PDA

View Full Version : Rtbf

Hakki
31-08-2002, 14:47
amai, RTBF heeft moeite gedaan precies:)
2rijders kunnen interviewen na de kwalificaties(Trulli en McNish) en verschillende teambazen(Todt, Dennis, Jordan, Briatore, Richards en diene van Toyota(naam vergeten:p))

de VRT kan er een voorbeeld aan nemen, echtwara, magnifiek van rtbf!

Raceboy
31-08-2002, 14:56
en dan nu nog F3000 en morgen de warm up uitzenden

Maarten
31-08-2002, 15:28
Originally posted by raceboy
en dan nu nog F3000 en morgen de warm up uitzenden

vind ik nu ook. sinds eurosport weg is heb ik van die f3000 niet één koers meer gezien
idd, en eigenlijk is dat niet meer dan normaal dat de belgische tv daar zo een uitzending rond maakt
van vrt krijg je zelfs nog geen interviews met rijders en extra info, dat wordt gewoon in het beste geval vertelt! stom, dat heeft ongetwijfeld met hun beschikbaar budget te maken. bij vtm zit er nog erik claeys die de autosport iet of wat in zijn hard draagt, bij vrt daarentegen ... hoe noemt ze nu weer: christina von wacherback :confused:

Benklak
31-08-2002, 16:25
Originally posted by Maarten

vind ik nu ook. sinds eurosport weg is heb ik van die f3000 niet één koers meer gezien
idd, en eigenlijk is dat niet meer dan normaal dat de belgische tv daar zo een uitzending rond maakt
van vrt krijg je zelfs nog geen interviews met rijders en extra info, dat wordt gewoon in het beste geval vertelt! stom, dat heeft ongetwijfeld met hun beschikbaar budget te maken. bij vtm zit er nog erik claeys die de autosport iet of wat in zijn hard draagt, bij vrt daarentegen ... hoe noemt ze nu weer: christina von wacherback :confused:

HEHE eurosport. I love it!

Benklak
31-08-2002, 16:28
Originally posted by Hakki
amai, RTBF heeft moeite gedaan precies:)
2rijders kunnen interviewen na de kwalificaties(Trulli en McNish) en verschillende teambazen(Todt, Dennis, Jordan, Briatore, Richards en diene van Toyota(naam vergeten:p))

de VRT kan er een voorbeeld aan nemen, echtwara, magnifiek van rtbf!

Begrijp het soms ook ni goe. Dit is zowat het grootste jaarlijks weerkerende sportevenement in België en daar wordt vanuit Vlaamse kant dan nix extra moeite voor gedaan. Maar al die kleine kermiskoerskes volgen ze wel en liggen ze vandenbroecke die al jaren ni gepresteerd heeft 100x te inteviewen. Terwijl even verder het f1-circus passeert.

Finish
31-08-2002, 21:03
Wel, in vergelijking met wat VRT voor de andere GP's doet, zitten Lammens en Goossens er live, op het circuit, bij én doen ze ook de kwalificaties. Met andere woorden; het is al 'iets'. Maar verdorie véél te weinig voor elke F1liefhebber :(

Maarten
31-08-2002, 21:26
Originally posted by Finish
Wel, in vergelijking met wat VRT voor de andere GP's doet, zitten Lammens en Goossens er live, op het circuit, bij én doen ze ook de kwalificaties. Met andere woorden; het is al 'iets'. Maar verdorie véél te weinig voor elke F1liefhebber :(

goossens is wel bangelijk vind ik, deftige commentaar. ook lammens geraakt stillekensaan ingewerkt

yvdp
31-08-2002, 22:30
Originally posted by Benklak

HEHE eurosport. I love it!
eurosport is da bomb. Ik kan da zelfs op mijn kamer pakke. beat that