PDA

View Full Version : Het Weer....tijdens de 24u


Stipey
21-08-2002, 19:11
Ook al ziet het er vandaag tamelijk somber uit, en is er vanavond zeker nog kans op een bui; de situatie ziet er zeker en vast niet hopeloos uit! De atmosfeer zal zich de komende dagen stabiliseren en minder regen produceren...

Op donderdag en vrijdag nog steeds kans op een bui, maar de zon zal er steeds meer en meer doorkomen! Beter nog; op zaterdag breekt de zon helemaal door en ook zondag zal ze ruimschoots van de partij zijn! Een bui op zaterdagavond blijft zeker mogelijk, maar een DTM-style regenweekend lijkt absoluut uitgesloten. De lucht blijft bijzonder vochtig, maar de temperaturen zullen de pan niet uitswingen zodat het rijden voor de piloten "aangenaam" blijft.

Dit alles uiteraard onder voorbehoud, want een kleine storing kan het weer helemaal omgooien. De laatste ontwikkelingen kan je volgen op http://weather.barentsen.be/output/output.php?location=BEZO (voor zover je daar wijs uit geraakt....die data is in volle testfase, en de temperatuur is vooralsnog absoluut niet betrouwbaar...maar daar werken we aan)

Ohja; Stipey is dus terug uit vakantie :)

flugel
21-08-2002, 21:46
In de krant stond iets in van temperaturen tss de 22 en 25°, goed dus :)

Stipey
21-08-2002, 21:59
Idd, da's een pak beter dan 30°... enfin, da's mijn mening natuurlijk :)

flugel
21-08-2002, 22:08
Originally posted by Stipey
Idd, da's een pak beter dan 30°... enfin, da's mijn mening natuurlijk :)

Dat vind ik nu ook ze :)

Maarten
21-08-2002, 23:31
is regen niet goed voor Traxx Racing of maw onze de paddock clio?
dan is het verschil met de grote kanonnen toch iets kleiner me dunkt!

fordje
21-08-2002, 23:49
Nee Maarten. Want als het regent, regent het binnen in de Clio. Die is nl niet geheel afgekit,wegens geen tijd gehad............ :( :(

Bart.Vandecavey
22-08-2002, 01:26
Al thuis Fordje?

Ik zit hier fijn een pintje te drinken in mijn stamcafé :D

airco
22-08-2002, 03:07
ik zal het webmasterwerk hier wel alleen doen ja ... fijne collega's azo :D

Stipey
22-08-2002, 14:11
Originally posted by fordje
Nee Maarten. Want als het regent, regent het binnen in de Clio. Die is nl niet geheel afgekit,wegens geen tijd gehad............ :( :(


...misschien een slechte moment om te vertellen dat, bij nader inzien, de kans op regen nu toch groter en groter lijkt te worden...en die zon kan je inmiddels ook al vergeten.

De atmosfeer is echter erg instabiel, dus het kan op 2 dagen tijd nog helemaal omslaan...maar dat er wel eens wat regen zal vallen lijkt nu min of meer zeker... afwachten of de prognose dat blijft bevestigen, maar ik zou de regenbanden zeker wel bij de hand houden.

Bart.Vandecavey
22-08-2002, 16:17
Maar Airco ik zit nu toch naast je!