PDA

View Full Version : Zo weinig volk


alex4x4
25-08-2002, 10:23
Wat me direct opviel toen ik gisteren rond 00.30 in Zolder aankwam, was dat er heel weinig volk was.
Vorig jaar bv moest ik mij parkeren aan het kanaal en gisteren heb ik me op de eerste parking kunnen zetten.
Vorig jaar moest je ook betalen voor de parking, dit jaar dan weer niet. Het volk dat er gisterenavond nog rond liep was meestal jeugd dat naar de ka2 fuif kwam.

Scapa
25-08-2002, 11:02
Toen ik gisteren om 23u vertrok was er nochtans een massa volk daar en kwam er nog veel volk toe (voor de fuif waarschijnlijk).

kartboyke
25-08-2002, 17:24
Toen wij gisterenavond aankwamen om 23.00u was het wel supervol.
Wij stonden ook aan het kanaal bekan helemaal ten einde dus wij hebben nog wel een tijdje kunne stappen.

FastFons
25-08-2002, 20:35
Gedurende de nacht was er bijzonder weinig volk in vergelijking met vorig jaar, lag waarschijnlijk aan het weer. Waar ik me dan weer aan erger zijn die massa snobs die zo juist bij de aankomst moeten komen showen. langs de ene kant geeft dit misschien wel een impuls aan de autosport, aan de andere kant verknoeid dat de sfeer vind ik. Deze nacht tussen 3 en half 8 enkel echte autosportliefhebbers (nadat de laatste fuivers waren weggesukkeld)

FF

Om half 7 was gvd de hamburgertent toe, en ik wou juist gaan onbijten :)

Mistery
26-08-2002, 16:27
Om de term "weinig" in aantallen uit te drukken : Circuit Zolder mocht afgelopen weekend (ondanks het slechte weer op zaterdag) toch zo'n 49.000 autosportliefhebbers verwelkomen...

Sennake
26-08-2002, 16:52
Misschien is het wel een beetje de "schuld" van 24u.be :D

flugel
26-08-2002, 19:23
Ik vond dat er toch heel wat mensen op de been waren, en die 49.000 verwondert mij eigenlijk niet, want op zaterdag viel het weer echt tegen (in de voormiddag toch), maar de nacht was zalig, een lichte dauw over het circuit, bijna volle maan kortom schitterend, en de zondag kwam de zon toch regelmatig piepen, achteraf bekeken ideaal weer, niet te warm en niet te koud...