PDA

View Full Version : Silly Season


Finish
26-06-2001, 23:42
Many believe that after over a decade in Formula 1 Hakkinen is beginning to tire of the demands of being a top-flight driver. When questioned at the weekend whether he was going to sign a new contract with McLaren by ITV-F1’s James Allen Hakkinen did not give an answer.


Hakkinen die er de brui aangeeft ? 2 wereldtitels en een kleine vindt hij genoeg ?

anyway: even zien hoe de teams er volgend siezoen voor mij uitzien:

-->Ferrari-Ferrari: Schumacher M. - Barrichello R. (staat vast)

-->McLaren-Mercedes: Als Coulthard de titel dit jaar niet pakt, mag hij volgens mij z'n biezen pakken en een ander team gaan zoeken. Onder dat ander team versta ik dan iets als Jordan, waar hij Frentzen mooi onder druk kan zetten zodat die ook eens wakker wordt.
Hakkinen: als hij volgend jaar nog F1 rijdt, is het in een McLaren. Zeker van. Ik geloof niet echt dat McLaren volgend jaar nog Coulthard-Hakkinen is....

-->Williams-BMW: Schumacher R (staat vast) - Montoya
Zelfde duo. Montoya heeft bewezen dat hij het kan. Enkel zit hij nu nog min of meer in z'n leerjaar.

-->Jordan-Honda: Frentzen (staat vast) - Trulli/Coulthard
Coulthard: lees McLaren. En Trulli buitensmijten zou best gek zijn, aangezien die tegenwoordig de betere van de 2 bij Jordan is.

-->BAR-Honda: Villeneuve/Coulthard - Panis
Panis kan misschien terugkeren naar McLaren ? Want Ollie rijdt momenteel toch lekker mee. Villeneuve gaat z'n streefdoel van 3de niet bereikt hebben en geeft het op bij BAR. Optie: McLaren :)

-->Sauber - ? : Raikkonen - Heidfeld
Jong dynamisch duo dat het succesjaartje overdoet. Met welke motor ?? Petronas niet meer..

-->Jaguar: Irvine - De La Rosa
Irvine blijft, en De La Rosa hadden ze al een stoeltje in 2002 beloofd...of ze die belofte houden...

-->Arrows-? (Ford?) : Verstappen (staat vast) - Coulthard (stond die roddel niet ergens ? lol )/ Bernoldi/ Burti (?)
Walkinshaw heeft vorig jaar De La Rosa een smerige hak gezet, en ik vrees voor Bernoldi dat die naar testcoureur degradeert..
Verstappen...mjah...

--> Prost-Acer : Alesi - en 1 of andere rijder die geld meebrengt :D
Alesi rijdt nog een jaartje mee, voelt zich nog te goed om al te stoppen.

--> Minardi - ? : Alonso (staat vast) - Saelens ? Albers ? of een andere rookie die geld meebrengt...
Alonso verdoet z'n talent bij leerteam Minardi, en voor de 2de piloot kunnen we waarschijnlijk vlak voor Melbourne 2002 nog naar raden :)

--> Renault-elf : Fisichella - Button
Renault heeft vooreerst een rijdersduo nodig dat er in gelooft. Fisico is dé hoeksteen aan het worden van Benetton-Renault- en heeft bakken talent die we dit jaar spijtig genoeg niet kunnen zien. Button van 't zelfde. Zijn Williams-optie wordt verknoeid door Montoya.

--> Toyota: Mika Salo (staat vast) - Alan McNish/Coulthard/Bernoldi/Burti ?

Okay, dit zijn allemaal maar gissingen eh, maar valt het jullie ook niet op dat ik Coulthard weg wil bij McLaren :D :D

airco
27-06-2001, 01:00
pffffffff

wel ewa veel gissingen voor mijn verstand op dees uur!!

het kan mij voor de moment feitelijk nie boeien!! Tis precies komkommer-tijd voor de journalisten, en beginnen ze daarom zo nen hoop uitspraken te breien, en proberen ze zo aan teams voor 2002 te komen!!!

airco

Finish
27-06-2001, 10:51
Ben ik journalist ? :D

RoBByNiO
27-06-2001, 11:02
akkoord me finish, maar Burti zie ik nerges meer rijden volgend jaar ze!

En Coulthard bij Arrows, check it @ www.f1news.nl Finish!

Mario
27-06-2001, 11:13
Coulthard bij Arrows ? Dat zie ik niet rap gebeuren.

Ik heb trouwens de indruk dat er hier een paar zijn die Coulthard gewoon weg willen uit de F1 tout court.

Finish
27-06-2001, 11:40
Ik wil hem weg bij McLaren, omdat hij daar toch nooit in de gunst van Ron Dennis zal vallen.

Coulthard moet een eigen team hebben waarin hij zich goed voelt en regelamtig kan presteren.

RoBByNiO
27-06-2001, 11:50
Minardi misschien?

Kan hij tonen wat ij kan.

airco
27-06-2001, 12:03
owowow

a bit of respect plz

kvinnet dan ook genen toppiloot, mor minardi vindek toch wel ewa overdreven zene!!

airco

Modena
27-06-2001, 13:58
DC? Ik zou het fantastisch vinden als die eens bij een "klein" team zou gaan rijden. Hij zou zo snel door de mand vallen...

En Hakkinen? IK hoor nu toch al een tijdje geruchten dat die toch echt wel een drankprobleem heeft.
Het is alleszins niet te ontkennen dat hij veel zwakker rijdt dan de voorbije jaren. En dat ligt niet allemaal aan McLaren, zie maar wat DC nog kan met die wagen.
Waar het ook aan ligt, Hakkinen lijkt toch 'uitgeblust' en als hij er nog een jaartje bij doet, kan dat wel eens het jaartje te veel zijn.

En airco, toon ik nu ook niet te weinig respect voor die twee?
Surprise: ik heb weinig respect voor op zijn minst één van hen, en de andere, tja die is maar een schim van wat hij was.
En waarom zou ik respect MOETEN hebben voor die gasten? Als er op Verstappen of Marques wordt gekapt, dan zie ik je zo nog niet reageren! Integendeel, de meeste doen lekker mee. Terwijl die 'mindere' goden juist een veel zwaardere job hebben en veel minder in de watten gelegd worden!

RoBByNiO
27-06-2001, 14:11
Groot gelijk Modena!

Hakki
27-06-2001, 14:43
Originally posted by Modena
DC? Ik zou het fantastisch vinden als die eens bij een "klein" team zou gaan rijden. Hij zou zo snel door de mand vallen...

En Hakkinen? IK hoor nu toch al een tijdje geruchten dat die toch echt wel een drankprobleem heeft.
Het is alleszins niet te ontkennen dat hij veel zwakker rijdt dan de voorbije jaren. En dat ligt niet allemaal aan McLaren, zie maar wat DC nog kan met die wagen.
Waar het ook aan ligt, Hakkinen lijkt toch 'uitgeblust' en als hij er nog een jaartje bij doet, kan dat wel eens het jaartje te veel zijn.

En airco, toon ik nu ook niet te weinig respect voor die twee?
Surprise: ik heb weinig respect voor op zijn minst één van hen, en de andere, tja die is maar een schim van wat hij was.
En waarom zou ik respect MOETEN hebben voor die gasten? Als er op Verstappen of Marques wordt gekapt, dan zie ik je zo nog niet reageren! Integendeel, de meeste doen lekker mee. Terwijl die 'mindere' goden juist een veel zwaardere job hebben en veel minder in de watten gelegd worden!

FU

en om ff terug te komen, ik ben nie gefrustreerd omwille van de resultaten die slecht zijn van zowel Hakkinen als mclaren als weetiknogwa

mor ik kom gefrustreerd van zulke gastjes die denken da altijd nen anderen gefrustreerd is

daar kommik vies van ja

daar zit ook zo1nen op f1pits.net, en bwah
sorry ze
da kan ik gvd nie af

misschien ist wel familie van u, of zijt ge et zelf, of maybe nie, en kutn ge contact zoeken

Modena
27-06-2001, 15:08
Hakki, gij zijt echt wel een seuteke hé?
Discussies, daar hebt gij nog nooit van gehoord? Dat houdt in dat ge uw mening geeft, door middel van argumenten, zonder daarbij persoonlijk te worden, wat gij dus niet kunt. (zie "race thread")

Volgens mij zit gij trouwens heel de tijd op de pits te kappen (onder een andere naam) op de paddock en zijn leden. Tof ventje zijde gij!!!

En maakt nu maar da ge terug naar uw anti-Schumacherforum (weer zo'n uitvindsel van ne zielige puber) vliegt en komt er ni meer af'




Edit Finish : Rustig plz Modena ? Ieder zijn zeg en geen boel zoeken..Dit forum heeft ook een ignore functie eh. Zet Hakki op uw ignore en ge leest geen enkel post meer van hem.

RoBByNiO
27-06-2001, 15:09
Hakki ik ben het niet met je eens met je kritiek op modena.

Je moet toch toegeven dat beide McLarens, vooral Hakkinen, slecht tot rampzalig presteren.

In de helft van het seizoen al zo'n achterstand hebben op Ferrari!

En je kan aanhalen dat de verbeterde Williams daar een rol in kan spelen, maar ok, dat kan, maar McLaren met hun potentieeel moet toch veel meer kunnen?

Als McLaren-fan is het mischien moeilijk te aanvaarden, maar het is nu eenmaal zo.

Oneliner
27-06-2001, 15:12
Originally posted by Modena
Hakki, gij zijt echt wel een seuteke hé?
Discussies, daar hebt gij nog nooit van gehoord? Dat houdt in dat ge uw mening geeft, door middel van argumenten, zonder daarbij persoonlijk te worden, wat gij dus niet kunt. (zie "race thread")

Volgens mij zit gij trouwens heel de tijd op de pits te kappen (onder een andere naam) op de paddock en zijn leden. Tof ventje zijde gij!!!

En maakt nu maar da ge terug naar uw anti-Schumacherforum (weer zo'n uitvindsel van ne zielige puber) vliegt en komt er ni meer af'

Met echt alle respect Modena, maar ge zijt toch een bekke aant overdrijven.
U f1 wereldje bestaat uit schumi en ferrari, en over al de rest neemt eg enkel de negatieve geruchten op.

Dus heb pls ook een beetje respect voor de andere coureurs, en ga samen wonen me schumi of ferrari hé gast......

Modena
27-06-2001, 15:58
Zeg manneke,
hebt gij eigenlijk al wel messages van mij gelezen? Dan zoude weten dat ik voor alle racers respect heb, behalve voor DC.
Of wil respect in uwen woordenboek soms zeggen dat ge dan niks negatief meer moogt zeggen over diene gast? Ik verzin dat niet hé, dat Hakinen een drankprobleem zou hebben. Ik vermeldt het enkel.
En mijn F1-wereldje is blijkbaar heel wat groter dan dat van velen hier: zowel mijn achtergronds- als parate kennis omtrent autosport is van een hoger niveau dan die van de meesten hier.
Nee, bescheidenheid is niet altijd één van mijn eigenschappen. So what.
En daarbij , uit uwe laatste regel spreekt zoveel respect voor Schumacher, Ferrari en mezelve, dat we er collectief niet goed van worden!

Ge zou u beter bij oneliners houen dan kraamt ge tenminste zo gene onzin uit!

Waar kunt ge u hier eigenlijk unsubscriben, ik ben dit schapenhok dat enkel de heilige Senna vereert meer dan beu, dus schrap me of bant me of wat dan ook: Salut en de kost!

Finish
27-06-2001, 16:02
YEAH ! Weg met die boel. Hop, terug naar de pits gij. Daar kunt ge mensen blijven uitlullen en afkafferen, iets waar gij serieus goed in zijt, wat valt af te leiden uit uw laatste posts.

De groeten.

Hakki
27-06-2001, 16:14
Originally posted by RoBByNiO
Hakki ik ben het niet met je eens met je kritiek op modena.

Je moet toch toegeven dat beide McLarens, vooral Hakkinen, slecht tot rampzalig presteren.

In de helft van het seizoen al zo'n achterstand hebben op Ferrari!

En je kan aanhalen dat de verbeterde Williams daar een rol in kan spelen, maar ok, dat kan, maar McLaren met hun potentieeel moet toch veel meer kunnen?

Als McLaren-fan is het mischien moeilijk te aanvaarden, maar het is nu eenmaal zo.
komaan jong, ik zeg al een maand ofzo da mclaren niets waard is, en dan zitte gij ier et tegendeel te bewijzen

Hakki
27-06-2001, 16:17
Originally posted by Modena
Zeg manneke,
hebt gij eigenlijk al wel messages van mij gelezen? Dan zoude weten dat ik voor alle racers respect heb, behalve voor DC.
Of wil respect in uwen woordenboek soms zeggen dat ge dan niks negatief meer moogt zeggen over diene gast? Ik verzin dat niet hé, dat Hakinen een drankprobleem zou hebben. Ik vermeldt het enkel.
En mijn F1-wereldje is blijkbaar heel wat groter dan dat van velen hier: zowel mijn achtergronds- als parate kennis omtrent autosport is van een hoger niveau dan die van de meesten hier.
Nee, bescheidenheid is niet altijd één van mijn eigenschappen. So what.
En daarbij , uit uwe laatste regel spreekt zoveel respect voor Schumacher, Ferrari en mezelve, dat we er collectief niet goed van worden!

Ge zou u beter bij oneliners houen dan kraamt ge tenminste zo gene onzin uit!

Waar kunt ge u hier eigenlijk unsubscriben, ik ben dit schapenhok dat enkel de heilige Senna vereert meer dan beu, dus schrap me of bant me of wat dan ook: Salut en de kost!

niemand verplicht u van ier te blijven, so, be my guest and leave
(en hiervoor ga ik nie bleiten ze, want zo'n seuteke bennik nog nie)


en btw, uw kennis, precies of gij weet er alles van, awel dan zijn uw 'talenten' SERIEUS verborgen, want ik heb der nog nie veel van gemerkt ze

en dan zegt meneer zelf nog: En daarbij , uit uwe laatste regel spreekt zoveel respect voor Schumacher, Ferrari en mezelve, dat we er collectief niet goed van worden!

welk respect toont gij dan wel??????

RoBByNiO
27-06-2001, 16:44
Een maand?

Ik weet dat niet omdat ik ier drie weken ben geband!

HAHAHAHA!!

Mario
27-06-2001, 18:16
Hij zal wel afkoelen zeker ? Iedereen heeft al eens een mindere dag en als hij Italiaan is (toch een hevig Ferrari-supporter met Italiaanse nick), zou het wel eens kunnen dat het een heetgebakerd persoon is.

yvdp
27-06-2001, 23:32
Amai, dien is wel pissed-off hé. (modena) Ik weet ni wa die bezield. Zo van zijnen tak maken. En da eigenlijk voor niks.

Savi
27-06-2001, 23:32
Ik ben nochtans ook ne hete Italiaan :D :D :D
so don't get me started ... ze hebben mij op
F1Pits al een paar keer tussengehad, kheb het
namelijk nie zo op Luc Verhelle.

yvdp
27-06-2001, 23:40
Uitkijken dus voor Savi?:D :D :D :D :D

Hakki
28-06-2001, 00:00
Originally posted by Savi
Ik ben nochtans ook ne hete Italiaan :D :D :D
so don't get me started ... ze hebben mij op
F1Pits al een paar keer tussengehad, kheb het
namelijk nie zo op Luc Verhelle.

en toevallig kent Luc heel wat mensne bij mclaren, en is hij een hevige supporter... :D

airco
28-06-2001, 00:36
mja savi

hier ist vant zelfde ivm met Luc Verhelle!!!

kheb daar ooit nekeer ewa berichtjes gepost, en ff mijn mening gevormd over sommigen, en kzen der dan heel rap gon lopen!!!

Van dienen luc peisek soms dat dienen gewoon brainwashed is!!!

airco

tsjolder
28-06-2001, 10:06
Het is soms wel interessant om wat "inside information" te lezen van die gast en technisch is het ook vaak interessant, maar die is idd gebrainwashed door McLaren: al wat zij doen, is goed en wat de anderen doen, is slecht.

Hakki
28-06-2001, 10:30
ok, ik geef toe em is een beetje 'freaked' op McLaren, maar hij keurt wel nie alles af van de anderen, gelijk dat bepaalde wel doen

Alain
28-06-2001, 10:42
Heren, heren... de gemoederen liepen blijkbaar hoog op:(
Iedereen heeft zijn voor - en tegenstanders. Ik ben al meer dan twintig jaar een Ferrarifan en zal dit ook altijd blijven. Ik moet toegeven dat ik er twee jaar problemen mee heb gehad toen Prost bij ferrari zat. Ik ben nooit een McLaren - fan geweest en vrees dat ik het nooit zal worden. Dat heeft echter niets te maken met de piloten maar eerder met mensen als Dennis en Haug. De wijze waarop ze Bernoldi aanpakken, veel uitvluchten zoeken voor mindere prestaties, etc. In zo ' n functie vind ik dat die heren zich behoorlijk kinderachtig gedragen en daar heb ik een probleem mee! Ik ben ook geen Häkkinen - fan maar zou het wel leuk vinden als hij terug mee kan vechten voor de overwinning omdat hij dat gewoon verdient. DC is een aimabele gast maar ik ben niet zo weg van zijn rijstijl, hetgeen niet wil zeggen dat ik hem weg wil. Volgens mij zijn er rijders die beter zijn dan DC en een kans verdienen bij McLaren. Een utopie wellicht? Allee mannen, een nieuw weekend staat voor de deur dus laat ons daar naar uitkijken...

tsjolder
28-06-2001, 11:10
Amen ;)

Maar ge hebt gelijk.

Savi
28-06-2001, 11:52
Zet Mika samen met Schumi in ne Ferrari, dan hebben we pas een kampioenschap.

airco
28-06-2001, 13:36
dat effect zou ik graag wel eens meemaken!!!

airco

RoBByNiO
28-06-2001, 13:43
Mika toch niet in een Ferrari?

>Ik zou het me niet kunen voorstellen...

yvdp
28-06-2001, 22:22
Of Schumi in ne McLaren? (moet cool zijn)

Savi
28-06-2001, 22:45
Had hij in '98 in een McLaren gezeten dan was hij wereldkampioen in Canada.

yvdp
28-06-2001, 22:48
Of in Silverstone '99. Dan hadem zen been ook ni gebroken.

Savi
28-06-2001, 23:16
tja, da was wel e pak minder, gans een seizoen naar de knoppen, alleen hockenheim en sepang was sjiek.

tsjolder
29-06-2001, 08:35
Als Schumi in '98 en '99 in een McLaren had gezeten, hadden we een heel saai seizoen gekregen, hoor. De combinatie Schumacher, Brawn, Newey is volgens de best mogelijke die er is en zou met een straat voorsprong winnen op de rest.

Oneliner
29-06-2001, 08:55
ALS david coulthard ni 2x was blijven staan.........
Als schumi al wa meer pech had gehad.......


mjah sry :D

tsjolder
29-06-2001, 09:18
Ge hebt gelijk, maar ik ben niet met die als-en begonnen eh. Bij ons in 't Westvlaams zeggen we dan: "A-tie en zoe-tie hebben nog nooit een koers gewonnen", maar der zijn er waarschijnlijk nie veel die dat verstaan.

Oneliner
29-06-2001, 10:11
Da was ECHT ni tegen uwe post hoor tjolderke (:D)

Hakki
29-06-2001, 12:51
Originally posted by tsjolder
Ge hebt gelijk, maar ik ben niet met die als-en begonnen eh. Bij ons in 't Westvlaams zeggen we dan: "A-tie en zoe-tie hebben nog nooit een koers gewonnen", maar der zijn er waarschijnlijk nie veel die dat verstaan.

ik versta da
en bammie verzekers ook (ME2 of Bam-Bam)


en to one: LOL :)