View Full Version : heleup!!!
trug school binne een paar dage... Voor de studente nog een maand en voor het werkvolk... Die zijn waarschijnlijk al trug bezig.
en ... enig doel van deze thread ....
of mag er een slotje op ...
airco
Kwil eigenlijk gewoon wete wat de meeste hier allemaal vanpln zijn te doen volgend jaar. Ben weeral nieuwsgierig.
ah ...
Nog een bangelijk jaar hebben op hogeschool ... studentenfeestjes enzo :)
verder zou ik er nog graag door zijn in mijn 2e jaar informatica ...
airco
kartboyke
29-08-2002, 11:10
Ikke nog mijn 6de jaar secundair afwerken, grrrrrrr.
Mijn eigen fout dan nog, had ik altij goed mijn best gedaan kon ik nu al gaan verder studeren en moest ik ook pas binnen een maand beginnen. :frusty:
Originally posted by kartboyke
Mijn eigen fout dan nog, had ik altij goed mijn best gedaan kon ik nu al gaan verder studeren en moest ik ook pas binnen een maand beginnen. :frusty:
seg van ene keer blijven zitten worde nog gene vent he ;)
ik zelf ga het laatste jaartje boekhouden (ramp oh ramp) - informatica (maakt men jaar goed ;)) doen.
Originally posted by kartboyke
als ik nie was blijven zitten studeerde ik dit jaar al af ... allé in de informatica toch ...
Maar ik ga waarschijnlijk nog wel een en ander bijstuderen zene, want ik ben niet echt van plan om op mijn 22 te beginnen werken.
airco
Bart.Vandecavey
29-08-2002, 12:27
Originally posted by airco
als ik nie was blijven zitten studeerde ik dit jaar al af ... allé in de informatica toch ...
Maar ik ga waarschijnlijk nog wel een en ander bijstuderen zene, want ik ben niet echt van plan om op mijn 22 te beginnen werken.
airco
Airco je kan nog blijven hangen in het tweede jaar hé... :p
positief denken Bart ... altijd positief denken
JPMontoya
29-08-2002, 14:33
6e jaar secundair
FleaBite
29-08-2002, 15:27
allee, nog door mijn examen wiskunde raken, en dan mijn laatste jaar informatica aanvatten. Had het ook niet van dat bisjaar geweest, was ik nu centjes aan het verdienen, maar ja, life's like that, I suppose :(
ikke 5de secundair informatica.
zal ik jullie eens allemaal overtreffen (wel in neg zin maar soit)
ik zit nog in 1ste kan tew, hopelijk na de 2de zit in 2de kan, maar ik had volgend jaar dus eigenlijk moeten gaan werken, in heb beste geval na 2de zit zit ik dus 2jaar achter, in het slechtste 3j
we zijn nog jong hé, ik moet hier alleen op mijn 25ste buiten, dus zien dak tegen dan mijn diploma heb hé ;)
3° Lic. Psychologie met 6 maanden stage :) en ..... een thesis :(
Hopelijk 3e jaar Lerarenopleiding Lager Onderwijs, met ook een eindwerk en ook een half jaar stage... maar eerst nog ff verder 2e zitten en dan wachten tot de 17e op de uitslag...
Werner333
29-08-2002, 18:11
En dan noem jij jezelf superjuf. :D :D :D
Originally posted by Werner333
superjuf-to-be ;)
Awel, als ik geslaagd ben voor mijne 2de zit, dan ga ik naar het 2de jaar regentaat (economie, engels & informatica) en als ik niet slaag, dan ... tja ... eeeuuhh ... Driesco? ;)
Originally posted by Werner333
Ze wordt zoiezo een superjuf. Ik ken ze ni goe, maar als ze hetzelfde karakter heeft als haar broer durf ik er voor wedde dat een superjuf wordt.
Originally posted by Beemer
Awel, als ik geslaagd ben voor mijne 2de zit, dan ga ik naar het 2de jaar regentaat (economie, engels & informatica) en als ik niet slaag, dan ... tja ... eeeuuhh ... Driesco? ;)
ah ge gaat driesco zijn auto wassen :p;)
en ni mé een staalspons hé beemer...
Cif da maakt geen krassen.
amai nog ni. Ik zou da ni gebruike alsek van u was. En da meenek hé
Ik ga voor een gemengd 1ste en 2de jaar (IAJ: aangepaste jaarindeling)
Dus ik zit in 1ste en 2de kan Germaanse Talen tegelijkertijd....complex jaarke dus.
En nu nog wat blokken om mijn jaar minder complex te maken ;)
Al mijn stagekindjes zeiden toch dat ik een superjuf was... en ikke ben aant bewijzen op t school (misschien wa laat natuurlijk) dat ik da echt ben he ;) ikke doe graag mijn best, en ikke zie al mijn leerkrachten zo graag dat ik ze in de zomer nog eens graag terug zie...
Originally posted by Anneke
en ikke zie al mijn leerkrachten zo graag dat ik ze in de zomer nog eens graag terug zie...
In het woordenboek staat voor deze omschrijving een woord:
FREAK!!!! :D
Originally posted by Beemer
In het woordenboek staat voor deze omschrijving een woord:
FREAK!!!! :D
e barry heb je al een nieuw lief gevonden . :p na deze uitspraak kan je wel op zoek denk ik ;)
tis geen kwaai denkek hé.
Seg Chris, wa gade gij eigelijk doen volgend jaar?
Oneliner
30-08-2002, 21:46
Bij mij zallet hoogstwaarschijnlijk menswetenschappen worden. Int 5e (again) helaas :(
ik weet wat het is een jaar overdoen. En echt plezant is het ni. Maarja, dan gaan we in mei same nor Parijs hé. (alsek meegaan teminste)
FastFons
31-08-2002, 01:17
Ik ga eindelijk nekeer een 2e kan aanvatten (zen van 81) de meeste van men kameraden zitten al in laatste of voorlaatste (degene die 5 jaar moeten) jaar. Heb me ook nog ingeschreven voor avondschool automechanica kwestie van daar ook iets van te kunnen
FF
da ga dan een serieus jaar worden voor u.
Het is nu 7.31, over 14 minuten vertrk ik opniew richting station, en nu voor mn laatste jaar, dus dat kan er wel nog bij.
En hoe was het terug op de schoolbanken?
Toffe grieten/mannen in de klas? :D;)
Bart.Vandecavey
02-09-2002, 14:39
Is dat sedert dat ik niet meer op school zit dat het al gedaan is om 2 uur 's middags misschien? :p
Originally posted by Bart.Vandecavey
Is dat sedert dat ik niet meer op school zit dat het al gedaan is om 2 uur 's middags misschien? :p
idd, ik was het al vergeten! die mannekes zitten daar nog altijd :D
heb juist mijn neef via msn gehoord en die had al gedaan
zit nochthans op middelbaar niveau, vandaar de verwarring zeker!;)
die beginnen aan een nieuw jaar - ik zit in de examens
raar gevoel
voor al mij lotgenoten
http://www.dilbert.com/comics/bignate/archive/images/bignate2812730020902.gif
Oneliner
02-09-2002, 18:57
Eerste schooldag voorbij...
meer hebbek er ni over te vertellen eigenlijk.
Ging voorbij zoals verwacht :s
Ik vond dage der nogal redelijk stil bijliep vandaag. Of was da mor het gedacht?
Jullie moeten niet zoveel klagen ivm met school vind ik,maar ik begrijp jullie wel,ik was in mijnen "jongen" tijd ook zo!Besef 1 ding zeer goed:naar school gaan is 1 van de mooiste periodes in je leven,daarna werken,en dan heb je heus niet zoveel vakantie meer hoor,en ik kan het weten,ondertussen ook al iets meer dan 10 jaar van de schoolbanken weg!Hou de moed erin mannen!!
tja, da hebbek er al veel horen zegge. Ik wil da best gelove, maar ik accepteer da ni echt. Da is waarschijnlijk omdak school opt moment vrij hard haat.
Tja,.....ik was ook een grote schoolhater,en toch ben ik tot mijn 23 jaar naar school geweest,hoewel ik maar leerplichtig was tot mijn 16 jaar,en dat komt heus niet door het "zittenblijven" hoor!!De laatste 3 jaar waren ook de mooiste van mijn schooltijd,gewoon bijna elke dag feest bij wijze van spreken.Kortom;geniet van jouw schooltijd,werken ga je nog heel lang moeten doen!Voor de mensen die 2de zit hebben,nog ff doorbijten,hou de moed erin!
Ik was vandaag jaloers toen ik uit mijn raam de spelende en joelende kinderstemmetjes hoorde krijsen. Ik zat namelijk voor m'n bureautje te....leren. :(
Oneliner
02-09-2002, 22:31
Originally posted by yvdp
Ik vond dage der nogal redelijk stil bijliep vandaag. Of was da mor het gedacht?
Neen da was. Ik ben dan ook niet meer de Chris van vorig jaar op school. Je zit in een groep mensen waar je bij wijze van spreken bent mee opgegroeid, je kent die mensen door en door.
En dan plots is het afgelopen. Trug van 0 beginnen...
Maar ik ben daar dan ook iets gevoeliger voor als sommige anderen.
Voor de rest, school IS de mooiste tijd van het leven, maar probeer dat 1 student aan zijnn gedacht te brengen...
Achja, ook ik zal binnen een jaar of 7-8 aan de kleineren hier proberen duidelijk te maken dat school ech tzalig is...
jaja, mijne tweede zit zit er op! :D
nooit maar dan ook nooit wil ik dit nog meemaken!!!
ik had maar drie vakken (duits, statistiek en management) maar mijne rooster om gek van te worden
vandaag voormiddag duits gehad en namiddag tot halfzes het tweede deel van management: flippen!
nu nog een weekje genieten en dan woensdag ja, proclamatie eh...
Wat is er mis met duits ? :D
De mijne sleept nog aan tot 17 september :(
Maar ik heb er wel vij veel verlof tussen, moet ik zeggen. Volgende week dinsdag nog eentje en dan de week erna dinsdag nog es. En dan heb ik 'zomervakantie'....anderhalve week lang :(
achja, studentenleven is idd 1 van de mooiere periodes uit je leven...enkel dat leren hé :D
Mijne 2de zit is al gedaan van dinsdag en ik heb dus nu vakantie tot 23 september :d
Indien ik er serieus nie door ben dan ga ik dus werken (;) voor degene die hierover meer weten) en als het maar één vak is dan wordt het IAJ.
Allé ik ga verder genieten van mijn verlof!
Originally posted by Oneliner
Neen da was. Ik ben dan ook niet meer de Chris van vorig jaar op school. Je zit in een groep mensen waar je bij wijze van spreken bent mee opgegroeid, je kent die mensen door en door.
En dan plots is het afgelopen. Trug van 0 beginnen...
Maar ik ben daar dan ook iets gevoeliger voor als sommige anderen.
Ik weet ni ofdat u kan troosten maar ik ken uw gevoel. Ik was ok een bekke down toen dak ineens in die ander klas zat. OK, den helft was ook wel blijve zitte, maar twas toch serieus anders.
nieuwe klas = nieuwe maten. Kop op en eventjes doorbijten. Succes toegewenst en vergeet u vooral niet te amuseren ;)
... en denk eraan, na het middelbaar gaat ge u pas amuseren, zie dat ge daar dus zo rap mogelijk weg zijt, maar geniet er tegelijk van want de zeer toffe tijd wordt zwaar gecompenseerd door een zeer lastige tijd(nog steeds bezig die lastige tijd). in het middelbaar zit je in het midden tussen de twee en neig je bij de examens een beetje naar een extremere kant.
amuseer jullie daar nog
ik ga morgen nog eens een exaampje doen, boekhouden genaamd, en maandag nog wiskunde en dan stop ik er mee en begin ik terug aan die zeer toffe tijd (al moet ik nog twee weken gaan werken, want de tijd van financieën hebben is ook al weer té lang geleden)
salodder
Vwala seh !!!! 2e zit volledig afgewerkt! nu nog 2 weekjes verlof en dan beginnen we weer aan een nieuw schooljaar.
Enige lastige zaak is het Feit dat ik pas de 17e mijne uitslag heb, en den 23e in de juiste klas moet zitten... Weinig tijd om alles ff te laten bezinken!
Groetjes anneke
Tis te hope voor u dat goe is hé. Ik gun het u zenne
Vandaag dus proclamatie gehad van mijne 2de zit: ik ben GESLAAGD! Vanaf nu is het dus Kandidaat Handelsingenieur Stijn Coninx :D
Nog belangrijker: we zijn weeral een paar maanden gerust :D
Proficiat Stijn,ge ziet...nooit wanhopen,lol!!!!
idd, sterk gepresteerd
proficiat
ik hoop dat ik mij binnen een week Eerste Kandidaat TEW Maarten Perdieus kan noemen, dan kan ik volgend jaar voor een evenaring van uw titel gaan hé! !:-)
btw: ik weet het woensdag
die vriendin van mij vanuit antwerpen is er ook door in Diepenbeek (gemakkelijker dan in Antwerpen ofwa? :D)
Originally posted by Maarten
die vriendin van mij vanuit antwerpen is er ook door in Diepenbeek (gemakkelijker dan in Antwerpen ofwa? :D)
TEW, doet ze zeker? Das overal gemakkelijk :D
btw: thx!
Op naar 3!!!!!! Op naar 3 :)
Ik ben erdoor!!!!!!!!! amai manne ikke happy :) nu nog een jaartje en dan ben ik een echte Juf
Ik ben er dus ook door (gesukkeld?). :D
Vijfde en laatse jaar, ... hout vasthouden.
Proficiat Anneke! Echt waar! Je hebt het dubbel en dik verdiend!
Proficiat allemaal!
Het schooljaar is nog niet begonnen (23ste pas) en het eerste kotfeesje zit er al op: we zijn het weeral terug gewoon :D
De kogel is door de kerk, ik ga een jaartje IAJ tegemoet :s
Werner333
17-09-2002, 21:38
IAJ ??????????
zo een dubbel jaar. Werner het is precies al lang geleden ;)
Werner333
17-09-2002, 21:45
Ja sorry he. Het is inderdaad al lang geleden. :)
Individueel Aangepast Jaarprogramma
je blijft in je eerste (of welk jaar het ook moge zijn) maar je mag al een deel vakken van het volgende jaar doen.
airco
jaaaaaaaaaaaaaa
ongelooflijk
na 4de zit konden ze mij niet meer pakken
den deze gaat 2de kan TEW tegemoet!
ps: ik had een IAJ in het eerste jaar
nu geen meer, maar wel een paar vakken van 2de kan vrijgesteld zodat ik volgend jaar wat meer tijd heb voor de rest. volg je nog, werner?:D
Originally posted by Maarten
jaaaaaaaaaaaaaa
ongelooflijk
na 4de zit konden ze mij niet meer pakken
den deze gaat 2de kan TEW tegemoet!
ps: ik had een IAJ in het eerste jaar
nu geen meer, maar wel een paar vakken van 2de kan vrijgesteld zodat ik volgend jaar wat meer tijd heb voor de rest. volg je nog, werner?:D
Ah vwalla se, zo gaan ik het ook proberen te forceren. Dit jaar IAJ en al wat vakken van 2de kan erbij pakken, zodat ik me volgend jaar voor de volle 100% op de resterende vakken daar kan concentreren ;)
Hier nogmaals proficiat Maarten!
btw: ik vind dat ik u de laatste tijd teveel moet feliciteren, enough is enough: your turn next time :D :D :D
Proficiat Maarten, da wilt dus zeggen dat je op kot komt?
Da zou wel plezant zijn, zo ne paddocker in de geburen!
Originally posted by stijnconinx
Hier nogmaals proficiat Maarten!
btw: ik vind dat ik u de laatste tijd teveel moet feliciteren, enough is enough: your turn next time :D :D :D
waarschijnlijk moogt ge het na het weekend nog eens doen, na de karting voor het goede doel hé!:D
en laat ons hopen dat we mekaar mogen feliciteren na de student cup race!
Vandaag uitslagje gehaald: IAJ it is....echt tevreden kan ik er niet over zijn, want het had zeker stukken beter gekund. Maar er is genoeg motivatie om het volgende jaar met volle moed in te gaan en er alles tegenaan te gooien ;)
neenee, ze zijn daar nog niet van mij af :D
Proficiat aan alle man die er door is... volgende keer beter voor de andere hé!
Voor mij zit de tweede zit er (eindelijk ...) ook op!
't is te hopen dat er nog een paar mogen volgen :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.