PDA

View Full Version : Big Brother

flugel
01-09-2002, 20:24
'k zit hier te zappen en ik kwam terecht op kanaal2, eerste vraag die ik mij stelde wa staat Kelly (Jamers) daar in godsnaam te doen?? :)

Maarten
01-09-2002, 20:27
ik zal direct eens gaan zien

flugel
01-09-2002, 20:41
ze was slechts reserve, dus geen Kelly in het BB huis... dat ze maar blijft racen :D

Maarten
01-09-2002, 20:43
ai

juist gemist, mijn broer kwam het mij vertellen
ik heb ze niet gezien
waarom zou die nu deelnemen? dan moet ze het racen opgeven?
bv worden is natuurlijk interessanter voor sponsoring hé :D

Finish
01-09-2002, 20:58
komaan mannen, de nationale test is wel bezig hé !
De zondagavondstrijd is weer begonnen: Degene die IQ wil, zapt tv1 en de nationale test, degene die zeker geen IQ wil, zapt naar kanaal 2 :)

flugel
01-09-2002, 21:08
Van niveau gesproken... Sergio ne IQ test zien doen :D
Zijn er hier trouwens regelmatige BB kijkers? Ikzelf ben zo'n occasionele kijker, als er niks anders op den tv is... of als ge aan de pc zit is da ideale achtergrond ;) alhoewel muziek is nog beter...

vincentdb2001
01-09-2002, 21:16
Ik vandaag voor het eerst, en toevallig ook nog, BB gezien... Mja, wat leer ja daar nu mee eigenlijk? Niet veel zeker. Maar ja, mensen zien dat nu éénmaal graag, en niet alleen in België, in andere landen (Frankrijk bv : Loftstory) hebben gelijkhaardige programma's ook een enorm succes.

BB => niks voor mij ;)

En heu... als je naar iets interessanters wil kijken, zap dan vanavond op K2, rond 00.10 => Pitstop :)

Vincent

Sennake
01-09-2002, 21:41
Ik weet niet of de reserven nog kans maken om in BB te geraken, maar als Kelly in het huis zou komen zal ik zeker kijken!

Benklak
01-09-2002, 22:10
Euhm ging bb ni anders zijn dit jaar? Ik heb ni kunnen zien, ma wa is er anders?

Raceboy
01-09-2002, 22:15
nu nog saaier :)

Sway Bar
02-09-2002, 08:47
Met 14 man in dat kot :rolleyes:

Kheb welgeteld 10min gekeken en de show was er al af.
( Van de vorige reeksen ook zoveel gezien)

De zondag was er nu eens niks op tv, IQ test spreekt me niet aan... Flikken ook niet

Panorama was goed maar zeer droog, volgende week zal het wel wat beter zijn. ;)

Daarna maar de humo uitgelezen

Alain
02-09-2002, 09:29
Awel, ik heb ook gekeken om te weten wie er in dat huis kruipt...misschien zitten er mensen bij die ik ken. Niet dus...tot ik in een oogopslag KJ meende te herkennen. ff later volgde de bevestiging...
Het eerste wat door mijn hoofd schoot was : allee dan kan Flugel nu elke zondag naar Vilvoorde bollen ;)

JPMontoya
02-09-2002, 11:54
ik kan daar maar beter niks op zeggen

Alain
02-09-2002, 12:02
JPM, check your PM now!!!!!

laurent
02-09-2002, 13:48
zo een meiske, da in zoiets meedoet ...(nuja, ne maat is ni door de preselecties geraakt)

Bart.Vandecavey
02-09-2002, 13:52
Mja, wij zouden er alleen maar voordeel uit kunnen halen hebben indien ze er wel in zat...

Douchescene's weet je wel... :D

Sennake
02-09-2002, 13:57
Alhoewel ik goed besef dat het Paddock-charter waar we aan werken nog niet online staat, en je dus theoretisch niet kan weten wat er zoal kan en mag op dit forum, had ik toch wel gedacht dat de meesten onder ons uit zichzelf voldoende gezond verstand en tact hebben om bepaalde uitspraken achterwege te laten.
Niet dus.
Daarom alvast deze regel : op dit forum wordt NIEMAND verguisd of met de vinger gewezen. Dat je BB een zielig programma vindt is je goed recht, over de personen die er aan deelnemen mag je ook een mening hebben, maar die hou je dan maar voor jezelf. In elk geval wordt hier niemand als "zielig" bestempeld, en aangezien de zelfdiscipline in dit geval een ijdel begrip blijkt te zijn gaat er op deze thread dan maar een slot.

De administratie.