PDA

View Full Version : Proficiat aan de Mini


Selespeed
26-08-2002, 09:08
Prachtprestatie van deze mensen!!

laurent
26-08-2002, 09:50
Idd, ed Mini heeft t toch maar gedaan..
zal effe duren voor de Qvick mensen dit lezen.. na zo een weekend zou k ook een kater hebben ;)

Bart.Vandecavey
26-08-2002, 09:52
Ik vond het vooral een kippenvelmoment toen de auto naar de start-finishlijn werd gesleept.

Die staande ovatie moet deugd gedaan hebben bij Eric Qvick.

schumivill
26-08-2002, 11:22
The dream goes on! :)

vinnie belcar
26-08-2002, 13:23
Originally posted by Bart.Vandecavey
Ik vond het vooral een kippenvelmoment toen de auto naar de start-finishlijn werd gesleept.

Die staande ovatie moet deugd gedaan hebben bij Eric Qvick.

Toen ik zopas de beelden zag op tv, (opgenoemen uiteraard), kon ik wel wennen van geluk) onvoorstelbaar, het kleine beest heeft het gedaan, niet te doen !!!!!

vinnie belcar
26-08-2002, 13:30
Nu ik toch bezig ben, misschien dit nog :

Het was ons een waar genoegen om met jullie PADDOCKERS in de box te mogen staan, bedankt aan alle medewerkers die er ook een beetje voor ons waren, jullie waren heel toffe mensen, sorry dat ik misschien niet met iedereen heb kunnen praten, maar diegene die er waren zullen dit wel begrijpen, ik heb aan enkele hun nickname gevraagt, maar niet aan allemaal. Hierbij heb ik ook belooft om lid te worden van de paddock. Ik denk dat dit voor velen een kleine droom is die is uitgekomen om eens een 24 uren mee te maken in de boxen.

Nogmaals bedankt en voor herhaling vatbaar.

vinnie ;)

vinnie belcar
26-08-2002, 13:41
Aangezien onze vaste teamreporter verstek heeft getekend ben ik op zoek naar een nieuwe, maar dan iemand die er iedere koers kan bij zijn. Sorry jp, maar wij moeten vooruit, toch bedankt. Kan er misschien iemand van de aanwezigen een verslag maken dat ik dan naar mijn sponsors kan sturen, en op mijn website kan plaatsen, voor vacature, stuur e-mail naar v.beernaert@pandora.be . de teamreporter krijgt ook toegang tot mijn website, om daar regelmatig wat informatie op te zetten.

Nog dit,

Er zijn waarschijnlijk enkele mensen die met de vraag zitten waarom de wagen werd binnengesleept en niet binnengereden.
Wel nadat de wagen was afgevlagt, heeft erik voor de mekaniekers een burn-out gegeven, en... en... 200 meter verder is de motor ontploft, niet dat hij aan het einde van zijn latijn was, maar enkel en alleen doordat hij in de burn-out de motor over zijn toeren heeft getroken.

Is dat geen pech hebben. maar ja, dat gebeurt als je een beetje euforisch bent.

Maarten
26-08-2002, 15:33
toch bangelijk gedaan (een geluk voor de viper dus die hetzelfde 3x in één toer heeft gedaan, nog voor hij was afgevlagd)

maar één ding moet mij toch van het hart vinnie: wa ne mega-bangelijke sig heb jij daar!!!!!:D crimineel gedaan !!!

Selespeed
26-08-2002, 15:52
Jep, die Viper zette een mooie burn-out neer vlak voor onze neus (hospitality tent van Qvick-racing / Inter-office select). Spijtig genoeg heb ik die van de mini niet gezien :(

Bart.Vandecavey
26-08-2002, 15:55
Originally posted by VTEC1600
Jep, die Viper zette een mooie burn-out neer vlak voor onze neus (hospitality tent van Qvick-racing / Inter-office select). Spijtig genoeg heb ik die van de mini niet gezien :(

Ik denk dat Maarten bedoeld dat de Viper geluk heeft gehad dat hij niet van de baan is gegaan net zoals de mini geluk heeft gehad. Die burnout is er wel geweest van de mini maar ik zie liever burnouts van banden en niet van motoren... ;)

Maarten
26-08-2002, 17:40
Originally posted by Bart.Vandecavey


Ik denk dat Maarten bedoeld dat de Viper geluk heeft gehad dat hij niet van de baan is gegaan net zoals de mini geluk heeft gehad. Die burnout is er wel geweest van de mini maar ik zie liever burnouts van banden en niet van motoren... ;)

en wat ik ook bedoelde is dat de viper ook zijn motor té hoog in toeren had kunnen draaien, waardoor dat beest ook de geest zou geven!cf minibeest!

flugel
26-08-2002, 19:19
Originally posted by vinnie belcar
Nu ik toch bezig ben, misschien dit nog :

Het was ons een waar genoegen om met jullie PADDOCKERS in de box te mogen staan, bedankt aan alle medewerkers die er ook een beetje voor ons waren, jullie waren heel toffe mensen, sorry dat ik misschien niet met iedereen heb kunnen praten, maar diegene die er waren zullen dit wel begrijpen, ik heb aan enkele hun nickname gevraagt, maar niet aan allemaal. Hierbij heb ik ook belooft om lid te worden van de paddock. Ik denk dat dit voor velen een kleine droom is die is uitgekomen om eens een 24 uren mee te maken in de boxen.

Nogmaals bedankt en voor herhaling vatbaar.

vinnie ;)

Euhm... jij bent bedankt voor 't drankje achteraf in de tent, waar de paddockers op uitgenodigt waren :)

Sennake
26-08-2002, 19:30
Ik heb al de eer en het genoegen gehad om Eric, Vinnie en Rob te feliciteren in levende lijve, maar langs deze weg wil ik ALLE piloten EN het ganse team feliciteren met de krachttoer die ze uitgehaald hebben. PROFICIAT guys!!!!!

Driesco
26-08-2002, 19:40
Ook de mannen van Traxx vonden het fijn om samen te werken. De sfeer was opperbest en voor beide partijen was dit de beste oplossing.

Aan de heren van de Mini, k'zou zeggen, als we ooit Belcar rijden MOETEN we samen staan. Zowel jullie mensen als de onze kunnen het best met elkaar vinden en op zo een race is dit toch wel noodzakelijk.

Wat Vincent betreft : goe intervieuwken zo net voor de box man. Commercieel gezien denk ik dat de mini volgend jaar de beste papieren op tafel zal kunnen leggen wat betreft sponsoring en dat hebben ze meer dan 200% verdiend.

Ook van onzentwege : PROFICIAT.

vinnie belcar
27-08-2002, 00:50
Originally posted by Maarten
toch bangelijk gedaan (een geluk voor de viper dus die hetzelfde 3x in één toer heeft gedaan, nog voor hij was afgevlagd)

maar één ding moet mij toch van het hart vinnie: wa ne mega-bangelijke sig heb jij daar!!!!!:D crimineel gedaan !!!

bimmer heeft da gemaakt voor mij, tof hé.

vinnie belcar
27-08-2002, 00:52
Originally posted by VTEC1600
Jep, die Viper zette een mooie burn-out neer vlak voor onze neus (hospitality tent van Qvick-racing / Inter-office select). Spijtig genoeg heb ik die van de mini niet gezien :(

maak u bekend, zat hij in onze tent???

Mistery
27-08-2002, 07:54
Vincent & Eric,

Ook van mij een dikke poficiat voor de prachtige prestatie die jullie hebben neergezet ! Noeste arbeid, slapeloze nachten en veel kopzorgen worden nu allemaal dubbel en dik beloond. Verdiend, echt waar kerel. Natuurlijk ook een proficiat voor jullie medepiloten .

Trouwens, Vincent, nog een tweede proficiat voor jou :

Happy Birthday hé manneke !
en vergeet niet : 40 is een magisch getal !

Selespeed
27-08-2002, 08:26
Originally posted by vinnie belcar


maak u bekend, zat hij in onze tent???

Ik heb je een pm gestuurd .

En ook vanwege mij een gelukkige verjaardag natuurlijk :)

Driesco
27-08-2002, 08:37
Gewoon da restaurant daar in Kortrijk even vrijhouden voor alle mannen die zin hebben.
T'is maar een voorstel, maar met zen allen even naar daar voor een race-eetfestijn. Genen grote kost maar bv) racesteak met frieten + banana mini.
Vincent kan het gebruiken. Als we met n'een man of 100 zijn kan Erik terug aan dienen motor beginnen die er aan ging de laatste ronde.
Vincent, ik hoop hiermee je restaurant even kenbaar te maken aan het grote publiek. En vergeet nie mannen, ik kan het weten het is daar vreet goe zulle.

Met zen allen in de bus richting Kortrijk voor een dagje vertier en een etentje bij de Vincent ( tegen betaling natuurlijk )

Bart.Vandecavey
27-08-2002, 09:18
Dries je hebt er heel het weekend op zitten kijken, het staat namelijk op de achtervleugel van de mini!

Bistro Aubergine in Kortrijk
Groeningestraat 16
8500 Kortrijk (centrum)

Faciliteiten voor mindervaliden
Honden toegelaten
Meer dan 50 plaatsen
Rookvrije ruimte
Terras

Keuken : Internationaal, Oosters
Specialiteit : Vis, Vlees
Budget : Tussen 25-50 EUR

bron: goudengids.be

Pascal
27-08-2002, 10:21
Originally posted by Bart.Vandecavey
Dries je hebt er heel het weekend op zitten kijken, het staat namelijk op de achtervleugel van de mini!

Bistro Aubergine in Kortrijk
Groeningestraat 16
8500 Kortrijk (centrum)

Faciliteiten voor mindervaliden
Honden toegelaten
Meer dan 50 plaatsen
Rookvrije ruimte
Terras

Keuken : Internationaal, Oosters
Specialiteit : Vis, Vlees
Budget : Tussen 25-50 EUR

bron: goudengids.be

Het lijkt hier wel het plaatselijke reclameblaadje, maar ere wie ere toekomt. We zijn er al geweest en je kan er zeer lekker eten in eenmooi kader...

EN NU TERUG ON TOPIC PLEASE.

C U

vincentdb2001
27-08-2002, 10:25
Proficiat voor deze pracht prestatie aan heel de team.

Het was een heer om tijdens de 24 uren in de box van dit pracht beest te kunnen mee helpen. Als jullie nog is iemand nodig hebben, laat het maar weten ! Ik ben altijd mee !

En... gelukkige verjaardag, Vincent !!! De overwinning in de toerisme klasse is een verdiende kadeau !!!

Nog eens proficiat, Vincentdb

vinnie belcar
28-08-2002, 02:54
Originally posted by Mistery
Vincent & Eric,

Ook van mij een dikke poficiat voor de prachtige prestatie die jullie hebben neergezet ! Noeste arbeid, slapeloze nachten en veel kopzorgen worden nu allemaal dubbel en dik beloond. Verdiend, echt waar kerel. Natuurlijk ook een proficiat voor jullie medepiloten .

Trouwens, Vincent, nog een tweede proficiat voor jou :

Happy Birthday hé manneke !
en vergeet niet : 40 is een magisch getal !

T'is wel maar op 27 september he, t'gaat al rap genoeg zo :D

Bart.Vandecavey
28-08-2002, 08:49
Originally posted by vinnie belcar


T'is wel maar op 27 september he, t'gaat al rap genoeg zo :D

Ge hebt dan wel bij het registreren uw geboortedatum verkeerd ingesteld... ;)

vinnie belcar
28-08-2002, 12:02
Originally posted by Bart.Vandecavey


Ge hebt dan wel bij het registreren uw geboortedatum verkeerd ingesteld... ;)

vala ze aangepast , t'is omdat ge het zeker niet zou vergeten volgende maand, zoals ge zij , een nieuwe voordeur, dat gaat zomaar niet voorbij.... :rolleyes:

Bart.Vandecavey
28-08-2002, 12:11
Ah het jaar klopte dus wel... :D

vinnie belcar
31-08-2002, 12:49
Hallo allemaal,

Na enkele dagen bezinnen en terug hard werken in de zaak toch een klein beetje tijd gevonden om het volgende;

Ik had graag, en dit in naam van Vincent en Erik, eerst en vooral ons ganse team bedankt, ik zal geen namen noemen want dan vergeet ik misschien iemand, maar jongens en meisjes ; JULLIE HEBBEN SCHITTEREND WERK geleverd, zonder jullie waren we zeker niet waar we nu stonden. Ten tweede, onze sponsors, DANK U, DANK U ,DANK U... Jullie zijn niet alleen onze financiële steun maar ook onze morele steun, ook bedankt aan de 550 v.i.p. die speciaal voor ons gekomen zijn en die zonder aarzelen voor ons hebben gesupporterd. De organisatie ; Jongens, laat het niet aan uw hartjes komen..... Jullie hebben allen het uiterste van uzelf gegeven en proficiat daarvoor !!!!!!! Doe zo verder en behoud de SPITIT van de belcar, een toffe bijna familiale sfeer met een gezonde rivaliteit tussen de deelnemers. MARSCHALS EN MARSCHALINNEN , nie te doene, zo 24 uren naar het geronk van onze boliden luisteren en alles in goede banen leiden, SCHAPEAU !!!! en bedankt, Lia, uw tent was terug de beste, mits ik er niet veel ben geweest, jij en uw team hebben ons terug verwend. Pirelli, vreed rubberkes dat ge ons hebt gegeven, prachtig.... Alle mensen die ook maar iets hebben gedaan of gemaakt voor onze mini, .... wij zijn op goede weg, keep up the good work !!! Ik wil ook al mijn of onze SUPPORTERS VAN HET NET bedanken, en dat worden er meer met de dag, forumers, paddockers, pitstopers, enz... jullie zijn voor ons een motivatie om er mee voort te doen, formidabel....
Nog dit ; als jullie mooie foto's hebben kunnen jullie allen ze posten op mijn website, maak u eers lid en dan de foto's plaatsen in het album van 24 uren 2002, niet vergeten de bron te vermelden. Als jullie lid zijn krijgen jullie regelmatig ee e-mail met nieuws.

Misschien nog een klein euvel ophelderen, Toen erik de geblokte vlag was voorbij gereden heeft hij niet kunnen weerstaan om voor de mecaniekers een BURN-OUT (wielspin) te geven, daarbij geeft hij de motor iets wat te veel over zijn toeren getrokken en het resultaat was "BOEM" de motor opgeblazen...
Dat zijn zo van die dingen die kunnen gebeuren op euforische momenten, jammer want het was een zeer goede motor, en voor het einde van de wedstrijd was er nog niets aan... maar nu bleikbaar wel

Zo, dat was het ongeveer,

Groetjes en tot nog eens

See you in Francorchamps and Zolder

R@ce@holiC
05-09-2002, 23:43
Proficiat vincent en het hele qvick team!!

(sorry voor de late reply maar had telefoon problemen)

Een prachtwagen , jullie mini. Na al het werkdat jullie eraan gehad hebben er nu de 24u mee uitrijden , beter kan niet. Het was een eer in de zelfde box te mogen vertoeven en de mini van dichtbij te zien ! Spijtig wel dat jullie motor kapot is maar dat komt hopelijk tijdig terug in orde.

Veel succes nog in de komende races en hopelijk tot nog eens!

groeten,

davy