PDA

View Full Version : Dilemma


phreak
25-06-2001, 17:36
Ik zit met een groot vraagteken.


Ik ben bezig met mijn site, maar het goede weer is er en natuurlijk moet ik ook werken, daar ik een verantwoordelijkheidspositie heb, heb ik natuurlijk ni héél véél tijd om constant aan diene site te werken.

Nu stel ik me de vraag of ik hetgeen ik al heb moet bekendmaken op het net, of moet ik hem helemaal afwerken en dan publiciteit maken ?
Het is geen site zoals de meesten hebben, maar een woordverklarende site en wat dingen die ik terugvindt in boekjes en internationale sites of de nieuwe Magazine van onze Bernie (alsof die nog ni rijk genoeg was).

Tja, wat moet ik doen...nog wachten en uitstellen, of moet ik gewoon al publiciteit maken ?

airco
25-06-2001, 18:38
bwa zie he!!!

Ge moogt reclame maken, voor dat de site volledig af is, ...

maar,

als ge nu nog omzeggens niks op uwe site hebt staan, gade de bezoekers nie echt aanspreken om terug te komen, en kunde op verloop van tijd wel problemen krijgen!!! Ik heb bv sites waar ik nooit nog naar terug ga, omdat er de vorige keer weinig opstond dat mij interesseerde!! Wat er ondertussen aan die site verandert is weet ik niet, maar in mijn geheugen stat die site gebookmarked als niet de moeite, en dat is een reputatie die ge moet vermijden!!!

airco

airco
25-06-2001, 18:39
kgaan btw moven naar informatica-forum

kzien den link met F1 nie echt!!! informatica forum past beter in dit geval peisek

airco

RoBByNiO
25-06-2001, 18:42
over wat zal je site zoal gaan phreak?

phreak
25-06-2001, 19:40
Woordverklarende site.

Een Abc van de Formule 1 Termen

er zijn wat links naar de betere kwaliteitssites en links naar officele rijders, teams en circuit sites.
Ook een aantal links naar Gp3 sites.

Maar voornamelijk uitleg over wat een bepaalde term nu eigenlik wil zeggen .

Werner333
25-06-2001, 21:13
Ik heb de site gezien dankzij je link met dat Ferrari stuur.
Ik zou zeggen: RECLAME MAKEN.
Het kan alleen maar positief gaan.
Mensen die iets willen weten komen zeker terug of gaan je een, vraag stellen. Anderen sturen wel iets naar je toe.
Toch oppassen met de foto's. Als je die ergens van een andere site hebt vraag dan eerst de toestemming.
Ik heb nog NOOIT een negatief antwoordt gehad op de vraag of ik iets van een andere site mocht gebtuiken op mijn eigen Ferrari site.
Dus ga ervoor, en voor je het weet heb je en hele boel vrienden en kennissen erbij.