View Full Version : Trip naar India
beste forummers,
ik vertrek voor vier maanden naar India. Het vertrek is gepland voor 20 oktober. Voor diegenen die me geen vier maanden kunnen missen, zal ik het adres hier achterlaten:
CENTRE FOR TRIBALS AND RURAL DEVELOPMENT TRUST
EALAMANNA
MANGORANGE-643220
THE NILGIRIS
TAMIL NADU
INDIA
groetjes ,
Wim Present
Man, ... naar India?!
Als ze u op straat omver rijden (waartoe veel kans is) noemen ze dat daar geen verkeersongeval, maar was het gewoon uwen toer om te gaan. ;)
Veel plezier ginder, vereer de koe en say hello to Apu ;)
Vier maanden uit de beschaafde wereld ? Vier maanden zonder F1, televisie, computers en proper water ?
Gelukzak !
..
;)
tja man ... de wereld is aan de zotten zeker ... :D:D
in ieder geval ... ziet dat ge u daar een beetje amuseert, en ziet da ge nie ziek terugkomt ...
airco
JPMontoya
15-09-2002, 11:20
wat ga je precies daar doen , werken voor een goed doel ofzo , in dat geval chapeau , de wereld heeft zo'n mensen nodig !
het is inderdaad vrijwilligerswerk :)
Oneliner
15-09-2002, 12:25
Sjieke dinges, keep up the good work!!
veel plezier ginder en hopelijk gezond en wel terug te horen :)
idd airco, het leven is aan de zotten, maar die moeten er ook zijn hé.
ik ga idd als vrijwilliger naar daar en het zal zeker eens deugd doen zonder al die drukte en luxe. Maar het zal evenveel deugd als ik terug kom.
Rrubinio
17-09-2002, 00:51
Originally posted by Z!K@
idd airco, het leven is aan de zotten, maar die moeten er ook zijn hé.
Waarschijnlijk heb jij reeds een goede briefing achter de rug of zelfs al meerdere. Moesten er toch nog vragen zijn in verband met persoonlijke EHBO en andere hygiënische toestanden voor prive gebruik, mijn echtgenote verbleef reeds meer dan een jaar in Sri Lanka weliswaar telkens per 4 a 6 weken maar het is de ervaring die het daar doet.
Graag tot uw dienst e-mail adres (ann.tre@pi.be) en anders veel succes en sterkte
Ja, het is dus zeker
Op 20 oktober , 12u55 plaatselijke tijd, neem ik de thalys richting parijs , waar ik het eerste vliegtuig richting india neem.
The final countdown has begun.
Werner333
21-09-2002, 15:22
Have fun en hou ons als het kan op de hoogte. (internet cafe of zo als ze dat ginder kennen)
Mooi,zich opgeven voor vrijwilligerswerk,mijn zus was daar op huwelijksreis,er is daar nog heel wat werk aan de winkel!In elk geval,veel plezier daar en wees voorzichtig.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.