PDA

View Full Version : Gratis kaarten 24h?


JPMontoya
22-08-2002, 23:43
Heeft er ier niemand nog 2 of 3 kaartjes liggen voor de 24h ? , please , normaal voor andere events zijn er toch ook kaarten , plz!

Bart.Vandecavey
23-08-2002, 09:26
Mja als je dat nu eens iets vroeger had gevraagd hé...

Autosport.be
23-08-2002, 10:13
Wij hebben hier nog 10 tickets ter beschikking. De eerste die hier hun naam doorgeven, met het aantal tickets (max. 4) mogen ze gaan afhalen in het Welcom Center zaterdagmorgen.

Philippe Leybaert
Autosport.be

Scapa
23-08-2002, 10:17
Stijn Coninx

# tickets: 2 plz :D

laurent
23-08-2002, 10:20
Hiere Hiere, Laurent, Antoon Vanderstraeten...
2 tickets aub, t is ni voor mij, maar voor 2 mensen die dolgraag eens "zoiets" van dicht willen meemaken.... Potentiele autosportfreaks dus....

Bart.Vandecavey
23-08-2002, 10:22
Omdat hij hier nu niet is zal ik het maar voor hem zetten zeker

JPmontoya 3 kaartjes

Autosport.be
23-08-2002, 10:22
Originally posted by Bart.Vandecavey
Omdat hij hier nu niet is zal ik het maar voor hem zetten zeker

JPmontoya 3 kaartjes
Ik heb wel de echte naam nodig voor op de envelop...

Oneliner
23-08-2002, 10:28
Chris Van der Borght

3 Kaartjes aub.

THX!!

Scapa
23-08-2002, 10:29
Waar ligt het welcom center juist? altijd gemakkelijk om dat te weten :D

Autosport.be
23-08-2002, 10:29
Ik vrees dat ze hiermee allemaal de deur uit zijn....

Sennake
23-08-2002, 10:32
Originally posted by Autosport.be

Ik heb wel de echte naam nodig voor op de envelop...

Allee vooruit ik zal het hier dan weer eens oplossen :-)

JPMontoya = Manu Eraly.

Aan Manu : ik hoop dat je de kaartjes krijgt want dan kan je komen naar de 24 uur en mij mijn 4 resterende euro betalen :D

Autosport.be
23-08-2002, 10:32
Originally posted by stijnconinx
Waar ligt het welcom center juist? altijd gemakkelijk om dat te weten :D

Op parking 69, dat is de parking die je 1km voorbij de afrit van de snelweg aan de linkerkant ziet. Het Welcome Center is het gebouwtje rechts op de parking...

Sennake
23-08-2002, 10:33
Originally posted by stijnconinx
Waar ligt het welcom center juist? altijd gemakkelijk om dat te weten :D

Info chalet aan parking 69.
Amai ben jij een vaste klant in Zolder ????????

Scapa
23-08-2002, 10:35
ah, nu weet ik het weer!
thenkjou

Scapa
23-08-2002, 10:39
Originally posted by Sennake


Info chalet aan parking 69.
Amai ben jij een vaste klant in Zolder ????????

Toch wel, maar daar moet ik nooit niet zijn. De omgeving buiten het circuit aan de afrit is mij niet bekend omdat wij altijd op het klaverblad zelf al afslaan, dit is veel korter om aan de esplanade (of hoe heet het tegenwoordig) te geraken en om weg te geraken

Maarten
23-08-2002, 12:56
Originally posted by stijnconinx

De omgeving buiten het circuit aan de afrit is mij niet bekend omdat wij altijd op het klaverblad zelf als afslaan, dit is veel korter voor aan de esplanade (of hoe heet het tegenwoordig) te geraken

de binnenweg van de échten gelijk da ze zeggen! :D en en passant nog eens binnenspringen in dat o zo bekende restaurantje ... nietwaar?

Scapa
23-08-2002, 13:36
Originally posted by Maarten


de binnenweg van de échten gelijk da ze zeggen! :D en en passant nog eens binnenspringen in dat o zo bekende restaurantje ... nietwaar?

idd :D ,
een klein omwegje naar links dat altijd de moeite waard is :D

Autosport.be
23-08-2002, 14:02
Ok, morgenvroeg vanaf 09u00 zullen de tickets klaar liggen in het Welcome Center (Info Chalet) aan parking 69, in enveloppen op naam:

Stijn Coninx : 2 kaarten
Antoon Vanderstraeten: 2 kaarten
Chris Van der Borght: 3 kaarten
Manu Eraly: 3 kaarten

Veel plezier ermee, en als jullie ginder foto's nemen, zorg dan dat ons "reuze"-reclamebord in de Jacky Ickx erop staat! :D

Philippe

Bart.Vandecavey
23-08-2002, 14:10
Ofwel natuurlijk een close-up van een voor of achterkant van een auto hé...

Scapa
23-08-2002, 14:18
moet je je id-kaart ofzo laten zien, want anders kan iedereen die dit leest natuurlijk de kaarten gaan halen eh

Autosport.be
23-08-2002, 14:31
Originally posted by stijnconinx
moet je je id-kaart ofzo laten zien, want anders kan iedereen die dit leest natuurlijk de kaarten gaan halen eh
Goed gezien :frusty: .... Stuur mij PM... we lossen dit wel op.

JPMontoya
23-08-2002, 15:44
seg manne allemaal echt bedankt !!!!!!!!!!!!

dus mijne echte naam is : (Em)Manu(el) Eraly

Benklak
23-08-2002, 17:41
Die afslag nemen wij ook altijd Stijn. Velen gemakkelijker, ma ge moet het weten, anders volgde gewoon de pijlen zolder en rijde veel meer om. Als ge zou moeten uitleggen waar dieje afrit is die wij nemen, ik zou het ni kunnen zeggen, gewoon op da klaverblad zelf. Das echt iet vo de echten gelijk Maarten zei.

Scapa
23-08-2002, 17:45
Guy, hebdet gelezen: de echte komen daar dus niet :p . Dus als ge ook 'nen echte' wil worden weet je wat je te doen staat eh :D :D

Maarten
23-08-2002, 17:52
Originally posted by Benklak
Die afslag nemen wij ook altijd Stijn. Velen gemakkelijker, ma ge moet het weten, anders volgde gewoon de pijlen zolder en rijde veel meer om. Als ge zou moeten uitleggen waar dieje afrit is die wij nemen, ik zou het ni kunnen zeggen, gewoon op da klaverblad zelf. Das echt iet vo de echten gelijk Maarten zei.

pas op! als ik nie naar zolder ga voor te racen, dan race ik altijd naar het circuit en bijgevolg mis ik die afslag dus altijd, tis maar als ik een remorque bijheb dat ik het op tijd zie

nu effe off-topic, maar die autoroute naar zolder en francorchamps (voor mij beide in leuven te nemen, weliswaar in tegengestelde richtingen) zijn toch crimineel zeker?
naar francorchamps rijden is nog wel iets plezanter dan naar zolder, die afzinken .. ik denk wel dat er hier ook tussen de paddockers mannen (vrouwen) zitten die hun auto op de weg naar francorchamps al eens getest hebben, of ben ik de enige? :D :D

Scapa
23-08-2002, 17:57
Originally posted by Maarten


nu effe off-topic, maar die autoroute naar zolder en francorchamps (voor mij beide in leuven te nemen, weliswaar in tegengestelde richtingen) zijn toch crimineel zeker?
naar francorchamps rijden is nog wel iets plezanter dan naar zolder, die afzinken .. ik denk wel dat er hier ook tussen de paddockers mannen (vrouwen) zitten die hun auto op de weg naar francorchamps al eens getest hebben, of ben ik de enige? :D :D

als je naar Spa rijdt in Verviers das wel een leuk stukje :D

laurent
23-08-2002, 18:35
ik heb een peugeot, ik test da ni.. das al levensgevaarlijk als ge 120 rijdt....

Sennake
23-08-2002, 18:39
Originally posted by stijnconinx
Guy, hebdet gelezen: de echte komen daar dus niet :p . Dus als ge ook 'nen echte' wil worden weet je wat je te doen staat eh :D :D

Ik denk wel dat ik al nen "echte" ben hoor. De ateliers van AD liggen aan het klaverblad en om daar te geraken moet je er daar ook af :-) En dan via de binnenweg naar het circuit. Ik denk dat ik daar al eens geweest ben :-)

Scapa
23-08-2002, 18:40
Originally posted by Sennake


Ik denk wel dat ik al nen "echte" ben hoor. De ateliers van AD liggen aan het klaverblad en om daar te geraken moet je er daar ook af :-) En dan via de binnenweg naar het circuit. Ik denk dat ik daar al eens geweest ben :-)

af en toe eh :D :D :D

Bart.Vandecavey
23-08-2002, 21:06
Ik ben daar ook al afgereden maar nu is het toch gemakkelijker om af te rijden aan de normale afslag om dan naar de parking te rijden...

JPMontoya
23-08-2002, 21:20
Originally posted by Maarten


pas op! als ik nie naar zolder ga voor te racen, dan race ik altijd naar het circuit en bijgevolg mis ik die afslag dus altijd, tis maar als ik een remorque bijheb dat ik het op tijd zie

nu effe off-topic, maar die autoroute naar zolder en francorchamps (voor mij beide in leuven te nemen, weliswaar in tegengestelde richtingen) zijn toch crimineel zeker?
naar francorchamps rijden is nog wel iets plezanter dan naar zolder, die afzinken .. ik denk wel dat er hier ook tussen de paddockers mannen (vrouwen) zitten die hun auto op de weg naar francorchamps al eens getest hebben, of ben ik de enige? :D :D

naar spa rijden plezanter als naar zolder , totaal niet , naar SPA heel den tijd langs die HST met al die geluidsmuren woef !

Maarten
23-08-2002, 23:45
rapper dan den hst hé jp!
da neemt de zijwind en tegenwind wat weg, die schermen! :D

Autosport.be
26-08-2002, 11:46
Heeft iedereen zijn toegangskaarten gekregen in het Welcome Center?

Scapa
26-08-2002, 12:15
Yep! Het heeft wel even geduurd voor ik m'n bandjes had, maar ik heb ze toch gekregen!
bedankt!

laurent
26-08-2002, 12:18
Yep, zonder problemen... Tha nks