PDA

View Full Version : Outlook Probleem


Savi
19-09-2002, 19:13
Waarom worden alle bijlagen die ik toegestuurd krijg in outlook allemaal automatisch geblokkeerd ? Er staat dan vanboven aan het bericht "OE removed acces to the following unsafe attach...." Norton kan het nie zijn want op dit moment heb ik geen virusscan.

*EDIT*

Sorry manne, kheb het 1 min. nadat ik dit bericht postte al gevonden, deze thread kan gewist worden.

Finish
19-09-2002, 21:01
toch nog een kleine opmerking: het is beter mails via het internet te bekijken; als ik me niet vergis treden bepaalde virussen pas in werking als ze in outlook gedownload worden...

ik gebruik tegenwoordig gewoon de hotmail interface op het internet. Ook handig, zit een Mcafee virusscan aan.

airco
19-09-2002, 23:34
bwa installeer u een virusscanner (EN VOORAL gebruik uw boerenverstand ... )en dan overkomt er u zelden iets ....

het probleem dat je aanhaalt is een feature dat microsoft nu in office XP heeft gestoken om de computer-gebruikers met slechts 2 hersencellen te beschermen tegen zulke virussen ...

Je kan het omzeilen door via een progje (zie attachment) deze beperking op te heffen.

airco

airco
19-09-2002, 23:35
ah uwen edit nie gelezen :)