet zo nieuw als deze?

maarten

laurent
22-08-2002, 13:28
totaal geen idee eig...

laurent
22-08-2002, 16:12
GLPK Viper GTS R 1.32 7
Penders Porsche 996 GT3 RS 1.33 7
Kuismannen Viper GTS R 1.34 5
Ford Mondeo Turbo 1.39 3
BMW E36 Theeuws Wuytens 1.39 7
AD Porsche 996 Supercup 1.39 8
Volleberghs/Meulders/Nackaerts/Geboers Porsche 993 Biturbo 1.39 9
BMW STW 1.40 5
Porsche 996 GT3 Cup Bartha/nef/Turco 1.40 9
Porsche 993 Verbergt/Verrycken/Hemroulle 1.40 9


GLPK Porsche 3.8 RS 1.41 9 15DE PLAATS

Scapa
22-08-2002, 17:17
rare uitslag moet ik zeggen (vanaf plaats vier)

bij ad zijn er precies serieuze problemen: vandaag zelf niet gereden precies en ze staan net voor het andere beest:de mini!

me dunkt hadden we vorig jaar een veel sterker deelnemersveld

Sennake
22-08-2002, 19:00
Men schijnt hier AD te vereenzelvigen met het "witte monster", terwijl er niet minder dan 4 Porsches ingezet worden. En daarvan is de "Intermarché-Porsche" op een mooie 6e plaats de best geplaatste. Raar dat zoiets over het hoofd gezien wordt.
De witte 43 heeft vandaag te kampen gehad met motorproblemen (zoals je trouwens als kon lezen op www.24u.be) maar bij AD is iedereen er gerust in dat de prijzen uitgedeeld worden ... op de eindmeet.

Scapa
22-08-2002, 19:21
Originally posted by Sennake
Men schijnt hier AD te vereenzelvigen met het "witte monster", terwijl er niet minder dan 4 Porsches ingezet worden. En daarvan is de "Intermarché-Porsche" op een mooie 6e plaats de best geplaatste. Raar dat zoiets over het hoofd gezien wordt.
De witte 43 heeft vandaag te kampen gehad met motorproblemen (zoals je trouwens als kon lezen op www.24u.be) maar bij AD is iedereen er gerust in dat de prijzen uitgedeeld worden ... op de eindmeet.

Ik focuste mij op het laatste werkstuk van AD omdat men over deze wagen zoveel vertelde over het potentieel van de wagen (dat er 100% zeker is), hier en ook op andere sites. En als je dan niet verder komt dan een 24ste plaats ofzo mag dit toch wel vermeld worden, zeker als je weet dat er 4 qualifs zijn. Ik denk dat ze bij AD zelf ook wel beter hadden verwacht. Maar goed er is nog niets verloren, ik hoop in ieder geval dat ze tijdens de race de vipers kunnen bedreigen en wie weet nog meer.

Ik heb de porsche van Wauters en co. zeker niet over het hoofd gezien maar dan moet ik iedereen vermelden. Zeker Peter Theeuws heeft geweldige prestatie neergezet waar ik
van-achter-over viel. Ik weet zo toch ongeveer wat je met een BMW op Zolder kan, maar dit verbaasde me toch. Ze hebben iets magisch met deze (idd ex G&A racing wagen ;) ) gedaan, ik zou het graag weten :D

flugel
22-08-2002, 20:13
Even ter info ;) Kelly Jamers start zaterdag op een 35ste startplaats en is bij haar debuut sneller dan Joyce De Troch (allé als ik raceboy mag geloven toch :)) en wat meer is ze start vanop een 5de plaats zaterdagmorgen in de yaris cup, simpel gezegd, doe zo voor meiske :)

moore
22-08-2002, 20:20
amai een vijfde plaats voor zaterdagmorgen een proficiat aan kelly hopelijk na de race een podiumplaats voor haar :)

Mistery
22-08-2002, 22:50
efkes ter info over de AD Sport Porsche nr. 43 , en dit voor alle negatievelingen en zeer speciaal voor Laurent , die blijkbaar de verstandhouding tussen GLPK en AD Sport nog niet goed heeft begrepen (maar dat leg ik je persoonlijk wel uit, Laurent) :

Tijdens de verplichte nachttrainingen hebben alle wagens van AD slecht het minimaal opgelegde aantal rondjes gereden, zo ook de nieuwe witte Porsche, met startnummer 43. Geen enkele van de piloten had de opdracht een tijd neer te zetten, gewoon het "veplicht nummer" afwerken . Tijdens de allerlaatste ronde van deze verplichte rondjes voor het nr. 43 werd een motorprobleem vastgesteld. De wagen werd dan vandaag langszij gehouden om eraan te werken. Zodoende werd er geen qualificatietijd gereden, en staat de wagen halfweg het pak, met een tijd die geheel het kunnen van de wagen niet weerspiegelt. Natuurlijk kan je beter voorin starten, iets wat men bij AD zeker niet zal tegenspreken !

laurent
22-08-2002, 22:57
Mistery, heb k ergens iets negatief gezegd over de Porsche? Ik dacht het niet, neen k refereer er zelfs naar als "Het Monster", omdat ik goed genoeg inzie dat deze machine potentieel heeft...
En ze is nieuw, er zijn er idd die verwachten dat ze direct de pole ging rijden, maar ik weet ook goed genoeg dat er altijd een inrijperiode is...
Dus ffs stop met dingen te zeggen als "en dit voor alle negatievelingen en zeer speciaal voor Laurent , die blijkbaar de verstandhouding tussen GLPK en AD Sport nog niet goed heeft begrepen"

laurent
22-08-2002, 23:11
Dus efkes overlopen :
1ste reactie op de tijden die ik poste was :
Oneliner -->
ADsport "monster" slaagt me een beetje tegen?

daarna volgde :
Laurent -->
Geen idee kwa AD-Monster, maarja, t is nog een jong monster he

flugel -->
Als ik mij niet vergis heeft die AD porsche één donderdagtraining verreden en de viper alle belcarwedstrijden... zou het daar mss aan liggen? En dan nog in de 24u komt het er in de eerste plaats op aan uit te rijden en te zorgen dat de mechaniek niet te veel problemen kent en AD kennende zal dat wel goekomen

Laurent -->
t feit is dat het AD Monster idd nog niet veel heeft gereden. Dus enerzijds nog afstelwerk, lansg de andere kant kunne we spelen op mogelijke mechanische mankementen die we kinderziektes noemen...


laurent -->
Het AD Monster valt uit de top-10
Idd, het was niet de bedoeling bij AD van tijden te gaan rijden, maar bij de eerste training(en) stonden ze wel in de top 10....

Laurent --> End it kan zelfs positief geinterpreteerd worden
t zou mij enigzins verbazen moest da een strategie zijn, idd gewoon omwille van het vertrekken in de meute... Kans op brokken veel groter, maar bon, er komen nog kwilificaties aan he


Wanneer men mij dan vraagt hoe nieuwe de nieuwe ADPorsche is antwoord ik :
totaal geen idee eig...

Stijnconinx antwoord :
bij ad zijn er precies serieuze problemen: vandaag zelf niet gereden precies en ze staan net voor het andere beest:de mini!


Stijnconinx nog is :
Ik focuste mij op het laatste werkstuk van AD omdat men over deze wagen zoveel vertelde over het potentieel van de wagen (dat er 100% zeker is), hier en ook op andere sites. En als je dan niet verder komt dan een 24ste plaats ofzo mag dit toch wel vermeld worden, zeker als je weet dat er 4 qualifs zijn. Ik denk dat ze bij AD zelf ook wel beter hadden verwacht. Maar goed er is nog niets verloren, ik hoop in ieder geval dat ze tijdens de race de vipers kunnen bedreigen en wie weet nog meer.

En dan laat ik mij negatief uit? Dan heb ik de verstandhouding niet goed begrepen?
Welke verstandhouding? ik weet niks van een verstandhouding, omde simpele reden dat ik mijn job doe bij GLPK, en voor de rest uit de zaken uitblijf... Een verstandhouding tussen 2 teams hoort toe aan de teamchefs, de persverantwoordelijken, niet aan de webmaster. Respect voor AD, das e feit... Respect voor Albert, die gast heeft heel veel bereikt, maar over een verstandhouding, daar kom ik niet tussen...
De teams onderling zullen elkaar wel beter kennen... (dan ik bedoel ik, hier zit gene negatieve ondertoon in...)

C my point??

Raceboy
22-08-2002, 23:16
Originally posted by flugel
Even ter info ;) Kelly Jamers start zaterdag op een 35ste startplaats en is bij haar debuut sneller dan Joyce De Troch (allé als ik raceboy mag geloven toch :)) en wat meer is ze start vanop een 5de plaats zaterdagmorgen in de yaris cup, simpel gezegd, doe zo voor meiske :)

awel stephanie boden start zaterdag op de 33ste plaats en is bij haar debuut sneeler dan eem de mensen op de 34ste plaats he ;) doe zo voort meiske :D

Maarten
22-08-2002, 23:19
Originally posted by flugel
Even ter info ;) Kelly Jamers start zaterdag op een 35ste startplaats en is bij haar debuut sneller dan Joyce De Troch (allé als ik raceboy mag geloven toch :)) en wat meer is ze start vanop een 5de plaats zaterdagmorgen in de yaris cup, simpel gezegd, doe zo voor meiske :)

volledig begrijpelijk
waarschijnlijk heeft kelly die tijd voor de 35ste plaats nog gereden ook of niet?

Raceboy
22-08-2002, 23:47
Originally posted by Maarten


volledig begrijpelijk
waarschijnlijk heeft kelly die tijd voor de 35ste plaats nog gereden ook of niet?

joyce had in de nachttraining een tijd van 2:08. kelly heeft daar donderdags 9 seconden af gedaan.

Bart.Vandecavey
23-08-2002, 09:30
Originally posted by Maarten


ik herinner mij dat AD vorig jaar ook met een nieuwe machine kwam aanzetten in de 24u! iets met een turbo in, niet de wagen waar ze de rest van het kampioenschap mee reden. ze hebben toen de 24u gewonnen. is de wagen die ze nu inzetten vergelijkbaar qua nieuwheid of was de wagen van vorig jaar niet zo nieuw als deze?

maarten

Die auto van vorig jaar was een 996 GT3 RS dus een atmosferische motor...

Maarten
23-08-2002, 09:32
Originally posted by raceboy


joyce had in de nachttraining een tijd van 2:08. kelly heeft daar donderdags 9 seconden af gedaan.

m.a.w. zelfs een fun cup gaat sneller dan een porsche :D