PDA

View Full Version : GOOD MORNING DePaddock !!


Bart.Vandecavey
25-08-2002, 05:46
Hey,

Aan alle niet-Zolder gangers (zijn er die dan nog?).
Ja, we houden het nog steeds uit. De bezetting is op dit moment wel minimaal. Zowat 3/4 van onze ploeg ligt ofwel horizontaal of is ergens zich aan het "herbronnen" (wat dat ook mogen wezen ;).
Op de baan alles rustig natuurlijk ( maar dat weten jullie, want iedereen volgt natuurlijk 24.be !!) :D :D .

Zo, wij gaan er weer tegen aan.

Groeten van het "persteam 24.be"

airco
25-08-2002, 06:17
ikke zonet terug van mijn ochtendlijke pit-walk
03h00 - 06h00

ik moet zegggen ... Tis hier veel fijner smorgens azo .... en euh ...
Gaan slapen ... wat is dat :D

airco

Sennake
25-08-2002, 09:03
Originally posted by airco

Gaan slapen ... wat is dat :D

airco

Jaja, 't is er dan aan te zien ook eh mannen :D

Pascal
25-08-2002, 09:08
Originally posted by Sennake


Jaja, 't is er dan aan te zien ook eh mannen :D

Wat bedoel je daarmee ????

C U

Scapa
25-08-2002, 09:59
Ook ne goeie morgend allemaal :D

Zonet even 24u.be uitgepluisd en we zijn weer helemaal op de hoogte ;)
Het amusement nog eh

Maarten
25-08-2002, 15:11
tja, ik moet zeggen dat ik die 24u.be hier thuis toch wel gemiddeld om het half uur wordt bezocht! dus zie maar dat ge ieder half uur nog iets extra te melden hebt hé!

Scapa
25-08-2002, 16:10
De RTM Porsche is als een gek aan het jagen op de AD porsche van Wauters en co. om terug die tweede plaats te nemen!

En ja, de Mini is vree goe bezig: 9 algemeen, en onbedreigd leider in de touring klasse met meer dan 23 ronden voorsprong op de tweede.

Aan al de mannen van 24u.be: nog even volhouden ;)

Beemer
25-08-2002, 17:47
Proficiat aan iedereen van 24u.be, jullie hebben schitterend werk afgeleverd, de site heeft hier bijna constant open gestaan om maar niks te moeten missen van het spektakel in Zolder. Volgend jaar ben ik er, 2de zit of nie, zeker bij!

Maarten
25-08-2002, 18:11
ik ben er volgend jaar ook bij
proficiat 24u.be (depaddock)
nooit nog tweede zit, ondanks het feit dat er dit weekend niet hard gestudeerd werd at my place! ik was een beetje afgeleid, rarara ...!

fordje
26-08-2002, 19:45
Originally posted by Bart.Vandecavey
Hey,

Aan alle niet-Zolder gangers (zijn er die dan nog?).
Ja, we houden het nog steeds uit. De bezetting is op dit moment wel minimaal. Zowat 3/4 van onze ploeg ligt ofwel horizontaal of is ergens zich aan het "herbronnen" (wat dat ook mogen wezen ;).
Op de baan alles rustig natuurlijk ( maar dat weten jullie, want iedereen volgt natuurlijk 24.be !!) :D :D .

Zo, wij gaan er weer tegen aan.

Groeten van het "persteam 24.be"

Fordje, poets wederom poets, je moet leren uitloggen! :D