PDA

View Full Version : >>> Glpk Viper Wint <<<


JPMontoya
25-08-2002, 17:53
Zoals iedereen wel weet heeft ie het dus gedaan , proficiat aan die mannen , maar opt einde toch wel wat een amateuristische boel daar :(

Maarten
25-08-2002, 18:09
idd het perfekte weekend wordt toch niet volledig perfekt afgesloten. goed dat er in die ere-ronde met al die showkes van hezemans niets is misgelopen! hij was immers nog niet onder de finishvlag doorgereden ...

Oneliner
25-08-2002, 23:09
Showkes van Hezemans??
Pls explain? Was hij aant spinnen ofzo??

Maarten
25-08-2002, 23:35
Originally posted by Oneliner
Showkes van Hezemans??
Pls explain? Was hij aant spinnen ofzo??

juist na de finish (hij dacht te zijn afgevlagd) heeft een patiné gezegd van een meter of 50, hetgeen hij nog eens over heeft gedaan aan de eerste snelle chicane, waardoor de glpk porsche toch zwaar in de remmen moest gaan
en bij het inrijden van de pits deed hij het nogmaals over, heel de rechte inrit van de pits al patinerend, en toen hij dan via de pits voorbij start en finish ging, is hij pas officieel afgevlagd! een chance dat het reglement de start en finish lijn doortrekt tot in de pitstraat anders had het misschien nog een staartje gekregen

laurent
26-08-2002, 00:11
En welk amateuristisch boeltje bedoel je?

JPMontoya
26-08-2002, 15:07
dat de marshalls al zitten zwaaien met vlaggen voor de race is afgelopen

Selespeed
26-08-2002, 15:55
Dat vond ik ook heel raar, die marshalls stonden daar al met al hun vlaggen te zwaaien en toch was er nog een ronde te gaan. Is dit normaal? Neem nu dat er die laatste ronde nog iets voorvalt en er moet een gele vlag gegeven worden, hoe ga je dat aanpakken????

airco
26-08-2002, 16:01
ik denk dat de marshalls mee waren in de verwarring .... je zou voor minder de draad kwijtraken.

airco

JPMontoya
26-08-2002, 16:05
er was toch totaal geen verwarring Danny Dubois had toch totaal het zwart wit geblokt niet laten zien , en iedereen weet toch als die niet gevallen is dat de race niet over is

laurent
26-08-2002, 16:06
mmm, blijkbaar was iedereen wat verward..
nuja, gedane zaken nemen geen keer, D Dubois heeft de uitslag bevestigd...
Viper wordt afgevlagd in de pits, Goossens wordt desalniettemin 2des afgevlagd :D (wel te verstaan in de foute auto), mini blaast motor op (heb k net gelezen...), t was een leuke 24 U vond ik, en ik hoop dat iedereen het met mij eens is....

Selespeed
26-08-2002, 16:44
Ja, vooral het slot was nog heel spannend, was iets te vroeg gedaan, spijtig genoeg, had graag nog een gevecht gezien tussen de nummer 44 van Wauters en co en de 62 van Goossens (die er overigens maar slapjes bij lag een goed half uurtje na de finish, vermoeidheid?)

Sennake
26-08-2002, 16:49
Originally posted by VTEC1600
Ja, vooral het slot was nog heel spannend, was iets te vroeg gedaan, spijtig genoeg, had graag nog een gevecht gezien tussen de nummer 44 van Wauters en co en de 62 van Goossens (die er overigens maar slapjes bij lag een goed half uurtje na de finish, vermoeidheid?)

Marc was net als zijn wagen totaal uitgeput van de zware inspanning. Wat die vlaggen betreft in de laatste ronde : het gebeurt in Le Mans ook, maar langs de andere kant is dat daar een traditie en ook wel vrij begrijpelijk aangezien je na de finish geen ereronde van 7 km meer rijdt...

Jan
26-08-2002, 17:13
Right, Mr. Sennake ;)
De gebroeders Wauters daarentegen (en ik ook) waren nog fit genoeg om Maanrock in Mechelen te komen afsluiten, hoewel de meeste zanglijnen door het publiek werden gepresteerd :)

jan

JPMontoya
26-08-2002, 20:23
waren de broer clouseau nog iets waart om Maanrock ? :)

JPMontoya
26-08-2002, 20:23
Originally posted by Sennake


Marc was net als zijn wagen totaal uitgeput van de zware inspanning. Wat die vlaggen betreft in de laatste ronde : het gebeurt in Le Mans ook, maar langs de andere kant is dat daar een traditie en ook wel vrij begrijpelijk aangezien je na de finish geen ereronde van 7 km meer rijdt...

LeMans is dat ni meer als 12km ?

moore
26-08-2002, 20:40
ja ik vond het ook een leuke 24 uren, enkel jammer van het team moore dat ze na zolang rijden zijn uitgevallen :(

Sennake
26-08-2002, 21:18
Originally posted by JPMontoya


LeMans is dat ni meer als 12km ?

13.650 km om precies te zijn. Ik ben nog niet goed wakker precies :-)

Jan
27-08-2002, 09:17
Laat ons zeggen dat Paul Michiels en the Big M's een krachtiger set heeft neergezet dan Clouseau. De afstand Heist o/d Berg - Mechelen is dan ook slechts ongeveer zoiets als één ronde op Le Mans. Ik vermoed echter dat de gebroeders Wauters een "lift" gekregen hebben van Erik Geboers om tijdig in Mechelen te geraken.

jan