PDA

View Full Version : Verzoekje aan de crew van 24U.be


Mark
03-09-2002, 21:50
Verzoekje aan de crew van 24U.be
Naar ik heb gelezen komt er een evaluatie van de geslaagde webstunt, bij deze mijn verzoek indien er een editie 2003 zal plaatsvinden.

Zou de banner eventueel aangepast worden zodat hij 365 dagen per jaar “aantrekkelijk” blijft, heb de banner nu tijdelijk afgevoerd van mijn graveltrap :D

Daarnaast een opmerking waar in ik wil opmerken dat het niet negatief bedoeld is, eerder ter bescherming van de betrokken personen zelf.

Zoals verwacht heeft 24u.be zijn objectieve karakter getoond, geen team c.q. piloot kreeg een voorkeursbehandeling. Chapeau, dat is weinig sites gegund, objectieve verslaggeving.

Maar ik kan me voorstellen dat er bepaalde mensen rondlopen (let wel, in mijn ogen zijn dat ongeloofelijke zeikerds, excuus voor mijn ietwat platte uitdrukking) die denken dat 24u.be als een soort promo-doel dient (wellicht een voorkeursbehandeling) voor een aantal sites c.q. mensen genoemd in de verwoording van het concept-gedeelte.

Ikzelf ben in de gelukkige omstandigheid om te kunnen oordelen dat dit niet het geval is geweest, maar er lopen mensen rond die hier wellicht anders over kunnen denken.

Stel dat er in 2003 in de ogen van andere mensen een ietwat te positief nieuwtje verschijnt over bijv. AD Sport, dan krijg je meteen van die verwijten dat 24U.be niet meer dan een reclameblaadje is van de mannen uit Lummen.

Wat dat betreft is de Belcar net een familie, in elke familie is er weleens een gekibbel, gezeur en geruzie.

Is er gekibbel en gezeur in de Belcar, dacht het wel. Weleens het nieuwe forum gelezen van belcar.com. Daar lopen dus een aantal serieuze zeikstralen (anoniem, ook nog) rond.

Daarnaast een openbare sollicitatie, mocht er een editie 2003 plaatsvinden voor bijv. Spa, Le Mans en Nurburgring……..denk aan mij. Voor Zolder kan ik nog geen uitsluitsel geven, ligt een beetje aan de ploegbezetting.

Positief autosport gezind zoals altijd,

Mark Reijnders

Speedy
03-09-2002, 23:20
Als liefhebber in hart en nieren wil ik ook gerust mijn steentje bijdragen,want de laatste jaren was ik enkel maar toeshouwer op het circuit.En dat is niet hetzelfdeals er actief bij betrokken zijn..............

Mistery
04-09-2002, 09:41
Beste Mark,

Voor opbouwende kritiek staan we natuurlijk altijd open en we zullen rekening houden met jouw vraag i.v.m. de banner. De "geslaagde webstunt", zoals jij het noemt, leverde ons zo'n 650.000 hits op, bezoekers uit meer dan 20 landen (en hiermee bedoel ik dus niet éénmalige bezoekers die er toevallig verzeild raakten) . Iets waarvan we zelf niet durfden dromen...De website werd dus blijkbaar naar waarde geschat door de autosportliefhebbers. Hierbij ook een woordje van dank naar alle mensen en teams die onze banner op hun site hebben geplaatst, want op die manier hebben ook zij hun steentje bijgedragen aan het succes van 24u.be .

Met betrekking tot jouw (positieve) bemerkingen naar een eventuele visie van bepaalde personen of teams toe, kan ik aan deze mensen het volgende antwoorden :

24u.be is een concept dat geboren is bij AD Sport en dat er ook is uitgewerkt. Ik mocht daarbij op de steun rekenen van heel wat autosportliefhebbers, waaronder een belangrijk aantal "Paddockers", en tevens op de logistieke steun van Circuit Zolder . Iedereen van de medewerkers is zich er ten volle van bewust, dat 24u.be niet mogelijk was geweest zonder de inspanningen die AD Sport hiervoor heeft gedaan. (en natuurlijk ook de medewerkers zelf, die kerels hebben schitterend werk geleverd !) Niettegenstaande er vanuit de Belcarteams zelf weinig respons kwam (enkele teams deden dat wel, o.a. RTM, MSE en Corsa Racing , waarvoor onze dank) hebben wij geopteerd voor een neutrale verslaggeving, waarin we ook geslaagd zijn denk ik. Moesten er teams of personen zijn die dit als een promotiestunt van AD Sport aanzien, dan is dat hun visie, ik zou zelfs durven zeggen "hun probleem" . Quasi alle teams hebben aandacht geschonken aan zichzelf en hun eigen piloten. AD Sport niet ! We hebben het tegendeel bewezen en onze eigen verslaggeving beperkt in het belang van alle deelnemers. Dat de personen, het team of de organisatie die bij de realisatie van 24u.be betrokken waren ook vernoemd worden in het voorwoord is vrij logisch. Ere wie ere toekomt ! Zonder hen was het anders allemaal niet mogelijk geweest.

Naar volgend jaar toe zal de site enkele grote wijzigingen ondergaan m.b.t. nog meer info die je zal kunnen terugvinden.

Verdere info over het "hoe en wat" zal volgen na de evaluaties die gepland zijn met zowel Circuit Zolder als met de volledige medewerkersgroep. Een 24-uurs live coverage doen voor andere, buitenlandse races is geen doel op zich, daar het logistiek zeer moeilijk realiseerbaar is. Misschien brengt de toekomst raad hierover...bij AD Sport staan er in elk geval 3 etmaalraces op de kalender 2003. En nu maar raden welke...

Met Sportieve Groet,

Dries De Smet
AD Sport

Mark
04-09-2002, 19:16
we denken geloof ik op deze punten hetzelfe, alleen de bewoording is wat anders

Mistery
04-09-2002, 19:37
Inderdaad, Mark, maar het was van vrij groot belang dat ook AD Sport hiermee voor de dag kwam, om eventuele negatievelingen en "zeikstralen" (zoals jij dat zo mooi noemt) ook onze directe visie te laten weten.

Bart.Vandecavey
06-09-2002, 17:05
Iedereen die foto's staan heeft van de 67 wil je ze dan doorzenden bart.vandecavey@pandora.be
Is om op de site te zetten uiteraard met vermelding...

pez
06-09-2002, 19:14
Fordje
zie afzonderlijke mail

Raceboy
06-09-2002, 19:17
PEter Zeelmaekers?

Maarten
06-09-2002, 21:13
om het probleem van ontevreden teams op te lossen zou je een informatienetwerk moeten kunnen opzetten waarbij je nieuws per team kan melden zoals dat nu bij traxx en ad het geval was. maar daar is zeer goede organisatie voor nodig, zodat iedereen content is, en veel volk tijdens de 24u lijkt me zo!
tis maar een ideetje hé

fordje
07-09-2002, 06:43
Originally posted by raceboy
PEter Zeelmaekers?

Indeed !

Welkom als "offiïciële " Paddock-user ;)

Nu nog een lidkaart en T-shirt en je bent en "echte" ! :D :D

O ja, mailke gelezen ! Resultaat heb je intussen gezien ;)