View Full Version : 'tour de la bière'-Maarten :)
en wanneer spreken we af in de Ritz stijn?
Lanaken heb ik ook de winkelstraat eens gedaan, ook in orde!
Mannekes, thé place 2b om echt schoon grietjes te zien is toch wel Hasselt moet ik bekennen. Wat ge daar in de winkelstraat ooit tegenkomt en dan zwijg ik nog over de Ritz (=Atmoz op zaterdag) donderdagavond En ja ik zit daar dus op kot en wat doe je dan...
Dat had je nou net niet moeten zeggen...Ik stel voor dat we binnenkort op een donderdagavond naar de Ritz trekken en dan bij Stijn blijven slapen.
Mannen, een voorkeur qua datum?
Originally posted by alain
Mannen, een voorkeur qua datum?
ANYTIME I'D SAY
donderdag 12 september? Da ga vo mij ! Den donderdag daarna ga het moeilijker worden want dan is er td van de wikins in de cinema denk ik.
we gaan zwaar off topic: mijn feestje voor donderdag 19/09/2002
Tour de la Bière: Donderdag 19 september
Over je tenue als renner wordt de polo van de blc's verwacht (indien je er één in bezit hebt)
Den Tour duurt 5 uur! Van 10u00-03u00! Er wordt aan een tempo gedronken van 4 verplichte pinten per uur om den tour uit te rijden.
Podiumplaatsen
Gele trui:
Diegene die de meeste pinten heeft uitgedronken binnen 5 h.
Met tussenklassement per uur.
De puntenindeling is bij deze categorie 2 pt per pint.
Elke extra één dwz de vijfde is drie pt de zesde is drie pt.
De ritwinnaar van de dag (één dag is één uur) krijgt 3 extra punten.
Groene trui:
Tussen sprintjes per 30 min., om ter eerste ad fundum leeg en nadien op het hoofd te zetten.
De snelste: 5 pt
Den tweede: 3 pt
Den derde: 2 pt
Den vierde: 1 pt
Den vijfde: pech
(Diegene die meedoe veu de groene trui moet natuurlijk ook nog zen 4 pinten per uur doen)
Bollekes trui, het bergklassement:
Elke 33cl !!! telt mee voor het BK
Deze krijgt bij elke 33cl 2pt in dit klassement.
Winnaar van deze rit krijgt 2 pt.
Per drie 33cl telt als 4 pinten in het geel klassement. Vanaf de vierde 33cl krijgt hij een extra pt per 33cl vanaf de zesde 33cl krijgt 6 punten. Want 6 33cl is gelijk aan 8 gewoon pintjes.
Dit evenement wordt gesponsord door Vincent, Pino en Olivier (wegens hun verjaardag). De deelnemers betalen 10 Euro (twintig pinten voor 10 euro is natuurlijk maar 20 frank per pinke). Het deelnemingsgeld wordt nadien aan Klaus en Bart gegeven voor Peru. Om zich in te schrijven gelieve vincent of Olivier te contacteren.
Diegene die zich het origineelst kan verkleden als renner krijgt uiteraard ook een extra punt wegens inzet in een klassement naar keuze.
Locatie: DE RAPTE, BONHEIDEN. Olivier, Pino en Vincent verwachten u daar vanaf 21h30, en liefst zo origineel mogelijk!!!
Opgelet !!!
Er zijn 3 strafpunten voor elke kotsbeurt.
Wegkappen of weggieten wordt bestraft met de diskwalificatie.
Bij opgave dien je vanaf dan je bier zelf te betalen (of andere consumaties)
Elke extra ad fundum krijgt een extra punt voor de groene trui.
meer info http://users.skynet.be/BeerLovinCriminals/Home.htm
ALS WE EEN FEESJE GEVEN DOEN WE HET GOED
ANDERS IS HET DE MOEITE NIET OM HET TE DOEN
dixit Maarten Perdieus, vrijdag 6 september, 15u16 :D
We zijn inderdaad behoorlijk aan het afwijken. Stijn, laat maar weten wanneer het u past hé ;)
En nu terug on topic.
Ik moet wel zeggen dat je er niet langs kan kijken als ze in 't Stad rondloopt. Is eigenlijk ook niet moeilijk als two bobbing hooters op je afkomen... :)
Den 12e dan hé! wa ligt da feitelijk ergens ritz?
Ik heb het hier dus serieus aan m'n been precies :D
Maar goed, voor mij is het ok. Ik zou wel gaan als de verschillende scholen (univ en hogescholen) terug bezig zijn: dat bevordert de kwaliteit :D
Mijn school begint de 23ste, maar als jullie volgende week willen gaan gaat het voor mij ook.
MAAR, dan moeten we ook zeker de Turnhoutse babes in antwerpen is gaan controleren, niet Maarten??? ;) :D
Originally posted by stijnconinx
Ik heb het hier dus serieus aan m'n been precies :D
Maar goed, voor mij is het ok. Ik zou wel gaan als de verschillende scholen (univ en hogescholen) terug bezig zijn: dat bevordert de kwaliteit :D
Mijn school begint de 23ste, maar als jullie volgende week willen gaan gaat het voor mij ook.
MAAR, dan moeten we ook zeker de Turnhoutse babes in antwerpen is gaan controleren, niet Maarten??? ;) :D
idd, ik kan pas vanaf oktober, dan zit ik hopelijk op kot en dan kunnen er uitwisselingsprojecten ontstaan! dan is het echte leven terug op gang hé! :cool:
woohoow, nog drie dagen en gedaan met de examens en dan turnhoutse babes gaan beloeren vanuit de camionette ... en wat werken ook natuurlijk!
Even de boel gesplitst en proberen te moven naar het communityforum (100% zeker van dat ik dit heb ingevuld), maar het kwam dus hier terecht en hier heb ik geen moderator-rechten meer, kan ik bijgevolg niks veranderen, dus laat ik het aan een admin over.
Het moest eigenlijk naar het modellen-jacht forum ipv modelbouw forum, liiiiiitlle mistake :D
zal ik dan maar over mijn verzameling tamiya modellen beginnen op batterijen, maar wel die modellen die ge zelf moet smeren en bouwen. heb zo nog een 4x4 off road beest, en toyota celica wrc castrol kleuren als ik mij niet vergis.
kwestie van het de finish niet te moeilijk te maken !:D
Ik heb hier nog nen tamiya staan nen buggy! zelf ineengestoken. 40/u. TE KOOP
Neen voor da we gaan karten met de stundent cup, moeten we toch is tesamen weg gaan vin ik. Da Ritz ziet er mij wel bonne uit. Ne mens moet overal is geweest zijn in de stundentenjaren hé. :D Gaat da feitelijk allemaal den 12e voor ulle? En als da daar goe is dan gaan we der nog ne keer naartoe als de hogescholen en uniefs ook terug bezig zijn hé stijn. en wa ligt da feitelijk ergens want da weet ik ook ni.
Greetzzz
ik kan al niet
wij vertrekken donderdagavond naar silverstone
de week daarop ook geen tijd wegens tour de la biere en werk devolgende dag (lelijke combinatie)
maar ik ga vrij zeker naar francorchamps op 21sept en we moeten nog eens gaan testen ook hé!
Originally posted by Finish
Even de boel gesplitst en proberen te moven naar het communityforum (100% zeker van dat ik dit heb ingevuld), maar het kwam dus hier terecht en hier heb ik geen moderator-rechten meer, kan ik bijgevolg niks veranderen, dus laat ik het aan een admin over.
admins ? *hint*
Werner333
08-09-2002, 11:13
Voila gemoved.
BTW ik zal er niet bijzijn wegens andere verplichtingen.
Ik heb het er al over gehad met een paar maten en die zien het wel zitten, maar we zouden wel een plaatsje moeten hebben om te slapen: volgens mij is er niemand bereid om bob te spelen :D .
btw: coole site :D
Originally posted by stijnconinx
Ik heb het er al over gehad met een paar maten en die zien het wel zitten, maar we zouden wel een plaatsje moeten hebben om te slapen: volgens mij is er niemand bereid om bob te spelen :D .
btw: coole site :D
tja normaal zou je hier wel kunnen blijven slapen, maar den deze kan den tour zelf niet helemaal meerijden! ik moet 's morgens om 9u op mijn werk staan, ik weet nog niet hoe ik da ga flikken, ik zal voor het klassement van de eerste twee uren gaan! en daarna maffen en devolgende dag (hopelijk zonder kater) achter het stuur zitten! moest ik nu nie werken dan had da gegaan, maar nu is da wa moeilijk om te organiseren!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.