PDA

View Full Version : Mission Mini


Mechanic
05-09-2002, 11:15
Mission Mini : realiteit en fictie



Net als andere merken, mikt BMW op online-spelletjes om zijn product te promoten.



Als eigenaar van het merk Mini, bespaart BMW zich kosten noch moeite om zijn kleine wagentje een nieuwe cool imago te bezorgen. De constructeur heeft immers net het startsein gegeven voor een interactief spel op grote schaal, dat de reële en virtuele wereld met elkaar vermengt. Het spel heet Mission Mini en je vindt het op de site www.mission-mini.com.



Om kandidaten te verzamelen, nodigt een campagne via affiches, pers, radio, TV (in Vlaanderen) en Internet, jonge Columbo’s uit om hun oude Peugeot 403 te ruilen tegen een Mini. Inschrijven moet gebeuren voor 20 september via de post of via internet. BMW België mikt op minstens 10.000 kandidaten. Deze krijgen dan via elektronische post een vragenlijst omtrent hun motivatie en hun kennis van het onderzoek.



Een jury zal tenslotte twee Belgische ploegen van drie personen kiezen, een Vlaamse en een Franse ploeg, die elk zullen worden bijgestaan door een VIP van één van de mediapartners.



Bron : Le Soir
ND/WB