View Full Version : Exotica
Aan men kot staat sinds kort een audi r8 in de straat. Zojuist even wat inkopen gaan doen stond er op de parking een brabus cls. Moet zeggen zag er niet mis uit.
Ben een paar weken geleden ook ééntje tegengekomen in Antwerpen. Erg impressionant om zien vind ik. En die achterlichten zijn zo knap...
Tis blijkbaar een veel voorkomende in Antwerpen, gisteren 1 gezien aan de Kipdorp.
Ik stond gisteren rond 17u30 aan de Mechelse poort in Leuven.
Vlak voor me stond een Mercedes, op het eerste zicht vrij normaal!
Maar toen ik er vlak achter stond bleek er links achter "BRABUS" op te staan.
Wanneer ik rechts keek stond daar op dezelfde hoogte "K3"?
En als top of the bill bleek deze Mercedes ook nog eens 2 keer 3 uitlaatpijpen te hebben!!!
Op de E314 reed ik er dan langs (in de file hé :+ ) en er stond op de zijkant "V8 Compressor".
Wie weet wat voor type wagen dit was???
Grtz
Bart.Vandecavey
12-12-2007, 12:01
Vanmorgen een Maybach (korte versie) gezien in Brussel met Belgische nummerplaten (B 99...)
Ik stond gisteren rond 17u30 aan de Mechelse poort in Leuven.
Vlak voor me stond een Mercedes, op het eerste zicht vrij normaal!
Maar toen ik er vlak achter stond bleek er links achter "BRABUS" op te staan.
Wanneer ik rechts keek stond daar op dezelfde hoogte "K3"?
En als top of the bill bleek deze Mercedes ook nog eens 2 keer 3 uitlaatpijpen te hebben!!!
Op de E314 reed ik er dan langs (in de file hé :+ ) en er stond op de zijkant "V8 Compressor".
Wie weet wat voor type wagen dit was???
Grtz
Brabus is een tuner (waarschijnlijk de meest extreme) van Mercedes wagens (http://www.brabus.com). K3 is een kit denk ik...
Vandaag moest ik voor een onderhoud naar de garage (Nissangarage in Beringen) en daar stond een imposant voertuig op de parking. Toen ik die wagen eens van naderbij bekeek, bkeek het om een Infinity FX35 te gaan.
Infinity is het luxe-merk van Nissan. Maar goed dat mijne camera in de wagen lag.
http://forum.depaddock.eu/attachment.php?attachmentid=8618&stc=1&d=1198776546
http://forum.depaddock.eu/attachment.php?attachmentid=8619&stc=1&d=1198776546
Centrum cars in Hasselt heeft er meestal zo een paar staan. Is idd ene ferme SUV en eens iets anders dan altijd ml's, x5's en dergelijke
We zijn inmiddels negen dagen gevorderd in dit nieuwe jaar en eindelijk heb ik nog eens iets vermeldenswaardig zien passeren. Gisterennamiddag in Herent kwam ik voor het eerst het volgend exemplaar tegen op een gewone openbare weg: een Porsche 356B GTL Abarth. Deze bolide nadert stilaan de leeftijd van 50 jaar!
http://motorclassic.at/user/admin/porsche_carrera_abarth.jpg
http://www.renestaud.com/images/POR356026.jpg
Vanmiddag in Hasselt op de parking langs de kleine ring ter hoogte van de oude gevangenis een Bentley Continental GT gezien. Helaas geen camera bij vandaag,
Afgelopen donderdag in het Luikse kwam plots deze slee de snelweg opgetuft. Op dat stukje snelweg is de snelheid beperkt tot 80 km/u en dus heb ik even de tijd gehad om "erom heen" te rijden. Impressionante afmetingen... Het exemplaar dat ik zag, was een donkerblauwe;
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a5/1968_Mercury_Marquis_cropped.jpg/800px-1968_Mercury_Marquis_cropped.jpg
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Image:1968_Mercury_Marquis_cropped.jpg
Vorige zaterdag op de E314 een BMW M6 gezien en eergistere in mijn straat een BMW Z8 :)
Niet echt exotisch maar wel een apart Daewoo gezien (hmmmm, sorry.....een echte Chevrolet:D ) in de omgeving van Roosendaal tijdens de ochtendspits van 28-02. Volledig beplakt in WTCC-livery, tis en blijft een model van niks maar wat stickers op de juiste plaatsen doet wonderen.
Jakke.be
21-03-2008, 21:54
Een rijke Leuvenaar heeft zichzelf een Gallardo aangeschaft. Kheb de wagen al twee keer (vorige week) door de Bondgenotenlaan zien (en horen!) rijden.
Jawadde...
Vorige week in Sint-Martens-Latem een geparkeerde Ferrari 599 GTB zien staan. Moeder verstond maar niet waarom ik er zo'n 'fuss' van maakte. 'Is dat dan zo speciaal' zegt ze dan! :eek: :crazy:
bij aviapartner staan er regelmatig wat wagens te wachten om op de vlieger naar Saudi Arabie gezet te worden.
zo heb ik er al gezien...
- Ford Mustang GT
- Bugatti Veyron
- Dodge Charger SRT
- Lamborghini Murcielago
- verscheidene Bentleys en Rolls Roycen
(die Arabieren sturen die naar België om kogelvrij gemaakt te worden)
Moeder verstond maar niet waarom ik er zo'n 'fuss' van maakte. 'Is dat dan zo speciaal' zegt ze dan! :eek: :crazy:
Moeder is een mevrouw met verstand van zaken. :D :+
Vandaag kwam mijn broer onze oprit op gereden met zijn nieuw "lief". Ze is 40 jaar, heeft het grootste gedeelte van haar leven in de USA geleefd, is sinds 2000 terug in België en luistert naar de naam Porsche 912.
Nadat ik een proefrit mocht meerijden, waarna mijn echtgenote ook eens een toerke mocht meerijden ben ik tot de geruststellende vaststelling gekomen dat ze mij niet gaat buitensmijten als ik ooit ook met zo'n machien aan de deur kom ;)
De 912 is een vrij zeldzaam Porsche-model dat eigenlijk een chassis en motor bezit van een Porsche 356 (1600cc 4-cilinder boxer motor van 90 PK) met het koetswerk erop van een 911. Een volgende keer zal ik eens foto's nemen en hier posten, want het volledig herspoten koetswerk ziet er als nieuw uit. Een pareltje!
Afgelopen week mijn eerste Infiniti G37 gezien. Onbekend? Google eens op Infiniti G37. ;)
Car Magazine had er in December 2007 een artikel over:
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Infiniti-G37-Coupe-Sport-European-spec/?&R=EPI-5272
Ik heb eergisteren een Jaguar XF gezien in Turnhout en vrijdag een Maserati GranTurismo op de A12 vlak na Aartselaar (richting Brussel).
Netforce_1
03-04-2008, 18:34
Dinsdag in Schaarbeek een zwarte Jaguar XF.
Vorige week op de ring rond Leuven een ferrari F430 zien rijden twas donker dus kleur heb ik niet echt gezien tis groen of grijs :)
onderweg met de bus naar men kot kwam ik een ferrari 430 scuderia tegen. Stond geparkeerd naast het crowne plaza hotel aan het tankstation.
zo eentje ( misschien klein detail: wagen had belgisch nummerplaat)
http://l.yimg.com/img.autos.yahoo.com/i/articles/2007_frankfurt_auto_show_articles/ferrari_430_scuderia/ferrari_430_scuderia_side_x.jpg
Vandaag op de E313 een oranje Porsche GT3 RS!!
Grtz
Ook de 18de, een zwarte Lamborghini Gallardo in Olen.
Vandaag een Bently op de E314 richting Zolder, ben nog aan het zoeken welke het was.
Grtz
Was dat een grijze bentley? STond eentje aan hotel de pits. Was een bentley continental gt. Misschien de zelfde wie weet :D
Was dat een grijze bentley? STond eentje aan hotel de pits. Was een bentley continental gt. Misschien de zelfde wie weet :D
Zou wel kunnen, denk dat het iets tussen groen en grijs in was.
Er zat in ieder geval een vrij oude man achter het stuur! :+
Grtz
Vanmorgen op de E40 in Sterrebeek de nieuwe Subaru Impreza gezien. In vergelijking met de oude Impreza is dit een saaie hatchback geworden.
Vanmorgen op de E40 in Sterrebeek de nieuwe Subaru Impreza gezien. In vergelijking met de oude Impreza is dit een saaie hatchback geworden.
Mijn gedachte ook! Ze hebben er al het sportieve van afgenomen... Best jammer...
Deze avond in de spits een Maserati Quatro Porte gezien op de binnenring in Brussel.
Grtz
Ik heb de laatste weken wel een aantal Astons en Bentley gezien, maar in de streek waar ik woon zie je die af en toe wel (Kempen).
Gisteren mogelijk ook een Audi R8 in Turnhout.
OWw damn
Fiets naar mijn kot. Kom ik in wilrijk centrum een slr mclaren tegen. Stond geparkeerd voor een bio-shop. Was een cabriolet versie of hoe noem je dat in mercedes taal. Zonder dak dus.
Dat is de eerste keer dat ik een mclaren zie op straat:eek:
Spa centrum: Ferrari 328 GTS
Spa Balmoral: Porsche Cayman
100 meter verder: 3 Porsches aan een tankstation
100 meter verder: Porsche 996
Autostrade: ingehaald door nieuwe Porsche 911 terwijl we een Ferrari 348 volgen, dan nog een Porsche Cayenne in de tegenovergestelde richting
En dat allemaal op welgeteld vijf minuten tijd. :D
Deze avond een gele Corvette Z06 gezien op de E314 ter hoogte van Zolder.
Er was wel iets mis met zijn stuur denk ik! Hij bleef constant links hangen!!! :applaus: :applaus: :applaus:
Grtz
In de namiddag na het werk eens doorgereden naar het circuit in Zolder om wat rond te kijken en ik had al onmiddelijk spijt dat ik mijn camera thuis was vergeten. Bij het binnenrijden stopt er aan de Rea een duitser met een McLaren SLR, wat een machine.:drewl:
Binnen in de paddock stonden naast de gebruikelijke Porsches en Aston Martins zelfs een Maserati en naast de camion van G&A stond een Audi R8 met nederlandse nummerplaat.
En dan had ik nog gene racewagen van kortbij gezien.
Beeld bij jouw tekst nismo :D
http://img158.imageshack.us/img158/2118/pict0142xl8.jpg
Njam !
Daarstraks op de E313 een Ferrari Testarossa en een paar 100 meter later een Audi R8
Rolls Royce Phantom op de luchthaven
Deze voormiddag weer een Corvette Z06 gezien in Lummen.
Het was deze keer een zwarte cabrio versie.
Grtz
Deze voormiddag weer een Corvette Z06 gezien in Lummen.
Het was deze keer een zwarte cabrio versie.
Grtz
Als het een convertible (carbrio) was dan zal het geen Z06 geweest zijn maar een gewone C6 ;)
Als het een convertible (carbrio) was dan zal het geen Z06 geweest zijn maar een gewone C6 ;)
Oeps, iets te vlug geweest blijkbaar!!!
Bedankt voor de info!! :worship: Komt van een kenner precies. :D
Grtz
R@ce@holiC
05-05-2008, 23:27
Donderdag op uitstap geweest naar LA.
Daar heb ik ondermeer een gele Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé gezien in Beverly Hills :)
http://photos-f.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v239/106/69/609799770/n609799770_411413_9187.jpg
Later op de dag nog een Bugatti Veyron in Santa Monica
http://photos-g.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v239/106/69/609799770/n609799770_411438_7250.jpg
Verder nog een aantal Ferrari's 360 en 430, Bentleys, Rolls Royce enzo, maar deze leken mij het meest exotisch :)
Groetjes vanuit San Jose, California :)
Afgelopen weekend ben ik naar St.-Tropez geweest. Ik heb geen foto's maar hier is een lijstje van de exoten die ik gezien heb:
Aston Martin DB9
Aston Martin V8 Vantage
Bentley Azure
Bentley Continental GT
BMW M3
BMW M5
Corvette C5
Ferrari F430 Spyder
Lamborghini Gallardo
Porsche 996/997 Turbo
Porsche 996/997 Carrera (S)
Porsche 996/997 Carrera 4 (S)
Het viel mij wel op dat er nauwelijk Amerikaanse sportwagens waren. Blijkbaar niet zo populair bij de beau-monde van St.-Tropez :rolleyes: .
Geen exoot maar ook wel e ferm autoke... vanmorgen de nieuwe fiesta gezien aan de kanaalkom in Hasselt, ene witte met Duitse platen. Velgskes eronder zoals de focus rs, best wel e schoon autoke, ook vanbinnen. En ene sympathieke chauffeur die met plezier de nodige uitleg gaf. Deze was e dieselke. Helaas geen fototoestel bij de hand.
ik heb gisteren eens meegereden in een opel speedster.
de meeste mensen denken wel.. tis maar een opel, maar tis toch ook een exoot, want een speedster zie je toch niet zo vaak als een porsche ofzo..
het was een 2200, dus geen turbo.. maar die 2200 is al rap genoeg ze !
onderweg zijn we ook nog een r8 tegengekomen, daar was de speedster wel nie echt tegen opgewassen, maar toch ne ferme bak die speedster !!!
:drewl:
Eergisteren de Gumball 3000 Ferrari gezien in Olen
Netforce_1
15-05-2008, 21:29
Deze morgen een Bentley Continental Flying Spur :drewl: op de Brusselse binnenring ter hoogte van Grimbergen (klinkt als verkeersinformatie :D )
Ik werd vanmiddag achtervolgd op een lokaal weggetje door een Audi R8, ze zijn precies gratis ofzo?:eek: Mooie snuit om in je achteruitkijkspiegel te zijn, en ook een mooie kont, maar van opzij blijf ik het een lelijk ding vinden!:D
Thomaske
26-05-2008, 23:11
Vrijdag te Hasselt:
- een witte Aston Martin Vantage Cabrio
- een nieuwe Ford Fiesta met Duits kenteken
Vrijdag te Genk:
- een zwarte TVR Tuscan
- een nieuwe beige Jaguar XR met Engels kenteken
Vrijdag te Hasselt:
Vrijdag te Genk:
- een zwarte TVR Tuscan
Zou het kunnen dat Regi (van Milk Inc.)achter het stuur van die witte AM zat?
Ik heb gisteren op de binnenring in Brussel een AM DB7 Vantage gezien. Was de eerste keer! :+
Grtz
Vorige dinsdag ook een nieuwe Audi A3 Cabrio gespot. Wel een mooi zicht!!!
Hij stond achter op een vrachtwagen! :rolleyes:
Grtz
Thomaske
27-05-2008, 10:10
Zou het kunnen dat Regi (van Milk Inc.)achter het stuur van die witte AM zat?
Ik heb gisteren op de binnenring in Brussel een AM DB7 Vantage gezien. Was de eerste keer! :+
Grtz
Neen, het was Regi niet die aan het stuur van deze wagen zat.
Mvg
Vrijdag te Hasselt:
Vrijdag te Genk:
- een zwarte TVR Tuscan
ene witte fiesta toevallig?
Netforce_1
27-05-2008, 13:50
Vorige donderdag op de Brusselse binnenring een witte Nissan GT-R met Engelse nrplaat.
Thomaske
27-05-2008, 15:17
ene witte fiesta toevallig?
Ja het was een witte.
Een pracht van een wagen!
Mvg
Dan hebbe we waarschijnlijk dezelfde gezien, zoals ik op de vorige pagina ook al vermeldde. Echt e ferm autoke :-)
In de file van voor Antwerpen Zuid tot Antwerpen Oost heb ik deze zeer opvallende Audi R8 voor mij gehad:
http://www.bellenmetip.nl/over-ons/race2raise/
In de Craeybeckxtunnel kon je zien dat er 2 gekleurde lampen onder de wagen hingen.
Vanmorgen een rode Ferrari 348 met Z-plaat laten invoegen aan Rumst:)
kartboyke
05-06-2008, 10:33
Vanmorgen een rode Ferrari 348 met Z-plaat laten invoegen aan Rumst:)
In rumst rijdt er geregeld een Ferrari rond met Z-platen.
Dit zijn niet altijd dezelfde modellen.
Gisteren op de buitenring in Brussel, aan de splitsing naar de E40 een Aston Martin DB9 gezien! :eek:
Mooie wagen, maar een nog mooiere inhoud!!! :p
Grtz
Deze BMW X6 stond vanmiddag in de paddock geparkeerd.
http://forum.depaddock.eu/attachment.php?attachmentid=10436&stc=1&d=1215117076
Deze avond op de N74 Hasselt-Eindhoven een witte Subaru Impreza WRX STI gezien! :drewl:
Grtz
Zondag avond toen we terug reden van etten leur(exoticgreen rally) reed aan de andere kant van de autostrade een witte spyker laviolette. Heel mooie auto, jammer dat we hem niet konden horen. Ons camionette was de stereo:+
thrust ssc
16-07-2008, 20:18
Dit jaar al met deze auto's van klanten gereden :
Bentley Continental R, Mercedes Cl 63 AMG, Aston Martin DB7 en Ford GT
plus nog vele andere maar die zijn niet zo exclusief
naar welke mijn voorkeur uitgaat ? welke zou James May kiezen ?
waarom de klanten er mij mee laten rijden : ik rij ermee zoals een engelse wedstrijdleider ooit zei : The throttle works both ways !
Enkele dagen geleden op de E19 Brussel-Antwerpen een Bentley Continental GT met het spoilertje omhoog.
Beetje off-topic, maar wat is die X6 een aartslelijke wagen. Ik dacht dat ik met de huidige 5-serie en de X5 de lelijkste BMW's ooit al gezien had, maar dit slaat alles...:D
Ik heb gisteren een Bentley decapotable gezien aan een benzinestation.
En mijn oog viel net op een witte Lada Samara cabriolet :eek: Die is misschien wel exclusiever dan een Bentley :+
Gisteren ook een grijze BMW X6 in Brugge gezien. Zo'n grote bak. 'k vind het maar niets.
Vorig jaar in Bulgarije een 15-tal Wiesmann's in't wild gezien. Ze hebben er een dag rondgereden en 's avonds waren ze ze aan't opladen op een oplegger. Ter was blijkbaar een special event i.v.m. Wiesmann. Toch wel es de moeite.
Dit jaar ook nog es eentje zien rijden in Gent
Het moest weer eens lukken! Meld ik op De Paddock dat ik nog nooit een Wiesmann in't wild gezien heb, rijdt er mij diezelfde avond op de Antwerpse Singel toch geene voorbij zeker...
Nen donkerblauwe, en zijn rechtse remlicht werkte niet! (Was misschien een optie? :D )
Gisteren Audi R8 en een witte Mercedes ML 63 AMG gezien op de E40 in Wetteren. Nie mis, vooral die Merc was beetje beestig in t wit.
B
A uit PDGRacing
20-07-2008, 19:10
Vorige week op E40 afrit Merelbeke: Lamborghini Gallardo Superleggera met New Yorkse nummerplaten.
Afgelopen donderdag een BMW 335d gezien op de A3 in Duitsland.
Misschien niet echt speciaal, maar ik denk toch dat je hem hier in België weinig tegen komt.
Grtz
Vandaag voor het eerst een De Lorean DMC-12 gezien in Brugge!!!
vandaag een oranje porsche 914 2.0 gezien. Prachtig wagentje, en goed onderhouden:worship:
Vandaag op de weg naar Bitburg, Duitsland, achtereenvolgens gezien:
Corvette C6, Porsche 997 Turbo, Maserati Quattroporte, Audi R8.
Ze hielden zich goed in moet ik zeggen!
Twee weken geleden met de Petit Spa'ers naar de Nurburgring geweest...daar vanalles gezien...van SLR tot Caterham, allerlei Porsche's en BMW's, één Gallardo en twee Ferrari's.
J.
dupanton
28-08-2008, 14:13
Op een paar honderd mete van mijn deur is er een leuke garage:
Het staat altijd vol met Mercedessen en BMW's,regelmatig eens een Porsche of Audi.
Nu staat er momenteel een Aston-Martin Vanquish en een Ford GT. Er heeft al een Audi R8 gestaan, DB9 ...
gisteren in kermt( op weg naar zolder) een horde corvette. Van jong tot oud. Waren een rondrit aan het doen denk ik.
gisteren in kermt( op weg naar zolder) een horde corvette. Van jong tot oud. Waren een rondrit aan het doen denk ik.
Klopt, de NPCC Mid Week summer tour. Een 12 - 15 tal Corvette's.
Men vader reed er ook tussen :)
dupanton
29-08-2008, 10:52
Gisteren een VW Passat CC gezien
Jakke.be
29-08-2008, 14:21
Gisteren rond 13.15 uur.
Achterzijde UZ Gasthuisberg te Leuven.
Lelijk (IMO) maar exclusief: DB7 ZAGATO. Op Belgisch kenteken VMV...
In de late namiddag tussen Zwartberg en Winterslag ben ik een witte E-Type cabrio tegen gekomen. Werkelijk een prachtexemplaar.
dupanton
30-08-2008, 23:55
donker grijze Ferrari F430 spider op de autosnelweg Koertrijk - Brugge
Gisteravond een Zilverkleurige Audi R8 gekruist en deze morgen (in feitelijk bijna iedere morgen rond 8u30) een Aston Martin. Ik weet niet welke type juist maar dacht eens van een DB en iets van GT te hebben gelezen op de kont. Ik zal eer eens moeten achter rijden om het zeker te weten.
Allebei in Oostende...
J.
Gisteravond een Zilverkleurige Audi R8 gekruist en deze morgen (in feitelijk bijna iedere morgen rond 8u30) een Aston Martin. Ik weet niet welke type juist maar dacht eens van een DB en iets van GT te hebben gelezen op de kont. Ik zal eer eens moeten achter rijden om het zeker te weten.
Allebei in Oostende...
J.
Dan moet je toch het geluk hebben dat de aston martin voor een rood licht staat.
Vorige week een donkergrijze Lamborghini Gallardo gespot in Leuven evenals een zilverkleurige BMW Z8 maar die heb ik al vaker zien rond toeren int stad
Astra-fan
30-09-2008, 20:11
Twee weken terug in Lummen een rode Ford GT gezien. De eerste keer dat ik er één zie "in 't wild".
Enkele weken geleden een Mercedes SLR 722 gespot in Hasselt centrum. Foutief geparkeerd langs het bord "Foutief parkeren = 50 euro".
Van een boete zal de eigenaar niet wakker liggen.
Het 722 Edition-pakket kost 32.840 euro bovenop de 614.000 euro die een normale SLR kost. Dat komt op een totaaltje van 646.840 euro. De productie van de Mercedes-Benz SLR 722 Edition is beperkt tot 150 stuks.
Bron: Autoweek.nl (http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=5058)
dupanton
30-09-2008, 22:36
Twee weken terug in Lummen een rode Ford GT gezien. De eerste keer dat ik er één zie "in 't wild".
er staat er 1 op een paar honderd meter van m'n deur, in een garage. Zie ik bijna dagelijks :champagne:
Verder vandag nog 2 Audi A3 cabrios gezien
Gisterennamiddag ene zwarte evo X op de grote ring in Hasselt.
Vandaag aan de afrit Mechelen Noord (E19) een Jaguar XF. Knap wagentje.
Vorige week donderdag in Gent een Maybach 57 gezien. 't was mn eerste Maybach ooit. Serieuze bak, maar geef mij toch maar nen 911'ke
Op een paar honderd mete van mijn deur is er een leuke garage:
Het staat altijd vol met Mercedessen en BMW's,regelmatig eens een Porsche of Audi.
Nu staat er momenteel een Aston-Martin Vanquish en een Ford GT. Er heeft al een Audi R8 gestaan, DB9 ...
Is die garage in Oostkamp? Daar stonden er vandaag ook 3 Porsches: een 964, een 993 Turbo en een Boxtertje
dupanton
05-10-2008, 16:34
jep
garage De Decker
Jakke.be
07-10-2008, 12:29
Maandagmorgen 07.40 uur te Aarschot langs de Oude Mechelsebaan, in de gietende gutsende regen, Lamborghini Gallardo LP560-4:drewl::drewl:
Ne witte, knappe bak (en veel lawaai ook!!)
Ben ff gaan kijken op autogespot.com en daar staat nog maar ene op. Met kenteken LP560, testwagen van de dealer blijkbaar....
Wit schijnt nogal in de mode te zijn, ook voor exoten. Zo heb ik de afgelopen week tussen Tremelo en Bonheiden respektievelijk een Aston Martin DB9, een Maserati GT en een Maserati Quattroporte gespot, allen maagdelijk wit :)
Had ik m'n witte Golfje I maar bewaard...:frusty:
R@ce@holiC
08-10-2008, 10:19
Gisteren stond er een excalibur bij de condé in hasselt. Knappe bak!
En het was ook een witte :).
Wit kans soms je ook verraden :D
Vrijdag rond 14.30 reden we op de weg van Tienen naar Sint-truiden, we kwamen een witte subaru impreza tege. Het nieuwe model. Vanvoor was hij wit ja, langzij en vanachter bruin. Ik denk dat het mensen waren die op verkenning waren voor de rally van landen.
jep
garage De Decker
'k passeer daar iedere zaterdag als ik ga gaan zwemmen:)
Jakke.be
09-10-2008, 20:04
Gisteren Bert Longin gespot in nieuwe Subaru Impreza STI, ne zwarte...
Ben ni echt fan van het nieuwe model maar zo met die vier uitlaten, dat heeft toch wel wat...
eergisteren een zwarte Aston Martin DB9 gespot, deze auto blijft toch een van de mooiste lijnen hebben van de wagens die er nu rond rijden
Zojuist in Antwerpen een knappe witte Ferrari F430 cabrio gezien (met witte lederen zetels), deed me helemaal aan Miami Vice denken:eek:
En daarna een machtige gele Corvette C5 convertible:champagne:
vanmiddag hier in Zonhoven ene SLR Mclaren gezien
Thomaske
12-10-2008, 20:43
Vrijdag namiddag in Beringen een Lamborghini Gallardo gezien. Prachtig geluid!
En daarna een machtige gele Corvette C5 convertible:champagne:
Aan de Sint-Michielskaai? Met Duitse nummerplaat? Schoon hé :)
Mijn vrouw begreep niet waarom ik precies dáár de straat wou oversteken ipv aan het zebrapad :rolleyes:
Vorige week een zilvere Corvette kdacht dat het een Z06 was ben niet zo zeker. Deze zaterdag ook nog een grijze Ferrari F430 gespot.
Aan de Sint-Michielskaai? Met Duitse nummerplaat? Schoon hé :)
Mijn vrouw begreep niet waarom ik precies dáár de straat wou oversteken ipv aan het zebrapad :rolleyes:
Hahaha, daar was het inderdaad! Grappig dat we die beide op hetzelfde moment gezien hebben:bye:
looneycooney
26-10-2008, 12:42
Mja ik kom regelmatig exotica's tegen in mijn werk als carcleaner.
Mercedes slr's , m3/m5/m6 , z1's ! , z4 3.0 (niet echt exotisch ma toch een superbakskes) , maserati quattroporte's , ook maybach(niet zo exotisch) en cl v12 biturbo's bv...
Die slr's , ik weet er 4 zijn in belgië! Zoveel zijn er toch niet heh?! Vond het al een unicum dat ik er eentje had gezien bij een klant en nu weet ik iemand die er zomaar 3 stuks van heeft staan!
Paar dagen terug nog een mooie grijze corvette z06(?) gezien met een zwarte spoiler, stond aan de karting in bilzen. Maar ik kom die regelmatig tegen feitelijk.
Een aantal weken terug tjans iets heel tof gezien , 3 verschillende ferrarri dino's (type moet ik schuldig blijven) , alle 3 achteraan vanuit brussel richting luik aan het rijden. Diezelfde dag in de tegenrichting ook nog 2 witte evo's zien rijden in rally-racetenue .
Maar de mooiste verschijning vond ik persoonlijk 2 weekends geleden op het zolder-circuit , een gloednieuwe champagnekleurige lambo..zo'n prachtbolide kan je gewoon niet missen heh ..viel mij althans meteen op!
Deze lambo's zie ik ook regelmatig getest worden door de techniekers in leuven..zelf kom ik regelmatig aan de volvo's werken daar en dan stoppen ze al eens om ze te laten zien.Wel keigoede mechaniekers die van lambo.
ps: die grijze corvettes ..ik zie er hier rond limburg meestal 2/3 dezelfde rijden...A.Kumpen. heeft er eentje of 2 allicht dusja is niet moeilijk om die hier te spotten heh :) ..meestal rond de circuits of kartingbanen en soms moeten die gasten ook aan hun conditie werken , want zie ze soms aan de fitness staan :p
Mvg
Hier in wilrijk stond een nieuwe nissan gtr. KWam hem tegen toen ik half wakker was, stond geparkeerd net aan men kot. Was ik efjes 5 minuten te laat op school :D
Zwarte was het met z-platen op
gregske v
06-11-2008, 12:51
Gisteren namiddag een leuven.
In debuurt van het station,
Een zwarte lamborghini Murcielago met gele schijfjes :P
Lekker geluid gaf ie.
Aan den blauwe hoek in leuven wel is waar aan de winkel exotic world de vroegere unic kwam een Bentley gt em draaien daar.
Het was een Britse nummer plaat.
Ik denk een plaatselijke Gumballer :D
Gisterenavond omstreeks 22u15 op de E313 Antwerpen-Hasselt heb ik de welbekende Grave Digger gezien. Die stond wel op een aanhangwagen samen met nog een monster truck. Een kleine groep bestelbusjes met Duitse nummerplaten reed voorop.
Hier in wilrijk stond een nieuwe nissan gtr. KWam hem tegen toen ik half wakker was, stond geparkeerd net aan men kot. Was ik efjes 5 minuten te laat op school :D
Zwarte was het met z-platen op
Gisteren is zo eentje komen rijden bij de Skylimitevents trackday in Zolder. Handelaarsplaten beginnend met ZEE***, als ik me niet vergis. Misschien wel dezelfde. Was een limited edition vanuit de USA. Dinsdag toegekomen in België en woensdag al eens testen op circuit. Al moet ik zeggen dat hij behoorlijk voorzichtig was. Logisch, niet waar ? (ca 100.000 €)
Als hij tegen dan noch niet verkocht is, zal hij opnieuw deelnemen aan de trackday van Skylimit op zaterdag 15 november in Brustem. Indien er tijd en ruimte is, wil ik wel eens enkele rondjes meerijden...
C U
Gisteren is zo eentje komen rijden bij de Skylimitevents trackday in Zolder. Handelaarsplaten beginnend met ZEE***, als ik me niet vergis. Misschien wel dezelfde. Was een limited edition vanuit de USA. Dinsdag toegekomen in België en woensdag al eens testen op circuit. Al moet ik zeggen dat hij behoorlijk voorzichtig was. Logisch, niet waar ? (ca 100.000 €)
Als hij tegen dan noch niet verkocht is, zal hij opnieuw deelnemen aan de trackday van Skylimit op zaterdag 15 november in Brustem. Indien er tijd en ruimte is, wil ik wel eens enkele rondjes meerijden...
C U
Jij niet alleen hoor:drewl:
Misschien niet zo een ferme auto maar op de zelfde baan staat ook een mercedes sl500, wel met duitse platen.
dupanton
06-11-2008, 21:33
Gisteren en vandaag 2 ferrari's 430 gezien.
een witte cabrio en een rode coupé.
Bljft toch een mooie auto
Jakke.be
10-11-2008, 16:29
E314 te Leuven richting Aarschot -> Audi RS6 kenteken TYN...
Voor de leek een gezinswagen,
voor de kenner een BRUTE gezinswagen...:drewl:
Ging vanmiddag even een frisse neus halen, met dit weer is dat nogal letterlijk te nemen. Tijdens die korte wandeltocht door het dorp viel mijn oog op een wijnflesgroene Aston DB7 Vantage voor de deur van den beenhouwer en 100m verder een donkergrijze Lambo Murcielago, voor de openstaande poort van de oude kerktoren. In de kerktoren een set typische figuren: Jozef, Maria, Jezus en nog wat gedierte. Zouden zij met die Lambo.......nee toch :rolleyes:
Crisis noemen ze dat :champagne:
Ik moet duidelijk eens meer gaan wandelen. Vandaag alweer een zwarte Murcielago spider op de IJzerenleen in Mechelen. Open rijden met dit weer, goed zot als je 't mij vraagt. Hoewel ik zelf graag dakloos rondtoer telkens het enigszins mogelijk is, loopt mijn seizoen slechts van half maart tot half november. Dat vinden de meeste mensen ook al buitensporig :), maar daar trek ik me niet veel van aan. En ik vermoed dat de dappere Lamborijder het ook niet aan z'n hart laat komen. Stiekem hoop ik wel dat hij morgen met een dikke verkoudheid in z'n bed steekt :rolleyes:
Ik moet duidelijk eens meer gaan wandelen.
...........................................
Vergeet dan uwe kodak niet mee te nemen.;)
Vergeet dan uwe kodak niet mee te nemen.;)
Gelijk heb je, maar om naar de bakker te gaan neem je toch geen kodak mee hé ;)
Nu, 't kan niet alle dagen feest zijn; vandaag ben ik weer gaan wandelen en ik heb helemaal niets vermeldenswaard gezien :frusty:
Besluit: morgen wandel ik niet :D
Gelijk heb je, maar om naar de bakker te gaan neem je toch geen kodak mee hé ;)
Nu, 't kan niet alle dagen feest zijn; vandaag ben ik weer gaan wandelen en ik heb helemaal niets vermeldenswaard gezien :frusty:
Besluit: morgen wandel ik niet :D
Die zit standaard in de rugzak en de rugzak gaat altijd en overal mee. Mijn rugzak is immers voor mij wat een sacoche is voor de madammen. Troost u, 't is alweer een hele tijd geleden dat ik nog eens wat meldenswaardig gezien heb. Aan de lage benzineprijzen kan het toch niet liggen.
Net nu ik Guido's goeie raad wou opvolgen speelt toch wel het lot in mijn voordeel zeker. Neen, ik ben niet gaan wandelen. 't Was ook niet nodig want de exoot kwam gewoon mijn straat ingereden, vermoedelijk de boer opgegaan met z'n GPS. Het exemplaar dat ik zag passeren was voorzien van Franse nummerplaten, da's zeker geen alledaagse verschijning. Helaas had ik niet de tijd om naar binnen te rennen om naar mijn 'kodak' te graaien. Maar, en hier is het lot mij dus gunstig gezind, afgelopen maand juni op de terugweg van ergens een koers in de Pays de la Loire, heb ik wél een identiek exemplaar in mijn 'kodak' opgesloten, en die vinden jullie hieronder (met Zwwweedse nummerplöt)
Een paar dagen geleden dit modelletje zien staan bij ons in het dorp:
DUB Edition Chrysler 300C 6.1i SRT V8 Hemi 425PK
http://img184.imageshack.us/img184/3258/afb002vy4.jpg
http://img184.imageshack.us/img184/3516/afb003ob8.jpg
http://img168.imageshack.us/img168/295/afb004or9.jpg
Mooi? Hmmm... smaken verschillen... bruut en exoot is het zeker:)
Rare is die tuning neus daarop. Dat is toch zeker niet standaard he? In Wilrijk rijd ook zo eentje rond met de zelfde mat zwarte neus.
Het zal inderdaad niet standaard zijn. Ik denk dat het ook dezelfde auto is dan jij bedoelt, want deze foto is in Hoboken genomen.
Het zal inderdaad niet standaard zijn. Ik denk dat het ook dezelfde auto is dan jij bedoelt, want deze foto is in Hoboken genomen.
Ah die ik regelmatig zie is eentje met van die pimp velgen. Maja zal misschien op winter banden staan vandaar de normale velgen:rolleyes:
Ah die ik regelmatig zie is eentje met van die pimp velgen. Maja zal misschien op winter banden staan vandaar de normale velgen:rolleyes:
Ik denk het ook dat ie winterbanden heeft staan:)
Tijdje geleden sprak ik over een nissan GT-R die aan mijn kot stond. Wel vorige week weer nu heb ik wel foto's met gsm gemaakt. Hoop dat het beetje duidelijk is dat het een GT-R is. Was verdomd koud die morgen, moeilijk om gsm stil te houden :applaus:
http://farm4.static.flickr.com/3453/3209432566_1fb8c73775.jpg
Vandaag een Subaru SVX gezien in Gent. Knappe wagen!!! Flat-6 :drewl:
peterjordan
01-03-2009, 11:16
Gisteren mijn vrouw afgezet in Gent en dan effe doorgereden naar de modelbouwwinkel in Deinze. Onderweg gestopt bij Vandenberghe welke nu in de oude garage van Ferrari zit: 2 SLR McLarens in de toonzaal (grijs en zwart):drewl: En dan gestopt bij de nieuwe Garage Monza: 3 x 430, 1 x 430 Spider, 1 x 430 Scuderia (donkergrijs), 1 x 612 Scaglietti, 1 x 599 Fiorano, 1 x 360, 1 x F40 (rood) en 1 x F50 (geel). En achter de toonzaal zag je een wagen afgedekt met rode beschermhoes: misschien al een California?
Leuk uitstapje:)
Jakke.be
01-03-2009, 22:20
Ben net terug van Parijs:
een handvol Conti GTs en Aston Martins, RR Phantom, Gallardo, R8, F360,
F430 Spider, F599, F612, Lotus Exige 6, C en ML 63 AMG en een Murcielago LP640 roadster,....
Morgen post ik foto's...
J.
Gisteren mijn vrouw afgezet in Gent en dan effe doorgereden naar de modelbouwwinkel in Deinze. Onderweg gestopt bij Vandenberghe welke nu in de oude garage van Ferrari zit: 2 SLR McLarens in de toonzaal (grijs en zwart):drewl: En dan gestopt bij de nieuwe Garage Monza: 3 x 430, 1 x 430 Spider, 1 x 430 Scuderia (donkergrijs), 1 x 612 Scaglietti, 1 x 599 Fiorano, 1 x 360, 1 x F40 (rood) en 1 x F50 (geel). En achter de toonzaal zag je een wagen afgedekt met rode beschermhoes: misschien al een California?
Leuk uitstapje:)
Ze hebben momenteel bij Monza al een California staan, als testwagen :)
Jakke.be
02-03-2009, 11:23
Hier zijn enkele foto's van de trip naar Parijs.
De meeste zijn genomen tijdens een wandeling langs de Champs Elyssée.
Op een uurtje tijd spot je daar de meest exclusieve wagens, ni te doen...
De parkeergarage bevond zich onder het Ritz-hotel...
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/gespot/ASTONMARTINDB5Parijs.jpg
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/gespot/AUDIR8Parijs.jpg
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/gespot/BentleyContGT.jpg
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/gespot/FERRARIF360ModenaParijs.jpg
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/gespot/FERRARIF430SpiderParijs.jpg
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/gespot/FERRARIF599Fiorano.jpg
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/gespot/FERRARIParijs.jpg
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/gespot/LamborghiniMurcielagoLP640roadst-1.jpg
...Zo'n Murcielago maakt verdomd veel lawaai...
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/gespot/LamborghiniMurcielagoLP640roadsterP.jpg
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/gespot/RollsRoycePhantomdrophead.jpg
J.
Jakke.be
02-03-2009, 11:27
Vervolg...
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/gespot/ClassicParijs.jpg
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/gespot/JaguarMk2Parijs-2.jpg
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/gespot/JaguarMk2Parijs.jpg
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/gespot/LotusExigeSParijs.jpg
Enig idee welk merk en type die blauwe classic is?
In dat segment ben ik ni echt thuis (maw, ik ken er niks van...)
En neen, ik bedoel niet de Renault Twingo...
J.
camso belgium
02-03-2009, 18:37
En mè welkn rijt de leraar Nederlands??
camso belgium
02-03-2009, 18:41
Oei stom van mij. Ik zie nu pas dat mijn repliek op een mail van 7/9/2002 !!! was.
Ik had niet gezien dat er ondertussen nog 53 !!! paginas waren.
Dus forget it. Men wordt niet oud zonder kleine probleempjes.
HF_INTEGRALE
02-03-2009, 21:48
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/gespot/ClassicParijs.jpg
Enig idee welk merk en type die blauwe classic is?
Hoi,
Waarschijnlijk een replica, gebaseerd op de legendarische Jaguar C-Type (XK-120C). En waarom dan geen echte ? Het kan, maar het zou me sterk verbazen dat iemand met een wagen van enkele honderduizenden euro's doodleuk wat rondjes maakt in Parijs. De echte C-Type's komen trouwens maar zelden van stal :( (Zelf heb ik nog maar een paar keer een echte C-Type gezien)
Zelfs die replica's kosten handenvol geld (for what it's worth) !
Toch nog steeds één van de mooiste Jaguar's.
Regards,
555
Jakke.be
03-03-2009, 20:58
Thanks voor de info...
En die zilveren Jag, is dat ook een replica?
Heb je al eens gezien hoe dicht die andere wagens tegen de bumpers geparkeerd staan? Die man moet wachten tot de andere wagens weg zijn om uit zijn p-plaats te kunnen rijden...
Ja man, dat is Parijs hé. Dikke bakken en veel deuken in uw bumpers...
Er passeerde ook nog een vette F612 Scaglietti, maar die was rapper weg (met knallende uitlaten) dan dat ik mijn kodak kon nemen.
Rond de Arc de Triomphe reed nog een nieuwe SL AMG (6.3 / 6.5?). Ik kon alleen zien dat de typeaanduiding op de zijflank op een zilveren ondergrond was aangebracht (normaal? Black Series?).
De bestuurder van die zwarte F360 parkeerde nonchalant langs de rijbaan,stapte uit en ging dan binnen in de winkel waar wij zojuist waren buiten gekomen. Jawel, de ZARA!!
Jakke.be
04-03-2009, 00:11
En dan heb ik deze nog.
Heb ff moeten 'googlen' maar is blijkbaar een 400gt... Knappe bak...
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Lamborghini.jpg
Deze staat hier in de buurt soms eens buiten.
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=13212&stc=1&d=1237753010
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=13213&stc=1&d=1237753010
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=13214&stc=1&d=1237753010
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=13215&stc=1&d=1237753010
mmm ik zal beginnen met de auto's van 9ff (die ik vrijdag heb gezien)
_997 TT (630pk) 1 witte, 2 antraciet, 1 zwarte
_997 GT2 1 antraciet en 1 witte (670pk)
_997 GT2 (720pk) wit met GT2 in rood zwart en goud over de hele auto
_997 GT3 RSR GT750 (750pk) 1 oranje, 1 zwarte en 1 groene
_Cayman witte met turbo conversie (??pk)
_997 GT3 RSR GT1000 (1000pk) oranje met lucht in- en uitlaten voor de intercoolers
_9ff GT9R wit prototype (1163pk)
_9ff GT9R #1 zwart (voor klant in China)
_9ff GT9R #2 nog geen kleur enkel frame in opbouw
_997 DraXter wit (+/-1300pk)
_Cayenne turbo S 2 zwarte (700pk)
_944 wit met extreem hoge bult in de motorkap (??pk)
_996 1 zilver, 1 zwarte en 1 gele (??pk)
ik zal er deze week eens meer op letten wat er allemaal juist staat
greetz mando
in januari op bezoek geweest bij Heffner performance
heb de auto's geteld maar weet niet meer alle kleuren
_Dodge Viper 2 stuks (1600pk)
_Dodge Viper zilver (+2000pk)
_Ford GT geel met zwarte strepen (950pk)
_Lamborghini Murcielargo zwart eerste ombouw naar twin turbo (in the workz)
_Lamborghini Gallardo 11 stuks in de kleuren geel, groen, zwart, blauw en nog enkele andere kleuren denk ik (1000pk)
dit alles in een werkplaats van 200-250m² stond echt wel vol maar was sluitingstijd dus alles naar binnen
greetz mando
Een paar dagen geleden dit modelletje zien staan bij ons in het dorp:
DUB Edition Chrysler 300C 6.1i SRT V8 Hemi 425PK
http://img184.imageshack.us/img184/3258/afb002vy4.jpg
http://img184.imageshack.us/img184/3516/afb003ob8.jpg
http://img168.imageshack.us/img168/295/afb004or9.jpg
Mooi? Hmmm... smaken verschillen... bruut en exoot is het zeker:)
ze kunnen er vanalles oplakken vanachter hé!
dit is zeker geen SRT8 reden: SRT8 heeft andere voor- en achterbumper, kuipzetels met SRT8 logo, volledig lederen stuurwiel, kleine verbreding op wielkasten, geen 18" maar 20" velgen met SRT8 logo erin en de SRT8 heeft geen chrome strips op de bumpers en spiegels!!!
kan zelfs een 3.0 CRD zijn
greetz mando
Vandaag een lotus two eleven zien rijden :drewl: en het geluid wat er uit kwam was ook niet mis.
In de paddock vanmiddag oa volgende exoten gespot:
Audi R8
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=13329&stc=1&d=1238702939
De eigenaar was zo vriendelijk dat hij zelf voorstelde om een foto van het interieur te maken:
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=13330&stc=1&d=1238702939
Lamborgini Gallardo
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=13331&stc=1&d=1238702939
Ford Focus RS
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=13332&stc=1&d=1238702939
En het mag ook wel eens ne brommer zijn:
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=13333&stc=1&d=1238702939
HF_INTEGRALE
03-04-2009, 13:54
Audi R8
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=13329&stc=1&d=1238702939
En dan nog eentje rechtstreeks 'Aus Ingolstadt' : Very, Very ... Very Nice :champagne:
Regards,
555
Astra-fan
03-04-2009, 16:08
Koen Wauters kwam ook aangereden met een R8, met de V10-versie nog wel.
En dan nog eentje rechtstreeks 'Aus Ingolstadt' : Very, Very ... Very Nice :champagne:
Regards,
555
Het was nochtans ne vlaming die daar mee reed, want hij stelde me zelf voor om de deur open te doen om een interieurfoto te maken.
Koen Wauters kwam ook aangereden met een R8, met de V10-versie nog wel.
Was die auto van hem? Ik heb daar nog een kiekje van genomen...
http://photos-e.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v2681/151/28/1312552218/n1312552218_30385236_3065576.jpg
Sir Kwietje
03-04-2009, 22:31
Machtig zo in zwartwit
The Interceptor
10-04-2009, 23:51
Damn, zo'n R8 in't wit is echt wel machtig :drewl:
Kheb voorbije week 3 keer een Maseratie Quattroporte zien rijden, blijf ik ook een geweldige auto vinden.
Eergisteren een gele Saab Sonett III gezien. Knappe bak, maar ik kon hem niet bijhouden op mijn fiets ;-)
Op de baan tussen Bekkevoort en Tienen zag ik dit exotisch exemplaar zondagmorgen staan toen ik op weg was naar de modelbouwbeurs in Tienen. Vorige week had ik hem ook zien staan, maar had toen mijn cameraatje niet bij, maar zondagmorgen dus wel:
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=14202&stc=1&d=1245624048
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=14203&stc=1&d=1245624048
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=14204&stc=1&d=1245624048
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=14205&stc=1&d=1245624048
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=14207&stc=1&d=1245624442
Jakke.be
22-06-2009, 12:09
Twee weken geleden ben ik die Lambo gekruist op de baan tussen Aarschot en Tielt Winge. Wat me opviel was dat ik geen geluid hoorde. Raar toch voor zo'n wagen? Is het wel een echte?
Gisteren ben ik nog eens een kijkje gaan nemen op circuit Zolder. Omdat ik met de moto was, had ik voor de verandering eens een andere weg genomen, via de kanaalkant kwam ik achter de hoofdtribune uit. Aanvankelijk een kleine teleurstelling omdat er motoren aan het racen waren, was ik toch blij dat ik mijn cameraatje bij had.
Waarom, wel om dit exotisch machien met open dak op de digitale plaat vast te leggen;
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=14320&stc=1&d=1246652300
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=14321&stc=1&d=1246652300
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=14322&stc=1&d=1246652300
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=14323&stc=1&d=1246652300
Een paar meter verder stond ook dit kleintje,
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=14324&stc=1&d=1246652300
Van die lambo is achteraf een photoshoot gemaakt. Het is de enige lp640 roadster in belgie
Netforce_1
08-07-2009, 19:22
Vandaag op de Brusselse ring een Aston Martin Vanquish S :drewl:
In't zwart :)
Jakke.be
11-07-2009, 13:59
Witte Lexus IS-F op de parking aan het station in Aarschot.
Lekker zenne :drewl:
witte skyline in Roermond, die in een mooi driftje voorbij het verkeerslicht afsloeg :drewl: Prachtige wagen met een mooie sound
Eigenaar van die lambo is een maat van mij :)
Jakke.be
15-07-2009, 21:32
Heeft die nog kameraden nodig? Ik heb wel tijd...:)
Selespeed
30-07-2009, 11:31
De eigenaar van die Lambo is Rami van het autoforum :) Iedereen die op autoforum zit noemt hem "zijne maat" dus 1-tje meer zal het verschil wel niet maken :)
Die Countach is een omgebouwde kever :) Niet moeilijk dat je geen geluid hoorde :)
Die afdekplaat om de kevermotor weg te steken geeft het snel weg :)
Netforce_1
30-07-2009, 20:24
Zondag op de E40 een zwarte Ferrari 599 GTB en maandag een Porsche Panamera op de E314.
Jakke.be
30-07-2009, 22:15
Donderdag 30 juli ben ik 'kontjes' gaan spotten op CZ. Ja ja, ze stonden niet in 'het wild' maar dat maakt ze er niet minder schoon op...
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/2009%20-%20Zolder%2030%20juli/12.jpg
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/2009%20-%20Zolder%2030%20juli/13.jpg
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/2009%20-%20Zolder%2030%20juli/15.jpg
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/2009%20-%20Zolder%2030%20juli/16.jpg
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/2009%20-%20Zolder%2030%20juli/6.jpg :drewl: :drewl:
J.
Was niet snel genoeg om hem te fotograferen, maar:
Oranje KTM X-Bow in Neerpelt
(Was het tof Niels? ;) )
gisteren naar de zee geweest. in het gaan een tijdje achter 2 lotus elises gereden, in het terugkomen een paar old-timers gepasseerd: 2 daarvan waren te oud (de chauffeurs droegen stofbrillen en lederen kapjes!), de derde was een Cadillac DeVille
+ ook een Morgan Aero
De dag is nog maar half en toch is de oogst al behoorlijk rijk. Op een traject van amper 15 km ben ik liefst 3 verschillende Corvettes C6 gekruist: een knalrode in Rijmenam, een zilvergrijze in Bonheiden en een blauwe in Mechelen. Deze laatste kan een een ZR1 geweest zijn, of tenminste een lookalike. Zoveel Corvettes op zo'n korte tijd, het lijkt wel of ze gisteren in "den Aldi" te koop waren :)
De kers op de exotische taart was deze middag een blauwgrijze Audi R8. Wellicht de saaiste kleur die er te krijgen is, ze doet in ieder geval deze bolide geen eer aan.
Zaterdag onderweg naar het autosalon achter een Maserati GranTurismo gereden en bij het terugkomen een rode Ferari F430 Scuderia gezien!!!
Zoveel Corvettes op zo'n korte tijd, het lijkt wel of ze gisteren in "den Aldi" te koop waren :)
't was recentelijk nog uitverkoop bij de Mattel-fabriek, toeval? :cool::p
The Interceptor
26-01-2010, 23:01
Onlangs nog op de weg van 't werk naar huis een zwarte Audi R8 en een rode Corvette C5 gekruisd. En in Antwerpen werd ik vorige week nog voorbijgestoken door een witte C63 AMG break.
Maar de meeste exotica afgelopen zaterdag in Turnhout: een Maybach. Deze had ik nog nooit in het echt zien rijden geloof ik, was dan ook danig onder de indruk, niet dat ik het een mooie auto vind, gewoon zo exclusief.
Jakke.be
07-02-2010, 14:00
Gespot in Aarschot,
Gallardo LP550-2 'Balboni'. Bloedmooi. Niks op aan te merken.
De bestuurder is een verkoper van Lambo. Heb die vorig jaar nog gespot in Aarschot met een witte LP560-4.
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/gespot/LamborghiniGallardoLP550-2Balboni-2.jpg
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/gespot/LamborghiniGallardoLP550-2Balboni-3.jpg
http://i127.photobucket.com/albums/p142/jakkebe/Auto/gespot/LamborghiniGallardoLP550-2Balboni.jpg
:bye:
Sir Kwietje
31-03-2010, 20:24
http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs496.ash1/27078_407653107462_506887462_4951369_295037_n.jpg
Gespot afgelopen zondag bij mijn thuishaven... afrit zolder circuit
hmm maak het maar een afrit verder :) moest gaan tanken lol
Toen ik vandaag door knokke reed in een wijk in het zoete stond dit op iemand zijn oprit:
Ik ben niet normaal het type die andermans auto's fotografeerd en dat nog wel op zijn eigen oprit. Maar kon het bij deze auto echt niet laten!! Once in a lifetime kom je dit tegen op de openbare weg.. (foto's zijn wel van men gsm :( , geen kodak bij)
http://www.modelbrouwers.nl/albums/coppermine/albums/userpics/11190/tn_IMG00086-20100408-1008.jpg
http://www.modelbrouwers.nl/albums/coppermine/albums/userpics/11190/tn_IMG00089-20100408-1009.jpg
http://www.modelbrouwers.nl/albums/coppermine/albums/userpics/11190/tn_IMG00087-20100408-1008.jpg
Stuurtje mooi afgedraaid.
http://www.modelbrouwers.nl/albums/coppermine/albums/userpics/11190/tn_IMG00088-20100408-1008.jpg
Ik moest deze week ook in Ardennen zijn en even een kijke in stavelot (museum) gaan nemen
http://www.modelbrouwers.nl/albums/coppermine/albums/userpics/11190/tn_IMG00074-20100405-1551.jpg
http://www.modelbrouwers.nl/albums/coppermine/albums/userpics/11190/tn_IMG00075-20100405-1552.jpg
HF_INTEGRALE
08-04-2010, 21:29
Toen ik vandaag door Knokke reed ...
Hey Pieter,
Dan moeten we waarschijnlijk niet ver van elkaar geweest zijn vandaag !
Die staat daar regelmatig :gas: ('k Vraag me wel af of het een 'echte' GT-40 is)
Meestal staat er nog een zwarte Audi RS4 naast ('k Geloof met nummerplaat RS 444)
Regards,
555
('k Vraag me wel af of het een 'echte' GT-40 is)
Dit vroeg ik me eerst ook af omdat hij wel klein leek. Maar ik heb nog nooit een oude GT40 in het echt gezien. Zou het dus niet weten als het al dan niet een replica is. Toch vond ik hem indrukwekkend. De rs4 was niet te bespeuren.
Ik was er heel eventjes rond 10u vanmorgen.
gr Pieter
Wel geen auto, maar toch exotica.
Gisteren een Ducati Desmosedici RR in het wild gezien. :)
En in Retie bij een tweedehandsverkoper stond een Ferrari Testarossa en een Lambo (geen idee welk model).
The Interceptor
06-05-2010, 21:36
Onlangs ook nog enkele leuke machines gespot.
Ik kan me niet herinneren dat ik al een Lamborghini Murcielago op de gewone weg had zien rijden, maar 2 weken geleden zag ik een volledige zwarte (ook velgen) op de ring in Turnhout.
En vorig weekend nog eens een Mucielago, maar dan een oranje cabrio op de autosnelweg langs Luik.
En mooie geluiden die ze produceerden :)
Onlangs ook nog een Mercedes SLS AMG op de kleine ring in Hasselt. Maar daar was het jammer genoeg stapvoets verkeer, dus geen AMG sounds gehoord.
Daarnet ben ik voor t eerst een Tesla tegengekomen.
Afgelopen dinsdag, tijdens het praktisch rij-examen van mijn dochter,op de grote ring in Hasselt een zwarte Nissan GT-R (R35) met zwarte velgen tegengekomen, met als letters GTR op de nummerplaat.
Afgelopen zaterdag, tijdens oefenen voor datzelfde rij-examen, stond er naast ons aan de verkeerslichten zo'n ne Porsche Panamera. Dat is heus wel een lang voertuig, zeker als er een Fiatje 500 achter staat, want dat is maar half zo lang als die Porsche Ik was net te laat om daar een foto van te maken.
Waar ik wel een foto van heb, is van een Nissan Cube, die bij garage Bruyninx buiten op de parking stond.
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=18089&stc=1&d=1274913982
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=18090&stc=1&d=1274914000
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=18091&stc=1&d=1274914000
Sir Kwietje
27-05-2010, 12:43
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs639.snc3/32049_427655462462_506887462_5433163_4866934_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs639.snc3/32049_427655482462_506887462_5433165_636808_n.jpg
Vanmiddag in het centrum van Bonheiden, klein, fijn,....maar wél exotisch: een Suzuki Cappuccino
http://i229.photobucket.com/albums/ee27/sean206576/GOOFY/suzuki-cappuccino-s-s-94.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a5/Suzuki_Cappuccino_001.jpg/800px-Suzuki_Cappuccino_001.jpg
Jakke.be
22-06-2010, 20:33
Je bent nog 'lelijk' vergeten te vermelden...:p
Ik wil hier nog even een farce neerschrijven van wat ik afgelopen zaterdag heb meegemaakt.
In de voormiddag reed ik op de snelweg richting Leuven. Ik was ter hoogte van de brug over het Albertkanaal iemand aan het inhalen, ik reed zo'n 130 à135, toen er plots ene met ne Jaguar cabrio achter mij met zijn lichten begon te flikkeren. Ik dacht, wat is die gehaast zeg. Ik liet hem voorbij en zag dat hij met de kap open reed. Niet voor lang echter, amper het klaverblad genaderd, begon het me daar te regenen.:D Die met zijne Jag was rap aan het zoeken naar een plaatske om zijn "tent" weer dicht te doen. Hij moest echter doorrijden tot afrit Lummen. Ter hoogte van afrit Bekkevoort heeft hij me terug ingehaald, ditmaal met de kap toe.
Nu weet ik ook waarom hij zo gehaast was; hij moest voor de regen thuis zijn.:p
Je bent nog 'lelijk' vergeten te vermelden...:p
Dat is allemaal relatief hé en geheel afhankelijk van je eigen smaak. Ik vind het een schattig niemendalletje, niet meteen een beauty, maar absoluut niet lelijk.
Die Morgan van enkele posts hierboven, da's pas lelijk........volgens mij ;)
Netforce_1
29-06-2010, 19:52
Gisteren gespot op de Brusselse Ring ter Hoogte van de oprit Grimbergen.
Iemand enig idee?
http://img84.imageshack.us/img84/9942/scoopr0.jpg
Gisteren gespot op de Brusselse Ring ter Hoogte van de oprit Grimbergen.
Iemand enig idee?
http://img84.imageshack.us/img84/9942/scoopr0.jpg
Lijkt me een Audi te zijn (is ook logisch gezien de nabijheid van Audi Vorst). Zou het de nieuwe A7 kunnen zijn?
Jakke.be
30-06-2010, 12:02
Lijkt me een Audi te zijn (is ook logisch gezien de nabijheid van Audi Vorst). Zou het de nieuwe A7 kunnen zijn?
Met Engelse kentekens? Lijkt me raar.
Met Engelse kentekens? Lijkt me raar.
Gevonden! De 2012 Jaguar XJ
http://benzs.blogspot.com/2008/12/spy-photos-new-2012-jaguar-xj-first.html
Netforce_1
01-07-2010, 21:40
Thanks!
Vandaag m'n eerste nieuwe Saab 9-5 gezien in 't echt en in het verkeer.
Ziet er ook in het echt lang niet slecht uit ! :D
Bart.Vandecavey
04-10-2010, 11:30
Gisteren een witte 997 speedster gezien in Knokke met zijn dak dicht. Het lijkt op een bikinidak achteraan. Hij ziet er wel mooier uit in het echt dan op foto.
Jakke.be
05-10-2010, 16:41
Ben je wel zeker van het type? De nieuwe 911 Speedster wordt volgens mij nog niet verkocht. Hij is nog nergens gespot. Niet dat ik aan je expertise twijfel hé...
Bart.Vandecavey
05-10-2010, 17:05
Ben je wel zeker van het type? De nieuwe 911 Speedster wordt volgens mij nog niet verkocht. Hij is nog nergens gespot. Niet dat ik aan je expertise twijfel hé...
Je hebt gelijk, het was een Boxster Spyder. De 997 speedster heeft een ander dak.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.