PDA

View Full Version : Member


Selespeed
23-08-2002, 10:42
Er staat bij de 24 u van Zolder een topic voor members only. Wanneer ben je member? Wat moet je ervoor doen en wat kost het?

Sennake
23-08-2002, 10:51
Je word lid of member van De Paddock door € 15,- te storten op rekeningnr 733-0082342-19 van De Paddock vzw met duidelijk vermelding van je naam en adres, evenals je nickname.

Eens je lid bent ontvang je van ons een lidkaart met lidnummer, en maak je aanspraak op talloze voordelen zoals korting op al onze evenementen, merchandise, enz... en maak je tevens kans op vrijkaarten van allerlei autosport-evenementen.

Het lidmaatschap is jaarlijks te vernieuwen en is steeds geldig tot 31 december van het lopende jaar.

Jan
23-08-2002, 11:11
Sennake, wat mij nog niet duidelijk is (eigen fout, heb de vraag ook nog nooit gesteld), moet je je lidmaatschap jaarlijks hernieuwen of ben je meteen lid voor het leven?

jan

airco
23-08-2002, 11:13
lidmaatschap is jaarlijks ...

Daartegenover staat natuurlijk dat wij dan ook ieder jaar voordelen voor de leden blijven toveren :)

Scapa
23-08-2002, 11:14
Originally posted by Sennake
Het lidmaatschap is jaarlijks te vernieuwen en is steeds geldig tot 31 december van het lopende jaar.

;)

Selespeed
23-08-2002, 11:18
Kan je me enkele voorbeelden geven van voordelen die dit jaar reeds geboden werden?

Sennake
23-08-2002, 11:40
Die lijst zou te lang zijn om op te noemen. Ik beperk me tot de voornaamste :

[list=1]
Vrijkaarten voor alle Belcar en Touring Cup races
Vrijkaarten voor een groot aantal andere autosport-evenementen zoals de DTM
Korting op onze karting-evenementen
Korting op al onze merchandise
Vermelding van je naam op de Renault Clio die deelneemt aan de 24 uren van Zolder (actie is nu stopgezet aangezien de 24 uren nu een feit zijn)
Grote korting op webhosting en webspace
[/list=1]

Leden die al mogen profiteren hebben van onze voordelen, be my guest om hier nog posts aan toe te voegen :-)

Bart.Vandecavey
23-08-2002, 11:41
Spek met eieren mogen gaan eten bij Rrubinho!

airco
23-08-2002, 11:41
hier (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?s=&threadid=3108) heb ik een korte samenvatting gemaakt van de meest voorkomende voordelen.

Wat er concreet al is geweest van effectieve voordelen:

Er waren dit seizoen al vrijkaarten voor:

- DTM (1 kaart)
- Zolder touring Cup 19 mei (10 kaarten)
- Zolder touring Cup 2 juni (10 kaarten)
- Spa Belpro (5-tal kaarten)
- New Race Festival (20 kaarten)
- en dan vergeet ik er nog wel een paar

als je dan weet dat er 40 leden zijn is de kans op een kaart vrij groot.

Merchandising : kijk eens hier (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?s=&threadid=2991)

depaddock-kartings: deze vinden meestal plaats van oktober tot april. De andere maanden zijn er om naar de wedstrijden te gaan kijken. Vermits het lidmaatschap nog maar sinds april bestaat zijn er nog geen kartings geweest met kortingen. Vanaf Oktober zijn deze echter wel te verwachten. Kijk maar bij voorbije ontmoetingen voor enkele sfeerbeeldjes van de voorbije kartings.

file-uploads: actief voor de leden

enz ... any questions ... just ask

Sennake
23-08-2002, 12:19
Originally posted by jan
Sennake, wat mij nog niet duidelijk is (eigen fout, heb de vraag ook nog nooit gesteld), moet je je lidmaatschap jaarlijks hernieuwen of ben je meteen lid voor het leven?

jan

Het is jaarlijks vernieuwbaar, maar als je lid wordt na 1 oktober ben je al lid voor het jaar erna ook. Dit hebben we zo beslist omdat een lidmaatschap na 1 oktober nagenoeg niet meer kan profiteren van vrijkaarten op races, wel nog op kortingen voor kartings en merchandise natuurlijk.
We kunnen moeilijk iemand lidgeld laten betalen op 31 december (bij wijze van spreken) en dan op 1 januari nog eens...
Anderzijds zijn er toch nog voldoende vrijkaarten te bekomen in de maand september zodat we de lat gelegd hebben op 1 oktober.

kartboyke
23-08-2002, 12:22
Spijtig dat het dezen avond geweten moest worden, anders kon ik mij nog inschrijven als member en had ik ook al ontbijt de zondagmorgen. :D

Sennake
23-08-2002, 12:26
Als je je NU inschrijft als lid krijg je direct je lidnummer toebedeeld, breng ik je lidkaart mee naar Zolder en mag je zondag gaan ontbijten.

Laat me dan wel vandaag iets weten zodat ik het nodige kan doen.

kartboyke
23-08-2002, 12:33
ik vrees dat da nie gaat gaan want ik kan niet weg vo geld.
En der komt ne maat mee, ma ik schrijf mij in na de 24h van zolder, ik zie jullie toch op de karting van de mak hé.
Dan kom ik die wel eens halen, by the way, hoe is het afgelopen met elle dakvenster op ellen oto?
Sorry vo den off-topic

Sennake
23-08-2002, 12:39
Zoals je verkiest.

Voor het dakvenster-probleem zal je je moeten richten tot Airco, maar dan liefst wel in een andere thread :-)

Selespeed
26-08-2002, 09:10
Ik krijg steeds een mail wanneer er gereplyed wordt op deze post. Toch staat mijn email notificatie af, hoe kan dit?