PDA

View Full Version : Bedankt medewerkers !


AD SPORT
26-08-2002, 16:50
Het idee ontsproot in onze kantoren en is dankzij de medewerkers van De Paddock , evenals de losse medewerkers, gegroeid tot een overdonderend succes !

Wij laten dan ook niet na om al deze medewerkers langs deze weg in de bloemetjes te zetten, en wensen iedereen te bedanken voor de grenzeloze inzet en moeite die zij hebben gedaan.
24u.be heeft alle verwachtingen overtroffen in positieve zin !

BEDANKT aan alle 24u.be medewerkers !!!


Vanwege Albert Vanierschot en Dries De Smet

Mistery
26-08-2002, 17:55
enne...jullie hoeven jezelf niet in te houden om jullie hierbij aan te sluiten hé, want die jongens verdienen het !!!

Scapa
26-08-2002, 18:08
ik herhaal het met plezier nog eens :)

Langs deze weg wil ik nogmaals iedereen van 24u.be bedanken voor het up-to-date houden van zij die er niet (of gedeeltelijk maar ) maar konden bij zijn:

Dries , Guy, Ronald, Stijn, Werner, Pascal, Peter, Geert, Yves, Bart, Bart, Barry, Patrick & Andy jullie hebben allemaal prachtig werk geleverd gedurende de laatste weken opdat het project zou slagen en dat het gelukt is is het minste wat we kunnen zeggen!

Om jullie te bedanken zijn jullie allen uitgenodigd om het volgende jaar nog eens te doen :D

great work!

Peter Baert
26-08-2002, 19:25
Proficiat aan alle medewerkers van 24u.be!
Knap werk!

Bart.Vandecavey
26-08-2002, 20:34
Ik wil van deze topic gebruik maken om toch 2 mensen te bedanken die in heel grote mate hebben bijgedragen tot het welslagen van 24u.be.

De 2 mensen zijn Albert Vanierschot en Dries Desmet zonder hen was er gewoon geen sprake van 24u.be!

Zo zie je maar terug dat Albert Vanierschot niet alleen een smaakmaker is op het circuit maar ook op het virtueel circuit. De kleinere teams hebben door deze actie ook de kans gekregen op mediabelangstelling!

Een grote merci!

Bart Vandecavey

Werner333
26-08-2002, 20:47
Bedankt. Het was soms hectisch maar ik heb er toch van genoten. Wat een ploeg.

Scapa
27-08-2002, 18:35
Originally posted by Peter Baert
Proficiat aan alle medewerkers van 24u.be!
Knap werk!

Ook jullie uitzendingen waren van een uitstekende kwaliteit: kort op de bal, goede mede-commentator,... kortom volledig!
Het mag gezegd worden