PDA

View Full Version : Bedankt iedereen !!!!!


Driesco
26-08-2002, 09:40
Alhoewel we het nu maar pas beginnen beseffen wat we gedaan hebben wil ik dit berichtje toch even gebruiken om enkele mensen te bedanken.

Eerst en vooral al de mensen van mijn team. Chris en Walter hebben voortreffelijk gereden en brachten de wagen telkens heelhuids binnen. Het feit dat ik trager was dan hen was een deel van de afspraak daar zij ervaring hadden in het donker. Tevens moest ik alles terug op temperatuur brengen zodat zij konden doorrijden.

Ook alle mechaniekers hebben voortreffelijk werk gedaan. Niet enkel tijdens de race maar ook de aanloop en de afwerking getuigt van veel werklust en passie voor de autosport.
Zonder hen waren we nergens tijdens deze 24 uur. Bedankt.

Ook de mensen van de catering, de timing en de nodige fans willen we bedanken voor hun intresse in de kleinste wagen van het veld. De intresse van de mensen van Depaddock, autosport.be en pitstop was nooit zo groot. Even was alle revaliteit weg en konden we samen als één familie van deze prachtige race genieten.

Jaja, we zijn ook even op tv geweest en voor onze sponsors was dit een mooie zaak. Dat we volgend jaar doorgaan was al bekend, maar in primeur kan ik jullie nu ook al zeggen dat we iets gaan uitwerken dat de Clio volgend jaar in de kleuren van de internetsites blijft.

Verder bedankt voor alle felicitaties die we reeds kregen.

Een verslagje van de race morgen jullie verwachten in de loop van de volgende uren.

Tot 4-5 oktober in Francorchamps.

Virus
26-08-2002, 11:11
Proficiat Driesco met jullie 19e plaats. Knappe prestatie, en goed en verstandig gereden.

Hopelijk volgend jaar een even goed, of zelfs beter resultaat!

Vanwege uw streekgenoot, Virus!

schumivill
26-08-2002, 11:20
Jullie eerste maal,en de race meteen uitrijden,het is niet iedereen gegeven,proficiat! :)